Sveiki,
Turiu bėdą, po savaitės stovėjimo nusėdo mažasis akumas, pakrovus įjungus degimą nėra ready ir mirksi auto su rakteliu, bėgiai nesijungia, stovi ant parkingo. Pakeičiau mažą akumą į naują-tas pats. Temti negalima tai prisiprašiau iš Autotojos atvažiavo specas, manoma problema smart key bloke. Naujo kaina 1000eur.+programavimas, dar pasiūlė susirasti kitą naudotą gal pavyks perkelti duomenis. Auto 2010 eu, bloko numeris 89990-47050(arba gali būti 47051).
Per skelbimus neradau. Gal kas iš forumiečiu gali padėti? Gal meistrą žinot kuris tvarko tokius gedimus. Dabar auto sveikas lavonas
O tai cia tiesiog raktas neatsiriso? Bemsas gal pasakys daugiau kai pasijungs.
Meistras iš Autotojos negalėjo prisijungti prie smart key valdymo bloko, todėl ir buvo padaryta prielaida, kad gedimas būtent pačiame bloke. Nors centrinis ir beraktis atrakinimas veikia, tiktai blokuoja imobilaizeris variklio paleidimą ir greičių dėžę.
Signalizacijos jokios nera papildomos ? Ar imobilaizerio papildomo, slapuko?
Yra signalizacija, Kodinis raktas GN7C.
Gal jinai ir blokuoja? Radijas isijungia? Ar masina pilnai mirusi?
Viskas vekia, paspaudus stabdį ir start viskas įsijungia, tik lieka degti ispėjamieji ženklai apart šauktukų ir mirksi auto su rakteliu.Bėgiai ant P., norint perjungti- garsinis signalas(ne signalizacijos bet sistemos) ir nesijungia,
Jei gerai supratau - degimas isijungia, bet masina "nesiveda" ? Tai cia ne sertifikacijos bloko problema. Cia signalizacijos problema. Pabandyk pulteli padeti toli nuo masinos ir ijunk degima - pamatysi kaip buna kai blokas neveikia :)
pabandysiu rytoj ryte, nes dabar tamsu ir smart key blokas išimtas.
ar gali signalizacija blokuoti diagnostinės įrangos priėjimą prie smart key bloko?
ir ijungus degimą mirksi imobilaizerio lemputė(auto su rakteliu). Ryt atjunksiu signalizaciją, ar užtenka atjunkti signalizacijos maitinimą ar visai išmontuoti?
Signalizacija blokuoja uzvedima. Gal jinai atjungia smartkey ijungus degima. Cia jau priklauso nuo fantazijos signalizacijos montuotojo. Automatose dazniausia signalizacija "atjungia" starteri. Kadangi cia nera starterio atjungia kazka kita.
Cia nepirmas atvejis, kai masinos neduoda uzvesti papildomos signalizacijos/imobilaizeriai (ypac LT gamybos). Neseniai panasia sutuacija turejau su X5 2015m. Kompa pajungi - klaidu nera, paziuri reikiamus kurimui ECU - kurimas leidziamas, o starterio vistiek nera. Vientelis variantas - papildoma apsauga. Pasirodo stovejo LT gamybos papildomas imobilaizeris IMB5, kuris "uzsikirto" po akumo nusodinimo. Atvaziavo montuotojai ir atjunge. Man nebuvo jokio noro ardyti visa masina ir ieskoti kur jis yra sumontuotas.
Jei zinoma signalizacijos vieta - reikia tiesiog nupjauti ir uztrumpinti 2 juodus storus laidus, kurie tiesiog iseina is signalizacijos bloko.
signalizaciją montavau pats, tai nebus didelio vargo ir atjungti. Dėkui už palaikymą, ryt parašysiu rezultatą
Sveiki,
signalizaciją atjungiau, buvo visai išimtas signalizacijos blokas ir sujungti blokavimo grandinės kontaktai. Jokio rezultato. Degimas įsijungia, nėra ready, mirksi auto su spyna, jungiant pavaras nesijungia ir sistema išduoda du trumpus pyptelėjimus. :E
Gerai. Bent jau aisku kad ne signalke blokuoja. Bandom toki "priverstini" uzvedimo varianta: isjungiam degima, poto 1 karta nuspaudziam START mygtuka nelieciant pedalu, ir poto vel spaudziam START mygtuka ir laikom nemaziau 15sek nuspausta.
Labas,
ne nesikuria. Smart užrakinimo atrakinimo sistema veikia kaip įprastai, gali atrakinti pulteliu, gali ir tik palietus vairuotojo durų rankeną. Tai įšeitų, kad yra gamyklinis imobilaizeris kuris neatpažysta rakto ir blokuoja arba kaip ir buvo daryta prielaida sugedo smart key blokas. O smart blokas ir immo yra tame paciame korpuse. Kai atjungiu smart key bloką tada nesijungia degimas ir centrinis veikia tik panaudojus mechninį raktą. Atjungus bloką degimas nesijungia ir nemirksi auto su spyna.
Tada lieka variantas, kad dingo sinchronizacija su bloku. As nezinau kaip PRIUS 30, bet kitose Toyota/Lexus sinhronizacija atliekama uztrumpinus 4 ir 13 kontaktus OBD2 ir ijungiamas degimas 30min (geriau uzsekti laika, kad neatjungti anksciau). Poto isjungi degima ir atjungiam ta uztrumpinimo laida.
Kitą savaitę gausiu naudotą smart key bloką, ar galima jo pagalba išsiaiškinti ar originalus neveikia?
Arba perlituoti eprom 93c86 ar to užteks?
Pirma bandyk atlikti sinchronizacija. Paziurejau dokumentacija - Prius 20 veikia. Tad turetu veikti ir Prius 30. Jei seno bloko "nuleke softas" perlitavimas nepades mikroshemos. jei senas blokas sugedo mechaniskai - tada pades.
Dėkui, pabandysiu (h)
Nepadariau, sutrukdė darbai, gal ryt.
Dar norėjau paklausti: ar ta sinchronizacijos operacija negali pridaryti kokių bėdų?bus trumpinami kontaktai. elektronikoje supratimą turiu, bet ne iki tokio lygio. (H-)
Ne. Jokiu bedu. Kogero Toyota turbut vienintelis gamintojas kur galima atlikti net diagnostika uztrumpinus obd kontaktus, ir lempute mirkses klaidos koda.
Pries atliekant sinchronizacija reikia istrinti visas klaidas is ECU. Ta galima atlikti per kompa, arba atjungus akuma keliom minutem.
Žiūriu, forume paskutinę savaitę beveik vieni Priusininkai bėdavojasi...
Dar klausimas dėl sinchronizacijos: ar vairuotujo durys turi būti atidarytos ar dzin?
Nesvarbu
Sveiki,
įkaliau 100g. ir pradėjau operaciją sinchronizacija. Buvo pilnai pakrautas (atjungus) 12V akumas. Viskas prijungta,
veikia centrinis ir t.t. trumpinu OBD 4 ir 13 kontaktus, jungiu degimą, pradeda mirksėti įspejimieji ženklai(kaip eglutės). Laukiu 30 min. ir tikuosi :%-}
Dėja ne.,Bet atrodo,kad lemputė, auto su spyna, pradėjo mirksėti trumpesniu intervalu, tai yra dažniau.
Yra rusiškas forumas, gal ką naudingo iškapstysi
https://forums.drom.ru/hybrid-eco-cars/
https://forums.drom.ru/general/t1151287965.html
https://forums.drom.ru/hybrid-eco-cars/t1151004517-p2.html
Skaityk kiek nori forumus, bet kompa jungti vistiek reikia :)
Sveiki, kompą jungė, nera jokių klaidų tame tarpe ir smart key bloke, bet norint pamatyti bloko data list išmeta tokį pranešimą http://blog.worldobd2.com/wp-content/uploads/2015/09/techstream-11.jpg (http://blog.worldobd2.com/wp-content/uploads/2015/09/techstream-11.jpg) .Tai tipo ir nusprendė, kad pats blokas sugedęs. Pirkti tokio neradau, tai užsakiau iš Anglijos, tik siunčia labai jau ilgai .
Dar noriu paklausti, o jai prijungsiu kitą bloką ar bus galima nustatyti ar originalus sugedęs, na jai prisijungs ir nemes šito pranešimo? Ar geriau jo visai nejungti?
Jei tiesiog pajungsi "nauja" bloka - degimo neijungsi net.
Gal Kaune žinot kas tvarko tokius gedimus?
Dar noriu paklausti, ar yra galimybė perkelti duomenis iš seno į "nają" nieko nelituojant?
Neperkelsi paprastai. Prius 30 zymiai sudetingesne nei Prius 20. O EU dar sudetingiau padaryta nei USA.
Labai keista, kad nera jokiu klaidu. Klaidos vistiek turetu buti blokuose.
Gavau naudotą smart key ecu bloką., atidaviau abu blokus meistrui, lauksiu. Rezultatą pranešiu.
Sveiki,
eprom perlitavimas nepadėjo. Viskas kaip ir buvo.
Prieita prie išvados, kad sugadinti eprom duomenys.
Liko ,bloko reset ir viską pririšti iš naujo. marazmas :think:
Diagnostika turetu parodyti kazka. Klaidos turi buti. Visi blokai tikrinti?
Sveiki,
tikrino, klaidų nėra.Smart key ecu blokus litavo tryne rašė vėl trynė kol visai nesijungė degimas, tada kitas specas tipo atstatė tik dabar degimas įsijungia tik prikišus pultelį prie start knopkės.
Pradedu visai nusivilti meistrais, jai staigiai nesigauna tada tipo varyk i oficial toyota, o oficial toyota viską keičiam.
Ką keičiam?
Dabar turiu klausimą forumiečiams: ar išjungus degimą (parkingas įsijungia automatiškai) vairas užsirakina?
Ačiū
Parkingas isijungia automatiskai,vairas uzsirakina kai atidarai vairuotojo dureles.
Dėkui.
Pas mane vairas atrakintas, ir būna atrakintas kai su pulteliu užrakinu duris. Labai keista, gal problema čia ir bus? Dabar suku galvą kaip ir ką tikrinti. Žiema, nediekingas metas remontui lauke, reikės matomai sodinti ant tralo ir vešti j garažą.
Citata iš: ramuniuks Įrašytas Gruodis 15, 2017, 00:01:32 AM
Dėkui.
Pas mane vairas atrakintas, ir būna atrakintas kai su pulteliu užrakinu duris. Labai keista, gal problema čia ir bus? Dabar suku galvą kaip ir ką tikrinti. Žiema, nediekingas metas remontui lauke, reikės matomai sodinti ant tralo ir vešti j garažą.
Ryškiai kažkas pas tave ten jau daryta buvo...
Transmission control blokas tvarkoje? Raktai ir ten irasyti. Sitas blokas suristas su smart. Dar reikia resetinti ID BOX (usa jo neturi) Retai buna taip, kad nera jokiu klaidu, o masina nesiveda.
Citata iš: slashas Įrašytas Gruodis 15, 2017, 07:28:37 AM
Ryškiai kažkas pas tave ten jau daryta buvo...
Labai panašu į tiesą. Koks nors shudarankis "meistras" prieš pardavimą galėjo prichaltūrinti
Automobilis metus važinėjo be problemų. Visa gedimo istorija aprašyta šitoje temoje.
Citata iš: ramuniuks Įrašytas Gruodis 15, 2017, 10:59:02 AM
Automobilis metus važinėjo be problemų. Visa gedimo istorija aprašyta šitoje temoje.
Aš skaičiau temą, bet tai nereiškia, kad niekas nelindo anksčiau, ryškiai kažką paresetino akumuliatoriaus nusodinimas... nebus koks papildomos apsaugos blokas? Nes su signalizacija dedami ir papildomi apsauginiai blokai, įtariu pas tave apsauga nuo retryverio ir rakto klonavimo...
Labas vakaras,
automobilis atkeliavo iš Olandijos , net knyga tik olandų kalba, Lietuvoje priklausė firmai Vilniuje, ta firma automobilį nuomavo vienam žmogui 3 metus, buvo sumontuota tik GPS sekimo įranga su viena blokavimo grandine , tai stop signalo grandinė.
O signalizaciją dėjau aš pats ir nieko neblokavau. Pats buvau nusiėmęs panelę ir viskas atrodė neliesta vienodai apdulkėję.
tikrai niekas nebuvo ten daryta. Tai yra gedimas kurį galimai išprovokavo mažojo akumuliatoriaus išsikrovimas.
Dabar turime : degimas jungiasi, abu raktai veikia tik priglaudus prie start mygtuko (čia jau lindo, buvo kaip priklauso) dega daug įspėjamūjų ženklų apart šauktukų ir mirksi raudonas auto su spuna., nėra READY, vairas atrakintas, bėgiai P su apvadėliu, bandant perjungi pasigirsta dvigubas trumpas sistemos signalas, auto rakinasi dabar tik paspaudus pultelį.
Stebuklu nebuna. Kad uzvesti masina turi veikti sitie blokai : Certification ECU (Smart key ECU), ID Code box (Immobiliser code ECU), Transmission control ECU. Jie turi buti priristi prie masinos. Kaip supratau, Certification ECU is pradziu buvo geras, kol nebuvo jo keitimu. Situs 3 blokus reikia resetinti ir is naujo rasyti raktus. Naudotu raktu irasyti nenuresetinus nepavyks.
Arba blogiausiu atveju srote pirkti tuos 3 blokus su raktais. Amerikono komplektas netiks.
Sveiki,
suprantu, kad stebūklų nebūna ne Kalėdos.
O kaip tuos blokus resetinti? Su smart key ECU jau buvo daryta, bet kaškodėl jie išlitavo eeprom ir tada perrašinėjo. O negalima buvo su Techstream pagalba tai padaryti?
Nusipirkau Mini VCI laidą, suinstalinau Techstream V12.20.024.(klausimas dėl programos: nustatymuose galima pasirinkti NA, EU, JP, OT tai yra Šiaurės Amerika, Europa, Japonija ir kiti, kurį rinktis ar pofig?)
Kilo mintis pratestuoti seną akumą, jis buvo pilnai pakrautas ir pajungta lemputė, testeris rodo 1.7A srovę per vieną valanda akumo įtampa nukrito nuo 12.65 iki 12,3. Kyla įtarimas kad gal ne akumuliatoriaus čia buvo problema.
Po 2 val. 10 min., iškrovimo srovė 1,7A , akumas sėdo nuo 12,65V IKI 10,1V. Ar tai normalu?
Citata iš: ramuniuks Įrašytas Gruodis 16, 2017, 19:12:52 PM
Po 2 val. 10 min., iškrovimo srovė 1,7A , akumas sėdo nuo 12,65V IKI 10,1V. Ar tai normalu?
Ne, čia taip pas tave naujas akumas miršta?
Citata iš: ramuniuks Įrašytas Gruodis 16, 2017, 17:57:22 PM
Kilo mintis pratestuoti seną akumą, jis buvo pilnai pakrautas ir pajungta lemputė, testeris rodo 1.7A srovę per vieną valanda akumo įtampa nukrito nuo 12.65 iki 12,3. Kyla įtarimas kad gal ne akumuliatoriaus čia buvo problema.
taigi rašiau, kad seną ar neskaitydami atsakinėjat?
Citata iš: ramuniuks Įrašytas Gruodis 16, 2017, 21:22:32 PM
taigi rašiau, kad seną ar neskaitydami atsakinėjat?
Tikslas prie to seno lysti?
Gedimo priežastis, kas išprovokavo gedimą, kai rasi priežastį tai rasi ir gedimą.Kartais labai svarbios smulkmenos, ane Vatsonai?
akumas yra 46Ah, teoriškai 1A 46 valandos prie 12V. Mano SENAS dabar atlaikė tik 2,1 val prie apkrovos 1,7A ir tai jo įtampa nukrito iki 10,1V, grubiai sakant, nereikia net skaičiuoti, akumas blogas
Citata iš: ramuniuks Įrašytas Gruodis 17, 2017, 00:05:16 AM
Gedimo priežastis, kas išprovokavo gedimą, kai rasi priežastį tai rasi ir gedimą.Kartais labai svarbios smulkmenos, ane Vatsonai?
akumas yra 46Ah, teoriškai 1A 46 valandos prie 12V. Mano SENAS dabar atlaikė tik 2,1 val prie apkrovos 1,7A ir tai jo įtampa nukrito iki 10,1V, grubiai sakant, nereikia net skaičiuoti, akumas blogas
Tai čia ir vatsonui aišku, kad akumas blogas. O gedimo priežastis ne akume, čia tik pasekmė ;)
Mano auto raktai saugomi smart key ecu ir
Transmission control bloke. Kaip jie resetinasi (prrašyti blokų eeprom?)?
Eeprom resetinasi.
jau nuresetino, nei raktų, nei specų. dabar jau kalbama gal laidai, tai gal pirma laidai o po to eeprom, reset ir t.t.
jai per 10 min. 200 eur nepaima ,tada jau negaliu nieko padaryti.
auto stovi jau mėn. pridaryta bile kiek.
Aš sumokėsiu, kas gali?
Degimas isijungia? Pasijunk kompa. Nuskaityk klaidas. Paziurek live data. Ar mato raktus? Degimas isijungia? Resetino visus 3 blokus? Immo lempute dega?
Dabar turim du smart key ecu (89990-47050 eeprom 93c86) abu buvo nuresetinti, nei su vienu degimas nesijungė ir per kompą nieko negalėjo padaryti, tada į vieną bloką grąžino originalų dampą, tuo momentu raktai buvo padaryti naujais(kiek supratau su tango) degimas jungiasi tik prikišus raktą prie start. Pririšti naujų raktų neleidžia.
Klaidų nerado ir aš pats irgi neradau,testavau su eu, usa,jp regionais, nieko. Kaip jau buvau rašęs prisikabinti galima tik, kad bandant nuskaityti smart key bloko data list išmeta lentelę su klaidos pranešimu kad negalima prisijungti,tipo įtampa,laidai ir t.t. Kaip suprantu šitame modelyje nėra immo ID code bloko. Kaškas keitėsi 2010m. kiek teko suprasti tai už įjungimą ir saugumą atsakingas minėtas smart key blokas ir transmision kontroler, ten tipo ir saugomi duomenys apie raktus.
Manau problema bus kitame, reikės su testeriu patikrinti įtampas ir mases prie smart bloko. Immo mirksi su abiem blokais
Pagal visą parašymą suprantu, kad resetinai tik smart key bloką
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Taip
Tai turbūt šitą praleidai pro akis
Citata iš: Bemsas Įrašytas Gruodis 15, 2017, 19:59:20 PM
Stebuklu nebuna. Kad uzvesti masina turi veikti sitie blokai : Certification ECU (Smart key ECU), ID Code box (Immobiliser code ECU), Transmission control ECU. Jie turi buti priristi prie masinos. Kaip supratau, Certification ECU is pradziu buvo geras, kol nebuvo jo keitimu. Situs 3 blokus reikia resetinti ir is naujo rasyti raktus. Naudotu raktu irasyti nenuresetinus nepavyks.
Arba blogiausiu atveju srote pirkti tuos 3 blokus su raktais. Amerikono komplektas netiks.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Gruodis 15, 2017, 19:59:20 PM
SSitus 3 blokus reikia resetinti ir is naujo rasyti raktus. Naudotu raktu irasyti nenuresetinus nepavyks.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
As tiesiog nematau tikslo landzioti po smartkey bloka, jei degimas isijungia. IMMO ID nera bloko? Tai kur jis dingo? Ar pas tave USA variantas?
Po visu landziojimu pabandyk vel uztrumpinti 4+13 diagnostikos lizda. Gal sinchronizuosis. Bet Transmision reikia resetinti vistiek.
4-14 jau trunpinau, niekas nesikeičia. Gerai, tai kur randasi tas immo ID ECU blokas?
Citata iš: ramuniuks Įrašytas Gruodis 20, 2017, 19:26:41 PM
4-14 jau trunpinau, niekas nesikeičia. Gerai, tai kur randasi tas immo ID ECU blokas?
4 ir 13, o ne 4 ir 14 :-)
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
89990-47050 kodas. ID bloko
Citata iš: Bemsas Įrašytas Gruodis 20, 2017, 20:03:00 PM
89990-47050 kodas. ID bloko
Visur nete šitas blokas vadinasi
2010-2011 Toyota Prius Smart Key Computer 89990-47050 kur čia ID? šito bloko ir buvo nuresetinta eeprom 93c86.
tai koks dar blokas?
Man atrodo Jūs atsakinėjat net neskaitę ką aš parašau.
Citata iš: Zaroliz Įrašytas Gruodis 20, 2017, 19:35:26 PM
4 ir 13, o ne 4 ir 14 :-)
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
ok4-13, klaida rašant
Citata iš: Bemsas Įrašytas Gruodis 15, 2017, 19:59:20 PM
Stebuklu nebuna. Kad uzvesti masina turi veikti sitie blokai : Certification ECU (Smart key ECU), ID Code box (Immobiliser code ECU), Transmission control ECU. Jie turi buti priristi prie masinos. Kaip supratau, Certification ECU is pradziu buvo geras, kol nebuvo jo keitimu. Situs 3 blokus reikia resetinti ir is naujo rasyti raktus. Naudotu raktu irasyti nenuresetinus nepavyks.
Arba blogiausiu atveju srote pirkti tuos 3 blokus su raktais. Amerikono komplektas netiks.
Tai visdėlto kuris yra kuris?
Citata iš: ramuniuks Įrašytas Gruodis 20, 2017, 21:29:35 PM
Visur nete šitas blokas vadinasi
2010-2011 Toyota Prius Smart Key Computer 89990-47050 kur čia ID? šito bloko ir buvo nuresetinta eeprom 93c86.
tai koks dar blokas?
Man atrodo Jūs atsakinėjat net neskaitę ką aš parašau.
Sorry, suklydau. Nukopijuotas kompe sitas numeris buvo, todel ir idejau cia netycia. Kodas ID toks : 89784-47010
Žinau apie šitą bloką, jis būna už peciuko, bet meistras iš toyotos sakė, kad nevisuose auto jis yra. Ta prasme, pas mane priusas be šio bloko. Dar buvau aptikęs rusų forume šitą info. Kaip galima tai išsiaiškinti?
HV control module klaidu yra?
Citata iš: ramuniuks Įrašytas Gruodis 20, 2017, 22:15:47 PM
Žinau apie šitą bloką, jis būna už peciuko, bet meistras iš toyotos sakė, kad nevisuose auto jis yra. Ta prasme, pas mane priusas be šio bloko. Dar buvau aptikęs rusų forume šitą info. Kaip galima tai išsiaiškinti?
Aplink uzvedimo raktelio lizda eina rite ir stovi blokelis.Arba prie uzvedimo knopkes taip pat pritvirtinta plata.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Gruodis 20, 2017, 22:57:28 PM
HV control module klaidu yra?
Klaigų nebuvo visai, nebent kašką ne taip žiūrėjau. Vienas dalykas kas neramina tai, kad negalima prisijungti prie smart key ecu data list.
Matavau ir maitinimus kurie turi būti bloke, viskas yra gerai, negaliu tik pažiūrėti diagramu su osciloskopu, nes jo neturiu
Bandyk versija kita techstream. Gal del jos kaltes nerodo.
Pabandžiau su senesne, viskas tas pats. Klaidų nėra visai, peržiūrėjau visus blokus atskirai, nieko. Ar gali neskaityti smart bloko duomenų jai sugadinti EEPROM duomenys?
Gali. "Nauja" smart statyk, turi rodyti duomenys. Ar jau abu blokai sugadinti?
Su Šventomis Kalėdomis.
Buvo lysta prie abiejų.
Radau nete, kad jai smart blokas negauna teisingo rakto ID tai ir neleidžia prisijungti prie datalist, o pas 2010 prius
nėra vairo užrakto. Geras.
Pasirodo ID code box yra. Kaip jį išimti? Jau nuimta panelė, matosi bloko laidas, bet vietos rankai įkišti nėra. Ar galima jį ištraukti nenuėmus pečiuko?
Galima.Gan brutaliai :D .Pasiimi ilga stambesni atsuktuva,plaktuka ir nudauzai peciuko plastmasine briaunele esancia pries ta blokeli.Tada plonesni atsuktuva ikisi tarp peciuko ir blokelio,pasuki,palenki ir blokelis atsoka nuo peciuko (ji laiko tokie plastmasiniai fiksatoriai). Tad uz laidu issitrauki ji i pavirsiu.
Pas mane nėra jokių briaunelių, blokas matosi ir juda. Vaizdas toks lyg ant kaškokio laikiklio jis laikosi ir spiruokliuoja. Ar pečiuką nuimti daug reikalų? O jai nupirksiu naudotą ,nukerpu laidusnuo nuo seno ir prijungsiu prie donoro?
Tai uzkist po tuo blokeliu atsuktuva ir jis nusoks.Butent briaunele tau ir neleis pakist po juo atsuktuvo.
Tas blokas kabo ant metalinio laikiklio, o laikiklis prisuktas vienu varštu prie pečiuko https://parts.conicellitoyotaofconshohocken.com/oem-parts/toyota-control-module-8978447010
Nuo kur jį nulupti, ar blokelį nuo laikiklio ar blokelį su laikikliu nuo pečiuko. Gal yra galimybė atsukti varštą?
Pats klausiu, pats atsakau. Blokas užkištas ir pritvirtintas kapitaliai. Naudojau ir jegą ir jau buvo pox pasidarę, vistiek jis laikosi, nors ir aplamdytas. Kiek radau nuotraukų nete, tai manau ta metalinė dalis pritvirtinta prie bloko korpuso gan paprastu būdu : beginis lizdas ir centre fiksavimo kiaurymė, bet plastikas labai geros kokybės ir niekas netrupa ir nelūšta. Panaudojau mikro kamerą, po apveizėjimo buvo priimtas sprendimas su aštriu kaltu nudrošti bėgelius. Aš jį išlupsiu sveiką ar nelabai, nematau kito kelio. VISOS šitos įsorijos niuansus ir visų padarytas klaidas aprašysiu......
P.S
kaip į forumą įkelti nuotraukas?
Labai jau seni laikai,ko gero daug ka pamirsau :) .Lupdavau su kabliuku is storos gal 5mm vielos.Uzkabini uz tos dezutes ir lupi,kol nusiplesia nuo to kronsteiniuko.
Išlupau, mažumėle aplamdytas,bet vidus sveikas.Nuresetinti trys blokai ID code box, smart, transmis. Registruojant raktus po du pypt, registracija ir lentelė,kad registracija nepraėjo.
ID bloko vieno elektrolito viršutinė dalis truputi pakilus(gal tik atrodo)lyginant su kitu. Kur kapstyti ? Jau užkniso ta debiliška elektronika
Elektrolitai neturi buti ispusti. Jei ispustas - neveiks tinkamai. Jei napavyksta uzregistruoti raktu, reiskia blogai nuresetinta. Suzinok, kiek kainuoja srote uzvedimo komplektas - gal paprasciau ir greiciau bus.
reikia elektros schemų,kad būtų patogiau laidus patikrinti , kur rasti?
Radau kai ką įdomaus. Visi blokai tarpusavyje bendrauja LIN magistrale, nutariau ją praskambinti. Tarp visų (ID code, Smart, Transm, POWER MANAGEMENT ) visomis kryptimis kontaktas yra apart Transmis.
Gal čia ir bus gedimas?
Pagal šitą schemą https://www.scribd.com/document/321863236/2010-Toyota-Prius-Electrical-Wiring-Diagrams-pdf (https://www.scribd.com/document/321863236/2010-Toyota-Prius-Electrical-Wiring-Diagrams-pdf)
Visa grandinė LIN mėlynas laidas 258-266 puslapiai, ir pacios jungtys 3A, 3B, AL1 (280 puslapis). Kur randasi šitie blokai ar jungtys?
Sveiki,
Įtarimai pasitvirtino, surastas laido defektas pynėje po bardačioku, išėjime į variklio skyrių.
Akumas visai ne prie ko, kaip ir dariau prielaidą. Kas labiausiai siutina, tai mūsų meistrų bukumas ir noras greitai ir daug uždirbti. Vienas puola lituoti, programuoti,kitas raktus ištrina. Elniai tie tavo meistrai, taip pasakė žmogus iš užsienio forumo ir sutiko padėti. Kai buvo jam pateikta problemos esmė, jis iškart darė prielaidą kad problema laiduose.
Laidai sutvarkyti, perrašytos eeprom trims blokams ir mašiniukas vėl važiuoja.
Dėkui visiems, kas bandė padėti. Bet esminę pagalbą buvo gauta iš užsienio forumų. Labai gaila, kad niekas nepasiūlė savo paslaugų Lietuvoje.
Jai kam kiltų problemų su smart raktais, ar bėdomis panašiomis į mano, galėčiau padėti.
Dviejų mėnesių epopėją baigėsi
Tau pakliuvo labai nestandartine problema.Kokiu budu buvo nutrauktas laidas?Cia ko gero avarijos pasekme?Daznai buna,kad po remonto kazkas automobilyje neveikia,tai visada ieskau tame kampe kur buvo pazeistas ir 90% pasitvirtina.
Nepaminėjai kaip laidas buvo pažeistas? Korozijos ar fiziškai?
1. Darome prielaidą, kad kažkas jau ten lindo, signalizacijos montuotojai?
2. Venzos variantas.
3. Iš gamyklos abejoju, kad taip būtų, nes ne masinis reiškinys, tad gal tik tau nepasisekė.
4. Laidus juk rašei, kad praskambinai ar aš klystu?
Laidas pažeistas oksidacijos per lenkimo vietą. Tikrinta buvo maitinimo, masės grandinės. Tik vėliau LIN linija. Sutvarkius laidą atsirato ir Smart sistemos data list., ir liko sutvarkyti tik raktus, kas ir buvo padaryta.
Na tai arba surinkimo brokas arba papildomos įrangos montavimo ;) šiaip nesu girdėjęs apie tokias bėdas priusuose...
Būna, deja, gamyklinio broko. Prieš keletą metų, vasarą, nusipirko žmonės iš USA naują, nuliovą Lexus RH450. Vilniuje, AUTOCOMP servise, jį sutvarkė link europietiško - mylios, km, farenheitai, celcijai , radija ir t.t. Po kokios savaitės dingo vidaus, panelės apšvietimas, muzika, navigacija, dar kažkas iš elektros... Nuvarė į Vilnių, į Autocomp, ten sutvarkė. Po svaitės ar dviejų - vėl viskas užgęso. Vėl varo iš Mažeikių į Autokomp. Ir laimei, taip sutapo, kad į servisą mašiną atvarė ne dieną, o vėlai vakare, ir tie specai pastebėjo, kad pulsuoja automobilio žibintų šviesos. Pradėjo kapstytis po laidus, ir rado kažkokį laidų gamyklinį broką. Jį sutvarkė, ir nuo to laiko mašina negenda.