Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Keleiviniai => Avensis => Avensis II (2003-2008) => Temą pradėjo: Aur1mas Įrašytas Rugsėjis 27, 2015, 14:30:43 PM

Pavadinimas: D4D 2,0 85 kW
Parašė: Aur1mas Įrašytas Rugsėjis 27, 2015, 14:30:43 PM
Sveiki.

Noriu pasiteirauti dėl spidometre matomų apsukų užkūrus mašiną. Užkūrus rodo apsukas lygiai ant 1 000 apsukų. Pavažinėjus rodo 0 900, kodėl taip yra? O gal taip pas visus?

Ačiū!
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: balticam Įrašytas Rugsėjis 27, 2015, 15:17:45 PM
Citata iš: Aur1mas Įrašytas Rugsėjis 27, 2015, 14:30:43 PM
Sveiki.

Noriu pasiteirauti dėl spidometre matomų apsukų užkūrus mašiną. Užkūrus rodo apsukas lygiai ant 1 000 apsukų. Pavažinėjus rodo 0 900, kodėl taip yra? O gal taip pas visus?

Ačiū!

Taip ir turi buti. Normalu.
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: egariukas1 Įrašytas Rugsėjis 29, 2015, 18:43:15 PM
Seip ten 800,ne 900.Jei tiksliau,pas mane 760,varant ta maciau.Normalu ten viskas,atves oras bus 1200 rpm
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: Mants Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 08:38:24 AM
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Rugsėjis 29, 2015, 18:43:15 PM
Seip ten 800,ne 900.Jei tiksliau,pas mane 760,varant ta maciau.Normalu ten viskas,atves oras bus 1200 rpm

o kiek ilgai tos apsukos 1200 turi laikytis ?
pastebejau kad jos sukyla, kai lauke rytais maziau 10 laipsniu silumos buna
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 08:45:08 AM
Gal įjungtas variklio pašildymas?
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: shpakas Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 09:08:09 AM
Sumažinkit salono šildymą iki low ir apsukos nukris iki 800
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: Mants Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 09:20:21 AM
kad neijungtas jos spec apsildymo mygtukas, nebent pagal nutylejima isijungia jis :)
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: MindaugasB Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 09:58:54 AM
Citata iš: Mants Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 08:38:24 AM
o kiek ilgai tos apsukos 1200 turi laikytis ?
pastebejau kad jos sukyla, kai lauke rytais maziau 10 laipsniu silumos buna

Kai pilnai susils variklis tai ir nukris. Nera cia ko stebetis :)
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: Mants Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 10:12:58 AM
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 09:58:54 AM
Kai pilnai susils variklis tai ir nukris. Nera cia ko stebetis :)

cia siaip tik idomu :) nes keista kad dar pasilaiko net ir tada kai antifrizo lempute melyna uzgesta
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: MindaugasB Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 10:16:20 AM
Kai lempute uzgesta tai atsidaro termostatas, bet tai variklis dar pilnai susiles nebuna.
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: Mants Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 10:25:56 AM
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 10:16:20 AM
Kai lempute uzgesta tai atsidaro termostatas, bet tai variklis dar pilnai susiles nebuna.

tai taip,
kažkiek man neįprasta, nes tik keli mėnesiai vaiinėju su dyzelių, kai prieš tai vien benzinas/dujos, ir tokių dalykų kaip kad ilgas variklio "patsoso" veikimas nebuvo įprastas :)
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: MindaugasB Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 10:29:48 AM
Iprasi :) kita ziema jau nekreipsi demesio
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: Mants Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 10:31:23 AM
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 10:29:48 AM
Iprasi :) kita ziema jau nekreipsi demesio

reikia tikėtis, nes dabar turbūt iki pirmų didelių šalčių kiekvieną rytą mašina kursiu su baime, :) ar užsikurs ar ne , ko vėlgi, daug metų nereikėjo jaudintis, nes visi benzinai kūrėsi iš pirmo apsisukimo :)
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: MindaugasB Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 10:41:58 AM
Pasildyk 2-3 kartus zvakes saltais rytais. Man padeda lengviau uzvesti
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: ginciavas Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 10:51:27 AM
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 10:41:58 AM
Pasildyk 2-3 kartus zvakes saltais rytais. Man padeda lengviau uzvesti
Nereik ir 2-3 kartu. Uztenka 1 karto, tik reik ilgiau palaikyti ijungta degima. Lempute skydeli nors ir uzgesta, taciau zvakes kaitina ir toliau.
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: MindaugasB Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 11:00:16 AM
Citata iš: ginciavas Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 10:51:27 AM
Nereik ir 2-3 kartu. Uztenka 1 karto, tik reik ilgiau palaikyti ijungta degima. Lempute skydeli nors ir uzgesta, taciau zvakes kaitina ir toliau.

Zmonai niekaip nesugebejau sito isaiskinti. Ateina, ikisa rakteli ir tada veda iskart masina :) uosvis kazkaip padejo tuo klausimu. Dukrai paaiskino kaip tevui kad priklauso :D
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: balticam Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 11:01:39 AM
Citata iš: Mants Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 10:25:56 AM
tai taip,
kažkiek man neįprasta, nes tik keli mėnesiai vaiinėju su dyzelių, kai prieš tai vien benzinas/dujos, ir tokių dalykų kaip kad ilgas variklio "patsoso" veikimas nebuvo įprastas :)

Jei vaziuoji artimais atstumais,isigyk kailinius :) nes tuoj skusies kad sildymas neveikia....
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: Toshis Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 11:14:42 AM
Jei pakaitinimo zvakes visos sveikos, vesis kaip uogyte.
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: Mants Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 11:56:06 AM
Citata iš: balticam Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 11:01:39 AM
Jei vaziuoji artimais atstumais,isigyk kailinius :) nes tuoj skusies kad sildymas neveikia....

del sito nepergyvenu, nes turetas seat alhambra 8metus , nors ir benzas dujos miesto rezimu tikra katastrofa silumos klausimais taip pat :)
tad maziausiai sita vieta kelia abejoniu
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: Gmc Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 14:39:32 PM
Citata iš: Mants Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 10:31:23 AM
reikia tikėtis, nes dabar turbūt iki pirmų didelių šalčių kiekvieną rytą mašina kursiu su baime, :) ar užsikurs ar ne , ko vėlgi, daug metų nereikėjo jaudintis, nes visi benzinai kūrėsi iš pirmo apsisukimo :)

Nei Toyota Corolla Verso, nei Corsa, nei Passat dyzeliai neikart negasdino, kad ryte gali neuzsikurti. O va Foresteris karta neuzsikure prie -25 ar -27, bet cia akumo kalte :D
Corsa ir prie -30 veike be problemu, tiesa ji nauja buvo :D O siaip normalus dyzeliai su normaliu kuro kuriasi be problemu :) 
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: Mants Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 14:43:48 PM
tik va nupirkt normalu - loterija, tad ir pirma ziema bus loterija rytais :)
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: Gmc Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 15:05:14 PM
Citata iš: Mants Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 14:43:48 PM
tik va nupirkt normalu - loterija, tad ir pirma ziema bus loterija rytais :)
Viskas bus gerai :)
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: Mants Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 16:36:13 PM
dar siaip idomu, nekuriant naujos temos
ijungus priekinio lango apsildyma, automatiskai jungiasi kondicionierius, ir ar isijungia koks el tenas langam apsildyt ?

va cia gali but dar trukumas is po alhmabros, kur priekinis stiklas sildomas :)
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: Donis7 Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 17:37:31 PM
Nustačius, kad vėjelis pūstų į priekinį langą, automatiškai įsijungia ir kondicionierius. Taip turi būti.
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: Aur1mas Įrašytas Spalis 01, 2015, 08:02:59 AM
Citata iš: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 30, 2015, 08:45:08 AM
Gal įjungtas variklio pašildymas?

Ką reiškia tas variklio pašildymas? Atkreipiau dėmesį, jog pečiuko temperatūrą padidinus iki 23 laipsnių pradeda variklis dirbti iki 1100 apsukų.
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: Aur1mas Įrašytas Spalis 01, 2015, 08:10:19 AM
Bei vakar buvau nuvažiavęs patikrinti akumuliatorių. Pasirodo, jog vienam kartui užkurti mašiną tik geba akumuliatorius, nes įtampa neatsistato po kūrimo ir reikia, kad jį generatorius vėl iš naujo užkrautų. Tikrinant su paprastu prietaisu, rodo, jog akumuliatorius geras, tačiau su kitu prietaisu parodė, kad ta įtampa neatsistato po kūrimo. Tad dėl to ir verčia sunkiau variklį rytais ar pavažinėjus. Plius dar reikia pasitikrinti žvakes.
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: TYRAN Įrašytas Spalis 01, 2015, 12:29:43 PM
Citata iš: Aur1mas Įrašytas Spalis 01, 2015, 08:10:19 AM
Bei vakar buvau nuvažiavęs patikrinti akumuliatorių. Pasirodo, jog vienam kartui užkurti mašiną tik geba akumuliatorius, nes įtampa neatsistato po kūrimo ir reikia, kad jį generatorius vėl iš naujo užkrautų. Tikrinant su paprastu prietaisu, rodo, jog akumuliatorius geras, tačiau su kitu prietaisu parodė, kad ta įtampa neatsistato po kūrimo. Tad dėl to ir verčia sunkiau variklį rytais ar pavažinėjus. Plius dar reikia pasitikrinti žvakes.

O tai tikrinant akumuliatorių, žvakių tuo pačiu nepatikrino?
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: egariukas1 Įrašytas Spalis 01, 2015, 16:35:05 PM
Kad zvakes dar nereikalingos,gal todel ir netikrino
Pavadinimas: Ats: D4D 2,0 85 kW
Parašė: Aur1mas Įrašytas Spalis 02, 2015, 07:09:31 AM
Citata iš: TYRAN Įrašytas Spalis 01, 2015, 12:29:43 PM
O tai tikrinant akumuliatorių, žvakių tuo pačiu nepatikrino?

Žvakių nepatikrino, nes jis tik dirba su akumuliatoriais. :) Bet žvakės prie +10 ne prie ko manau.