Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Keleiviniai => Avensis => Avensis II (2003-2008) => Temą pradėjo: brolis123 Įrašytas Sausis 09, 2010, 13:45:21 PM

Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: brolis123 Įrašytas Sausis 09, 2010, 13:45:21 PM
gal kas galetu patarti ar apsimoka deti duju iranga i avensi 2006m. 1.8 variklis. tuo domiuosi, nes benzino kainos labai jau smarkiai pradejo kilti. gal kas turi jau isidejes ir vazineja su dujomis, tad gal galetumete patarti.
mano emeilas: amataras@gmail. com
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: cu Įrašytas Sausis 09, 2010, 14:52:54 PM
dėl apsimokėjimo tai tik tau spręsti. žvelgi į įrangos kainas, nuvažiuojamus kilometrus ir dujų kainas. dar pridedi tai, kad  dažniau reikės keisti žvakes, žvaklaidžius, įvairias membranas ir filtriukus dažniau..
tokiu atveju geriau pirk salerkinę mašiną. arba visai nevažinėk :(
tik buržujai db gali piltis benzą tokiomis kainomis :)
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: horn Įrašytas Sausis 09, 2010, 16:49:38 PM
Gal galima plačiau, kuo dujos susijusios su žvakėmis, žvaklaidžiais? Ar vėjus kalbėti pas mus jau įprasta darosi?
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: kaktusas Įrašytas Sausis 09, 2010, 16:55:57 PM
Na svarbiausia turbūt žinot kad tikrai daug važinėsi, nes sukišt tiek pinigų, ir po to pravažiuot po 1000 į mėnesį tai nekoks biznis, o bėdų daugiau..
Vat ir sprendi, ar apsimoka..
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: GALLANT Įrašytas Sausis 09, 2010, 18:46:43 PM
Man nuomone, kad i tokia masina tikrai neverta deti duju, ypac zinant kaip dirba musu dujininkai, geriau jau pasikeisti i dessel damokejus, bus tikrai geriau ir svarbiausia maziau problemu.
Kaip vienas zmogus sake, radai pinigu masinai, turi rasti ir kurui.
P.s cia tik mano asmenine nuomone.
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: fennix Įrašytas Sausis 10, 2010, 00:47:36 AM
Citatahorn parašė:
Gal galima plačiau, kuo dujos susijusios su žvakėmis, žvaklaidžiais? Ar vėjus kalbėti pas mus jau įprasta darosi?

Dujos dujos duojos.... pirmiausia dujos dega aukstesnej temperaturoj negu benzinas ir tai yra siek tiek sausesnis kuras. Zvakes pacios nesiausina ir joms per didelis karstis nepadeda gyvent. Kitas dalykas- dujas kur kas sunkiau uzdegt negu benzina. Del to reikia patikimesnes uzdegimo sistemos. Jei zvaklaidziai prasti- tai minimalus pramusimas ir kibirksties susilpnejimas duoda rezultata- dujos cilindre neuzsidega ir isspjaunamos lauk su variklio truktelejimu.
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: brolis123 Įrašytas Sausis 10, 2010, 10:11:57 AM
aciu chebra uz patarima, reiks gerai pagalvoti ar deti tas dujas. p.s gal kas zino kaip vikromoje dirba dujininkai. kiek pazistamu dejosi dujas ten, yra patenkinti.
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: fennix Įrašytas Sausis 10, 2010, 12:35:11 PM
matai pasakysiu taip- duju sistema nieko mandro tau nesuteiks, o ziema ir peciukas silpniau sildys :) Sita sistema greitai neatsiperka, bet jei ji tvarkinga ir tinkama- tai laikas- tavo sajunginikas. Jei balionas bagazineje nera trukumas, Siek tiek didesnis variklio devejimasjis nera trukumas ir dar papildomi 500 lt islaidu(jei prireiks) taves nebaido- tai pirmyn. Duju sanaudos vaziuojant buna 0-20% didesnes jei sistema tvarkinga. turint omeny kad dujos dabar vos ne per pus pigesnes- tai tikrai apsimoka
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: horn Įrašytas Sausis 10, 2010, 13:39:30 PM
fennix kažką veli nesąmones-vienoj žinutėj rašai, kad dujos dega aukštesnėje temperatūroje, kitoje jau rašai, kad silpniau šyla variklis. Būk vyras ir atsakyk už savo žodžius. Pirma dujos nesausos-jos purškiamos purkštukais. Toliau jos nenuplauna tepalo nuo cilindro sienelių, skirtingai negu benzinas. Dujos labiau tausoja variklį, kadangi nesusidaro rūgščių junginių joms sudegus, o taip apt ir išmetimo sistemą. Pasidomėk UAB "Švara" ekspoatavo gazikus su dujomis ir benzu, tai dujiniai pravažinėjo 2 kartus didesnį kilometražą iki kapitalinio remonto-pažįstamas dirba, taip ir sakė.
Toliau dėl žvakių ir žvaklaidžių viskas turi būti naudojama kaip priklauso ir keičiama kaip prikalauso. Jei šito laikysies, jokių pašalinių problemų nesudarys. Kitas dalykas turi sumontuoti dujų įrangą gerai, nes daugelis garažų tik gadina mašinas.
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: Aurimas Įrašytas Sausis 10, 2010, 14:00:19 PM
Yra sakoma- su benzinu vazineja turitingi, su dyzeliu kaimieciai, o su dujom ubagai.

Ir kaip jau dauguma sako, tai jei turejai pinigu nusipirkti benzinini auto, tai turek pinigu ir benzinui. O jei ne tai tik dyzelis.
Dujos ir smirda, ir pavojinga.
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: fennix Įrašytas Sausis 10, 2010, 15:35:54 PM
Citatahorn parašė:
fennix kažką veli nesąmones-vienoj žinutėj rašai, kad dujos dega aukštesnėje temperatūroje, kitoje jau rašai, kad silpniau šyla variklis. Būk vyras ir atsakyk už savo žodžius. Pirma dujos nesausos-jos purškiamos purkštukais. Toliau jos nenuplauna tepalo nuo cilindro sienelių, skirtingai negu benzinas. Dujos labiau tausoja variklį, kadangi nesusidaro rūgščių junginių joms sudegus, o taip apt ir išmetimo sistemą. Pasidomėk UAB "Švara" ekspoatavo gazikus su dujomis ir benzu, tai dujiniai pravažinėjo 2 kartus didesnį kilometražą iki kapitalinio remonto-pažįstamas dirba, taip ir sakė.
Toliau dėl žvakių ir žvaklaidžių viskas turi būti naudojama kaip priklauso ir keičiama kaip prikalauso. Jei šito laikysies, jokių pašalinių problemų nesudarys. Kitas dalykas turi sumontuoti dujų įrangą gerai, nes daugelis garažų tik gadina mašinas.

As suprasiu tai kaip fraze "Tu man nepatiniki...". Jei nepritari mano nuomonei, nebutina manes uz tai smerkti. Pats pas save susikisau Stage-4 dujine iranga, pats konfiguravau kompa, degimo zemelapius... nereikia man pasaku pasakot. Jau kalbejau apie 2 skirtingus dalykus tai paivairinsiu tai skaiciais.
1 litras sudegusiu degalu isskiria siluma del kurios uzkaitusios dujos-degimo produktas(CO2, C0, ir vandens garai) pleciasi ir stumdo jusu stumoklius bei suka ratus(yra dar vienas matmuo- tai degimo produktu temperatura kuriu tiksliu parametru deja nezinau):
Dyzelinas 38.6 MJ/ litras (degimo temperatura iki 2000 laipsniu)
Benzinas 32 MJ/ litras (degimo temperatura iki 2500 laipsnu)
Dujos  26.8 MJ /litras (tevukas acetilena uzkaitindavo iki 3000+ laipsniu)

Atrodo niekur nerasiau variklio silimo problemas... Jei suklydau reikes pasitaisyt. kalbejau apie peciuka. Dujoms isgarint naudojamas variklio ausinimo skystis, dazniausiai is peciuko sistemos. Tai itakoja silumos salone mazejima ir tamsta turetum zinot kad gerai paspaudus pedala iki dugno, dujos garuodamos gali uzsaldydi reduktoriu, bus paduodamas skystis vietoj garu ir variklis tiesiog uzges... Tipine problema salta ziema :D
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: horn Įrašytas Sausis 10, 2010, 17:42:31 PM
Pirmą kartą girdžiu, kad galima užgesti gerai paspaudus su dujom :o Beje acetilenas naudojamas pjaustyti metalus, o ne automobiliuose, tai kam tą temperatūrą paminėjai, taip ir neaišku. Neturiu nieko prieš tave, bet pilstymas apie bile ką visai nereikalingas. Ir kokiu būdu gali užšalti reduktorius, kuriuo cirkuliuoja aušinimo skystis,  t yra apie 95C. Taigi dujų ten visai mažai prateka. Ir kokia čia tipinė problema žiemą-gal sumaišei su pirmos kartos dujomis, kur neprotingi žmonės gali persijungti dujas neužšilus varikliui? Bet 1-os kartos įrangos bėdų nereikėtų taikyti visoms įrangoms, tuo labiau, kad jų beveik neliko.
Temperatūra dujų nedaug skiriasi nuo benzino. Jei randi kitaip, pateik pavyzdžių. "LPG has a typical specific calorific value of 46.1 MJ/kg, 42.5 MJ/kg for diesel and 43.5 MJ/kg for petrol."
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: fennix Įrašytas Sausis 10, 2010, 18:20:36 PM
Citatahorn parašė:
Pirmą kartą girdžiu, kad galima užgesti gerai paspaudus su dujom :o Beje acetilenas naudojamas pjaustyti metalus, o ne automobiliuose, tai kam tą temperatūrą paminėjai, taip ir neaišku. Neturiu nieko prieš tave, bet pilstymas apie bile ką visai nereikalingas. Ir kokiu būdu gali užšalti reduktorius, kuriuo cirkuliuoja aušinimo skystis,  t yra apie 95C. Taigi dujų ten visai mažai prateka. Ir kokia čia tipinė problema žiemą-gal sumaišei su pirmos kartos dujomis, kur neprotingi žmonės gali persijungti dujas neužšilus varikliui? Bet 1-os kartos įrangos bėdų nereikėtų taikyti visoms įrangoms, tuo labiau, kad jų beveik neliko.
Temperatūra dujų nedaug skiriasi nuo benzino. Jei randi kitaip, pateik pavyzdžių. "LPG has a typical specific calorific value of 46.1 MJ/kg, 42.5 MJ/kg for diesel and 43.5 MJ/kg for petrol."

Taip acetilenas naudojamas metalo pjovimo- virinimo darbams kaip ir propnas-butanas kurio misinys yra LPG. Neziau tikslios paminejau ta su kuria susiduriau nusidegindamas ranka. Nelabai pilstau is tuscio i kiaura, praktiskai visada kalbu is patirties ir ziniu. Taip dujos kaloringesnis kuras kai degini jas kaip svorio vieneta o ne kaip turio. Deja kol kas ne vienas automobilo kuro siurblys neturi svarstykliu o tik davikli prapumpuoto turio ir ne viena degaline nepardavineja kuro kitaip nei litrais. Na nebent kalbam apie garvezius ir tonas angliu :D Ir beje duju litras sveria pusantro karto maziau nei dyzelino kad ir kaip keista tai butu....

Dabar del reduktoriaus :)
taip juo cirkulioja ausinimo skystis... taciau jei pas tave temperatura 95 laipsniai- siulau pasitikrint savo ausinimo sistema... Pas mane kompas parode kad ventiliatorius isijungia kai ausinimo skyscio temperatura pasiekia 74 laipsnius. Tai auksciau ji ir nepakyla Kitas dalykas- vaziuojant ramiai apie 60-80 km/h ausinimo skyscio temperatura krenta iki mazdaug 55 laipsniu. jei lauke -15  krenta dar zemiau. O kai gilia ziema pariedi i pakalne be akseleratoriaus ir cia pat sugalvoji perjunginet pavaras virs 6500 rpm tai ausinimo skystis saltas- duju garinamas kiekis didelis o garuodamos dujos sutraukia siluma ir turi rezultata kuris vercia nusikeikt...
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: horn Įrašytas Sausis 10, 2010, 19:06:26 PM
Visiškai nieko nesupratau. Riedi nuo kalno be akseleratoriaus, o apsukos 6500? Galiu duot su saviške pavažiuot, dujos jungiasi kai tik sukruta temperatūros rodyklė, o pečiukas dar pučia šaltą orą. Jei įrodysi, kad ji užgesta dėl to, kad šalta, statau bonką :)
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: fennix Įrašytas Sausis 10, 2010, 19:20:11 PM
taip riedant nuo kalno ramiai ausinimo skystis dar labiau atvesta. Sustoji ir tada sugalvoji paspaust pedala iki dugno ir laikyt ji ten kol kol neprireiks neperjungt i ketvirta pavara ty kol nepasieki kokio 150 km/h. Manoji uzgesta.... nezinau kodel, kitu priezasciu nematau....
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: audrius Įrašytas Sausis 10, 2010, 19:30:44 PM
matematika
benzino kaina 3,9
duju kaina 1,96
auto vidutiniskai naudoja 10 ltr 100 km benzino ir jei tiesioginis ipurskimas tai 10 proc daugiau duju t.y 11 ltr 100 km

100 km nuvaziuoti kainuoja:
benzinas 39 lt
dujos      21,56lt
skirtumas 17.44 lt

duju iranga 4 cilindru varikliui apie 2300 lt
nuvaziavus kiekviena 10000 km sutaupai 1744LTB)
As deciau.
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: guminis Įrašytas Sausis 10, 2010, 19:46:15 PM
Su dujom pats nevazineju, taciau is Toyota atstovu esu girdejes kad nelabai megsta vvti varikliai dujas, darbo servisas turi po ~60k km pravazinejus dujomis, lyg voztuvu lizdai isdega, nes duju oktaninis skaicius aukstesnis....
Pasiteirauk nuomones pas variklistus ;)
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: fennix Įrašytas Sausis 10, 2010, 19:51:51 PM
galva pakeiti ir toliau spakainas vazineji. Oktaninis skaicius zymi slegi ties kuriuo misinys sprogsta, tai nieko bendro su isdegimu neturi. Aisku duju misinys karstesnis, jis greiciau lydo viska pro ka praeina...
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: horn Įrašytas Sausis 10, 2010, 23:12:28 PM
Aš pats nesidėjau dujų tol , kol pažįstamas su toyota neįsuko 200 t km su dujomis. Bet dėl visa ko įsidėjau tepalo lašalinę. Nežinau ar pas tą pažįstamą ji buvo, bet sakė, kad vožtuvai dirbo garsiau, bet iš esmės nieko ypatingo. Aišku, aš tokios ridos net nežadu pasiekti, nes jis pardavė su galutine rida 470 t km.
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: Memelis Įrašytas Sausis 11, 2010, 00:03:15 AM
As tai pries tai turejau auto su dujomis. Daug pravaziavau, gal 100 tuks. Dideliu bedu nebuvo, bet visokiu nesamoniu uzteko. Nenoreciau antra kart su dujomis vazinet...
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: Vasaris Įrašytas Sausis 11, 2010, 16:24:50 PM
Turejau kelias masinas su dujom (1 kartos), tai dabar pasisakau uz dyzeli.
Kur skaiciuojat sanaudas, nepamirskit kad ziema reikes pavaziuoti benzinu, kol susils. Tai jei iki darbo kokie 3-5 km, tai beveik benzu vaziuosi. Buvau isskaiciaves kad trumpais atstumais vazinejant prie duju sanaudu 100 km ,dar reikia primesti 1 litra benzo. O dar tie papildomi reguliavimai, gerai jei dirba ir nera bedu. O kai kas sustreikuoja, tai paskui benzo meistrai siuncia pas dujininkus o tie atgal ir taip kaip durnelis lakstai ieskodamas teisybes. Aisku gal dabar 4 duju karta jau gudri...
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: horn Įrašytas Sausis 11, 2010, 21:03:26 PM
Šiaip net nesiūlyčiau lyginti 1 ir 4 kartos įrangų, tai kaip diena ir naktis. Pats turėjau 1 automobilį su 1 kartos įranga, 3 su antros kartos (kurias persidėjo mano 2 pažįstami ir nesiskundžia) ir šią su 4 kartos įranga. Taigi, palyginus net 2 kartos su 1, tų visokių nepatogumų yra kur kas mažiau, o su 4 karta dar mažiau. Su 1 kartos įranga kai važinėjau, vos ne katastrofa buvo persėdus po 2 kartos įrangos, nors ta įranga buvo gamyklinė. Apskritai galiu pasakyti, kad nuo 2 kartos įrangos visos geros, jei tik jos yra teisingai sumontuotos. Jei neteisingai sumontavo, tai po to žmonės ir bėga šalin apie dujas išgirdę.
Man su 4 kartos žiemą gal virš litro benzino sunaudoja 100km, o vasarą-mažiau litro. Aišku ,kad tai priklauso kur važinėji, nes dažnai važiuoju mieste su šalta, tai visada pirmi 2km būna benzu.
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: nowickei11 Įrašytas Gruodis 03, 2010, 20:27:35 PM
Pas mane 2005 avensis, BRC siulo dujas ideti uz 2600, kaina normali? o pati BRC dirba patikimai? B)
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: Jordan Įrašytas Gruodis 03, 2010, 23:39:46 PM
Citatanowickei11 parašė:
Pas mane 2005 avensis, BRC siulo dujas ideti uz 2600, kaina normali? o pati BRC dirba patikimai? B)

Dejau i 2.4ltr  4 cilindru v-tech tai sumokejau 3000 lt. (cia aisku su laseline sistema ir pan). Dabar pries pora menesiu montavau i 3.3 ltr V6 motora, kaina -3400 lt. veiksmas brc kaune. esu patenkintas ir kitai masinai tikrai jei reiks montuosiu. Dirba liuksiskai, bedu jokiu, atvirai pasakius net nezinai kad tos dujos yra, visur automatika. Rekomenduoju! Su pirmaja auto (2.4 v-tech) pravaziavau nuo sumontavimo 15 000 km. nei vieno gedimo, nieko, jokiu zvakiu keitimo ir pan.
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: nowickei11 Įrašytas Gruodis 04, 2010, 15:13:40 PM
na tai super, reiks ir man susideti, dekui ;)
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: Gincius Įrašytas Gruodis 04, 2010, 16:53:54 PM
Citatanowickei11 parašė:
Pas mane 2005 avensis, BRC siulo dujas ideti uz 2600, kaina normali? o pati BRC dirba patikimai? B)

O pas tave ne D4 variklis?
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: Dar746 Įrašytas Gruodis 04, 2010, 18:39:44 PM
65 tukst su BRC duju iranga ir jokiu problemu
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: nowickei11 Įrašytas Gruodis 05, 2010, 13:51:50 PM
jo, D4, a ka negerai cia kazhkas?
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: Gincius Įrašytas Gruodis 05, 2010, 21:11:26 PM
Citatanowickei11 parašė:
jo, D4, a ka negerai cia kazhkas?

D4. Bet kokias dujas pamiršk. Reiškia pas tave stovi 1AZ-FSE tiesioginio įpurškimo 108 KW variklis. Purkštukai įpurškia benziną tiesiai į galvą. Jeigu jie nedirba, iš karto užkepa. Kaip ir volkswagen FSI, TFSI dujų įranga dar tik kuriama. Tikslas - kad bent kas 4 kuro įpurškimas būtų benzino, likę 3 dujų. Tai tik ateitis ir ši įranga bus gerokai sudėtingesnė už esamas ir brangi.
Dujas galima dėti tik į VVTI netiesioginio įpurškimo variklius.
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: nowickei11 Įrašytas Gruodis 06, 2010, 08:35:58 AM
kas nori mano avensio? :)
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: Gincius Įrašytas Gruodis 06, 2010, 11:32:20 AM
Citatanowickei11 parašė:
kas nori mano avensio? :)

Galiu tik užjausti. Jeigu labai daug važiuoji, tada negerai.
 Kai man pakliuvo šis apynaujis, mažos ridos D4 108KW Avensis su puikia komplektacija, dar nežinojau ar dėsiu dujas, bet galimybėmis pasidomėjau. Gal ir gerai, kad negalima, o tai dar būčiau susigundęs. Mašina pilna prikišta elektronikos ir dar brautis į ją su dujomis. O ir po kapotu labai jau tiršta. Trauka puiki. Kuro sąnaudos irgi pakenčiamos. Pirmo tūkstančio km vidurkis man gavosi 7,8 l(pagal supiltą kiekį). Tiesa miesto neperdaugiausiai. Antro bus daugiau. Þiema. Plente nesidraskant ir laikant 100 km/h kompas rodo vidurkį apie 6,5l. Mieste šalta trumpais atstumais srebia apie 15l. Bet ir šaltas dyzelis srebia atitinkamai. Per metus važiuoju iki 10k. Kasdien važiuoti nereikia.
Be to benzininei atpuola visos problemos su plaukiojančiais smagračiais, purkštukais, paskirstymo diržais, variklio vibracijomis ir kitomis dyzelio problemomis. Be to benzininis žiemą geriau šyla. Nors kaip pastebėjau, šildymas galėtų būti geresnis. Šiaip savo benzininiu Avensiu esu visai patenkintas.
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: fennix Įrašytas Gruodis 06, 2010, 12:14:16 PM
Citatanowickei11 parašė:
kas nori mano avensio? :)

Uz dyka paimu iskart... :D turiu laisva 7a-fe motora su greiciu deze, ruosiama turbo komplektacijai siandien jau didiji karteri uzdejau, dziusta... tavaji lauk, nauja i vidu, duju irangos komplektas... ir smagaus kelio :D
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: nowickei11 Įrašytas Gruodis 06, 2010, 13:12:29 PM
na as irgi kolkas labai patenkintas, sanaudos nedideles kaip minejai, bet nuo pavasario tenks minti per savaite apie 2000 km, tai ieshkau kazhko pigesnio :)
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: dainilandija Įrašytas Rugsėjis 16, 2011, 14:47:43 PM
del variklio 1AZFSE D4 benz, dirzas ar grandine?
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: MAIKIS Įrašytas Rugsėjis 16, 2011, 15:04:08 PM
grandine
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: horn Įrašytas Rugsėjis 16, 2011, 16:48:06 PM
CitataJordan parašė:
 Su pirmaja auto (2.4 v-tech) pravaziavau nuo sumontavimo 15 000 km. nei vieno gedimo, nieko, jokiu zvakiu keitimo ir pan.

pas mane pravažiavo jau 110.000km garantuotai, nors autotoja man pasakojo, kad toyotos daugiau kaip 70.000km nepravažiuos su dujom :D
Turbūt ir tu esi matęs anksčiau mano toyotą, jei neapsirinku, su celikų klubų buvom susitikę.
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: MAIKIS Įrašytas Rugsėjis 16, 2011, 18:09:55 PM
o kodel ant duju tureti maziau nuvazuoti?
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: niuniauskas Įrašytas Rugsėjis 16, 2011, 19:22:30 PM
jei per diena nuvaziuoji 70-100km, dek ir nesuk galvos, didziausiu duju skeptikai daznai ju net nebuna tureje...kaip sakant vaziuosi ir taupysi :)
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: horn Įrašytas Rugsėjis 17, 2011, 20:03:32 PM
CitataMAIKIS parašė:
o kodel ant duju tureti maziau nuvazuoti?

Jie matyt paprasčiausiai nesusidūrė su padujintom toyotom. Draugelio darbe buvo anksčiau gazikai krovininiai, su dujomis iki kapitalinio 2 k. daugiau pravažiuodavo, negu benzininiai.
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: sauliakas Įrašytas Balandis 24, 2012, 00:01:41 AM
Sveiki. Gal kuris zinot kur Klaipedoj kokybiskai dujas deda?
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: Venza Įrašytas Balandis 24, 2012, 19:06:12 PM
 Nueik i www.uscars.lt ir paieskok temose apie dujas.Ten kazkas rekomendavo gera meistra Sventojoje.
Pavadinimas: del duju irangos avensiui 2006m
Parašė: soundwawe Įrašytas Balandis 26, 2012, 12:31:53 PM
Sveiki,

Sventojoje yra Romas, giriamas kaip geras meistras +37068399741, pats tai dejausi Siuliuose Flameryje, kolkas esu patenkintas (pries 6 metus I kartos i nissana dejausi) irgi vazinejau sau patenkintas.