Per kiek jūsų Avensis sušyla iki darbinės temperatūros? Mano D4D (85 kw) sušyla labai lėtai, nuvažiavus gal kokį 15 km. Esant -20, aplamai iki darbinės nesušilo. Ar neteks keisti termostato.
gali but kad termostatas negerai veikia, nes maniske susyla per 6 km, (galbut ne prie -20, bet prie -10 tai susyla).
Pas mane 2005 2.2 dcat, sila tai pat labai ilgai, neskubek keisti termostato, pasitark su meistru, tegul paziuri ausinimo sistemos zarnas. Galima is to spresti ar veikia termostatas ar ne. As tai pat galvojau kad termostato beda, bet pakeitus nepagerejo, pasirode, kad tiek ilgai ir turi silti. Saltu klimatu salims stotomi paildomi sildytuvai PREHEATERIAI, gaila pas mane tokio ner.
Pradėdami važiuoti salono šildymą visiškai sumažinkite, užšils dvigubai greičiau variklis.
ir kuri maziau susiurbs. As visada isjungiu, nes tada apsukos per 0.2 k rpkm sumazeja stovint ant laisvu. Ir dar kad labai nesalt viduje galima ijungt vidini oro cirkuliavima, tik reik ziuret, kad neuzrasotu labgai jei daugiau zmoniu
Na visai užsukt kad nepūstų tai nelabai gaunas tokiais orais, iškart juk užrasoja iš vidaus viskas...
O šyla tai ilgai, 10km iki darbo, tiesa, ne per kamščius, tai nedaug tesušyla, ne iki normos.
Galima dar pabandyt radiatoriu uzdengt tokiom oro salygom, bet rankos bent jau man neprieina paziuret kaip ten ka galima butu sukonstruot
Avensiai T25 ilgai šyla aš irgi tai pastebėjau, gal dėl salono pašildymo gal dar dėl kitų priežaščių. Tai dėl to pergyvent nematau reikalo.
Nu as tikrai nepasakyciau, kad man ilgai siltu. Pas mane visada variklio pasildymas ijungtas, pastatau ventiliatoriu ant auto (priverstinis sildymas tikrai prailgina variklio isilyma) ir uz kokiu 2 - 3 km vaziavimo mieste palengva pradeda pusti. Iki darbo 15 km, didzioji dalis uzmiestyje tenka vaziuot, tai jau auto pilnai buna isiles. Tik siandien pirma kart pastebejau, kad galinio langas nesuspejo atitirp, matomai per salta ir per daug apsales buvo.
Šiltą orą pradeda pūsti vos rodyklei pajudėjus nuo pirmosios padalos, tačiau ilgai šyla iki visiškos darbinės temperatūros. Čia problema ne salono šildyme, o kuro sąnaudose ir variklio "drožime". Šilumos salone su Prehater užtenka. Išjungti visiškai ventiliatorių ar perjungti oro paėmimą iš vidaus nesinori, nes iš karto problemos su rasojimu. Paskaitinėjus darau išvadą, kad teks kartono užkišti už radiatoriaus. Prieš tai turėjau BMW E39 2,5d. tai šildavo iki darbinės labai greitai, o vat Avensis kotai delsia.
mano D4D irgi lėtai šyla. šiandien kaip tik užvedžiau stovinčią ir kokį 10-15 min palikau dirbti. lauke rodė -17. dvi dienas stovėjo nekurta. tai įjungus auto langų nupūtimą pradėjo gal tik 20-oje min atitirpdyti priekinį langą. važiuojant, žinoma, greičiau įšyla, bet irgi per 10 km nepasiekia darbinės temperatūros. kažkaip stebėdama pastebėjau, kad reikia žiemą min 15 min važiuoti, kad pasiektų darbinę tem. ir šiaip taigi visi dyzeliai lėčiau šyla nei bezininiai.
bet aš tai krykštauju iš malonumo, kad ji užsivedė po tokių šalčių, nors ausis norisi užsikišti kamštukais, kai ten viskas užkūrus žiauriai tarška
Cia jauciu bus kardonas visagalis :)
Syla letokai Avensis D4D, bet as taip pasakysiu: "Kas vienam jau silta, tai kitam gali pasirodyti baisiai salta" :D
Viskas cia yra gerai, jus su ijungtu peciuku prie -15 pastovekit vietoje ant laisvu apie 2-3 min pamatysit kaip nuo darbines temp rodykle leisis i apacia sekmingai, cia gi ne benzinas ir dar tokie salciai. Pas mane isjungus peciuka ir vaziuojant tokiu oru, variklis susyla iki darbines per koki 10-15km, su ijungtu sildymu dar ilgiau. Gi masinu gamintojai numate, kad geriau zmogus nesusaltu nei variklis isiltu :) Viskas cia yra normoj ir nesinervuokit... Beje, man patinka vienas dalykas ar lauke -5 ar -20, uzkurus masina, ijungus sildyma, jau silta ora i salona paduoda po 5 min. Kai turejau benza variklis sildavo greiciau, bet salone budavo salta ilgai..
Vakar prie -25 pravažiavus apie 30 km, D-CAT iki normalios darbinės beveik nesušilo.
Beje maniškė buvo nupirkta Suomijoje Latvių lizingo kompanijos, deja PREHEATER nėra.
Per viena laida apie automobilius pristatinejo FIAT Panda. Tai jos sildytuvas pradeda greiciau sildyti nei ji pasiekia 100 km/h (susila per 17s, o 100km/h pasiekia per 19s) :):)
Reziume: kam salta Toyotoje, pirkit Fiat :D
bet Panda buvo dyzeline?? Pas ja varikliukas mazas tai greit skystis prasisuka. O pas mus kai po kapotu didele deze, tai jai ir isilt rekia laiko, o matyt ir padaryta kad taip greit neperksiastu, todel viska sudejus ir gaunasi kad ilgai syla
Nekuriant naujos temos, užklausiu čia:
1. Kaip atpažint, ar variklyje yra sumontuotas elektrinis variklio šildytuvas, taip vadinamas "tenas", tas kur iš akumuliatoriaus, o ne iš išorinio elektros tinklo?
2. Kaip patikrint, ar jis veikia? Diagnostika ką nors sakytų apie jį?
3. Klausimas d-cat turėtojams: per kiek laiko/km žiemą prie gero minuso jums sušyla mašiniukas, na tarkim variklio temperatūra pasiekia darbinę? Maniškis gan ilgai - 2-3 km, arba 5-10 min.
Avensis II 2005 2.2 d-cat.
Citata iš: Spakains Įrašytas Rugsėjis 30, 2013, 10:53:28 AM
Nekuriant naujos temos, užklausiu čia:
1. Kaip atpažint, ar variklyje yra sumontuotas elektrinis variklio šildytuvas, taip vadinamas "tenas", tas kur iš akumuliatoriaus, o ne iš išorinio elektros tinklo?
2. Kaip patikrint, ar jis veikia? Diagnostika ką nors sakytų apie jį?
3. Klausimas d-cat turėtojams: per kiek laiko/km žiemą prie gero minuso jums sušyla mašiniukas, na tarkim variklio temperatūra pasiekia darbinę? Maniškis gan ilgai - 2-3 km, arba 5-10 min.
Avensis II 2005 2.2 d-cat.
Teno man atrodo nebuvo avensyje gamyklinio.
Jei prie gero minuso darbine temperatura pasiekia per 2-3km - tai cia pasaka, nes pas mane tik vasara po 4km darbine pasiekia.
pas mane ziema prie pirmo sviesaforo uz 10 km nuo namu sustojus, dar apsukom padidintom dirba....
pas manes dabar po 3 km tik pradeda lipt i virsu rodykle bei pucia jau pilnai siltas oras,ziema nepamenu bet biski ilgiau lyg sila.
Vasara mieste kol iki darbo nuvažiuoju apie 10 km tai variklis būna pilnai įšilęs. Žiema tą patį atstumą nuvažiavus rodyklė būna pakilus per 3-4 padalas (esant -15 C).
Na subalamūtinot dabar, reiks eit nuimt kilometražą, gal ir ilgiau šyla :D
Citata iš: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 30, 2013, 11:58:59 AM
Teno man atrodo nebuvo avensyje gamyklinio.
Jei prie gero minuso darbine temperatura pasiekia per 2-3km - tai cia pasaka, nes pas mane tik vasara po 4km darbine pasiekia.
Dyzelis uzkurtas ant laisvu prie -20 neisils net per valanda... Rekomenduojama DYZELIAMS uzkurus iskart palengva judeti... Del to, kad jis greiciau isils... Nes pagalvokit ant laisvu dyzelis stovedamas nesyla prie salciu tai reiskia tepalai buna sutirsteje ir tai negerai motorui . Siaip dauguma avensiu 85kw turi elektrini tosolo pasyldyma greiciau pakelia temeperatura nes papyldomai yra syldomas tosolas...
Citata iš: Tiutis Įrašytas Rugsėjis 30, 2013, 16:09:40 PM
Dyzelis uzkurtas ant laisvu prie -20 neisils net per valanda... Rekomenduojama DYZELIAMS uzkurus iskart palengva judeti... Del to, kad jis greiciau isils... Nes pagalvokit ant laisvu dyzelis stovedamas nesyla prie salciu tai reiskia tepalai buna sutirsteje ir tai negerai motorui . Siaip dauguma avensiu 85kw turi elektrini tosolo pasyldyma greiciau pakelia temeperatura nes papyldomai yra syldomas tosolas...
jeigu kolega susipyles 15/40 ar 20/50 tepalus, tai tiesos jusu pasakyme yra-tepalai tirsti. taciau kas susipyle 5/40 ar 5/30 jie tikrai nebuna tirsti. o jusu rekomendacijas judeti vos uzvedus, reketu patikslinti, kad dideles apsukos esant saltam varikliui kenkia turbinai-lygiai kaip ir staigus variklio isjungimas po vaziavimo didelem apsukom
Citata iš: eceris Įrašytas Rugsėjis 30, 2013, 16:17:42 PM
jeigu kolega susipyles 15/40 ar 20/50 tepalus
Nezinau kas tokius tepalus bepila ???
Ipilk i sloinyka 5w40 tepalu ir palik nakciai kieme prie minus 20 paziuresi kaip jis atrodys,... As juk nerasiau kad reik mynt tapke tik ka uzvedus... Rasiau PALENGVA judet tai reiskia apsukos turi but vos vos keliamos kad galetum judet... Kokia minute dvi palaikai uzvedus ir vaziuoji vos vos judedamas... Rezultatas nekenkini auto ale ant prasidirbimo kuris tau nepakels temperaturos... cia juk ne benzinas kad uzvedei ir po 5min jau pucia karsta ora... Pasidomek siuo dalyku jau ne is vieno girdziu ir ne viena straipsny esu rades is ekspertu...
Citata iš: Tiutis Įrašytas Rugsėjis 30, 2013, 16:35:03 PM
Ipilk i sloinyka 5w40 tepalu ir palik nakciai kieme prie minus 20 paziuresi kaip jis atrodys,... As juk nerasiau kad reik mynt tapke tik ka uzvedus... Rasiau PALENGVA judet tai reiskia apsukos turi but vos vos keliamos kad galetum judet... Kokia minute dvi palaikai uzvedus ir vaziuoji vos vos judedamas... Rezultatas nekenkini auto ale ant prasidirbimo kuris tau nepakels temperaturos... cia juk ne benzinas kad uzvedei ir po 5min jau pucia karsta ora... Pasidomek siuo dalyku jau ne is vieno girdziu ir ne viena straipsny esu rades is ekspertu...
tai gal kolega apsispreskit su rekomendacijom-ar "Rekomenduojama DYZELIAMS uzkurus iskart palengva judeti" ar vistik "Kokia minute dvi palaikai uzvedus ir vaziuoji vos vos judedamas"-minute ar dvi tai jau yra sis tas :). sakykim as uzkures prie -20 apie minute, gal kiek maziau-kai kada ir daugiau, leidziu padirbt laisvom apsukom, tada vaziuoju stengdamasis nevirsyti 2000 rpm kokius 2-3 km...tepalai 5/30 supilti-ir i stiklainius nepilstau ju, kad isitikint ant kiek jie susitinge. kas liecia auto isilima, tai priklauso nuo gamintojo bet ne nuo benzas ar dyzelis. tarkim vazinejau paskutinius 5 metus primera-pravaziavus 3-4 km jau salonas sildomas normaliai buvo. turim namuose golf 4 benzas-dujos-normaliai sildo apie 10 km pravaziavus. turim ir nisan almera dar namuose-taipogi benzas-dujos-sildo velgi apie 3 km nuvaziavus. cia kalbu apie gerokai zemiau minuso temperaturas.
tad man jusu deklaruojami expertu straipsniai juoka kelia. viskas kas isbandyta savo kailiu-jokiu bobuciu pletku neatstos. kai isbandysit kolega savo kailiu ant skirtingu auto, tuomet ir apsispreskit su rekomendacijom ;)
Del dyzelio sildymo as jau rasiau ne karta, del ko jis letai syla.
praejo ziguliuku ir maskvichiu laikai kada zmones po valanda pajudet negalejo kol pilnai neisildavo variklis,su siuolaikiniais tepalais to nebereikia daryti ir netgi nerekomenduojama(cia kiekvienas jau sprendzia kiek jam reik stovet su uzvestu ir kam) :) as tai sedu ir vaziuoju pvz nesvarbu koks minusas,greiciau isila variklis pomazu judant i prieki negu stovint ir birbint deginant saliarka :)
Citata iš: vitiok Įrašytas Rugsėjis 30, 2013, 17:22:59 PM
praejo ziguliuku ir maskvichiu laikai kada zmones po valanda pajudet negalejo kol pilnai neisildavo variklis,su siuolaikiniais tepalais to nebereikia daryti ir netgi nerekomenduojama(cia kiekvienas jau sprendzia kiek jam reik stovet su uzvestu) :) as tai sedu ir vaziuoju pvz ,greiciau isila variklis pomazu judant i prieki negu stovint ir birbinant ir deginant saliarka :)
tai kolega, jus esat teisus. jei karteryje sintetika arba bent pusiau sintetika-nieko blogo nenutiks jei neuzgreziat pedalas dugnas :) tik kartais savime gaunasi ta minutes prastova uzkurus-ziema kol langus apsivalom :)
Citata iš: eceris Įrašytas Rugsėjis 30, 2013, 17:31:09 PM
tai kolega, jus esat teisus. jei karteryje sintetika arba bent pusiau sintetika-nieko blogo nenutiks jei neuzgreziat pedalas dugnas :) tik kartais savime gaunasi ta minutes prastova uzkurus-ziema kol langus apsivalom :)
as sintetika ir turejau omeny,o apie minute vistiek iseina kol saldaini issitrauki is bardacioko ar akinius kokius uzsidet :)
langus as pries uzvedant varikli nusivalau :) ziema pries palikdamas nakciai masina kad neapsaltu is vidaus stiklai visada pravedenu grynu lauko oru salona kad nereiketu p....s ryte is vidaus :) grandant langus,arba tada sutinku kad reik laukti kol isils pecius ir nudzius vidine serksna nuo stiklo :)
ECERIS: nesvarbu ar benzas ar dyzelis del isilimo?? Paimk avensi toky pat dyzelini ir benzinini ir paziurek katra greiciau isils masinu 'bandytojau':) Puikiai ir aiskiai parasiau kad nereikia ILGAI syldyt dyzelio prie minus 20, nes tolko jokio o geriau palengva judet... Taip, pagal gamintoja masinos skirtingai isyla, vienos greiciau kitos leciau... Bet tai nereiskia kad dyzelis nuo benzo nesiskiria syldant auto.
Citata iš: Tiutis Įrašytas Rugsėjis 30, 2013, 18:29:39 PM
ECERIS: nesvarbu ar benzas ar dyzelis del isilimo?? Paimk avensi toky pat dyzelini ir benzinini ir paziurek katra greiciau isils masinu 'bandytojau':) Puikiai ir aiskiai parasiau kad nereikia ILGAI syldyt dyzelio prie minus 20, nes tolko jokio o geriau palengva judet... Taip, pagal gamintoja masinos skirtingai isyla, vienos greiciau kitos leciau... Bet tai nereiskia kad dyzelis nuo benzo nesiskiria syldant auto.
kolega, visu pirma, pasimokinkit mandagumo pries rasinedamas-as su jumis butelio negeriau, manau ir amzius musu skiriasi gerokai :). na o antra: as palyginau nisan primera TD isilima ir toyotos D4D-skiriasi kaip diena ir naktis, tad neleliakinam ir neklaidinam kitu spresdami pagal vienos markes auto. dukra nuvezdavau iki mokyklos uz 1,5 km su primera ir gryztant jau pusdavo pakankamai silta ora. kam pilstot is tuscio i kiaura tas pacias mintis rasydami. juk palyginti buvo konkretus auto modeliai ir nieko daugiau....
Tai vat, kad sitie d4d ilgai syla:) Galetu greiciau, bet jeigu ijungiu elektrinio tasolo pasyldyma tai stovint vietoj kyla temperatura bet ir kuras automatiskai greiciau dingsta, bet kaip man iki darbo vos 3km tai neapsimoka jo jungt. Arba uzkist kartono lapa uz radiatoriaus ir bedos baigtos...
Citata iš: Tiutis Įrašytas Rugsėjis 30, 2013, 20:00:34 PM
Tai vat, kad sitie d4d ilgai syla:) Galetu greiciau, bet jeigu ijungiu elektrinio tasolo pasyldyma tai stovint vietoj kyla temperatura bet ir kuras automatiskai greiciau dingsta, bet kaip man iki darbo vos 3km tai neapsimoka jo jungt. Arba uzkist kartono lapa uz radiatoriaus ir bedos baigtos...
nepasakyciau kolega kad kartonas efekta duoda. pernai buvau uzkises 2/3 radiatoriaus kartonu, ta pati situacija-10 km uzmiescio iki pirmo sviesaforo ir sustojus prie jo variklis dirba vistiek padidintom apsukom, t.y. jis dar neisiles pakankamai
Naujesni dyzeliai negali silti stipriai. Fiziskai negali. Del didelio NK jie tiesiog neskleidzia daug silumos. Seni dyzeliai ten jau kita istorija, ir technika juda i prieki.
Dar pasiulymas vietoj kartono uzkisimo is namu grielka su uzvirintu vandeniu kaskart pasiimt ir ant variklio uzdet :-] :-] :-]
Citata iš: Toshis Įrašytas Rugsėjis 30, 2013, 23:32:24 PM
Dar pasiulymas vietoj kartono uzkisimo is namu grielka su uzvirintu vandeniu kaskart pasiimt ir ant variklio uzdet :-] :-] :-]
Dar pasiulyk kiekviena karta atvaziavus vakare nupilti ausinimo skysti, o kiekviena ryta i radiatoriu uzpilti karsto vandens :D
Silta ora pradedaa pusti apie kilometra nuvaziavus, o iki darbines temperaturos isyla kazkur po 3-4km
Toshis: tai gal pas tave benzas??:) Kad po 1km jau silta ora pucia o po 3km jau darbine temp prie zemo minuso:)
Ne - pas mane dyzelis, nepaminejau kad pries tai surukau dar cigarete uzvedes :-)
Na as turejau ka palyginti, tai situacija tokia. Prie -25 Corolla TS 2004m 1.8 benzas po 200m jau pute gerokai silta ora, o po 4km salone jau svylo ausys, reikejo sumazinti peciu arba nuimti palta. Prie tu paciu -25 su Corolla Verso 2008m 2.2 D4d net po 16km dar nera noro isjungti peciu ar nusirengti :)
Nu paziuresiu kai bus sia, pirmaja, ziema. (+)
Buvo net mintis wabasta pastatyti. Ateiki salta ziemiska ryta prie masinos - salone silta, masina uzsikuria kaip vasara, nes motoras karstas. :H
Turejau BMW dyzeliuka, tai visada uzvedes parukydavau nusivalydavau sniega (jeigu ziema) ir tik tada vaziuodavau.
Citata iš: Toshis Įrašytas Spalis 01, 2013, 08:59:16 AM
Turejau BMW dyzeliuka, tai visada uzvedes parukydavau nusivalydavau sniega (jeigu ziema) ir tik tada vaziuodavau.
BMW standartiskai stovi webasta (be taimerio), kuri pasileidzia kartu su varikliu ir sildo tosola. Kazkur nuo 98m jie jau pradejo statyti. Opel DTI motorai visi turi papildomus dyzelinius sildytuvus.
Kai ta BMW turejau tai webastai dar tikrai nestovejo (-) kuro pasildymas buvo, tik ne webastas ;)
Citata iš: Bemsas Įrašytas Spalis 01, 2013, 09:24:34 AM
BMW standartiskai stovi webasta (be taimerio), kuri pasileidzia kartu su varikliu ir sildo tosola. Kazkur nuo 98m jie jau pradejo statyti. Opel DTI motorai visi turi papildomus dyzelinius sildytuvus.
cia gal aktualiau rusu ar norvegu ziemom,pas mus -20 jau retai buna :) aisku kaip papildomas navarotas neblogai
Cia daugiau ne salciam skirta, o seip. Tas papildomas sildytuvas isikungia kai lauke temperatura zemesne nei +5C. Padaryta tam, kad motoras greiciau pasiektu dartbine temperatura, nes naujesni sitie motorai sunkiai syla patys.
O kaip su manojo avensio preheateriu? Kažkaip nelabai skirtumas man jaučiasi - su juo ar be jo. Tik tiek, kad ir šilčiau esant lauke įjungus apsukas pakelia
Tai pas tave turbut toks ir stovi "preheateris" :D
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg308.imageshack.us%2Fimg308%2F9892%2Fidleupwh0.jpg&hash=99193acfc32ea13ebc30bd04ae7385fc2bc4c187)
Citata iš: Bemsas Įrašytas Spalis 01, 2013, 13:09:49 PM
Tai pas tave turbut toks ir stovi "preheateris" :D
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg308.imageshack.us%2Fimg308%2F9892%2Fidleupwh0.jpg&hash=99193acfc32ea13ebc30bd04ae7385fc2bc4c187)
Jio kažkas tokio. Ir bandūra šlanguota po kapotu. Ir išmetimo dūda per vidurį dugno.
Citata iš: TYRAN Įrašytas Spalis 01, 2013, 13:26:08 PM
Jio kažkas tokio. Ir bandūra šlanguota po kapotu. Ir išmetimo dūda per vidurį dugno.
Tai jei bandura duoda ismetima - tai webasta stovi.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Spalis 01, 2013, 14:02:56 PM
Tai jei bandura duoda ismetima - tai webasta stovi.
Stovi tai stovi, o didelis įšilimo skirtumas turėtų būti su juo ir be jo?
Citata iš: TYRAN Įrašytas Spalis 01, 2013, 15:33:28 PM
Stovi tai stovi, o didelis įšilimo skirtumas turėtų būti su juo ir be jo?
Jeigu veikia, tai tikrai jauciasi. Per 20min darbo vien jis pakelia temperatura nuo -20 iki +10.
Jei veikia normaliai, tai esant minusiniai oro temperatūrai varikliui dirbant tuščia eiga ir veikiant salono šildymui variklio temperatūra išvis nekrenta.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Spalis 01, 2013, 15:48:42 PM
Jeigu veikia, tai tikrai jauciasi. Per 20min darbo vien jis pakelia temperatura nuo -20 iki +10.
A... 20 min :)
Citata iš: TYRAN Įrašytas Spalis 01, 2013, 18:07:14 PM
A... 20 min :)
Jei uzkurtas motoras + preheateris temperatura kyla zymiai greiciau. Kai pasiekia 80C preheteris issijungia pats.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Spalis 01, 2013, 18:48:41 PM
Jei uzkurtas motoras + preheateris temperatura kyla zymiai greiciau. Kai pasiekia 80C preheteris issijungia pats.
Vat tas "žymiai greičiau" - mane ir interesuoja :) O temperatūra kaip suprantu turėtų kilti tosolo (antifrizo ar kokio ten kitokio velnio glicerino pagrindu), tuo pačiu ir salono ir variklio?
Nu nezinau preheateris nepreheateris bet mano isitikinimas yra toks: salta ryte iseini, uzsivedi masina islipi rukydamas nusivalai masina(jei apsnigus), surukes cigarete sedi vaziuoti.
Citata iš: TYRAN Įrašytas Spalis 01, 2013, 19:02:18 PM
Vat tas "žymiai greičiau" - mane ir interesuoja :) O temperatūra kaip suprantu turėtų kilti tosolo (antifrizo ar kokio ten kitokio velnio glicerino pagrindu), tuo pačiu ir salono ir variklio?
Syla tosolas, automatiskai syla is pecius. Kol termostatas uzdarytas tosolas varinejamas per maza rata : preheateris-motoras-pecius. Motoras dirbdamas syla, o jam dar padeda preheateris - butent del to ir greiciau viskas syla.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Spalis 01, 2013, 21:36:14 PM
Syla tosolas, automatiskai syla is pecius. Kol termostatas uzdarytas tosolas varinejamas per maza rata : preheateris-motoras-pecius. Motoras dirbdamas syla, o jam dar padeda preheateris - butent del to ir greiciau viskas syla.
Jug ir yra taip, kad kol nepasyla iki tam tikros temperaturos neisijungia didysis ratas?
Sveiki nesenai nusipirkau avensis d4d 85kw yra preheateris bet nesuprantu ar jis veikia norejau paklausti kiek laiko uztrunka kol pradeda pusti silta ora i salona nes dabar ryte apie +5 tai per 5min niekas nepasyla ir nera jokio skirtumo ar as ijungias ar ne
Preheateris buna dyzelinis, kur sildo visa ausinimo skysti, buna tik salono sildytuvas (taspats kondicionierius tik veikia atvirksciai), o buna mygtukas kad tik apsukas pakelia. Reikia pirma issiaiskinti, kas sumontuota.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Spalis 03, 2013, 20:33:24 PM
Preheateris buna dyzelinis, kur sildo visa ausinimo skysti, buna tik salono sildytuvas (taspats kondicionierius tik veikia atvirksciai), o buna mygtukas kad tik apsukas pakelia. Reikia pirma issiaiskinti, kas sumontuota.
Maniškėj va tas, kur tiesiai virš www.ipocars.com (http://www.ipocars.com) užrašo kur matosi 3 storos žarnos
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fipocars.com%2Fimgs%2Fa%2Fe%2Fg%2Fm%2Fw%2Ftoyota__avensis_2_0_d4d_combi_linea_terra_2000_10_lgw.jpg&hash=8b40657b35f9180c82bf1392bb3e06b47aa80d83)
o kaip issiaiskinti kas yra kas gal kur ant kebulo raso? paspaudus ta mygtuka apsukos nepakyla ( jeigu didini temp tada apsukos kyla ) o per kiek laiko turetu uzsilti mazdaug gal kas galit pakomentuoti? mano situacija tokia kad stovint sildau apie 5-6min silto oro nepucia bent juntamo o pradejus vaziuoti mazom apsukom variklis syla normaliai ir peciukas pucia silta ora. Itariu kad pasmane jis neveikia kitaip sildyti daugiau 5min nera prasmes jo jungti per ta laika vaziuojant jau tikrai pus silta ora
Dyzelis stovint ir nesusils tau. Judeti reikia po truputi.
Kolegos, pas mane Avensyje stovi "Elektrinis sildytuvas" (taip jis vadinasi manual'e). Kaip jis pas jus veikia? Manualas raso, kad po 125 sekundziu nuo ijungijo, i salona turi pradeda pusti silta ora. As kazkaip to nepastebejau arba, del nezinojimo, nemokejau tinkamai naudotis tuo"elektriniu sildytuvu"
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Spalis 04, 2013, 01:19:46 AM
Dyzelis stovint ir nesusils tau. Judeti reikia po truputi.
Su preheateriu mano durnu supratimu visgi turėtų šilti ir stovint...
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Spalis 04, 2013, 01:19:46 AM
Dyzelis stovint ir nesusils tau. Judeti reikia po truputi.
Nuo kada dyzeliui negalioja fizikos desniai?
Siandien pats ijungiau elektrini sildytuva nes minusas kieme... Efektas tikrai yra, po keliu minuciu jauciasi vis siltejantis oras... Kaip suzinoti ar jis veikia? Paprastai: girdisi toks kaip svilpimas silpnas is vairuotojo kapoto puses nes ten visas tas irengimas ir yra... Temperatura nelb ir kils gal labai silpnai ir ilgai su ijungu karstu oru, bet jus pabandykit ijungt ta knopke ir isjungt vejeli efektas garantuotas del temp kilimo. Isbandyta. Ir negalvokit kad zaibiskai greit turi kylt, kyla kaip ir priklauso normos ribose.
Citata iš: Toshis Įrašytas Spalis 04, 2013, 08:12:07 AM
Nuo kada dyzeliui negalioja fizikos desniai?
Kodel negalioja? Taip ir turi buti (y)
ar ties ka girdejau apie ta "preheateri"
kad ji galima jungti tik stovinciam auto, kai vaziuoji turi buti isjungtas?
blogai girdejai... taip nera... Tik negalima junginet daug t.y: Ijungi ir po minutes isjungi, bent 10min minimum turi buti ijungtas.
Citata iš: Tiutis Įrašytas Spalis 04, 2013, 09:44:45 AM
blogai girdejai... taip nera... Tik negalima junginet daug t.y: Ijungi ir po minutes isjungi, bent 10min minimum turi buti ijungtas.
O kur va tokią ir pilną info galima rasti pasiskaityti išsamiai apie jo darbo ypatumus?
Citata iš: TYRAN Įrašytas Spalis 04, 2013, 10:36:52 AM
O kur va tokią ir pilną info galima rasti pasiskaityti išsamiai apie jo darbo ypatumus?
prisidedu prie klausimo :)
Toyota avensis manuale viskas nuosekliai apie viska aprasyta...
Citata iš: Tiutis Įrašytas Spalis 04, 2013, 11:29:45 AM
Toyota avensis manuale viskas nuosekliai apie viska aprasyta...
gal butu galimybe imesti bent scan'a to manualo?
Citata iš: Mirro Įrašytas Spalis 04, 2013, 11:45:49 AM
gal butu galimybe imesti bent scan'a to manualo?
Idejau jei kam reikia prie manualu :)
Citata iš: vitiok Įrašytas Spalis 04, 2013, 12:48:22 PM
Idejau jei kam reikia prie manualu :)
O kur/kaip ieškoti?
Citata iš: TYRAN Įrašytas Spalis 04, 2013, 13:12:10 PM
O kur/kaip ieškoti?
viskas kas reikalinga automobiliam bus manualu skiltis :)
Citata iš: vitiok Įrašytas Spalis 04, 2013, 12:48:22 PM
Idejau jei kam reikia prie manualu :)
WOW lt kalba :) deekui :)
kur tie manualai? viska praverciau neradau
naudokis paieska
avensis_naudotojo_instrukcija.pdf - DivShare (http://www.divshare.com/download/launch/24602923-7fa)
Turejau viena klausimeli vaziuoju savo auto ir drauge pasake kad jai nepucia silto oro, patikrinau is tikro man pucia silta o jai ne gal zinomas dalykas arba buvot kas susidure su tokiu atveju. P.S. reguliuota buvo taip, kad pustu sildyma abiem pusem vienoda
Citata iš: Toshis Įrašytas Spalis 13, 2013, 11:27:35 AM
Turejau viena klausimeli vaziuoju savo auto ir drauge pasake kad jai nepucia silto oro, patikrinau is tikro man pucia silta o jai ne gal zinomas dalykas arba buvot kas susidure su tokiu atveju. P.S. reguliuota buvo taip, kad pustu sildyma abiem pusem vienoda
sveikas,pas taves gali but oro maisymo sklende is keleivio puses parejusi greiciausiai arba uzsiorino sistema.
o is vairuotojo puses pucia karsta?
Pucia nu ziuresiu kas ten yra cia ryte vaziuojant dar viena mintis kilo paziuresiu ar pasiteisins
sveiki norejau paklausti kokia turi buti toyota avensis 2000m darbine variklio temperatura? pas mane ziema, vasara pakyla tik iki puses rodykle. cia normalu, taip turi but? ar jau reikia keist termostata?
Citata iš: glatox Įrašytas Lapkritis 27, 2013, 21:02:47 PM
sveiki norejau paklausti kokia turi buti toyota avensis 2000m darbine variklio temperatura? pas mane ziema, vasara pakyla tik iki puses rodykle. cia normalu, taip turi but? ar jau reikia keist termostata?
taip turi buti. jei kiltu virs puses butu blogiau.