Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Vienatūriai => Corolla Verso => Corolla Verso II (2004-2009) => Temą pradėjo: Eddie8664 Įrašytas Balandis 25, 2016, 12:13:01 PM

Pavadinimas: 2.0 85 kw D4D trauka
Parašė: Eddie8664 Įrašytas Balandis 25, 2016, 12:13:01 PM
Sveiki, prieš daugiau nei metus įsigijau Corollą Verso. Ir nuo pat pradžių man kažkaip atrodo, kad jos trauka iki maždaug 2000 rpm per maža, atrodo visai buka. Gal važinėjantys su tokiu pat varikliu pasidalintų savo pastebėjimais? Filtrai visi pakeisti. Po 2000 rpm atrodo kaip ir normaliai, ne lėktuvas, bet važiuoja.
Pavadinimas: Ats: 2.0 85 kw D4D trauka
Parašė: Laisvidas Įrašytas Balandis 25, 2016, 13:36:24 PM
Citata iš: Eddie8664 Įrašytas Balandis 25, 2016, 12:13:01 PM
Sveiki, prieš daugiau nei metus įsigijau Corollą Verso. Ir nuo pat pradžių man kažkaip atrodo, kad jos trauka iki maždaug 2000 rpm per maža, atrodo visai buka. Gal važinėjantys su tokiu pat varikliu pasidalintų savo pastebėjimais? Filtrai visi pakeisti. Po 2000 rpm atrodo kaip ir normaliai, ne lėktuvas, bet važiuoja.

Nu neaisku kaip ten traukia pas tave. Bet iki 2k ir neturetu traukt , turba uzpucia mazdaug nuo 1,8
Pavadinimas: Ats: 2.0 85 kw D4D trauka
Parašė: Eddie8664 Įrašytas Balandis 25, 2016, 16:40:39 PM
Aš suprantu, kad kad turi gerokai silpniau traukti, bet lyginant su kitais dyzeliniais automobiliais (škoda oktavia 1,9 tdi 77kw, opel astra 1,9 110 kw, bmw 320 110 kw) ji gerokai bukesnė pradžioje kol turbina neužsipučia. Todėl ir įdomu kitų žmonių nuomonė   :)
Pavadinimas: Ats: 2.0 85 kw D4D trauka
Parašė: augisz Įrašytas Balandis 25, 2016, 16:54:27 PM
Na 85 ir 110kw skirtumas yra. Pas mane nors ir 100kw, bet lenkime bezdet reikia gerokai, taip sakant geriau islaukt tinkamo momento saugaus negu lenkt kada papuola vabank. Iki 3k apsuku dar gerai losia, o nuo 3 jau kaip pensininkas :D
Pavadinimas: Ats: 2.0 85 kw D4D trauka
Parašė: balticam Įrašytas Balandis 25, 2016, 16:56:48 PM
Citata iš: Eddie8664 Įrašytas Balandis 25, 2016, 16:40:39 PM
Aš suprantu, kad kad turi gerokai silpniau traukti, bet lyginant su kitais dyzeliniais automobiliais (škoda oktavia 1,9 tdi 77kw, opel astra 1,9 110 kw, bmw 320 110 kw) ji gerokai bukesnė pradžioje kol turbina neužsipučia. Todėl ir įdomu kitų žmonių nuomonė   :)

Viskas normoj, tikrai bukesne uz BMW...turejau tai galiu palygint.
Bet 85kw skiriasi nuo 110kw...
Verso tikrai nepadraskysi ir lenkimui jau reikia  damest laiko.
Pavadinimas: Ats: 2.0 85 kw D4D trauka
Parašė: Eddie8664 Įrašytas Balandis 25, 2016, 17:52:04 PM
Ačiū už atsakymus :-) Vis dėl to, gal atsirastų koks nors gerasis samarietis, kuris sutiktų palyginti trauką? :) Kur nors Kaune ar aplink jį :) Tiesiog dėl šventos ramybės, kad ramiai miegočiau  :-]
Pavadinimas: Ats: 2.0 85 kw D4D trauka
Parašė: MindaugasB Įrašytas Balandis 25, 2016, 19:14:20 PM
Miegok ramiai, nes ne ta masina nusipirkai :) reikejo imti bmw, tada trauktu.
Pavadinimas: Ats: 2.0 85 kw D4D trauka
Parašė: TYRAN Įrašytas Balandis 25, 2016, 20:35:33 PM
šiandien pasigavau check'ą :) aplinkkely gazą greit spustelėjau iki 3k. Papulsavo sekundę apsukos ir šventoji trejybė užsižiebė. Na ir safe mode. Ryt Modka turėtų prilėkt pagaudyt klaidą. Kažkodėl įtariu SCV. Taigi pas mane iki 3k viskas ok, toliau - netraukia :)))
Pavadinimas: Ats: 2.0 85 kw D4D trauka
Parašė: Rimantas31 Įrašytas Balandis 25, 2016, 20:36:21 PM
gal vakumo bandyk slangutes naujas pasikeisti gali buti kokia kiaura slangute  arba gaudo ora
Pavadinimas: Ats: 2.0 85 kw D4D trauka
Parašė: TYRAN Įrašytas Balandis 25, 2016, 21:34:15 PM
Gal visgi pirma diagnostiką
Pavadinimas: Ats: 2.0 85 kw D4D trauka
Parašė: Rimantas31 Įrašytas Balandis 25, 2016, 21:46:52 PM
as po remonto purkstuku sutveriau viska i savo vietas.  isvazevau netrauke kaskudel pasirodo neuzmoves slangutes vakumo pradejo traukti.
Pavadinimas: Ats: 2.0 85 kw D4D trauka
Parašė: Eddie8664 Įrašytas Balandis 26, 2016, 06:39:44 AM
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Balandis 25, 2016, 19:14:20 PM
Miegok ramiai, nes ne ta masina nusipirkai :) reikejo imti bmw, tada trauktu.
Bendrai man traukos pakanka, kalbu apie važiavimą iki kol trauka atsiranda :) P.S. Dėl traukos raščiau kitą alternatyvą nei BMW :)
Pavadinimas: Ats: 2.0 85 kw D4D trauka
Parašė: Rimantas31 Įrašytas Balandis 29, 2016, 10:58:59 AM
jaigu nulauzi sita bomburke nuo turbinos valdymo irgi nelabai trauke, isitikinau nupirkau kita visai kitas traukimas vadinasi reiske ta bomburke kaska turbinai reguliuoja ora
Pavadinimas: Ats: 2.0 85 kw D4D trauka
Parašė: ginciavas Įrašytas Balandis 29, 2016, 11:01:35 AM
Greičiausiai pats vožtuvas buvo blogas, nes čia nulūžęs tik filtras ir jis nieko neįtakoja.