Eksploatuoju 2001 Avensį ketverius metus. Turėjau šaltuoju sezonu ir aš bėdą su užvedimu. Įpusėjus rudeniui atšalus orams pamačiau, kad "nesivedimas" didėja proporcingai šąlant orams. Sunkiai užvedus variklį, Toyota apsipildavo gausia juodų dūmų uždanga. Kai atšalo orai iki -10, akumuliatoriaus resursų jau nepakako ilgam užvedimo procesui. Tada nutariau veikti: patikrinau pakaitinimo žvakes - viena neveikia. Pakeičiau. Jokio pagerėjimo. Pakeičiau kuro filtrą. Tas pats. Kolegų patariamas kreipiausi diagnostikos Tokvilon. Jokių bėdų neaptiko - nurodė įtartinai didelį srovės didį vedant automobilį, tad pasiūlė pradėti nuo starterio remonto. Pakeitė bendeksą ir įvores. Išties starteris "užgrojo" visai kitu garsu. Tačiau rezultato užsivedimo pagerėjimui tai nedavė. Aš įsikabinęs Tokvilos diagnostiko nuomonės pasiteiravau starterį remontavusios įmonės atstovo, ar jie įvertino starterio naudojamą srovę vedimo metu. Man buvo patarta neieškoti "uodegoj" smegenų, o taupant pinigus ir laiką kreiptis tiesiai į diselservis'ą (netgi parekomendavo konkretų). Svarbi detalė - jei automobilis "nakvodavo" šiltai - su užvedimu jokių problemų. Visų pirmą tame servise puolė prie klaidų, kurias nuskaitė kompu. Kompas jų žodžiais nurodė į alkūninio veleno daviklį - diagnoze nepasitvirtino, nes sukeitus daviklį iš tenais buvusio "donoro" situacija liko ta pati. Tada, kaip man pasakė, pravažiavus porą km, kompas "subeldė" pirmo ir antro purkštukų klaidas. Taigi - ėmėsi purkštukų preliminariai jau patardami ieškotis poros purkštukų. Pasinaudojęs šio forumo dalyvių patarimais nesunkiai susiradau gerų metų ir ridos Avensio purkštukus po 300 Lt, tačiau jų pirkti neskubėjau. Mat servise dar turėjo išimti ir ant stendo pratestuoti purkštukus. Nuiminėjant purkštukus sunkiai sekėsi - tada ir atsiskleidė tikra bėdos priežastis. Diagnozė: trijų cilindrų dekompresija. Kai statomi purkštukai į vietą, cilindro sandarumas užtikrinamas varine tarpine, kuri užspaudžiant purkštuką, priglunda idealiai prie paviršių, taip užtikrindama pilna sandarumą. Tačiau varinės tarpinės laikui bėgant pradega ir iš cilindro š paviršių pradeda skverbtis taip vadinamas "šlakas" t.y. dyzelio ir degimo suodžių mišinys, kuris nuo temperatūros "prikepa". Tuo ir paaiškinamas itin sunkus purkštukų nuėmimas. Bet didžiausia bėda, kad dėl nesandarumo cilindruose yra mažesnis slėgis, blogai sudega kuras ir t.t. Tokviloje pripažino esant šiuose varikliuose tokią bėdą ir sakė, kad dabar net vyksta tokia gamintojo akcija, kai nemokamai varinės tarpinės yra keičiamos į aliumines. Tačiau dizel serviso meistrai išdėstė metalų savybes ir paliko varines tarpine, jas apdoroję specialia prigludinimo įranga. Rezultatas stulbinamas - palikęs vos daugiau nei 400 lt jau ketvirtą rytą vedu mašiną iš "pusės apsukimo", pajutau nerealų traukos padidėjimą, o svarbiausia - man ir vėl malonu žiūrėti į momentinių ir vidutinių sąnaudų parodymus. Jei rasite čia naudingos informacijos - reiškiasi neveltui praleidau ilgą vakarą. Jei bus klausimų - ataskysiu.
Saunuolis, kad viska taip issamiai aprasei. Tikrai manu ne vienas bus, kuriam si informacija i nauda. Pats juk matai, koki ilga ieskojimo kelia nuejei...
Labai panasiai i mano bedas, man net toyotoj pamatavo, kad kompresija kritus. Tikriausiai bedos bus kaip ir pas Dainiu.
Kuriam servise tvarkei ?
Na bet išvada viena peršasi, kad toyotos servisuose buki meistrai sėdi. Arba visai jų nėra, nes jau trečia kartą skaitau gan nepalankius postus apie "įgaliotą atstovą".
na nėra taip jau viskas blogai su ta Tokvila - paprasčiausiai jų specializacija yra visos Toyotos, o dyzel servisų - tik dyzeliniai varikliai. Siaura specializacija apsprendžia aukštą kvalifikaciją ir kompetenciją. Požiūriai į diagnostika irgi skiriasi - mano atveju, nusakius bėdas, Tokvila bandė problemą surasti kompiuteriu, o dyzel servisas iš karto pareiškė, kad trauksim lauk purkštukus ir statysim ant stendo.
CitataFUX parašė:
Labai panasiai i mano bedas, man net toyotoj pamatavo, kad kompresija kritus. Tikriausiai bedos bus kaip ir pas Dainiu.
Kuriam servise tvarkei ?
o kokiu būdu tau kompresiją matavo?
Tada ne as masina veziau, bet sake kad isukus zvakes tikrino, poto pyle tepalo i jos vieta ir vel matavo. Na tokiu keistu budu..
Bet man irgi kai salta sunkiai vedasi, kai -15 isvis nebeuzsiveda, valgo tepala, kuro sanaudos padidejusios. Tik juodu dumu nemeta. Vasara pastebedavau, kad kartais uzvedus tokius baltu-melsvu dumu debesys pakyla bet poto dingsta.
CitataDainiusD4D parašė:
CitataFUX parašė:
Labai panasiai i mano bedas, man net toyotoj pamatavo, kad kompresija kritus. Tikriausiai bedos bus kaip ir pas Dainiu.
Kuriam servise tvarkei ?
o kokiu būdu tau kompresiją matavo?
štai kompresijos matavimo tema aš ir diskutavau su kolegomis. Jie irgi teigė, kad kompresiją matuoja išsukus pakaitinimo žvakę ir vietoj jos įsukant komresometrą. Tačiau jei cilindro dekompresija yra per purkštuko tarpinę, gavę žemus matuojamos kompresijos parametrus, galime susidaryti klaidingą įspudį apie variklio buklę. Dažnai pradegusios purkštuko tarpinės padariniai yra matomi ant variklio. Tereikia nuimti viršutinę plastikinę variklio apdailą. Aplink purkštuką būna matyti suodžių apnašos. Tai ženklas, kad tas cilindras yra nesandarus. Mano atveju dūminimas po ilgo užvedinėjimo proceso yra lengvai paaiškinamas, nes visą užvedimo laiką į cilindrą "tekėjo" kuras. Savaime suprantama, kad užvedus jis visas "drioksteldavo" per išmetimo vamzdį. Jei po ilgų užvedinėjimų dūmai nepasirodo - tada gal reikia galvoti apie kuro tiekimo sistemą.
saltais orais kai tenka ilgai sukti starteri dumu buna pakankamai.
Beje tu vezei saviske i dyzelservisas.lt servisa ?
Nes as jau buvau tos minties, kad teks kapitalini daryt..
geri diagnostikai apie kapitalinius kalba tik pačiu paskutiniausiu kraštutiniu atveju. Manau, kad tai ne tas atvejis - tik ne su šiais varikliais. Aš tvarkiausi dyzeliuservisas.lt. Tai visai kita kompanija. Nors ten servisas neturi malonaus sterilaus įvaizdžio - dirba geros galvos. Tas ir yra svarbu.
o tau tepalus pries tai valgydavo ?
į tepalų "ryjimo" klausimą daug nesigilinau, nes papildomo 1 litro tepalo papildymo reikėdavo kas 8-9 tukst km. Tas man buvo priimtina. O kokio mąsto išeiga tavo automobilyje?
CitataDainiusD4D parašė:
Eksploatuoju 2001 Avensį ketverius metus. Turėjau šaltuoju sezonu ir aš bėdą su užvedimu. Įpusėjus rudeniui atšalus orams pamačiau, kad "nesivedimas" didėja proporcingai šąlant orams. Sunkiai užvedus variklį, Toyota apsipildavo gausia juodų dūmų uždanga. Kai atšalo orai iki -10, akumuliatoriaus resursų jau nepakako ilgam užvedimo procesui. Tada nutariau veikti: patikrinau pakaitinimo žvakes - viena neveikia. Pakeičiau. Jokio pagerėjimo. Pakeičiau kuro filtrą. Tas pats. Kolegų patariamas kreipiausi diagnostikos Tokvilon. Jokių bėdų neaptiko - nurodė įtartinai didelį srovės didį vedant automobilį, tad pasiūlė pradėti nuo starterio remonto. Pakeitė bendeksą ir įvores. Išties starteris "užgrojo" visai kitu garsu. Tačiau rezultato užsivedimo pagerėjimui tai nedavė. Aš įsikabinęs Tokvilos diagnostiko nuomonės pasiteiravau starterį remontavusios įmonės atstovo, ar jie įvertino starterio naudojamą srovę vedimo metu. Man buvo patarta neieškoti "uodegoj" smegenų, o taupant pinigus ir laiką kreiptis tiesiai į diselservis'ą (netgi parekomendavo konkretų). Svarbi detalė - jei automobilis "nakvodavo" šiltai - su užvedimu jokių problemų. Visų pirmą tame servise puolė prie klaidų, kurias nuskaitė kompu. Kompas jų žodžiais nurodė į alkūninio veleno daviklį - diagnoze nepasitvirtino, nes sukeitus daviklį iš tenais buvusio "donoro" situacija liko ta pati. Tada, kaip man pasakė, pravažiavus porą km, kompas "subeldė" pirmo ir antro purkštukų klaidas. Taigi - ėmėsi purkštukų preliminariai jau patardami ieškotis poros purkštukų. Pasinaudojęs šio forumo dalyvių patarimais nesunkiai susiradau gerų metų ir ridos Avensio purkštukus po 300 Lt, tačiau jų pirkti neskubėjau. Mat servise dar turėjo išimti ir ant stendo pratestuoti purkštukus. Nuiminėjant purkštukus sunkiai sekėsi - tada ir atsiskleidė tikra bėdos priežastis. Diagnozė: trijų cilindrų dekompresija. Kai statomi purkštukai į vietą, cilindro sandarumas užtikrinamas varine tarpine, kuri užspaudžiant purkštuką, priglunda idealiai prie paviršių, taip užtikrindama pilna sandarumą. Tačiau varinės tarpinės laikui bėgant pradega ir iš cilindro š paviršių pradeda skverbtis taip vadinamas "šlakas" t.y. dyzelio ir degimo suodžių mišinys, kuris nuo temperatūros "prikepa". Tuo ir paaiškinamas itin sunkus purkštukų nuėmimas. Bet didžiausia bėda, kad dėl nesandarumo cilindruose yra mažesnis slėgis, blogai sudega kuras ir t.t. Tokviloje pripažino esant šiuose varikliuose tokią bėdą ir sakė, kad dabar net vyksta tokia gamintojo akcija, kai nemokamai varinės tarpinės yra keičiamos į aliumines. Tačiau dizel serviso meistrai išdėstė metalų savybes ir paliko varines tarpine, jas apdoroję specialia prigludinimo įranga. Rezultatas stulbinamas - palikęs vos daugiau nei 400 lt jau ketvirtą rytą vedu mašiną iš "pusės apsukimo", pajutau nerealų traukos padidėjimą, o svarbiausia - man ir vėl malonu žiūrėti į momentinių ir vidutinių sąnaudų parodymus. Jei rasite čia naudingos informacijos - reiškiasi neveltui praleidau ilgą vakarą. Jei bus klausimų - ataskysiu.
Na ir taigi kokios tos sanaudos kad i jas taip malonu ziuret ? Ir dar dziaukis kad nesustreikavo tos tarpines labiau nes privaro dyz kuro i tepala man buvo kazkas panasaus
hmm, net nzn dabar kiek to tepalo ima, bet per 10 000km gal kokius 2 L dapyliau, poto jau nebesekiau kiek nuvaziaviau ir kiek ipyliau.
Skambinausi as i Oro srauta. Sake atvaryt masina paziures. Tik vat nezinau kiek jie ten giliai lys ir kiek kainuos ta apziura ir taisymas. Jei kas rimciau tai blyn neisimokesiu
Citatalaurynui parašė:
Na ir taigi kokios tos sanaudos kad i jas taip malonu ziuret ? Ir dar dziaukis kad nesustreikavo tos tarpines labiau nes privaro dyz kuro i tepala man buvo kazkas panasaus
Kokių atsiliepimų bebūtų apie kompo parodymus, bet orentacijai bus gerai: prieš tvarkymą Vln-Alytus-Vln greičiu apie 100 km/h vidutinės sąnaudos 6,6 l/100 km, po tvarkymo šį savaitgalį tom pačiom sąlygom 4,8 l/100 km. O štai dėl dyzelio patekimo į tepalą dėl purkštuko tarpinės bėdos, bijau, kad tai neįmanoma, nes jokio sąryšio su tepalo kanalais ta vieta neturi - tarpinė užtikrina tik cilindro sandarumą purkštuko įtvirtinimo vietoje. Nebent aš kažko nežinau...
CitataFUX parašė:
hmm, net nzn dabar kiek to tepalo ima, bet per 10 000km gal kokius 2 L dapyliau, poto jau nebesekiau kiek nuvaziaviau ir kiek ipyliau.
Skambinausi as i Oro srauta. Sake atvaryt masina paziures. Tik vet nezinau kiek jie ten giliai lys ir kiek kainuos ta apziura ir taisymas. Jei gas rimciau tai blyn neisimokesiu
manau, kad toks tepalų ryjimas nėra kritiškas, tačiau galėtų būti mažesnis. Manau pagal tavo išsakytas bėdas, bus aišku nuo ko pradėti apžiūrą. Kiekviename žingsnyje jie visada pasako kokie rezultatai ir kokie tolimesni veiksmai. Nemanau, kad tikslinė diagnostika kainuotų daugiau kaip 300 Lt. Nebent atvarytum automobilį ir sakytum "nežinau kas jam yra, bet įtariu kad kažkas negerai"...
Mano masinoj meistras nustate, kad reikia keisti purkstuku varine tarpine. Bet pas mane variklis per salcius vedesi gana neblogai. tik kai atidarai tepalo uzpylimo kamsteli labai pucia ir sake kad jauciasi dyzelino kvapas.Noriu paklausti gal pastebejote ar pas jum kai buvo bedos su sia tarpine irgi kompresija ejo pro tepalo uzpilimo anga. Aciu
Tai jei pucia per tepalo anga tai cia daug auksarankiu pasakytu, kad amen varikliui neva kompresija i karteri. Pas mane irgi pucia is ten, tik tas putimas putimui nelygus. Beje kiek teko girdet, kad Hondom irgi per probke tepalo pucia ir vienas bicas taip prigasdintas nenusipirko ne vienos is 4 Hondu, kurios matyt buvo is tikro normaliam stovyje. Bet, kas liecia saliarkos kvapa is ten, tai gal negerai... Idomu kaip meistras uoste - ant uzkurto mataro :) Kazi i ka jo veidas turejo buti poto panasus :) Tegul alyva liejasi laisvai ! :)
Meistras uoste ant uzkurto ir sake kad jauciasi salerkos kvapas, bet as tai kazkaip jo nejauciu, nors man irgi atrodo kad pucia smarkiai, bet ar taip turi buti ar ne, tai taip ir ne aisku. Nes kuro sanaudos apie 5.5-6 ltr/100 km tepalo nevalgo kai nupirkau pakeiciau tai dabar 4000 km pravaziavau ir tepalo kiek ipyliau tiek ir yra, Bet vis neramu del to putimo ir kai vaziuoju lengvom apsukom yra toks barskejimas kaip pirstai kalentu o kai duodi gazo dingsta. Tai va del to ir pas meistrus lankausi:)
O meistro veidas taskuotas neliko, kai pauoste? :) :) Jei saleros needa ir tepalo needa, tai ner ko del to putimo imt i galva... 5.5-6l/100km cia sakyciau ,labai gerai kaip toyotai D4D (jei misrus vaziavimas, o ne vien 90km/h (na nebent cia kompo parodymai, tai realiai galima litra pridet. Pvz pas mane pucia per ten, tepalo per 10000km suvartoja iki 1l, kuro sanaudos sia ziema dideles kazkodel apie 8-9l/100km, bet trinuosi mieste, vasara mieste buna apie 6.7l, trasoje 5.8-6l (cia realios sanaudos, ne pagal kompa)
O kas liecia barskejima ant laisvu, tai dar reikia isitikinti ar barska is variklio... Gal visai ne is jo, o koks agregatas kitas (skyvas, vandens pompa, variklio pagalve ir t.t.) Jei visgi barska is variklio ant laisvu, keiciam tepalus ir ziurim ar keiciasi situacija, jei ne ziurim, kaip su tepalo spaudimu ant laisvu, gal siurblys teplo durniuoja ir ant laisvu nesukelia reikiamo slegio iki paskirstymo veleneliu...
pas mane buvo su pezu ta problema .Turbut su trosu uzvadinejai. vostuvas praleidzia salerka i cilindra.pas mane buvo varlytes (kur vostuva stumdo nuo velenelio) suluze.
Gal kas bandete RVS arba xado technologija gazi ar padeda ar tik pasakos
Citataarunaskeras parašė:
Gal kas bandete RVS arba xado technologija gazi ar padeda ar tik pasakos
Mano pazystamas bande Xado i Volvo. Tikrai ne pasakos. Jo masiniukas mesdavo negrazius dumus, o po panaudojimo dumingumas sumazejo, pradejo geriau vestis prie salciu (dyzelis).
Tik vienas blogas dalykas, kad po panudojimo variklio kapitalinis remontas padaryti labai sudetinga, nes metalokeramika labai sunkiai slifuojasi.
Sveiki,
Reikia patarimo,kuras patenka i tepala, kur gali buti bedos?
D4D 05' Ar cia gali buti mineti variniai ziedeliai kur stovi po purkstuku, ar kitos bedos?(ziema taip pat sunkokai vedasi)
Dekui is anksto uz patarimus
Pirmiausia is kur patapo aisku, kad TIKRAI kuras patenka i tepala??? Antras dalykas, jei purkstukai buvo imti lauk, tada didele tikmybe, kad per tas tarpineles leidzia, bet jei purkstukai nebuvo liesti, tai nebuciau toks tikras kad jos leidzia, nes kol ju nepajudini, pro ten neturetu leisti... Auto pakankamai naujas, kad jau reiketu list prie purskalu, nebent pilama neiaski saliarka. Velgi, kaip paaiskejo, kad saliarka tepale? (daugeja tepalo, pagalv kvapa)? Nes tai, kad pauosto pro tepalo skyle, tai dar nereiskia, kad tikrai saliraka eina i tepala, nes jei kur kitur saliarkos nutekejimas, gali jaustis kvapaas visur, kai uzsipilat kuro pauostykit kiek laiko rankos smirda, gali plaut neploves jei dar ir ant rankos pateko saliarkos. Cia ne benzas, pamenu, prie degalines kazkaas buvo pirlaistes, tai po to bataiu tris dienas saliraka smirdejo...
Na keiciausi tepalus, tai meistars pasake jog putoja tepalas ir matesi jog tepalo issileido daugiau negu priklauso.Tai va.
Purkstukai nebuvo judinti, bent kol as turiu masina jau metai laiko.Tai va, o per kur dar galetu patekti?
Ziema daug bruzinau su starteriu, nes sunkiai kuresi, gal irgi variantas, jog ilgai bruzini starteriu o saliara tai nesudega?