Laba,net nebezinau ka daryt,gal kam kils minciu kokiu.Nusipirkau pries pora savaiciu as ja,viskas lyg ir gerai buvo,bet atsalus orams pradejo rytais ji man blogai vestis,atrodo lyg cilindras nedirbtu keleta sekundziu.Filtrai pakeisti,tepalai ir pan.Galu gale buvau Autotojoj,nustate ale per slegio matavimo testa atlikdami pastebejo,kad pradejo nedirbt motoras ir pasipyle balti dumai.Sako pukstuku beda,vakar pakeite purkstukus ir ka siandien ryte vel tas pats,nesuprantu kame saknys,sumokejau kruva pinigu ir nebezinau kas cia toliau.Masinos rida 105000km,net keista kad tokios bedos galejo buti,viska istikrino,na taip sako ir nera prie ko prikibti,akumas lyg tais suka normaliai.Kol buvo silta apie 10-12 laipsniu to nebuvo.Turejau tokia 2009nebuvo jokios bedos 110kw 2.2l.Ir pastebejau viena dalyka,kad per tepalo matuokle siek tiek garo iseina,nezinau ar tai normalu ar jau variklis i pabaiga.Vel pirmadieni reikes vaziuot i Autotoja,nesuprantu aplamai tada kam tuos purkstukus keite.Gal kas turet kokiu minciu ar pasiulymu ka toliau daryt :-(
Gal kas nors zinote Kaune kazkoki rimta zmogu ,kuris supranta apie Toyotas,o ne siaip kompa uzsijunges perskaitys kas parasyta.Klaidu jokiu nemeta.Autotoja nuvyle,ko gero ne purkstuku beda yra,pirmadieni laukia ilgas pokalbis ir irodinejimas,kad mes buvom "teisus",slegio testas taip rode :think:
SCV gali buti kaltas. Jis regulioja slegi.
Bet ar jie negalejo jo nematyti darbo ar tik pamato kaip klaida jis meta,nezinau sito.Kaip isitikinti,kad jis galetu buti.As cia visur skaitineju,visi visko pakeite,bet finise kaip nesiveda normaliai taip nesiveda.Nesuprantu,kazkaip Toyotas laikiau patikimom,ieskojo mazos ridos,buvo dauzta be abejo,sveiku niekas neparduoda
Jau rasiau, kad kuro rampoje yra 2 "skyles" pro kur dingsta slegis:
1 - purkstukai slegi leidzia i griztamaji,
2 - SCV - kuris regulioja slegi rampoje.
ar negalima buvo pries dedant naujus,patikrinti senus ant stendo
Sake Autotojos meistrai,kad nera kur Kaune ale patikrinti tiksliai,pjezo purkstukai,todel cia ale nelabai kas sugeba patikrinti.Sakau as pirma karta taip susiduriu su sia problema aplamai,nezinau kuo tiket,visgi dilerinis servisas,programos geros,parametrus visus gal mato,neisivaizduoju.Tik isitikinau,kad jie kazka praleido ar aplaidziai tikrino,nezinau kaip sakiau ka ir sakyt ir ka daryt.Be abejo vaziuosiu pirmadieni pas juos vel,bus matyt ka dabar sakys,tik kam jiems apsiimti jei esi neuztikrintas tokius dalykus,net klausiau specialiai ar jus tikri situo gedimu,sake taip,tai ir patikejau kas belieka,o dar svarbu kiek sumoketa ir be reikalo pasirodo
Citata iš: Bemsas Įrašytas Lapkritis 18, 2017, 17:48:33 PM
Jau rasiau, kad kuro rampoje yra 2 "skyles" pro kur dingsta slegis:
1 - purkstukai slegi leidzia i griztamaji,
2 - SCV - kuris regulioja slegi rampoje.
O esant SCV gedimui nemeta klaidos?Slegius sake ziurejo,pries purkstuku keitima slegio testa nepraejo,o po pakeitimo praejo.Nezinau zinok,nejaugi jie nesupranta kas kame.Ar negali buti kompresijos problema,aisku poto vedasi viskas puikiai visa diena,kol nepastovi ilgesni laika.Man labai tai keista,niekada man taip nebuvo nutike nei su viena masina kurias turejau,toyota trecia ,bet toks atvejis man pirmas
Jei problema su SCV klaidos nebūna, bet važiuojant automobiliu, kai prijungtas kompas turi matyti, kaip šokinėja kuro slėgis(ar net iš vis dingsta).
Tas pats ir man buvo kai virs + 10 kuriasi be problemu kai zemiau + 10 sunkiai kurdavosi drebedavo variklis ir didelis debesys dumu baltu koki 10 -20 sekundziu o paskui viskas tvarkoj man tai pakeite pakaitinimo zvakes ir problema dingo.
Na jei iki -10 be žvakių sunku užkurt, tai net tik žvakėms kaltos, bet ir kompresijos nelabai yra.
Citata iš: Uris Įrašytas Lapkritis 19, 2017, 23:57:54 PM
Na jei iki -10 be žvakių sunku užkurt, tai net tik žvakėms kaltos, bet ir kompresijos nelabai yra.
Ar tikrai? Aš sakyciau, kad netiesa. Ir kas tas sunkus užkurimas starteriu sukimas minutę ar dvi? Naujų auto kompresija yra žemesnė nei prieš 20 metų gamintų dyzeliniu automobilių... Pvz kolegos 15.8, o T25 modelio 18.6, skirtumas juntamas?
Kompresija turi buti apie 25bar. Su 15bar neuzkursi dyzelio :D
Kadangi senesnių buvo apie 30, tai tikrai mažėja :D
Mazdos dyzeliai 14bar kompresija iš gamyklos, baigėsi tie laikai kai galimą buvo užkurti vien tik, dėl kompresijos ;)
Citata iš: slashas Įrašytas Lapkritis 20, 2017, 11:02:21 AM
Mazdos dyzeliai 14bar kompresija iš gamyklos, baigėsi tie laikai kai galimą buvo užkurti vien tik, dėl kompresijos ;)
O kaip dyzeli uzkursi be kompresijos? Cia juk ne benzinas, kur zvake kibirksti duoda. Cia kurioje Mazda 14bar dyzelio kompresija?
Man atrodo sumaisei KOMPRESIJA su SUSPAUDIMO LAIPSNIS. Cia truputi skirtingi dalykai :)
Citata iš: Bemsas Įrašytas Lapkritis 20, 2017, 11:07:18 AM
O kaip dyzeli uzkursi be kompresijos? Cia juk ne benzinas, kur zvake kibirksti duoda. Cia kurioje Mazda 14bar dyzelio kompresija?
Visose nuo 2012 kažkur ;) o užkurti kompresijos ir nereikia, užtenka mišinį pašildyti, pas dyzelinius auto kuo mažesnė kompresija tuo mažiau nox ir kito š. Ir atvirkščiai su benzinu, ten kuo didesnė kompresija tuo išmetamosios dujos "švaresnės"...
Kuom tas misinys sildosi? Ateini vasara, lauke +20. Kaip jinai uzsikurs? Kas sildo misini? Kuo zemesne temperatura, tuo blogiau dyzelis uzsidega. Tam ir reikalingos pakaitinimo zvakes.
Avensis suspaudimo laipsnis (compression ratio) yra 15.8:1, o kompresija cilindre yra 25bar.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Lapkritis 20, 2017, 11:16:24 AM
Kuom tas misinys sildosi? Ateini vasara, lauke +20. Kaip jinai uzsikurs? Kas sildo misini? Kuo zemesne temperatura, tuo blogiau dyzelis uzsidega. Tam ir reikalingos pakaitinimo zvakes.
Avensis suspaudimo laipsnis (compression ratio) yra 15.8:1, o kompresija cilindre yra 25bar.
Tai pats ir atsakei, pakaitinimo žvakė, jei jos neveikiančios, tai šiuolaikiniai dyzeliai nesikuria ;) turėjau a6 c4 tai ten prie -20 su visomis mirusiomis žvakėmis užsiveda, nors šaudo kaip koks ak47 :)