Sveiki,
Avensis 2001 T22, 1CD-FTV varikliu, D4D 2.0, 81Kw.
Turba atsisako pust. Taip idomiai. Jei suki nuo 1000 apsuku, isisuka, pucia normaliai kaip visada, pagriebia nuo 2100 ir valyt. O jei issuki antra ar trecia pavara iki bent 2600, tada jungi kita, turba neisijungia, nepucia, ir negauni to pagreicio, burzgia, o apsukos beveik nekyla ir negreiteja. Tiesiog kaip ji neveiktu. Tada neskubedamas ijungi kita pavara, apsukos nukrenta, mini is naujo, vualaaa - vel pucia kaip anksciau. Zodziu keeeistas gedimas/negedimas, nes realiai turba veikia kaip anksciau, bet vat su tokiom salygom. Nezinia kas cia gali but?
Aciu
Andrius
pabandyk pasikonsultuot su turboost servisu
nu mistika kazkokia... "Jei suki nuo 1000 apsuku, isisuka, pucia normaliai kaip visada" nu tai adekvaciai su detgi daugiau rpm turetu pust.
Checkai jokie nedega? Gal kompas tiesiog gauna kazkokia klaida ir nebeleidzia pust?
Didesnio svilpimo (pvz prasidarius langa) ir taip vaziuojant, kad apsukos iki 2600 ir perjungi pavara nera? Ta prasme gal kai didelis slegis susidaro gal kazkur pro sona varo...
o nebandei paprasciausiai klemas nuimt "nunulint", gal padetu. dar slangutes paziuret nuo turbos daviklio tokios plonos eina
Reikia dar prisiminti, nuo kiek rpm turba sumazina galinguma, nes turba atsidaro man rodos prie 1700rpm ir uzsidarineja ant kazkur 2500rpm (galiu klysti). Bet ruba prie kokiu 3000rpm gali buti kad ir nerpvialo pusti savo didziausio galingumo...
Pykit nepykit- ikisiu savo trigrasi... Turba pats bukiausias masinos elementas, kaip ir stabdziu kaladele. Taigi vienintelis jos gedimo rezultatas- uzsitersimas anglies sluoksniu arba nusidevejimas kas nelabai tiketina. jei ji stringa- reikia valyt... Dar vienas dalykas- ji pati nei atsidaro nei uzsidaro... tiesiog sukilus slegiui atsidaro voztuvelis ji nupust....O prie mazu apsuku ji tiesiog nespeja isisukt. Jei kyla tokios problemos manau reiketu tikrint sandaruma o paskui pamegint ja isvalyt....
Citatafennix parašė:
Pykit nepykit- ikisiu savo trigrasi... Turba pats bukiausias masinos elementas, kaip ir stabdziu kaladele. Taigi vienintelis jos gedimo rezultatas- uzsitersimas anglies sluoksniu arba nusidevejimas kas nelabai tiketina. jei ji stringa- reikia valyt... Dar vienas dalykas- ji pati nei atsidaro nei uzsidaro... tiesiog sukilus slegiui atsidaro voztuvelis ji nupust....O prie mazu apsuku ji tiesiog nespeja isisukt. Jei kyla tokios problemos manau reiketu tikrint sandaruma o paskui pamegint ja isvalyt....
Na pati turba gal ir buka... bet tarkim pas mane ja vistiek kazkiek kompas valdo, neduoda max pusti kai antifrizo temp < 40 C, arba suveikia detonacijos daviklis...
Pravalyt gal ir galima, bet jei ji del to stringa, jog kazkas apsinese, tai seniausiai sparnuotes butu nudauzytos.
Turba buvo dar tada kai automobiliu dar nebuvo. Bet cia tik siaip uzuomina. Kompas ne turbina valdo o jos duodama slegi gali siek tiek sumazint...Ir taip jei jau uzsikisus tiek kad stringa tai jau tikrai ne kazkas....
ajai, na as isivaizduoju irgi kad turba arba veikia arba ne, o mano situacijoj pagal nuotaika - tai pucia, tai atsisako. Vaizdas lyg butu kokia sklende, kuri uzsidaro ir neduoda ipust. O sklende reguliuojama kompjuteriaus? O siandien jau ir uzsidege geltonas "check engine" :( Uzgesini, uszikuri, kuriam laikui dingsta, poto vel uzsidega... Ku patartumete vaziuoti diagnozuoti?
ACIU!!
Andrius
arba įgaliotas atstovas, arba autotecha... nes kartais tokvila pati siunčia ten diagnozuotis...
patikrink turbinos voztuva ar nera kiauras gali buti kiauras ir nedarineja sklendes susidaro didelis spaudimas ir meta klaida, o patikrinti lengva reikia numauti slanga ir uzmauti tokia pacia kad galetum papusti jei puciant oras eina per sonus tai reiskia kad voztuvui diafragmos gatavos:@
CitataAndrius_SC parašė:
ajai, na as isivaizduoju irgi kad turba arba veikia arba ne, o mano situacijoj pagal nuotaika - tai pucia, tai atsisako. Vaizdas lyg butu kokia sklende, kuri uzsidaro ir neduoda ipust. O sklende reguliuojama kompjuteriaus? O siandien jau ir uzsidege geltonas "check engine" :( Uzgesini, uszikuri, kuriam laikui dingsta, poto vel uzsidega... Ku patartumete vaziuoti diagnozuoti?
ACIU!!
Andrius
Nusiperki sita http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28528
ir pats daraisi variklio diagnostika, beto gali pasidaryti Dyno testa ir t.t, bent jau manaji varikli ima, is visu bandytu masinu nepaeme tik Lagunos 2002m
Realiai du varymai diagnostikai ir jau atsipirko, bent jau musu kaime, o Vilniui, tai po pirmos diagnostikos atsipirktu. Neuzmirsk, kad pasalines gedima vel turesi varyti, kad klaidas istrintu. Tiesa is to puslapio ilgokai eina, kazkur 30-45d, taip, kad nenustebkit.
Po diagnostikos - turba 100% sveika, nueje ABU kuro slegio voztuvai kur stovi prie kuro siurblio. Mazytes detaliukes, i kurias ateina slangute is vakumo ir jungiasi elektros pfyshke. Tiesiog sugede ant apsuku aukstesniu pasako siurbliui nebeduoti kuro i purkstukus, ir nivalyt. Tokvila: ~1600Lt. Jomajo... gal kas turi geresniu minciu/patarimu/pazystamu?
ACIU!!
Srote gal? Jie i siurbli sukasi ar salia stovi kazkur?
Nes jei siurblyje tai niekas nenores ardyt...
Gali paziuret dar //japancats.ru susirasti reikalinga detale ir jos koda ivesti //www.autoromedis.lt ten pigiau atveza, nei tokvilos.
va sitam paveiksliuke:
http://toyota.japancats.ru/details.asp?carid=77&vin=&frame1=&frame2=&modelcode=58&treg=E&piid=42737
detales su numeriais 90910-12219 ir 25860
CitataAndrius_SC parašė:
va sitam paveiksliuke:
http://toyota.japancats.ru/details.asp?carid=77&vin=&frame1=&frame2=&modelcode=58&treg=E&piid=42737
detales su numeriais 90910-12219 ir 25860
90910-12219 tai cia paprasciausias klapanas (autoromedis 385 Lt)
Man rodos net nuo kitu toyotu galima butu pritaikyt, srote rast uz ~20 lt.
Kitas 25860-27010? (autoromedis ~200 lt) irgi klapanas kazkoks (jei cia tas).
Kas gaunasi 600 lt... joks ne 1600....
Aisq 600 lt sumoket uz paprastus klapaniukus, tai jau cia ziauru...
Tu tikras, kad jie blogi? Tikrinot ar kaip? Nes nelabai jie genda...
Gal tik pasekmę(siurblio vožtuvus) parodė dignostika,priežąstis gali būti ir nepakankamai paduodamas kuras,o tada meta klaidą ,kad bėda su kuro siurblio vožtuvais. Man buvo taip nutikę ,Tokvila ,nustatė ir pasiūlė už detales ir pakeitimą kažkur apie 1500 Lt,deja išsivaliau kuro padavimop sistemą ...ir jau du metai nėra problemos
CitataMinju parašė:
Gal tik pasekmę(siurblio vožtuvus) parodė dignostika,priežąstis gali būti ir nepakankamai paduodamas kuras,o tada meta klaidą ,kad bėda su kuro siurblio vožtuvais. Man buvo taip nutikę ,Tokvila ,nustatė ir pasiūlė už detales ir pakeitimą kažkur apie 1500 Lt,deja išsivaliau kuro padavimop sistemą ...ir jau du metai nėra problemos
O kaip tu ja valei? Su kazkokiu priedu i kura ar ardei? :)
Teko iš pradžių padaryti ekskursiją į kuro baką(ten yra filtriukas,kuris buvo apaugęs),naudojau priedą dyz.variklių purkštukų ir kuro sistemos valymui priedą su SMT2 iš AGA Baltija Laisvės pr. parduotuvės(apie 52Lt),jis kartu ir sutepa siurblį,nes kai kurie varikliai tik skiedžia kurą ir pvz. vožtuvėliai gali pradėti striginėti, truputį padirbus,pakeičiau dėl visa ko ir kuro filtrą...... taip sutaupiau pinigėlių
Man šis priedas labiausiai tiko iš visų ,kur vartojau,beje apie esu anksčiau rašęs forume
CitataMinju parašė:
Teko iš pradžių padaryti ekskursiją į kuro baką(ten yra filtriukas,kuris buvo apaugęs),naudojau priedą dyz.variklių purkštukų ir kuro sistemos valymui priedą su SMT2 iš AGA Baltija Laisvės pr. parduotuvės(apie 52Lt),jis kartu ir sutepa siurblį,nes kai kurie varikliai tik skiedžia kurą ir pvz. vožtuvėliai gali pradėti striginėti, truputį padirbus,pakeičiau dėl visa ko ir kuro filtrą...... taip sutaupiau pinigėlių
Man šis priedas labiausiai tiko iš visų ,kur vartojau,beje apie esu anksčiau rašęs forume
OK ;)
Sorry, mano klaida... pas mane sugede Siurblio slegio voztuvai, arba reguliatoriai (realiai elektromagnetai), kurie sukasi i siurbli, i juos jungiasi fyshke tiesiai is kompiuteriaus.
http://www.autodata.ru/st/05_cd/cd-2.htm
Antrame paveiksliuke detale numeris 2. Raudonas ir zalias isukti voztuvai i siurbli.
Niekas parduoti nenori be siurblio...
A.
Įdomu ,kas ir kaip atliko dignostiką? Kokiu būdu pavyko nustatyti gedimo vietą ir priežąstį? Kaip ir už kiek planuoji pašalinti gedimą?
laba,
diagnostika atliko privaciai diagnostikomis uzsiemantis bachuriukas, sako (na kaip daugelis turbut) kad jam ir is tokvilos diagnozuoti toyotas siuncia. kompas OBDII rodo siu elektromagnetu gedima, t.y. ner varzos, t.y. varza 100%. daugiau klaidu diagnostikos metu nera. man jis garantuoja 100% siu detaliu gedima. ieskau srotuose siu detaliu, kainuos nepigiai, uz veineta nori ~300-400Lt.
sveiki, siaip turiu raudonaji voztuveli galeciau parduot uz koki 100lt :)