kazkaip keista pas mane kaip matuoju tepalo lygi variklije keistai rodo is vienos puses ta plostele rodo normalu lygi is kitos puses kazkur ant 2cm daugiau tai kazkokia mistika ar kas susiduria su tokia problema
kiek žinau visi D4d variklių turėtojai su ja susidaria, reikia tepalą matuot, iš ryto, kai viskas subėge yra tada tai jau nebūna tokios nesamonės.
iš vienos pusės nieko nedaryk, o iš kitos nupilk :D kažkokia mistika, japonai girti darė :D
pas mane tas pats. kažkaip traukiant matuoklę, ji lyg užliuva. tai spėju, kad dėl to vienoje pusėje ir rodo daugiau, kitoje viskas norma.
Citatamodeliuka parašė:
pas mane tas pats. kažkaip traukiant matuoklę, ji lyg užliuva. tai spėju, kad dėl to vienoje pusėje ir rodo daugiau, kitoje viskas norma.
mergina matuojanti tepalo lygi.mistika ar tikrove?as tai savajai esu pasakes-jei uzsidegs raudonas "laistytuvas",iskart gesini varikli ir skambini man.:)
CitataSaulius SSS parašė:
Citatamodeliuka parašė:
pas mane tas pats. kažkaip traukiant matuoklę, ji lyg užliuva. tai spėju, kad dėl to vienoje pusėje ir rodo daugiau, kitoje viskas norma.
mergina matuojanti tepalo lygi.mistika ar tikrove?as tai savajai esu pasakes-jei uzsidegs raudonas "laistytuvas",iskart gesini varikli ir skambini man.:)
Tai bet kuriuo atveju - jei dega raudona lempute lai gesina ir skambina.
:D na rods ne blondinių grupuotei prikalusau ;)
Citatamodeliuka parašė:
:D na rods ne blondinių grupuotei prikalusau ;)
ne tave turejau omeny... ;)
na as irgi ne apie baltus plaukus :D:D:D.tiesiog kitos net nenori viso to zinoti.
Manau zmones kurie is savo pinigu remontuoja auto tie visi pasidomi viskuom kad maziau ateityje islaidu butu
Citatalaurynui parašė:
Manau zmones kurie is savo pinigu remontuoja auto tie visi pasidomi viskuom kad maziau ateityje islaidu butu
baik tu kiek moteriskiu yra ir varikliu uzkale ir perkaitine... nes vaziuoja tol kol vaziuoja, px, kad kokia lempute dega, ar, kad temperaturos rodykle ant raudono lipa. O vat kai auto sustoja, tada pradeda dometis, kas cia nutiko ir t.t. bet jau buna per velu... ;)
Citatalaurynui parašė:
kazkaip keista pas mane kaip matuoju tepalo lygi variklije keistai rodo is vienos puses ta plostele rodo normalu lygi is kitos puses kazkur ant 2cm daugiau tai kazkokia mistika ar kas susiduria su tokia problema
Prie paprasto D4D eksplotacijos vadovo (kur aprašo koks mygtukas ką daro ir pan) apie tepalų matavimą yra parašyta, kad reikia matuojant tepalus žiūrėti tik iš vienos pusės (neatsimenu kurios). Ir neatėjus iš ryto, bet po važiavimo užgesinus variklį ir palaukus 5 min. O tas kad vienoje pusėje 2 cm daugiau tai yra nroma.
CitataMantasT parašė:
Citatalaurynui parašė:
kazkaip keista pas mane kaip matuoju tepalo lygi variklije keistai rodo is vienos puses ta plostele rodo normalu lygi is kitos puses kazkur ant 2cm daugiau tai kazkokia mistika ar kas susiduria su tokia problema
Prie paprasto D4D eksplotacijos vadovo (kur aprašo koks mygtukas ką daro ir pan) apie tepalų matavimą yra parašyta, kad reikia matuojant tepalus žiūrėti tik iš vienos pusės (neatsimenu kurios). Ir neatėjus iš ryto, bet po važiavimo užgesinus variklį ir palaukus 5 min. O tas kad vienoje pusėje 2 cm daugiau tai yra nroma.
tai tikriausiai is zmogaus puses rodo normaliai nes is kitos visas dodo daugiau o tepalus matuoju tik ant silto variklio nes tepalus turi savybe plestis kaip ikaista tai jiai norma rodo ant salto o variklyje 6 ltr tepalo tai kaip jis i kaistas gali jo but gerokai daugiau
Neturi tepalas tokios savybes - plestis, gal maisai su ausinimo skysciu. O matuoti reikia nesvarbu, siltam ar saltam varikliui, svarbu palaukti kokias 5 minutes po variklio uzgesinimo, kol visas tepalas nuo cilindru sieneliu subegs i karteri. Bent jau pas mano Verso benzinini varikli tepalo matuokle yra sulenkta tokiu puslankiu, tai traukiant matuokle isorine puslankio puse braukiasi per varikli ir "atsitempia" daug tepalo, auksciau max normos, ir tepalo riba buna nelygi, bet reikia apsukti matuokle ir ziureti kitoje puseje, tepalo riba lygi ir turi buti tarp min ir max
Na neskieskim nesamoniu ir bus viskas gerai :) Tepalas turi savybe keisti turi kintant temperaturai, kaip ir visos medziagos. Na taip, prie kambario temperaturos bus 6 litrai, prie darbines temperaturos ty 100 laipsniu bus 6.05 litro... tikrai pastebesit ant matuokles... :) Kas del antifrizo, tai jo ne tiek padaugeja, kiek padaugeja jo garu kiekis sistemoje...
Citatabladas parašė:
u pas mano Verso benzinini varikli tepalo matuokle yra sulenkta tokiu puslankiu, tai traukiant matuokle isorine puslankio puse braukiasi per varikli ir "atsitempia" daug tepalo, auksciau max normos, ir tepalo riba buna nelygi, bet reikia apsukti matuokle ir ziureti kitoje puseje, tepalo riba lygi ir turi buti tarp min ir max
This!