Sveiki, kas esat isimontave dujas Corollai? Butu saunu isgirsti atsiliepimus. Ruosiosi integruoti i Corolla 2005 1,4
aciu
Parduok Toyota nusipirk vw golfa ir nekurk durnu temu.:@
Tai kad ir taip normaliai eda. Manai sumazinsi iki minimaliu islaidu? Tipo veltui vaziuosi? :)) Tada jau geriau pirk dvirati ;)
negalvok kad mes tave smerkiam ar ka, bet pagalvok, normalia duju iranga(kuri nekenktu automobiliui) kainuoja apie 3000Lt dabar paskaiciuok kiek reikia pravaziuoti benzinu, kad dujos atsipirktu?(nepamirsk, kad duju irgi uzsipilti reikia ;) ) as buvau paskaiciaves, tai isejo lb apvalus skaicius... jei vazineji po 50-80 tukst. km per metus tada jokiu problemu ;), bet jei keliolika tukstanciu susikaupia tada manau vertetu pagalvoti :) Jei klaustum mano nuomones, tai geriau nusipirkcisu benzo uz 3000Lt :) ir ilgai ir laimingai vazineciau... mano automobiliu nuvaziuociau beveik 10 000km :o
Įdomiai jūs čia patariate žmogui. Klausimas buvo kokie atsiliepimai apie įrangą, o kažkodėl reiškiate savo nuomonę apie įrangą kaip tokią apskritai. Normalią dujų įrangą nuo 2-2300Lt kainuoja susidėti. Jei neturit kur dėti atlikusių 40-50Lt per savaitę, tai nekaltinkit kitų žmonių. Asmeniškai pravažiuoju apie 20.000km per metus, kas šiuo metu kainuotų 6000 tik už benziną arba 3200 už dujas+500Lt už benziną. Įranga kainavo 1800Lt nes išsiderėjau nuolaidą kaip pastovus vienos dujas montuojančios įmonės klientas. Kaip matote, man apsimoka :)
Geriau konsultuotumies su dujų įrangos meistrais, jie daugiau pasakytų.
Meistrai tikrai patars isideti duju iranga. :D
O cia zmogus klausia patarimo is nepriklausomu ekspertu.
kiekvienas is musi toks ekspertas kiek jam teko su tuo susidurt ;) asmeniskai jei man reiketu duju tai i 1.4 bijociau deti :) kazkaip kai dideslis litrazas tai patikimiau tos dujos atrodo :) o kai toks nedidelis tai variklio motoresursas mazesnis ir kad dujos nepadidintu to motoresurso iseikvojimo.... ir kiek zinau perkant masinas zmones labiau "megsta" be duju(vistiek kazkada parduoti reikes)
gerai jus cia mastot turejau as automobili su duju iranga nieko blogo negaliu pasakyt mano nuomone verta isidetie ekanomija susidaro tik reikia aukot bagazines turi balionui del susidevejimo taip ira toks minusas bet jug nesiruosi visa givenima suja vazinet del traukos jokio skirtumo nepajutau bet kisene pajuto skirtuma
O jūs daugiau šia tema padikutuokitn prašom kas turit patirties, o tai stebint kaip kiekvieną dieną benzas brangsta, o dujos ne ar net pinga, man pačiam kuo greičiau norisi arba elektromobilio arba paspirtuko. Dujų kolkas į Priusą dėt nesinori.
na jei jau su priusu vazinejant del sanaudu esi nepatenkintas, tai tada tikrai paspirtuka :))
Dėl sąnaudų aš patenkintas, dėl benzo kainų tikrai ne, nes per mėnesį pravarau daugiau nei 3 tūkst. km.
Dėl variklio resurso, manau, kad dujos taupo variklį. Kaip pvz Kauno švaros GAZikai, be dujų, variklio kapitalinius darė po 100, o su dujom po 200 t km informacija iš mano pažįstamo toj įmonėj. Sekantis pvz opelis pirktas 7m su dujom, po to Lietuvoj 8 m panašiai 400 t km, o kiek buvo prisukta iki pirkimo nėra aišku, nes skydelis kas 100 verčiasi, dar teko ir man jį pasukinėti. Sekantis pvz firmos carina su dujom važinėta Vokietijoj, ji pirkta su 190t km, po dviejų metų su 470t. km parduota, drožta tikrai netaupant.
cia amzina tema visuose forumuose, kadaise ir as rekiau kad dujos tik virtuveje ir panasiai....bet, dabar patys montuojame jas :)
P.s. pats vazineju daugiau nei 5metai dujomis, problemu jokiu neturiu.
I klausimus apsimoka ar ne, atsakymas labai paprastas, ji suprasime kiekvienas paziurejes i benzino ir duju kaina. Klausimas lieka tik vienas - kada tai atsipirks? Taigi iranga reiketu rinktis pagal automobili, protingai ir kokybiskai ja montuojant problemu nebuna arba buna minimaliai, siais laikais iranga, jei pilnas ipurskimas gan moderni ir patvari, o ir prieinama manau visai, tad siulau tiesiog neplesti tos temos tokiomis diskusijomis nes kituose klubuose ten desimtimis puslapiu nusidriekia diskusijos, o jos tokios pat ir 35 puslapyje ir antram :)
Na bet kuriuo atveju, jei dujos netenkina- darykit upgreida i etila... juk pigiau vistiek bus ir nereiks baliono bagazinej laikyt nors ji praktiskai visada tuscia buna...
Pats iskart tik nusipirkes auto isidejau dujas BRC Utena pries puse metu (IV kartos duju iranga man kainavo 2400 + 200 lt tepalo laseline dar state, tai siai dienai tikiu kad gali buti simteliu kitu ir dar pigiau pastatyti dujas). Per pusmeti pravaziavau kazkur 15000km, tai jei dar tiek pat per puse metu, manau jau ir atsipirkti turetu iranga:) .
P.s. aisku auto visada uzsiveda benzinu ir kol nepasiekia 30laipsniu darbines temperaturos tol i dujas nepersijungia, bet nieko nematau blogo del to, greit tie Toyotu varikliai isila:). o ir sveika, kad padirbtu visad nors kiek variklis benzinu:)
p.s. kolkas esu labai patenkintas, trauka ta pati, ekonomija akivaizdi: savo pastebejimus padariau: jei tarkim benzino turetu valgyti 6.5-8l 100 km, tai duju 8-9.5 priklauso kur ir kaip vazineji:)
Pries kokis 5 metus turejome Opel Corsa 1,4 automata. Lyg buvo 1995 metu. Tai valge benzo iki 10 litru... Ka bedariau, sake viskas gerai, gedimu niekas nerado. Isidejome dujas. Valge apie 10 - 12 litru... Irgi reguliavo, viskas gerai. Mano patirtis tokia. Tikrai nedeciau i mazalitrazinius variklius dujines irangos...
gal corsoje stabdžiai užsikirtę buvo? netikiu, kad gali būti tokios sąnaudos.
Pažiūrėjau vokiečių puslapyje, vidutinės sąnaudos apie 8L benzino, tokiai mažai mašinytei siaubingai daug :o
Zinau. Ten buvo mono ipurskimas, automatas tik 4 pavaru, tai jisai ir imdavo. Niekas negalejo paaiskinti, kodel jis tiek pasiima kuro... Teko parduot...
Vokiečiai savo sąnaudas kur surašo, taip pat daug deklaruoja. Įdomu, nes tokia mašinytė sunaudoja daugiau kuro negu kokia toyota carina arba mitsubishi carisma, kurios vis tik yra šiek tiek didesnės ir sunkesnės. Kai teisių neturėjau, svajojau tokią corsą nusipikrti, tai gal ir gerai, kad neteko :D
Siandien domejausi kiek Kaune kainuotu isidet dujas i VVTI +laseline=3100 lt.Laselines tepalas pas juos 50 uz litra.
Sveiki,as 8 metus pragrudau su dujinem masinom,taip isejo,kad vis ant benzininiu uzsiraudavau,o kadangi dirbu kitam mieste,tai tenka masina kas diena vaziuoti.Siaip tai siulau pries dedant dujas atkreipti demesi i viena fakta-kuriant varikli gamintojai ji taiko dviem kuro rusim-dyzelis,arba benzinas,dujos-eksperimentinis dalykas ir kaip i jas reaguos benzinu varomas variklis-teorinis klausimas.Nesenai buvo atvejis su Reno varikliukais,kai gamintojas greiztai nerekomendavo vaziuoti dujomis ant dideliu apkrovu ir su kroviniu,net jei imontuota gamykline duju iranga.O juk lietuvoje istatys tikrai ne gamykline,o bala zino kur bandyta iranga.Zodziu,pries dedami dujas atkreipkit demesi i keleta dalyku-1.kiek ir koki atstuma pravaziuojate per diena(labai daznai pravaziuojame tik tiek,kad net variklis ant duju nespeja pereit)2.issiaiskinkit,kiek kainuos pati duju iranga.3 kiek papildomai per metus kainuos duju irangos aptarnavimas plius dvigubai brangesne TA.4 rizika,kad varkliukui gali nepatikti dujos,kas gresia didelemis variklio remonto islaidomis.
As asmeniskai pagaliau radau patinkanti dyzeliuka,jau menesi atvazinejau,o islaidos kurui liko beveik tos pacios,kaip ir su dujom buvo,idomu koks skirtumas bus atsilus orams,jauciu,ne duju naudai.Sekmes renkantis. ;)
Automobiliams su duju iranga TA nera dvigubai brangesne, tereikia papildomos baliono apziuros kas 5 metus! O vazinejant ekonomisku dyzeliu islaidos mazesnes nei ant duju, net perkant dyzeli degalinese.
Pries keleta menesiu pravarinejau savo dujine Audi,kainavo tesh.apziura 42 lt,plius duju patikra-31lt.Apie jokia baliono apziura niekas neuzsimine,paziurejo tik jo galiojimo laika.
xaudrius, gal pas tave tech pase įrašytos dujos, tai brangiau ir moki. Pas mane įrašyta tik benzas, tai per techninkinę pažiūrėjo, kad įranga nauja ir iš vis jokių dokumentų neprašė, sakė kitą kartą ant baliono pažiūrės datą iki kada galioja ir viskas.
gintarsen> brangiai užsiprašė servisas už įrangą. Lenkišką montuoja po 2100, ji niekuo neatsilieka nuo italų, skirtumas panašus kaip Sony ir Samsungo pavadinimų.
Citatagintarsen parašė:
Siandien domejausi kiek Kaune kainuotu isidet dujas i VVTI +laseline=3100 lt.Laselines tepalas pas juos 50 uz litra.
Buna pigiau, man su laseline BRC dujos kainavo 2550 Lt, veiksmas Siauliuose
xaudrius, cia turbut tik tau tokia isimti padare, siaip jei pasiziuretum i dokumentus kokius turi, pamatytum, jog turi (bent jau turetum tureti) "Automobiliniu balionu techninio patikrinimo talona" be jo TA nepraeisi. Pas mane dokumentuose benzinas/dujos. Siaip ar taip ta 31lt butent uz tai ir sumokejai, o jei neturi to talono, vadinasi kita TA vel uz tai mokesi, jei pasiimtum talona nereiketu, nes jis 5 metus galioja.
ryckak-nereikia jokio talono, jei dujų balionas naujas. Aš turiu tik baliono garantiją iki 2015m ir nieko daugiau man neprireikė.
Na, ačiū visiems už atsakymus. Sprendimą priėmiau - įsistačiau BRC Plug&Drive + Flash Lube electronic įrangą. Pirmas jausmas puikus - pradedant važiavimo kokybe, baigiant - sąskaita degAlinėje :) Investicija nemaža, bet planuojamas atsiperkamumas po 12 mėn.
Sėkmės visiems,
Cigarettman :)