Sveiki, reiketu patarimu Prius 3 pirmam aptarnavimui po pirkimo. 2009m, ka patariat keisti iskart nusipirkus toki auto jeigu istorija auto nezinoma? Kiek parinkau info, tai kaip visad tepalai, filtrai, zvakes. Noreciau paklausti dar plius:
Ar keisti antifreeza? stabdziu skysti?
Ar tepalus geriausia 0w-20 sintetinius? Patarkit kurie geriausi? arba kokias alternatyvas pilat?
Kokius tepalo, oro filtrus dedat? ar patariat dar pasikeist ir kuro filtra (nors turbut nereikia, ne dyzelis gi)?
Kokias zvakes dedat? Iridines? Kurios kompanijos?
Saltai masinai pradedant vaziuoti pirmas stabdymas buna visad toks, tarsi nebestabo auto ir distancija labai prailgeja, dazniausia uzvedus reikia isakrt praminti stabdi pora kartu ir tada iskart susinormalizuoja. Ar tai reiskia, jog reikia atidziai pasiziuret kalades ar galbut turi itakos tam stabdziu skystis? Bet kaip ir minejau tik pirmas stabdymas po nakties, po to lyg ir gerai viskas. Aciu
Kokia auto rida?
Prie tam tikros ridos priklauso ir tam tikras aptarnavimas.
Siūlyčiau nepulti viską iš karto keisti, pavažinėk kokį mėnesį, pažiūrėk ar viskas daug maž tvarkoj. Nes būna nusiperka auto kitą dieną visus skysčius, filtrus ir dar bile ką pasikeičia, o po savaitės paaiškėja ji turi rimtą defektą, kuris pareikalaus nemažos investicijos ir tenka pardavinėti arba dar kišti pinigus. Suspėsi dar investuoti jei nėra žinoma kaip buvo aptarnauta tai mėnesis pasivažinėjimo nieko bloga neatsitiks.
Na kiek teko man pirkti naudotus auto. Tai ta pacia diena pasikeisdavau bent jau tepala su tepalo filtru, visgi sis mazgas svarbiausias. Kitas dalykas, net nezinau kaip patikrint, bet reiktu patikrint tepalo lygi pav. dezeje, kadangi tai automatas, e-CVT. Del stabdymo, sakyciau, kad stabdziu diskai apsitraukia korozija ir kad jie nusivalytu reikia pirmo ilgo pastabdymo, kuris turi mazesni efektyvuma. Bet jei uztenka stovint vietoj paspausti stabdi ir tada vaziuojant jau stabdo normaliai, tada korozija ant disku atkrenta, bus rimtesnes bedos su stabdziais.
O siaip sinkleris teisingai patare, reik zinot kokia rida. 2009 metu priusas, itariu, kad bus perlipes 300 stuku. Bet cia tik prielaida, nes priusus ne vienoje valstybeje megsta naudoti taksistai :) Pvz pas mane irgi hibridas, nors rida i metus 12 k km. Tai kai teks savo pardavinet, aisku niekas netikes :) Ir reikes matyt atsukinet rida i didziaja puse :)
Prabegus ant skydelio 230, perkant variausi i toyota diagnostikai, tai nieko blogo nepasake, rida sake reali. Po kapotu buvo lipdukas, kad next service prie 230, tai galvoju pats laikas kaiptik. Pravazinejau jau 2 men su nupirkta, bedu nera, tik vat nezinau ka reikia keisti, todel ir noriu patarimu is jusu:) nesinori i solorina, ten 260eu uz tepalu ir filtro pakeitima, kai galiu viska susimest uz perpus pigiau
Keistos kainos solorinoj. Pirmas tech aptarnavimas kai man buvo, tai tepalu ir filtro keitimas, automobilio nuplovimas ir vidaus issiurbimas man atsiejo 140 euru :) Nemanau, kad tavo priusui dvigubai daugiau tepalu reik pripilt ir filtras kainuoja dvigubai brangiau :)
Citata iš: Babah Įrašytas Vasaris 02, 2017, 12:27:34 PM
Prabegus ant skydelio 230, perkant variausi i toyota diagnostikai, tai nieko blogo nepasake, rida sake reali. Po kapotu buvo lipdukas, kad next service prie 230, tai galvoju pats laikas kaiptik. Pravazinejau jau 2 men su nupirkta, bedu nera, tik vat nezinau ka reikia keisti, todel ir noriu patarimu is jusu:) nesinori i solorina, ten 260eu uz tepalu ir filtro pakeitima, kai galiu viska susimest uz perpus pigiau
Argi?
Mano zmonai plinas servisas prie 60k kainavo 309€ Tokviloj sia vasara.
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi65.tinypic.com%2Fwvsgo5.jpg&hash=6d4a2846cd134f5cd1da55e6c898ee060db9095b)
Na as kai pasiskambinau, tai man tokia kaina nurode telefonu. Bet tokius darbus padarys betkuris normalus meistrelis, todel ir domiuosi. Tai gal kazkas i tema griztant galetu pavardint kokie tepalai, filtrai ir zvakes dedasi? Dekui
balticam tavo aptarnautas auto: pirma yra dyzelis, antra aptarnavimas prie 60 k km tai nieko bendro neturi su hibridu aptarnavimais ir ridomis. Beje reik dar ziuret ka klientas nori keisti, jei tik tepalus ir filtra pradziai tai tikrai kaina nebus didele. Jei nori visus filtrus, visus skyscius, zvakes ir t. t tai ir i 300 netilps :)
cia mano sanaudos tepalu keitimo,Keiciausi pats. Prius 2012m
2015.04.11 Tepalas Total Quartz 5W-30 sintetika ; ,tepalo filtras FILTRON OE 685/2 mokejau 27,96€ sake 30% nuolaida,Oro filtra pirkau FILTRON AP 170/3 mokejau 3,2 €
Keiciau tepala 2016.11.05 rida buvo 101052km
Total Quartz 5W-30 sintetika 29,97€; ,tepalo filtras FILTRON OE 685/2 1,98€ Oro filtras FILTRON AP 170/3 3,46€ ;viso mokejau 36€ sake 30% nuolaida; salono filtra prapuciau kompresoriumi.
nezinau kaip cia ikelt pdf faila su cento aptarnavimo lentele pagal rida ka jie keicia ir kainom.Kazkur buvau rades parsisiusti.
Tepalai 0w20 pagal toyota manuola pilasi.Keistai bet dealeris dazniausiai irgi 5w30 pila...Nors sau specialiai 0w20 pirkau
Citata iš: mielas Įrašytas Vasaris 03, 2017, 00:09:55 AM
cia mano sanaudos tepalu keitimo,Keiciausi pats. Prius 2012m
2015.04.11 Tepalas Total Quartz 5W-30 sintetika ; ,tepalo filtras FILTRON OE 685/2 mokejau 27,96€ sake 30% nuolaida,Oro filtra pirkau FILTRON AP 170/3 mokejau 3,2 €
Keiciau tepala 2016.11.05 rida buvo 101052km
Total Quartz 5W-30 sintetika 29,97€; ,tepalo filtras FILTRON OE 685/2 1,98€ Oro filtras FILTRON AP 170/3 3,46€ ;viso mokejau 36€ sake 30% nuolaida; salono filtra prapuciau kompresoriumi.
nezinau kaip cia ikelt pdf faila su cento aptarnavimo lentele pagal rida ka jie keicia ir kainom.Kazkur buvau rades parsisiusti.
Viena karta tepalo filtras 27,96€, kita karta 1,98€
Filtron filtrų venk kaip velnias kryžiaus, ten pats filtravimo elementas visas išsisluoksniuoja, o jei atgalinis vožtuvas užsikerta, tą visą popierių suplėšo ir nieko tau nebefiktruoja, tie filtrai tik dėl vaizdo...
Plius tas total Quartz š, o ne tepalas, mano prūso kompensatoriai "groja" po jo...
Citata iš: slashas Įrašytas Vasaris 03, 2017, 07:57:29 AM
Filtron filtrų venk kaip velnias kryžiaus, ten pats filtravimo elementas visas išsisluoksniuoja, o jei atgalinis vožtuvas užsikerta, tą visą popierių suplėšo ir nieko tau nebefiktruoja, tie filtrai tik dėl vaizdo...
Plius tas total Quartz š, o ne tepalas, mano prūso kompensatoriai "groja" po jo...
Tai tavo prusas š...o ne tepalas. Supiltas tas Quartz sita vasara i žmonos Verso ir jokiu ten "grojimu" ar dar ko. 5-ti metal pila Quartz ir per jos pravaziuotus 71k nera jokiu nusiskundimu.. Jau sakiau ir dar pasikartosiu-i savo Verso pyliau ivairu tepala, ir to Total Quartz gal 10 kartu. Puikiai viskas dirba. Pravaziuota 400k+
Pasikeisk tepala I savo megstama ir pamatysi pats: kaip grojo kompensatoriai taip ir gros. Statau deze alaus kad niekas nepasikeis ir tepalas cia ne prie ko.
Del tepalo filtru. Kiek teko dometis, ziureti visokius bandymus - filtrai atlaiko kakzur iki 5.000km Toliau tepalus nefiltruoja, o praleidzia per voztuva.
Va čia tai naujiena... Tai per 15 000 reikia dar du kartus filtrą pasikeisti ?
o tepalo filtrus kartais Toyota naudoja ne Denso? Cia skaitosi kaip originalas berods? ANt savo avensio, kiek keisdavau tepalus su filtru, tai visokie no name, nelaikydavo pradedavo leist i isore pro filtro tarpine. Su Denso niekada problemu neturejau. Koks dabar ant hibrido stovi, net nezinau, atstovynej sake, kad ner ko man landziot po kapotu isskyrus, kai langu skyscio reik isipilt :) Tai ir nelandzioju, i pusmeti gal karta tpealo lygi pasitikrinu.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Vasaris 03, 2017, 10:32:10 AM
Del tepalo filtru. Kiek teko dometis, ziureti visokius bandymus - filtrai atlaiko kakzur iki 5.000km Toliau tepalus nefiltruoja, o praleidzia per voztuva.
MANN, Knecht atlaiko ir 10k, čia žiūrint kiek tavo variklis "šiukšlina".
Citata iš: balticam Įrašytas Vasaris 03, 2017, 10:24:33 AM
Tai tavo prusas š...o ne tepalas. Supiltas tas Quartz sita vasara i žmonos Verso ir jokiu ten "grojimu" ar dar ko. 5-ti metal pila Quartz ir per jos pravaziuotus 71k nera jokiu nusiskundimu.. Jau sakiau ir dar pasikartosiu-i savo Verso pyliau ivairu tepala, ir to Total Quartz gal 10 kartu. Puikiai viskas dirba. Pravaziuota 400k+
Pasikeisk tepala I savo megstama ir pamatysi pats: kaip grojo kompensatoriai taip ir gros. Statau deze alaus kad niekas nepasikeis ir tepalas cia ne prie ko.
Tu priusą turi? Ne, tai laisvas. Tavo dyzelio ir priuso benzino hydrokompensatoriai kitokie, tad... Įdomu kaip tavo verso būtų visus tuos 400k vien Lietuvoje atlaikęs, nelygink vakarų Europai skirtus produktus ir mūsų...
Citata iš: slashas Įrašytas Vasaris 03, 2017, 13:05:12 PM
Tu priusą turi? Ne, tai laisvas. Tavo dyzelio ir priuso benzino hydrokompensatoriai kitokie, tad... Įdomu kaip tavo verso būtų visus tuos 400k vien Lietuvoje atlaikęs, nelygink vakarų Europai skirtus produktus ir mūsų...
O tai leiskit ponas paklaust: ar ne iš vakarų Europos perkate?
Važiuoklei LT keliais tai tikrai būtų amen po 400k,bet visa kita...na nežinau. Man atrodo visus Verso Turkijoj surinkinėja ir išlygų nėra dėl šalių...
Citata iš: balticam Įrašytas Vasaris 03, 2017, 13:27:42 PM
O tai leiskit ponas paklaust: ar ne iš vakarų Europos perkate?
Važiuoklei LT keliais tai tikrai būtų amen po 400k,bet visa kita...na nežinau. Man atrodo visus Verso Turkijoj surinkinėja ir išlygų nėra dėl šalių...
Aš ne apie surinkimą, o dalių ir alyvų kokybę... kurios ne visada iš vakarų atvaziuoja, ponaitį :)
Citata iš: arytis Įrašytas Vasaris 03, 2017, 07:36:56 AM
Viena karta tepalo filtras 27,96€, kita karta 1,98€
Kas cia tamstai neaisku pirmo karto kaina yra tepalo kartu su filtru,(atveze tiek sumokejau ir nezinojau kiek atskirai filtras kainavo tai ir neparasiau)
:A :A :A
Prie ko cia Verso, cia bendrauja Priusu savininkai, neklaidinkit zmoniu....!!!!!
Kam įdomu,nuo priuso 2011m. Originalus oro filtras.
Priuso aptarnavimas Tokvila.
Supportu aptarnavimuj skirtas tepalas.
Kaina 22.00€
Piktas Mototoja
Spalva raudonas
Čia tepalas specialiai suportu nukreipiančiosioms sutepti, ar kam nors dar galima naudoti, turiu omenyje pvz kur kadaėlės statosis i suportą ar pan.
Dar kaladėles sutepti, kad necyptų :-D
Išsiųsta naudojantis D6503 Tapatalk 4 Lt
Citata iš: sinkleris Įrašytas Kovas 25, 2017, 18:02:32 PM
Čia tepalas specialiai suportu nukreipiančiosioms sutepti, ar kam nors dar galima naudoti, turiu omenyje pvz kur kadaėlės statosis i suportą ar pan.
Galima viską sutepti,bet dėl garso galima pigesnio nusipirkti papildomai...pvz.
Ponai Priusiečiai,o kiek +- paklojat už III prūsų draudimą?
Uz 2014m Prius mokejau 420eur/metams.
Aš už tą patį moku 70 per metus už civilinį (nes žmona be patirties irgi vairuoja) ir 25 per mėnesį už kasko.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sveiki, sakykit , o kaip su greiciu dezes tepalais, kada reiktu keisti ir ar reikia isviso keisti? pas mane 100tks. nuvaziavus. Bet teko girdet kad tepalo isvis keist nereikia. kaip cia yra???
atstovybese sako, kad nereikia bet pasiskaicius uzsienio forumus yra ivaoriu nuomoniu apie cvt aptarnavimus, priklauso nuo markes ir modelio. Tik as nezinau ka ten tas tepalas tepa, gal tu besisukanciu kugiu guolius? Nes cia gi me senasis automatas, kur viskas dirba nuo tepalo slegio i pusleje. Juolab pas mane auris hibride, net tepalo matuokles nera, tai matyt, keitimas nenumatomas kaip ir mechaninej dezej. Kol mepabyra tol nieks ir nekeicia :) kai jau tvarko deze tada ir pakeicia. Gamintojui pofig, jam svarbiausia, kad deze atlaijytu 150k km :)
Priuso greičių dėže yra unikali ir jokių puslių ar dar ko nėra, ten net nėra metalinio diržo ir kriauklių kaip paprastame CVT.
O gamintojas sako, kad nereikia keisti pagal savo reglamentą, kuris yra garantinis laikotarpis. Paprastoms CVT keičiama gamintojo kas 40-60k km. Papriestiems automatams ir ecvt tipo lifetime, bet aš vistiek kas 60k km keisčiau. Pvz paprastame automate keitėme po 60k km ir tepalas buvo nelabai švarus, tai būtų įdomu kaip jis atrodytų po 120-180k km. Tepalas skystis kuris irgi dėvisi kaip ir dalys ;)
o tai toyota hibriduose ne ecvt stovi? Nes pas mane auris tai ecvt. Ir slashas kokia realiai funkcija atlieka alyva siose dezese? jei stovi grandine kuri varineja tuos kugius.
Citata iš: Henris Įrašytas Balandis 26, 2018, 16:17:48 PM
o tai toyota hibriduose ne ecvt stovi? Nes pas mane auris tai ecvt. Ir slashas kokia realiai funkcija atlieka alyva siose dezese? jei stovi grandine kuri varineja tuos kugius.
Nėra pas mus kūgių/kriauklių, alyvos paskirtis tepti, plius ji specifinė nes joje ir elektros varikliai tepasi/aušinasi, dėžes schema apačioje, realiai grandine naudojama tik perduoti sukimą į ratus:
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180426/7b1aad0b3920b1099454bdd34971f7b7.jpg)
tai toj schemoj ir pazymetos tos dvi spulkos geltonos, kurias ir vadinu kugiais. Tu cia imetei visa schema hibridines pavaros, bet deze realiai susideda is tu dvieju geltonai pazymetu riciu. Nebent dezes tepalas dar kazkur cirkuliuoja, bet kazkaip abejoju ar dezes tepalas nueina iki el variklio per visus inverterius. Elektros variklis isvis tepimo nereikalauja kiek suprantu :)
Na mažai matosi dėžę šią matęs iš vidaus, įsijunk YouTube.
Į dėžę įeina ir MG1/2, power split, Gear reductor ir t.t.
Citata iš: Henris Įrašytas Balandis 26, 2018, 17:35:51 PM
tai toj schemoj ir pazymetos tos dvi spulkos geltonos, kurias ir vadinu kugiais. Tu cia imetei visa schema hibridines pavaros, bet deze realiai susideda is tu dvieju geltonai pazymetu riciu. Nebent dezes tepalas dar kazkur cirkuliuoja, bet kazkaip abejoju ar dezes tepalas nueina iki el variklio per visus inverterius. Elektros variklis isvis tepimo nereikalauja kiek suprantu :)
Ne, Slashas visiškai teisus. Nėra ten jokių "kūgių", nėra nieko net panašaus į CVT variatorių. Dėžė
nesusideda iš "tų dviejų geltonai pažymėtų ričių".
Viskas ten tepale - ir grandinė tepale (I - II kartos Prius, vėliau panaikinta ir ji, III kartos Prius nebeturi, Auris nebeturi, galia tiesiai dantračiais perduodama), ir dantračiai, ir abu varikliai tepale. Pačiame gale dėžės (žvelgiant nuo variklio pusės) yra tepalo pompa.
Inverteris yra atskira HSD dalis, nesusijusi su transmisija.
Ar reikia keisti alyvą? Mano manymu, reikia. Buvo atlikti cheminiai naudotos HSD alyvos tyrimai, nustatyti reikšmingi pakitimai ir metalų priemaišos.
Tinka tik
"Toyota WS" alyva, jokios kitos naudoti negalima.
Keitimo intervalas - pagal kiekvieno norus ir kišenę, aš pirmą sykį keičiau po 150 000 km, dabar keisiu kas 50 000 km.
Citata iš: Fatmann Įrašytas Balandis 27, 2018, 08:43:21 AM
Ar reikia keisti alyvą? Mano manymu, reikia. Buvo atlikti cheminiai naudotos HSD alyvos tyrimai, nustatyti reikšmingi pakitimai ir metalų priemaišos.
Tinka tik "Toyota WS" alyva, jokios kitos naudoti negalima.
Keitimo intervalas - pagal kiekvieno norus ir kišenę, aš pirmą sykį keičiau po 150 000 km, dabar keisiu kas 50 000 km.
Pasakysiu tik is Savo patirties:
Pazystamas babajus turi 9 Toyota Prius taksus. 2012-2014 meta gamybos. Visi prabege virs 490k, o du su 602k rida.
Tepalai greiciu dezeje nekeisti nei karto. Servisus atlikineja Toyotos atstovybeje, nei karto nesiule keist. Visos vaziuoja puikiai - jokiu problemu.
Tai as tikrai nekeisciau.
Tai tu nekeisk, kiekvienam savo :)
Ar pas visus yra juntamas variklio uzsikurimas vaziuojant? Kai vaziuojant, is El. variklio persijungia i benzinini. Nes pasmane jauciasi, kartais stipriau kartais silpniau. Ir ar pakeitus greiciu dezes tepalus gali kazkas pasikeisti?
Pas mane juntama ir visuose hibriduose tai jaučiau, net Lexuse.
Citata iš: evaldas1980 Įrašytas Balandis 27, 2018, 10:34:40 AM
Ar pas visus yra juntamas variklio uzsikurimas vaziuojant? Kai vaziuojant, is El. variklio persijungia i benzinini. Nes pasmane jauciasi, kartais stipriau kartais silpniau. Ir ar pakeitus greiciu dezes tepalus gali kazkas pasikeisti?
Taip ir turi but. Tepalo keitimas greiciu dezeje tau niekaip nepades, tik pinigelius ismesi. As manau cia tuos greiciu deziu tepalu keitimus reklamuoja tik pasipinigaut noredami. Gyvenau Amerikoj, Vokietijoj dabar UK ir niekas ju nekeicia Priusam, net jei ir virs 500k bege.. Bet kaip Slash'as sake - kiekvienam savo..
jauciasi ypac stovint kai benzas pasikuria. O dar palaikykit masina ikalnej, kad ir nedidelej tai is D i R ar atvirksciai toki smugi dezej pajusit, kad apsitriesit is baimes ir vaziuosit be reikalo tepalu dezej keist :)
Citata iš: Henris Įrašytas Balandis 27, 2018, 17:31:46 PM
jauciasi ypac stovint kai benzas pasikuria. O dar palaikykit masina ikalnej, kad ir nedidelej tai is D i R ar atvirksciai toki smugi dezej pajusit, kad apsitriesit is baimes ir vaziuosit be reikalo tepalu dezej keist :)
Įkalnėje ar nuokalnėje palikus auto reikia "kojinį" užtraukti ir niekas tada nesmugiuos, nes nebus dėže ant "įtempimo".
Pas visus seni triperiai ir klausot ofisial. tipo Tokvilos ir t.t. Mikliai keiskit tuos tepalus vadinamoje greičių dėžėje. Jai auto pravažiavo 250 t, tai jau jokie reglamentai nebegalioja, tokiai Tokvilai Jūs jau ne klientas.
Paprastai auto greičiu dėžėse alyva keičiama pagal ridą arba amžių, tai amžius max yra 8 metai., dažniausiai tik 6.
P.S.
Sviestu košės nepagadinsi