Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Keleiviniai => Avensis => Avensis II (2003-2008) => Temą pradėjo: maaz Įrašytas Lapkritis 02, 2017, 15:02:37 PM

Pavadinimas: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Lapkritis 02, 2017, 15:02:37 PM
Ieškau žmonių turinčių tokį automobilį su tokiomis dujomis:)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Lapkritis 02, 2017, 18:21:05 PM
Citata iš: maaz Įrašytas Lapkritis 02, 2017, 15:02:37 PM
Ieškau žmonių turinčių tokį automobilį su tokiomis dujomis:)
Sunku manau bus rasti, bet sėkmės :)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Lapkritis 02, 2017, 18:44:23 PM
Viltis miršta paskutinė :D
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: mind Įrašytas Lapkritis 05, 2017, 08:17:36 AM
Kam reikia? Atimsi dujas?
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Lapkritis 05, 2017, 10:51:38 AM
Tiesiog palygint ir pan:)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: mind Įrašytas Lapkritis 05, 2017, 13:09:27 PM
Pas mus be duju.
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Lapkritis 05, 2017, 13:32:27 PM
Citata iš: mind Įrašytas Lapkritis 05, 2017, 13:09:27 PM
Pas mus be duju.
Gerai, kad priminei, nežinojome :)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Lapkritis 06, 2017, 10:29:14 AM
Bet su 1AZ-FSE?
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Lapkritis 06, 2017, 17:47:12 PM
Pas mane vieną dirbant ant laisvų šiek tiek apsukos šokinėja. Nukrinta iki kokių 650 padirba kiek laiko, tada pakyla iki kokių 700. Nukritus juntamos vibracijos.
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: mind Įrašytas Lapkritis 06, 2017, 18:13:54 PM
Sunus vazineja tai net nezinau ar taip yra. Tik pastebejau, kai ijungtas kondisinas , tai kaskart nukrenta staigiai ir vel pakyla. Labai matosi prie sviesoforo stovint.
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: Venza Įrašytas Lapkritis 06, 2017, 18:23:55 PM
 As irgi pagalvojau,kad susije su kondicionierium.Pastebek ar isijungia ventiliatoriai ausinimo kai apsukos pasikeicia.
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Lapkritis 06, 2017, 18:36:44 PM
ir išjungus kondiškę tas pats:)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Lapkritis 06, 2017, 18:58:58 PM
Citata iš: maaz Įrašytas Lapkritis 06, 2017, 17:47:12 PM
Pas mane vieną dirbant ant laisvų šiek tiek apsukos šokinėja. Nukrinta iki kokių 650 padirba kiek laiko, tada pakyla iki kokių 700. Nukritus juntamos vibracijos.
Jei kondicionierius įjungtas, tai apsukos mėgsta pavaikščioti pas toyotas.
Pavadinimas: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Lapkritis 06, 2017, 19:00:17 PM
Droselinę sklendę išsivalyl, pas mane panašiai buvo, dabar gal koks 750rpm ant laisvų, pas mus šiuose varikliuose esant laisvai eigai "lean" Mode įsijungia, kad taupytų kurą.
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: Venza Įrašytas Lapkritis 06, 2017, 23:12:24 PM
Citata iš: maaz Įrašytas Lapkritis 06, 2017, 18:36:44 PM
ir išjungus kondiškę tas pats:)
Jeigu putimas ant priekinio lango pastatytas,kondiske jungiasi automatiskai.
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Lapkritis 07, 2017, 08:29:37 AM
Net jei A/C išjungta, nežiba, bet tarkime klima nusprendžia sausinti stikla (ji kažkaip ten pati kryptis keitinėja), tai A/C gali įsiungti?

Sklendė valyta;)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Lapkritis 07, 2017, 10:00:35 AM
Citata iš: maaz Įrašytas Lapkritis 07, 2017, 08:29:37 AM
Net jei A/C išjungta, nežiba, bet tarkime klima nusprendžia sausinti stikla (ji kažkaip ten pati kryptis keitinėja), tai A/C gali įsiungti?

Sklendė valyta;)
Negali įsijungti jei AC neįjungtas. Plius tas apsukų suvaikščiojimas yra lean Mode įsijungimas, tad gal kažkas kompui nepatinka, tai ciklinasi procesas.
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: Bemsas Įrašytas Lapkritis 07, 2017, 15:49:54 PM
Citata iš: slashas Įrašytas Lapkritis 07, 2017, 10:00:35 AM
Negali įsijungti jei AC neįjungtas. Plius tas apsukų suvaikščiojimas yra lean Mode įsijungimas, tad gal kažkas kompui nepatinka, tai ciklinasi procesas.

Jei nera klimos, bet ijungtas putimas ant priekinio lango - kompresorius pats junginejasi impulsais, nors ir isjungtas. Padirba 10sec ir atsijungia, poto vel. Su klima neturetu taip daryti.
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Lapkritis 07, 2017, 15:50:51 PM
Citata iš: Bemsas Įrašytas Lapkritis 07, 2017, 15:49:54 PM
Jei nera klimos, bet ijungtas putimas ant priekinio lango - kompresorius pats junginejasi impulsais, nors ir isjungtas. Padirba 10sec ir atsijungia, poto vel.
Aš nerašiau apie įjungta putimą ant lango, rašau apie auto be AC. Niekas nesijungia tada.
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: Oplia Įrašytas Lapkritis 17, 2017, 07:23:38 AM
Turiu 2003 m. Avensi FSE su dujomis, kas domina?  :)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Lapkritis 17, 2017, 09:44:17 AM
Radau :D žinojau, kad Lietuvoj ne aš vienas :D
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Lapkritis 17, 2017, 10:59:37 AM
Jackpot :D
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: efka Įrašytas Lapkritis 25, 2017, 18:50:40 PM
Sveiki. turiu nusiziurejes avensi 2,0 D4 varikliu. Gal turintys tokias pat galetu papasakoti kaip su sanaudom, kaip aplamai sie varikliai. dyzeliu nenoriu del ju visu turbinu, smagraciu, purkstuku, DPF problemu. 1,8 benzinai kazkaip gazdina del to kad gali uzsirauti ant tepalo vartojimo.
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Lapkritis 25, 2017, 21:44:58 PM
Man šiltu metu ėmė 2.3 benzino ir apie 9 dujų. Čia automatu.

Benzininiai varikliai toyotų geri. Ir net tas 1.8 tepalo rijimas nėra gedimas, tiesiog tokį jį sukūrė:)
Benzinai visi valgo tepalą, daugiau ar mažiau, čia ne dyzelis, kuriam dėl papildymo suodžiais tepalo gali net padaugėti.

Deja su duju montavimu jam sunkiau. Ypač Vilniuj. Užsiroviau ant tokio montuotojo, kad padėk... Bet vienintelis Vilniuj kur užsiėmė.
Šiuo metu pats baiginėju tvarkytis/reguliuotis dujas, tai tikiuosi sanaudos sumažės dar:)

Dujomis šiuo varikliu važinėti gaunasi 33% pigiau, atsipirkimas 20-25 k km
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Lapkritis 25, 2017, 22:01:27 PM
Su tokiom kuro sąnaudom ir kuro kaina, tikrai 20-25k km? Aš kažkaip abejoju, tai kiek įranga kainavo?
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Lapkritis 25, 2017, 22:17:26 PM
įranga mazdaug 1k.
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Lapkritis 25, 2017, 22:59:51 PM
Citata iš: maaz Įrašytas Lapkritis 25, 2017, 22:17:26 PM
įranga mazdaug 1k.
Tai realiai geriausiu atveju per metus atsipirks, o tik kiti metai jau taupymas...
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: Venza Įrašytas Lapkritis 25, 2017, 23:14:43 PM
Citata iš: maaz Įrašytas Lapkritis 25, 2017, 21:44:58 PM
Benzinai visi valgo tepalą, daugiau ar mažiau, čia ne dyzelis, kuriam dėl papildymo suodžiais tepalo gali net padaugėti.
Tikrai nevisi benzai valgo tepala! 3.5 variklis tikrai nevalgo ir 1.5 nesu pastebejes,kad valgytu.Taip pat Prius 1.8 nevalgo.
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Lapkritis 25, 2017, 23:35:03 PM
Citata iš: Venza Įrašytas Lapkritis 25, 2017, 23:14:43 PM
Tikrai nevisi benzai valgo tepala! 3.5 variklis tikrai nevalgo ir 1.5 nesu pastebejes,kad valgytu.Taip pat Prius 1.8 nevalgo.
1AZ serija valgė, bet kas įdomiausiai FSE tokios bėdos neturi :)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Lapkritis 26, 2017, 11:14:40 AM
Citata iš: slashas Įrašytas Lapkritis 25, 2017, 22:59:51 PM
Tai realiai geriausiu atveju per metus atsipirks, o tik kiti metai jau taupymas...

Priklausomai kiek važiuoji... man bus pus antrų metų. Bet aš skaičiuoju viską. Ir tai kad žvakes dvigubai dažniau keist ir dujų filtrų kainą ir pan.
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Lapkritis 26, 2017, 11:53:17 AM
Citata iš: maaz Įrašytas Lapkritis 26, 2017, 11:14:40 AM
Priklausomai kiek važiuoji... man bus pus antrų metų. Bet aš skaičiuoju viską. Ir tai kad žvakes dvigubai dažniau keist ir dujų filtrų kainą ir pan.
Jau tai įskaičiavau, labiausiai mane dujose užkniso , tai kad jei didelis bakas ilgai piliesi, o su mažu dažnai. Įsukti tą perėjimą prie bako ir t.t., nu juodai užknisa :) dar kol susireguliavo dujas kiek kartų lankytasi, filtriukai šudukai.

Ir purkštukai nuo dujose dervos "užsiklijuodavo" nes turėjau super greitus, o jie labai jautrus dujų kokybei.

https://youtu.be/IflROuZrSnw
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Lapkritis 26, 2017, 20:28:44 PM
O aš galvojau kas ten per tepalas tam filtre pas mane:D Gerai kad nusprendžiau išvalyti, o ne daugiau pripilt:D

Kokiai mašinai čia taip sunkiai dujas reguliavo? Check engine užsidegdavo?
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Lapkritis 26, 2017, 21:40:17 PM
Citata iš: maaz Įrašytas Lapkritis 26, 2017, 20:28:44 PM
O aš galvojau kas ten per tepalas tam filtre pas mane:D Gerai kad nusprendžiau išvalyti, o ne daugiau pripilt:D

Kokiai mašinai čia taip sunkiai dujas reguliavo? Check engine užsidegdavo?
Audi S6, checkas karts nuo karto, dėl lieso, tai buvo prie aukštesnių rpm perliesas mišinys, ant laisvų perriebus, bet greitai susireguliavome, po 20k km dar kartą sureguliavo ir viskas. Realiai nejaučiau po to skirtumo dinamikoje ar benzinas, ar dujos.
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Lapkritis 27, 2017, 10:56:26 AM
Jo, Lietuvos dujininkai kuo greičiau kad tik... Purkštukus stato bloku, nesvarbu kad iki kolektoriaus 30 cm (ir dar deda foto didžiuodamies), paleidžia autokalibraciją ir išleidžia... Net nepažiūri, kad ant apkrovos fuel trims remesi į viršų ar apačią... Jiem px, svarbu važiuoja :D

Maniškis nerado kaip prijungt benzino slėgio daviklio, tai visai nejungė... O tiesiog nustatė, kad dujų kompas automatiškai ištrintų klaidas dėl per riebaus ar per lieso mišinio :D

Kai galutinai susireguliuosiu dujas būtinai įmesiu čia SET failą, gal kam nors bus nors kažkoks pradžios taškas:)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Lapkritis 27, 2017, 14:28:59 PM
Pas mane purkštukai vos ne keli cm iki kolektoriaus, padarė labai gerai, tik variklis toks įdomesnis, tai teko šiek tiek pavargti :)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Lapkritis 27, 2017, 14:37:21 PM
Tau pasisekė:) Kur čia taip gerai montuoja? :)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Lapkritis 27, 2017, 17:01:59 PM
Citata iš: maaz Įrašytas Lapkritis 27, 2017, 14:37:21 PM
Tau pasisekė:) Kur čia taip gerai montuoja? :)
Turiu tokį "ant savęs" dirbantį dujininką. Jei tau Vilnius tinka, tai http://www.aebservisas.lt
Kas patinka, kad kruopščiai dirba, nėra taip, kad tep lep, viskas tvarkingai sudėta, sujungta.
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Lapkritis 27, 2017, 17:12:47 PM
Pažystamas? :D

Būtent šitas veikėjas ir man montavo...
Sunku pasakyti kodėl toks kontrastas gavosi....
Pavadinimas: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Lapkritis 27, 2017, 20:02:00 PM
Ne, nei giminė, nei pažįstamas, nei draugų bendrų turime. Tiesiog audi klubo forume dalyvaudavo, dujų įrangos klausimais patardavo. Man dar lazdyneliuose garaže montavo. Plius porai mano pažįstamų po mano rekomendacijų ir visi patenkinti... dabar mačiau pamienkalnyje ne vienas montuoja, lyg kažkoks pagalbininkas, tai gal suprastėjo arba tiesiog nebespėja pats, kaip dažnai su gerais meistrais būna, kol darbo mažai, tai viskas liuks, tik "konvejeris" ir prastėja darbų kokybė, dėl kiekybės.
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Lapkritis 27, 2017, 20:19:22 PM
Arba jaučiu vidury darbo suprato, kad per mažai užsiprašė ir pabagė bent kaip...
Aš ir forumuose prisiskaičiau, lyg protingai rašė, bet padarė...
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Lapkritis 27, 2017, 20:23:26 PM
Dar kita tema:
Įdomu su blogu dujų mišiniu kaip greit galima suėsti originalias denso iridines SK20BGR11 :)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Lapkritis 27, 2017, 21:10:44 PM
Citata iš: maaz Įrašytas Lapkritis 27, 2017, 20:19:22 PM
Arba jaučiu vidury darbo suprato, kad per mažai užsiprašė ir pabagė bent kaip...
Aš ir forumuose prisiskaičiau, lyg protingai rašė, bet padarė...
Tai ką tau būtent blogai padarė?
Pavadinimas: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Lapkritis 27, 2017, 21:11:20 PM
Tikrai negreitai, čia tau nepaprastos žvakės
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Lapkritis 28, 2017, 08:57:41 AM
1. Neprijungė benzino slėgio daviklio. Matyt nerado kur. Jungė prie kito laido (matosi karpyta/lituota) nepataikė. Labai jau keista, nes pačioj STAG programoj yra visi manualai kur jungt, su foto, kuris kontaktas, kokios spalvos laidas. Pagal jį sikas atitiko...
2. Šlangutės tarp purkštukų. Trys apie 20 cm, ir viena apie 30 cm. Dėl ilgio dviprasmiška situacija, negaliu niekuo kaltint, bet pažystamas lenkų dujininkas sakė, kad normaliai, kad veiktų dujos turi būti iki 5 cm. Bet STAG instrukcijoje aiškiai pabrėžta, kad šlangutės turi būti vienodo ilgio.
3. Dinitrol centre sakė, kad grežimo, tvitinimo vietos niekuo nepadengtos nuo korozijos. Na pa mašina matėsi blizgandys važtai, bet ten truputį pridengta, tai pats nesiėmiau teisti. Bet kai dinitro pasakė, kad nieko nebuvo...
4. Check engi problemas sprendė labai jau nekokybiškai. Užuot ieškojes kas blogai, visas (per riebaus, per leiso, katalizatoriaus neefektyvumo, lėto lambda reagavimo ir dar daugiau) klaidas sumėtė į automatinio trynimo sąrašą (na kad nespėtų kompas pakankamai kartų priregistruoti jų, kad check engine uždektų).
5. Apie blogą kalibraciją jau net nekalbu, ką ten prikalibruosi, kad banzino daviklis neprijungtas...
6. Plūdė užstrigo. Garantinio prie jo garažo pralaukiau 2 val. Nors susitarta buvo prieš kelias dienas. Vis skambinant sakė už pusvalandžio, vėluoju, eilėj stoviu (jei gerai supratau ikėjoj)... Labai keista, kad atvyko 15 min po to, kad aš jau nusprendžiau daugiau nebelaukti ir išvykau....

Kol kas tik tiek radau.

Ai dar OBD readeris stringa dujų. Kol kas negaliu jo dėl to kaltinti, nes neradau priežasties (dar ir neieškojau). Greičiausiai čia STAG susimovė, o gal meistras pamiršo laidus prilituot ir tie nekontaktuoja.

Pabrėžiu, tai tik mano nuomonė apie šį montuotoją:) Jei jums šios problemos atrodo ne esminės arba jums viską daro gerai, tai puiku, bet man labai nepasisekė... Galbūt nemoka eilgtis tik su šia įranga? Bet kai kurie trūkumai, na tikrai ne nuo įrangos sudėtingumo...

PS. Yra ir gerai dalykų padarytų :D
Pavadinimas: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Lapkritis 28, 2017, 10:00:53 AM
Hmm, na jis šiaip STAG nestato, tai matyt buvai bandomasis triušis. Aš su AEB kompu ir techniniu sumonatvimu jokių problemų neturėjau. O pludės pas mane visose dujų įrangose strigo, brc neišimtis. Tad panašu, kad tiesiog vaikinas apsiriko sutikdamas montuoti tau šią įrangą. Dėl atstumų irgi keista, nes ten pakankamai daug vietos vienodus atstūmus padaryti.
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Lapkritis 30, 2017, 19:50:48 PM
Citata iš: slashas Įrašytas Lapkritis 07, 2017, 10:00:35 AM
Negali įsijungti jei AC neįjungtas. Plius tas apsukų suvaikščiojimas yra lean Mode įsijungimas, tad gal kažkas kompui nepatinka, tai ciklinasi procesas.

Buvai teisus, bebaigiant tvarkytis dujas šokinėjimas dingo:) Tik kažkaip nelabai malonios man to žemesnės apsukos:) Aukštesnės labiau patinka, nevibruoja:)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Lapkritis 30, 2017, 19:54:20 PM
Taip ir čia žinok visiems taip, aš su zondu pažiūrėjau, tai pas mane pakankamai įsiurbimo vožtuvai apsinešę, teks valyti, nes jie įtakoja air fuel ratio ir įtariu kompas nesupranto to, kad pas mane mažiau oro pakanka ir nekompensuoja. Vagenų FSI variklių kompai gudresni, ten net visiškai apšiktam varikliui kompas visai gerai kompensuoja mažesnį oro kiekį kuro įpirksimo korekcijomis.
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Gruodis 01, 2017, 08:55:45 AM
Tikiu, nes apsukos vis dar normoj:)
Kalbi apie šitus: https://static.varaosahaku.fi/image/370/a/85/d9265d/path/mnt/newftp/838/fibdb/bild/lgnr/20190(1).jpg/Toyota%20Avensis,%202005%20-%20Exhaust%20manifold%20inlet.jpg
Ar tikrus vožtuvus:)

O kas čia? Kaip išmąsčiau, tai čia kažkoks EGR? Nors dedant dujas ir buvo išimta ši detatė, bet iš patirties su šiuo dujininku esu įsitikinęs, kad nė kiek napavalė...

Šiaip turėtų kompas suprast oro normas, jei MAF geras, jei dėl kažko gauna kitokį kiekį ir priežastis yra tarp MAF ir varklio (nekalbu apie neapskaitomo oro iš išorės patekimą) tai turėtų viską kompensuoti.

Pas mane kai karšta jau irgi kompensuoja > +10% Kol kas dar neįtariu kas... Gal koks normalus purkštukų nusidėvėjimas?

Dėl Toyota kompensavimo, ką pastebėjau: Įprastai kompensuoja maždaug +-20 LTFT ir dar tiek pat STFT. Jau kai atsiremia Į 20, tuomet nustoja kompensuot ir pradeda klaidas registruot. BET: Kai pirmą kartą prisijingiau prie dujų kompo, tai teko matyti ir netoli +40 LTFT
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Gruodis 01, 2017, 14:37:51 PM
Na mano fuel trimai gražesni ;) padarysiu screenshot
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Gruodis 01, 2017, 14:41:23 PM
Mano jau irgi gražesni:) Bet vat karštai benzinu laikosi >+10
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Gruodis 01, 2017, 14:55:42 PM
Citata iš: maaz Įrašytas Gruodis 01, 2017, 14:41:23 PM
Mano jau irgi gražesni:) Bet vat karštai benzinu laikosi >+10
Normalu šiam varikliui toks LTFT
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Gruodis 01, 2017, 20:00:02 PM
Lauksim tavo trimų :)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Gruodis 01, 2017, 21:05:27 PM
Citata iš: maaz Įrašytas Gruodis 01, 2017, 20:00:02 PM
Lauksim tavo trimų :)
Šiandien su priusu, nebuvo kada :)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Gruodis 01, 2017, 21:27:14 PM
Vis dar laukiu :D
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Gruodis 05, 2017, 13:53:11 PM
Prašom, long term antra eilė, šiandien idealiai :)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171205/99beacf9f5c4ab5d864109153052223c.jpg)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Gruodis 05, 2017, 14:16:01 PM
Bet čia ant užgesinto variklio? Ant užvesto šilto labai įdomu kas gaunasi:)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Gruodis 05, 2017, 15:28:07 PM
Citata iš: maaz Įrašytas Gruodis 05, 2017, 14:16:01 PM
Bet čia ant užgesinto variklio? Ant užvesto šilto labai įdomu kas gaunasi:)
Čia tik ką atvažiavus ir užgesinus.
Pažiūrėsime kaip bus po šio daikto, turbūt pats rimčiausias daiktas Lietuvos rinkoje pagal "sudėti", nes turi PEA:
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171205/e6a8749da153c8f666c8d19360e816cc.jpg)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Gruodis 05, 2017, 15:36:24 PM
Ypač jei važiuojant buvo dar neseniai sušilus, tai gali būti šiek tiek iškreipti duomenys, kai nesimato short term. (jei auto elgiasi kaip mano).
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Gruodis 05, 2017, 16:05:30 PM
Citata iš: maaz Įrašytas Gruodis 05, 2017, 15:36:24 PM
Ypač jei važiuojant buvo dar neseniai sušilus, tai gali būti šiek tiek iškreipti duomenys, kai nesimato short term. (jei auto elgiasi kaip mano).
Čia po 30min Vilniaus kamščių ;) jau senai variklis buvo ties 88c, na padarysiu dar važiuojant namo, važiuosiu aplinkeliu, tai turėtų LTFT būti minusinis nes liesina mišinį važiuojant pastoviu greičiu. Šiaip idealus turi būti 0. Bet kai pas mus variklis su lean visokiais mode tai net nežinau kad yra default jiems :)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Gruodis 05, 2017, 16:06:48 PM
Va geras straipsnis apie fuel trimus http://www.aa1car.com/library/what_is_fuel_trim.htm
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Gruodis 05, 2017, 16:55:19 PM
Va nauji duomenys:
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171205/6003d4fdbaf4f7325a274a93660f2764.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171205/3e0c013169af5625436293dbcd4ca408.jpg)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Gruodis 06, 2017, 12:04:30 PM
na pas mane maždaug dvigubai į pliusą... Bet tik kai karšta, o šalta apie nulį. Jaučiu koks daviklis meluoja truputį...
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Gruodis 06, 2017, 21:38:50 PM
Būtų dar labai įdomu pamatyti šalto variklio:) (na kai jau reguliuojama pagal lambda sensorius). Jei dar neužknisau :D
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Gruodis 06, 2017, 21:41:57 PM
Citata iš: maaz Įrašytas Gruodis 06, 2017, 21:38:50 PM
Būtų dar labai įdomu pamatyti šalto variklio:) (na kai jau reguliuojama pagal lambda sensorius). Jei dar neužknisau :D
Rytoj ;)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Gruodis 06, 2017, 22:29:29 PM
ok, ačiū :)

Šiaip dar rašo kad norint diagnozuoti kažką naudojantis trimais, reikia matuoti ant idle ir 2500 rpm. Reiks pasibandyt, Bet man labai įdomu ar ir pas kitus esant šaltai trimai mažesni:)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Gruodis 07, 2017, 12:51:27 PM
Va nauji trimai:
Šaltas
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171207/c1355dbd38e958bbf71917b89333b641.jpg)
Šiltas
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171207/31ad5a86aa17a4cc19873ed486edafa9.jpg)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Gruodis 09, 2017, 09:33:18 AM
Idealiai :)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Gruodis 12, 2017, 00:51:33 AM
Na viena iš lambdų jau "pavargusi" lėčiau ciklina, bet dar žiūrėsime ar būtina keisti. Ps pas tave atbulinis irgi toks "ilgas", kad sunku į Pvz kokią įkalnę atbulomis važiuoti, kažkaip nepatinka, labai jau sankabą reikia drožti...
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Gruodis 12, 2017, 05:46:40 AM
Nepasakysiu, automatas pas mane, sankabos nedrožiu :D
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Gruodis 14, 2017, 15:34:52 PM
Atrodo kažkada klausiau, bet gal tik dežavu: Gal kas turi šio avensio elektros schemas kur šviesų jungiklis būtų su "auto" funkcija? Paruski niepanimajieš, tai jei kažkas randate atsiuskite su puslapiu nurodymu:) Ačiū:)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Gruodis 28, 2017, 09:04:21 AM
O beja, pas mane vieną šį variklį taip "ilgai" starteriu sukt reikia, kad užsikurtų (tiek šiltą, tiek šaltą)? Toks vaizdas kad įpurškimas užlaikomas. Gal čia kažkokia D4 savybė?

Sukti reikia apie 1 sekundę. Žinau, tai ne daug, bet aš prates prie to kad pagalvoji apie starterį ir jau burzgia :D Na visos ankstesnės iš pusės prasukimė ejo:)

Tiesiog įdomu ar ir kitiems taip:)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Gruodis 28, 2017, 10:04:04 AM
Citata iš: maaz Įrašytas Gruodis 28, 2017, 09:04:21 AM
O beja, pas mane vieną šį variklį taip "ilgai" starteriu sukt reikia, kad užsikurtų (tiek šiltą, tiek šaltą)? Toks vaizdas kad įpurškimas užlaikomas. Gal čia kažkokia D4 savybė?

Sukti reikia apie 1 sekundę. Žinau, tai ne daug, bet aš prates prie to kad pagalvoji apie starterį ir jau burzgia :D Na visos ankstesnės iš pusės prasukimė ejo:)

Tiesiog įdomu ar ir kitiems taip:)
Tas pats, man toks vaizdas, kad visų toyotų starteriai tiesiog silpnoki, nepriklausomai nuo variklio. Plius akumuliatorius silpnas tokiam auto, pas mane 480A, tai sakyčiau labai mažai.
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Gruodis 28, 2017, 10:28:57 AM
Nesiskundžiu starteriu:) Bolio corola eina "iš pusės apsukimo". Manau čia D4 kažkoks niuansas:)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Gruodis 28, 2017, 16:43:11 PM
Pakrausiu akumuliatorių, tada pasakysiu kaip ;)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Gruodis 29, 2017, 10:18:47 AM
Na įdomu, bet abejoju kad padės. Ir ką tik užgesinta taip kuriasi:) O tada akumas būna ką tik pripūstas energijos, tai net jei nelaiko, tai turi jos pakankamai:)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Gruodis 29, 2017, 17:52:06 PM
Su boosteriu pabandžiau, geriau vedasi ;) trūksta matyt startinės srovės tokiam akumuliatoriui, reikia galingesnio.
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Gruodis 29, 2017, 18:47:12 PM
Tai gal tiesiog greičiau suka ir greičiau apsuka tuos "tuščius" ciklus?

Nes tikrai visada apsuka vienodą kiekį "apvertimų" ir užsikuria:) Toks vaizdas, kad degimą gal užlaiko...
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: slashas Įrašytas Gruodis 29, 2017, 20:28:27 PM
Su būsteriu iš pusę apsisukimo ;)
Pavadinimas: Ats: Toyota Avensis 2.0 D4 1AZ-FSE Stag 400 DPI
Parašė: maaz Įrašytas Gruodis 29, 2017, 20:33:20 PM
:O