Sveiki, atsitiko peoblema nera to dar buve harsas atairado ryte kai vaziavau i darba, garsas lyg butu kaminas nukrites ir vilktusi asfaltu, garsas nera pastovus bet aiskiai girdimas, paziurejus po apacia viskas kaip ir tvarkoj bet vat atsiranda tas garsas.atsiprasau uz nauja tema, nes niekur neradau atsakymo.
paziurek apsauga dusliarkes ties baku. nupuvus gal, ir barska i bakeli
Buvau palindes bisk atrodo ten viskas gerai, nei kaminas kliba nei ten kas nupuve. Esme kad nepastovus garsas su pertrauka, or kazkas vilktusi asfaltu, stovint jokio garso nera variklis eina gerai.
Pakelk auto ant domkrato ir kekvieną ratą pasuk.
Man buvo dusliarkes apsauga ta skardine nupuvus, kuri kabo tarp dugno ir dusliarkes. Irgi kazkoks garsas, lyg kazkas bruzinasi. Nuemiau ir 100 metu. Aisku teko i servisa ant keltuvo nuvaziuot, nes garaze duobej baseinas, o kieme lijo tom dienom. 3eur uz pakelima, o visa kita nulupt repliu pagalba. Is apacios landziojau, klibinau, nieko nesimate. Sedu vaziuot-vel tas pats.
Jei apsauga nukrito, tai garsas bus tik ant uzvestos masinos. Net vazioti niekur nereikia. Duslintuvas vibruoja, o tas aliminio gabalas sokineja ant duslintuvo. Todel ir garsas atitinkamas.
Gal stabdžių kaladėlės ?
Dekui uz info, manau kalades jau prie pabaigos, plokstele trinasi i stabdzio diska, stovint nera jokio garso, o dailiai pradedant vaziuoti pradeda girdetis silpnas garsas kaip kazkas kazkur trinasi, o vaziuojant greiciau garsas gan stiprokas atsiranda arba yra uzstriges suportas ir nebevaiksto, taip kaip turetu ;)Realiai garsas turetu buti tik stabdant jeigu kaladele prie pabaigos?
Nebūtinai
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Man kažkada buvo atsiradęs garsas lyg ratas kur trintųsi ar pan. Tai tiesiog ant galinio stabdžio kaladėlės akmenukas užšokes buvo... Numerčiiau ir baigėsi problemos:) Bet garsas žiaurus.
kaip tik keiciausi vakar kaladeles, tai ten bliekikes isprengia tas kaladeles, vos igrust eina, nezinau kas jom turi pasidaryt kad barsket pradetu. ir kai kaladeles barska tai jos turi toki specifini tabalai tabalai bildesi, ir jei kaladeles bilda vaziuojant uztenka lengvai padet koja ant stabdzio ir garsas dingsta. ir dazniausiai ne kalades kaltos, o diska jau laikas pratekint buna. arba suportas nevaiksto jei atbularankis keite ir i kreipianciasias nesamoniu pritepe
Nors pats ir dirbu metalo apdirbimo srity, bet koks tikslas tekint stabdziu diskus? Yra ju storis is gamyklos, rekomenduojamas min storis. O kai tekini tai ka tai duoda apart disko storio mazinimo? Arba as nesuprantu kuria ten vieta tekinat..
Diskus tekinu tada,kai jie susimeto.Jeigu dideliu greiciu vaziuojant stipriai pastabdai ir pakliuna vandens ant disko,jis susibuktuoja ir pradeda stabdant taip must,kad vos vaira nulaikyt gali.
Hmm, nu man kai dar neteko su tuom susidurt, tai todel ir idomu. O tai nera geriau naujus uzsidet? Ar cia ir katik sumontuotam taip gali buti? Kolkas nuo 210 iki 100 staigiai stabdant nera to nutike (su Mazda 6).
Mazdaug kas puse metu tenka tekint.Sienna sunki masina,diskai santykinai nedideli,tai ir metosi.kitiems modeliams tas nelabai jausdavosi.
diskai isdyla grioviais, ir paskui naujas kaladeles uzdejus stabdymo efektyvumas ne toks, kol kaladeles prisitrina. nu ir sueda greiciau. nu arba kaip raso kad susimeto diskas, tada bilda kalades stabdant. uosvis tekintojas tai diskus zmones glebiais is servisu nesa. aisku nereik isivaizduot kad nuplonina ta diska belekiek, prabraukia kol svari plokstuma gaunas ir tiek. kiek masinu turejau tai kai keiciu kalades kas 3 mazdaug keitima prabraukiu ir diskus. matosi keiciant svarus diskas ar su ratilais. plius galiniu disku rankinio stabdzio bugnines kaladeles irgi griovi issieda, tai paskui neina numauti ju kol neatsuki itempejo. dabar avensis cia nauja masina pas mane, nebuvau pats stabdziu jam keites, tai galiniai bugniniai griovi issiede ne maziau milimetro buvo. suku suku ta ratuka, diskai tabaluoja bet nenulipa nuo masinos :) nu ir priekiniai buvo su gerais grioviais jau. aisku yra tam tikros ribos iki kiek gali tekint, jei diskas ten jau sudiles iki popieriaus plonumo, nieko tu is jo nepritekinsi, reik det nauja. kokios tos ribos yra as nepasakysiu dabar, kadangi ne pats tekinu.
Citata iš: tunks Įrašytas Sausis 04, 2018, 09:53:37 AM
diskai isdyla grioviais, ir paskui naujas kaladeles uzdejus stabdymo efektyvumas ne toks, kol kaladeles prisitrina. nu ir sueda greiciau. nu arba kaip raso kad susimeto diskas, tada bilda kalades stabdant. uosvis tekintojas tai diskus zmones glebiais is servisu nesa. aisku nereik isivaizduot kad nuplonina ta diska belekiek, prabraukia kol svari plokstuma gaunas ir tiek. kiek masinu turejau tai kai keiciu kalades kas 3 mazdaug keitima prabraukiu ir diskus. matosi keiciant svarus diskas ar su ratilais. plius galiniu disku rankinio stabdzio bugnines kaladeles irgi griovi issieda, tai paskui neina numauti ju kol neatsuki itempejo. dabar avensis cia nauja masina pas mane, nebuvau pats stabdziu jam keites, tai galiniai bugniniai griovi issiede ne maziau milimetro buvo. suku suku ta ratuka, diskai tabaluoja bet nenulipa nuo masinos :) nu ir priekiniai buvo su gerais grioviais jau. aisku yra tam tikros ribos iki kiek gali tekint, jei diskas ten jau sudiles iki popieriaus plonumo, nieko tu is jo nepritekinsi, reik det nauja. kokios tos ribos yra as nepasakysiu dabar, kadangi ne pats tekinu.
ne tekinimo ribos yra o pacio stabdzio disko storis minimalus yra.ir ploniau tekint nerokomenduojama
Tikrai taip, každaka fordu domėjausi, tai minimalus storis skyrėsi vienu milimetru nuo naujo:) Tekinti ten nelabai yra kur (del toyota nezinau).
Bet lietuvio taupymui ribų irgi nėra. Ir ne tekinimas čia blogiausia, kiti netekinę ant tiek suplonina diskus ir px, gi važiuoja :D O stabdžiai tik bailiam :D
Na nutekinti vieną mm nėra jau labai mažai :-)
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Iš abiejų pusių lieka tik po pusė milimetro. Dar kiek rūdys ir kaladėlės nuvalgo... O reikia nepamiršt, kad kai nera to milimetro jau negalima naudoti,o ne važinėti kol vėl tekint reikės :D
Todel ir parupo man tas tekinimo klausimas. Pvz pagal eoltas e-parduotuve manajai tajatai disku storis 26mm, o minimalus 24mm. Jeigu is abieju pusiu naujam diskui po 0.5mm nuemus, lieka tik 1mm stabdymui. Tik vat neatsaket niekas i klausima, ar ir naujiems diskams buna sukraipymas?
Keiciau kaladeles mazdai ant seno disko, kaip ivardinta su grioveliais - nepersistengiant gatven isvaziuoji ir pastabdai - prisitrina ir stabdo viskas kuo puikiausiai. Kazkaip itariu cia is taupumo tos proceduros :V
Susikraipo ir nauji ir seni, jei dar karštu disku gerai į balą paneri tai jau didelė tikimybė, kad turėsi reikalų.Dar jei suportai stringa vėl tikimybė didėja.Jei gamintojas prastesnis tai kaip man buvo su buvusia audi a4 po 6000 km pats diskas kaip naujas vizualiai o muša taip, kad net keiktis nesinori čia.
Reiskias nera reikalo taupyti ant atsakingu auto daliu (+)
Citata iš: augisz Įrašytas Sausis 04, 2018, 13:47:23 PM
Reiskias nera reikalo taupyti ant atsakingu auto daliu (+)
Faktas.Mano minėti diskai buvo tarp vidutiniokų pagal kainą ir gamintoją, bet deja.Aišku dar klausimas kur jie gaminti buvo, gal trečių šalių rinkai.
Ir nedekit kaladeliu pigiausiu.Jos nedyla,dyla diskai.Susikraipo dazniausiai del nevaikstanciu suportu,nuolat karstas buna ir perlekus bala susimeto.Pigus lenkiski diskai savaime kraiposi,be priezasties
Dėl pigiu disku ir kaladeliu galiu tik pritart... Pirmiau disko prireikia nei kaladėlių :D
Citata iš: maaz Įrašytas Sausis 04, 2018, 16:49:44 PM
Dėl pigiu disku ir kaladeliu galiu tik pritart... Pirmiau disko prireikia nei kaladėlių :D
Tikra tiesa, nors pusė lupų gali pasakyti, kurios kaladėlės yra geros. Kiek teko apskambinėti "jų" geriausios apie jas dar niekas nesiskundė. Kiti gi sako: - dėkit geriausias, kaip eiliniam vairuotojui žinoti katras dėti. Apie atstovybes nešnekam, ten grybų grybai - nemokšos.
Citata iš: ketvirtasis Įrašytas Sausis 04, 2018, 17:03:04 PM
..... Apie atstovybes nešnekam, ten grybų grybai - nemokšos.
Idomiai cia tu.. Na as tam nepritarciau. Kiek teko LT susidurt su Toyota atstovybem - tik teigiamai galiu atsiliept, bent jau Vilniuje.
Citata iš: balticam Įrašytas Sausis 04, 2018, 20:15:41 PM
Idomiai cia tu.. Na as tam nepritarciau. Kiek teko LT susidurt su Toyota atstovybem - tik teigiamai galiu atsiliept, bent jau Vilniuje.
Gal nori prilėkti parodyčiau vizualiai, galėsi ir pačiupinėti Autotojos broką. Beje teko kalbėti ne su vienu iš ten dirbančiujų ką "gero" daro atstovybėse klientų atžvilgiu. Nusivyliau juodai, tikėjausi atsakingo darbo, o čia net elementaraus varžtelio neprisuka. Ir tai ne vieną ir ne du kartus teko važiuoti kas kartą
ĮRODINĖTI - RODYTI jų nedadielkas.
Na Klaipėdos Solorinoj tai labai prieštaringi įspūdžiai, aš aišku mažai ten lankausi, avensį nesenai tik iš draugo nusipirkau ir šiaip turiu dažniausiai kur tvarkyt kitur ką pats nepasidarau.Bet kiek aplinkiniai ten lankosi ir draugas su dabartiniu mano avnesiu tai tikrai ne kažką ten.Kaip pvz. draugas su dabartiniu mano avensiu visad ten aptarnavimus darydavo, dinitrol ten atlikinėjo, o galinės lempos vandenyje iki pusės, tikrai jau senai vandenyje, koralų, kerpių jau pilna viduj buvo, atsarginis ratas iki pusės vandenyje, gerai, kad viskas išpurkšta kažkokiu vašku, kitaip jau kiaurai būtų prapuvus, lempučių daugiau kaip pusė perdegusių gale.Ką nemato meistriukai, tuo labiau žmogus mokus, pasako ką reik padaryt ir daro, moka pinigėlius.
Nesenai keičiau stabdžių skystį ten.Na tikrai, viskas aiškiai, mandagiai, kultūringai, kava gera kol lauki iš aparato.
Taigi gal nuo meistriuko priklauso, gal nuo priėmėjo kaip laužia mestriukus.
na 2mm tik nuploninimui gal cia tik teoriskai, praktiskai man rodos dvigubai trigubai tie limitai yra perzengiami, priklausomai nuo to kiek tos mesos naujam diske yra.nezinau ant kiek disku storiai skiriasi skirtingom masinom aisku, bet pvz isuzu trooperiui priekinius kokius 3x esu prabraukes, paskutini karta uosvis pasake su kitom kaladem kad jau naujus deciau :) va avensiui prabreziau daba, tai uosvis sake, kad geri diskai, ypac galiniai labai kieto metalo, labai nedaug ir nuimt tereikejo.
o sako buna atveza, atrodo nauji, o jau sumesti, pradedi tekint, kaip sviestas, atrodo su pagalastu nagu galetum nutekint. kai jau sumesti, tai ir nuimt paprastai daugiau reikia, tai tokius nespeja tekint kaip susimeta vel, nu ir aisku labai greit jie metalo lauze atsiduria
sendien kaip tik buvau garaze, priekiniai diskai dar neuzdeti buvo tai pamatavau smalsumo delei, tai vienas buvo 23.6mm kitas 23.1mm. tai dar mesos sociai, viena nutekinima po kurio laiko tikrai darysiu. paskui jau i metala