sveiki,turiu broblemele,vaziuojant arba kartais net uzsivedus uzsidega abs,trc ir vsc lemputes.kartais uztenka uzgesint motora ir vel uzvedus dingsta,o kartais ir ne.zodziu dega nepastoviai.skyscio yra,kaladeles dar geros.gal kos laidelis kur nors gerai nekontaktuoja.aciu uz atsakymus ir idejas
na jei dega reišia meta klaidą, 1 būdas nuvažiuot kad patikrintų tada bent jau žinosi nuo ko pradėt ieškot bėdos, kitas laukit kol kas čia prasineš apie dažniausiai pasitaikančias bėdas, kai tokie ženklai užsidega...
norejau paklausti toyota avensis 2004m prie trc mygtuko salia yra mygtukas su icona "asildymo". Ka jis reiskia gal kas galite placiau pasakyti?
Citatakestasima parašė:
sveiki,turiu broblemele,vaziuojant arba kartais net uzsivedus uzsidega abs,trc ir vsc lemputes.kartais uztenka uzgesint motora ir vel uzvedus dingsta,o kartais ir ne.zodziu dega nepastoviai.skyscio yra,kaladeles dar geros.gal kos laidelis kur nors gerai nekontaktuoja.aciu uz atsakymus ir idejas
Daug priezasciu gali buti. Kaip suprantu, visos tos lemputes gali uzsidegti kai variklis isijungia i avarini rezima. Pas mane jos uzsidege vaziuojan -27 saltyje. Nuskaicius klaida pasirode, kad dege del to, kad EGR voztuvas buvo uzsikises......
o ka reiskia stebuklingasis mygtukas?
nufotkink ir idek, nes pas mane nera tokio mygtuko. Gal is foto suprasim, apie ka tu cia..
jis apie preheater kalba
CitataNNZ parašė:
jis apie preheater kalba
Variklio? :O Tai kokiu metu ta masina, kad tas pasildytuvas atskira knopke turi :o
2004-09
ten toks typoi zenkliukas panasus kaip galinio lango apsildymas.kazka jis pasildo kai ijungi jy, pirikupas sake typo per salcius jy isijungti ar kazka tokio suvele tai ir ydomu paliko kaip ten kas ?koki jo reiksme.jis salia trc off mygtuko 2004-09masina metu
Paziurejau, manuale jis yra, bet pas mane nera.. Jis ivardintas kaip Elektrinis pasildytuvas. Ka jis syldo, neisivaizduoju...
Forume jau buvo kalbeta-pagreitintas salono sildymas saltuoju metu sezonu.
ta prasme ziema ji isijungus galima vaziuoti ir greiciau salonas uzsils?
dar prie to pacio norejau suzinoti ka reiskia mygtukas ant vairo po desine kur uzrasyta disp?nu disp tai typo borto kompa duomenis perj unge bet salia burna snekanti nupiesta ka ji daro, cia ant to pacio mygtuko..
negi niekas nezino?
mygtukas reiskia ,kad gali meniu valdyti balsu
gal biski placiau apie tai galima?
CitataKestutis777 parašė:
Citatakestasima parašė:
sveiki,turiu broblemele,vaziuojant arba kartais net uzsivedus uzsidega abs,trc ir vsc lemputes.kartais uztenka uzgesint motora ir vel uzvedus dingsta,o kartais ir ne.zodziu dega nepastoviai.skyscio yra,kaladeles dar geros.gal kos laidelis kur nors gerai nekontaktuoja.aciu uz atsakymus ir idejas
Daug priezasciu gali buti. Kaip suprantu, visos tos lemputes gali uzsidegti kai variklis isijungia i avarini rezima. Pas mane jos uzsidege vaziuojan -27 saltyje. Nuskaicius klaida pasirode, kad dege del to, kad EGR voztuvas buvo uzsikises......
Sveiki,
turejau ir as analogiska problema , vienu metu uzsidege abs, trc ir vsc lemputes. Nuvykus i Tovila ir atlikus diagnostika paaiskejo, kad del savaitgali tampytos priekab0os su netvarkinga el. instaliacija perdege saugiklis (tisliai nepasakysiu kuris). Pakeite saugikli ir baigesi visos bedos.
CitataNerijusP parašė:
CitataKestutis777 parašė:
Citatakestasima parašė:
sveiki,turiu broblemele,vaziuojant arba kartais net uzsivedus uzsidega abs,trc ir vsc lemputes.kartais uztenka uzgesint motora ir vel uzvedus dingsta,o kartais ir ne.zodziu dega nepastoviai.skyscio yra,kaladeles dar geros.gal kos laidelis kur nors gerai nekontaktuoja.aciu uz atsakymus ir idejas
Daug priezasciu gali buti. Kaip suprantu, visos tos lemputes gali uzsidegti kai variklis isijungia i avarini rezima. Pas mane jos uzsidege vaziuojan -27 saltyje. Nuskaicius klaida pasirode, kad dege del to, kad EGR voztuvas buvo uzsikises......
Sveiki,
turejau ir as analogiska problema , vienu metu uzsidege abs, trc ir vsc lemputes. Nuvykus i Tovila ir atlikus diagnostika paaiskejo, kad del savaitgali tampytos priekab0os su netvarkinga el. instaliacija perdege saugiklis (tisliai nepasakysiu kuris). Pakeite saugikli ir baigesi visos bedos.
kai ta nesamone dega,tai ten gali buti bet kas. man dege kai abs daviklis suslubavo. nustate problema nemokamai ir uzsirasiau remontui. istryne ta klaida ir vaziavau toliau...vel uzsidege ir uzgeso...po to nebebuvo jokiu bedu. gerai, kad nusprendziau nevaryt remontuot, o tai jauciu butu prirase remonto uz nemaziau 3000.
del tu prakeiktu lempuciu.uzsirasiau i servisa kad prie kompo prijunktu.o jos visos eme ir uzgeso ir nebedega.pakelbejau su meistrais servize sake kad kazkas kazkur greiciausiai nekontaktavo gerai ir tiek.sake kad nesukciau sau kiausiu ir toliau ramiai vazineciau
Pas visus uzsidega 3 lempos abs, vsc, trc, o pas mane beveik kas diena uzsidega vsc ir trc tik viena karta buvo uzsidegus lempa kurioje pavaizduotas vingiuotas keliukas ir masina. Uzgesinus motora ir uzvedus viskas uzgesta , pavaziavus uzsidega.
Tai ar yra siu lempu degimo priezasties issprendimas koks?
Sveiki,
mes irgi turejom ta pacia problema su abs, vsc, trc, bent 4 diagnotikas daraiau ir su uzsidegusiom lemputem ir be ju ir vistiek nieko nerasdavo, kol vienoj diagnostikoj praplove auksto slegio voztuvu reguliatoriu kuriame buvo nesvarumu, ir kolkas visos bedos baigesi...
gal gali placiau, kur tas daiktas yra, kuriam servise plove ir kiek kastavo ?
uzsidege abs lempute ir dega pastovei .gal kas zino atsakima
o pats ABS veikia? Jei neveikia i6kart eik prie daciku ir ziurek kuris neveikia.
Pas mane uzsidega VSC ir TRC ir ABS tokiu atveju kai pervaziuoji per gilesne pusni ir ratai prasisuka. variklis pradeda gesti ir dingsta trauka. Speju kad vaziuojant per pusni kazkuris is ABS davikliu nugrybauja ir to pasekoje uzsidega visos sitos lemputes. Masina pastovi kuri laika ir vel viskas buna gerai. Kaip siulote spresti sia beda? Per pusnis tenka vaziuoti ne savu noru, tiesiog tokios ziemos pas mus :) Bet kai masina uzgesta ir nevaziuoja o kieme salta ir reikia vaziuoti tai jau problema.:@
Sveiki. Pas mane taip pat buvo keleta kartu uzsidege VSC, TRC, chek engine. Isjungi varikli, uzvedi ir vaziuoji toliau tik avariniu rezimu. Masina vaziuoja normaliai, bet tada neveikia traukos kontrole, pvz vaziuojant posukyje kompas nekontroliuoja slydimo, nepypsi dacikai ir t.t. Problema issprendziu nuemes nuo akumo klema ir palaukus 5 min. Uzgesta lemputes ir veikia slydimo kontrole, isbandziau. Del ABS nezinau, nedege si lempute. Siaip reiktu su kompu nuskaityt kokias klaidas meta kai tos lemputes uzsidega ir pasalint problema visam laikui. ;)
Citatadarcaa parašė:
Sveiki. Pas mane taip pat buvo keleta kartu uzsidege VSC, TRC, chek engine. Isjungi varikli, uzvedi ir vaziuoji toliau tik avariniu rezimu. Masina vaziuoja normaliai, bet tada neveikia traukos kontrole, pvz vaziuojant posukyje kompas nekontroliuoja slydimo, nepypsi dacikai ir t.t. Problema issprendziu nuemes nuo akumo klema ir palaukus 5 min. Uzgesta lemputes ir veikia slydimo kontrole, isbandziau. Del ABS nezinau, nedege si lempute. Siaip reiktu su kompu nuskaityt kokias klaidas meta kai tos lemputes uzsidega ir pasalint problema visam laikui. ;)
Tai pasidodo cia VSC pypsi :)
Tas pats man buvo, uzsidege lemputes TC OFF, VSC, check engine ir ABS bet buvo po to kai nepavyko per 2 kartus uzvesti auto prie -15. Bala zino,,, uzkuriau sunkiai, pavaziavau 500 metru ir uzsidege. nuvariau i darba, pravazinejau visa diena, i vakara uzgeso visos lemputes ir problemos dingo. Tik dar dabar pasitaiko: jei auto pastovi para ar daugiau prie -15 - uzsikuria is trecio karto (lyg tais jau uzkabina ir atrodo kad uzsivede ir momentalaiai uzgesta). ir taip kelis kartus kol pavyksta. Itariu kuro filtra laikas keist...
Jei kas turit kokiu ideju del sunkaus vedimosi saltuoju metu ir po ilgesnio pastovejimo, mielai isklausyciau ;]
Na pas mane salta irgi sunkokai kuriasi, ypac jei pastovi ilgesni laika. Kuro filtras keistas pries 5000 km, tad manu beda ne cia. As tiesiog pakaitinu zvakes kokis 5 kartus ir truputi numinu gazo pedala kurdamas, kazkaip pastebejau kad greiciau griebia tada ir nereikia tiek laiko sukti starteri.
Reiks pabandyt ;)
Citatadarcaa parašė:
Sveiki. Pas mane taip pat buvo keleta kartu uzsidege VSC, TRC, chek engine. Isjungi varikli, uzvedi ir vaziuoji toliau tik avariniu rezimu. Masina vaziuoja normaliai, bet tada neveikia traukos kontrole, pvz vaziuojant posukyje kompas nekontroliuoja slydimo, nepypsi dacikai ir t.t. Problema issprendziu nuemes nuo akumo klema ir palaukus 5 min. Uzgesta lemputes ir veikia slydimo kontrole, isbandziau. Del ABS nezinau, nedege si lempute. Siaip reiktu su kompu nuskaityt kokias klaidas meta kai tos lemputes uzsidega ir pasalint problema visam laikui. ;)
man irgi buvo karta uzsidege prie -15 tos pacios lemputes. pradejus judeti, pastebejau kad is vis ner traukos, max 1500 apsuku, kelis kart nuspaudziau gaza iki galo ir lemputes dega :). nulekiau iki toyotos- gali patikrint tik po 2 dienu, apibudinau situacija, bet nieko naudingo nepasake(nors kaip matau tai ne vienetinis atvejis), o po to isjungus varikli 10min, lempos uzgeso ir masina atsigavo :)
Reni, softa avensio atsinaujinai???
Grigarasas, o tau visos lemputes vienu metu uzsidega ir uzgesta?
Dtinas, joo - rasiau kazkurioj temoj. Tą ligą softo naujinimas kaip ranka nueme. Bet cia visai kas kita, cia arba kuro filtas arba gal kokios pakaitinimo zvakes ar dar koks biesas... norisi tiket kad kuro filtras (gal kokios dregmes,leduku bus pasikaupe). Cia net neuzsiveda pilnai, tik pradeda griebt ir nudusta. Tiesa is 3 karto pavyksta visada :] Po ilgesnio stovejimo lauke taip buna prie didelio salcio.
O tau paciam jokiu problemu su uzvedimu saltomis salygomis -15 ir zeiau?
jokiu problemu. Vedasi kaip ir vasara praktiskai taip pat. Jei nekeites filtro tai reiketu nuo jo pradeti.
Tai va man vakar irgi buvo uzsidege ABS vrc trc, jau buvau persikes, kad kazkas bus rimto, o kai nuskanavo ant kompo pasirodo perdegus stop lempute, pakeite ir viskas. Kazkokia nesamonme, pries tai irgi perdegus buvo stop lempute, kitoje puseje, ir jokiu klaidu nemete. Kaip taip gali buti? Ar jum yra buve uzsidege abs nuo perdegusios stop lempeckos?
Sveiki gerbiami Kolegos,
noriu pasitarti del kietuju daleliu filtro 06',2.0 D4D avensyje, taip jau atsitiko, kad paskutinį mėnesį važiuoti tenka nedaug - iki darbo ir atgal miesto režimu, to pasekoje turiu įsidegusias TRC OFF, VSC ir engine check lempikes, patikrinau ant kompiuterio rodo nepakankamą kietųjų dalelių filtro veiklą. Gal kam teko susidurti su panašiais dalykais? Būtų malonu išgirsti kokį sprendimo būdą pasirinkote. Kiek girdėjau salonuose (gal ir ne tik) atlieka priverstinę filtro regeneraciją, gal kam teko susidurti su šiuo reiškiniu? Na dar bandysiu sukelti savaiminę regeneraciją - prapūsti savo avensį ant trasos, tik kad keliai nelabai tam dekingi :)
Man teko :) Isleki ant trasos ir vaziuoji apie 100km/h greiciu, su aukstom apsukom :) Turetu viskas savaime issivalyti :)
Man vale prijunge kompa. Per kapoto tarpa atsitempe laidus i salona is spaudinejuo kazka, kad jis priverstinai valytusi...
CitataKestutis777 parašė:
Man teko :) Isleki ant trasos ir vaziuoji apie 100km/h greiciu, su aukstom apsukom :) Turetu viskas savaime issivalyti :)
Man vale prijunge kompa. Per kapoto tarpa atsitempe laidus i salona is spaudinejuo kazka, kad jis priverstinai valytusi...
O čia pas "auksarankius" ar salone tokia procedūrą atliko? Bandysiu lėkt savaime prasivalyt - duosiu žinot kaip pavyko :)
Tai va Kolegos, nepavyko savaiminė regeneracija, ant trasos, kiek leido eismo sąlygos, stengiausi zužadinti procesą, nuresetinau klaidą ir pirmus 3 km viskas ok, o po to vėl visos aukščiau minėtos lempikės išsišvietė:( Įtariu reiks priverstinę regeneraciją skatinti, nes keisti DPF turbūt labai brangus malonumas.
Būčiau labai dėkingas už Jūsų pamąstymus :)
CitataGintarazas parašė:
Tai va Kolegos, nepavyko savaiminė regeneracija, ant trasos, kiek leido eismo sąlygos, stengiausi zužadinti procesą, nuresetinau klaidą ir pirmus 3 km viskas ok, o po to vėl visos aukščiau minėtos lempikės išsišvietė:( Įtariu reiks priverstinę regeneraciją skatinti, nes keisti DPF turbūt labai brangus malonumas.
Būčiau labai dėkingas už Jūsų pamąstymus :)
DPF kainuoja apie 3000 lietuvisku pinigu
Turiu kalusima del VSC ir TRC of lempu uzsidegimo. Pravaziavus kazkur 10km visada jos man isiziebia ir visada pralekus ta pati atstuma. Per naujo uzkurus motora vel 10km viskas gerai, poto uzsidega.
Kai pirkau masina buvau nuvares prie kompo pajungti, rado klaidu su davikliu, kuris fiksuoja vairo pasukimo kampa ar kazka panasaus.
Taigi klausimas, ar del sito daviklio gali sios lempos man isiziebti? Daugiau jokiu kitu lempu salia situ nedega.
http://www.lbm.lt/dpf.htm
Emuliatorius dar yra kaip sprendimas del DPF
Citatalaurysas parašė:
http://www.lbm.lt/dpf.htm
Emuliatorius dar yra kaip sprendimas del DPF
O emuliatorių ECU prisiima? Kiek girdėjau TOYOTA kompą ne taip jau lengva apgauti, kitu atveju turbut DPF lėktų lauk kaip pas kokius PEUGEOT :) Gal kas esat girdėję apie bandymus išinstaliuot DPF Toyotoje? Be to aukščiau pateiktoje nuorodoje įvardinta, kad emuliatoriai naudojami su 2.0 ir 2.2 D-CAT varikliais, a kaip su D4D?
tai kad d4d neturi dpf filtro tai ir emuliatoriaus nereikia
CitataNNZ parašė:
tai kad d4d neturi dpf filtro tai ir emuliatoriaus nereikia
Kad ir kaip bebūtų keista, pasirodo 06' D4D 2l avensyje stovi DPF... arba totaliai klysta diagnostikos komputeriai :)
CitataGintarazas parašė:
CitataNNZ parašė:
tai kad d4d neturi dpf filtro tai ir emuliatoriaus nereikia
Kad ir kaip bebūtų keista, pasirodo 06' D4D 2l avensyje stovi DPF... arba totaliai klysta diagnostikos komputeriai :)
bet tada pirma D raidė turi būt žalia... bet kiek permečiau www, tai jo jau ir paprasti(kaikurie 2ltr) d4d eina su dpf
Tai cia nuo kuriu metu pradejo DPF det i D4D?
Faceliftintuose modeliuose?
Ar ne nuo metu priklauso?
pas mane tiksliai nera to dpfB)
nuo 2006 2.0 d4-d varikliuse 93Kw, tai yra naujausias toyotas dyzelinis variklis, beveik visuose yra dpf filtrai, bet yra ir keletas isimciu, kada euro 4 lygis pasiekiams ismetmu duju sudetingesniu ismegtamuju duju griztamuoju rysiu t.y sudetingesne nei vienas egr voztuvas sistema.
Koki atstuma vaziavai valydams dpf, manau ne maziau 200km reiktu.
Citataaudrius parašė:
nuo 2006 2.0 d4-d varikliuse 93Kw, tai yra naujausias toyotas dyzelinis variklis, beveik visuose yra dpf filtrai, bet yra ir keletas isimciu, kada euro 4 lygis pasiekiams ismetmu duju sudetingesniu ismegtamuju duju griztamuoju rysiu t.y sudetingesne nei vienas egr voztuvas sistema.
Koki atstuma vaziavai valydams dpf, manau ne maziau 200km reiktu.
Kai bandžiau sukelti savaiminę DPF regeneraciją nuvažiavau apie 70 km, bet aš manau, kad ne tiek atstumas svarbus kiek didesnės apsukos, nors kiek žinau apie priverstinę regeneraciją - pats procesas trunka apie 30 min.
O šiaip būčiau nieko prieš jei to DPF pas mane irgi nebūtų ;)
Pas mane irgi buvo trc, vsc ir variklio lempickes uzsidegusios. Priezasties nezinau, bet pajutau, kad nebepriima gazo. Tada pyst ir uzsiziebe lemputes.
Sustojas nuemiau klema, parukiau (~5min) ir atgal uzdejus klema sekmingai viskas susitvarke. ;)
Tai ar papasakos man kas nors apie ta vairo pasukimo kampo matavimo dacika? Ar del jo gali isiziebti vsc, trc of lempos?
Susitvarkiau pagaliau savo bėdą, susijusią su lempučių švytėjimą sukėlusiu DPF užsikimšimu, ne be komputerinės intervencijos, kuri truko apie pusvalandį bei po to sekusio pasivažinėjimo automagistrale. Na o po visų šių procedūrų davikliai parodė pirmapradį švarumą kataliztoriuje. Išvada - su gera mašina reikia laiks nuo laiko atokiau gyvenančius draugus aplankyti ir DPF pats išsivalys ;)
Aha :) Reikia duoti varikliukams padirbeti, kitaip uzsikosija :)
Kitaip sakant apsishika, o pamperso niekas neiskrato :)
CitataHenris parašė:
Kitaip sakant apsishika, o pamperso niekas neiskrato :)
Suodziais apsinesa, nuo pensininku stiliaus :)
Nu kai tokios ziemos, tikiuos mano katalizas neuzsikis, nes tikrai tenka vaziuot kaip pensininkui, nepamenu, kad buvau ijunges 4 saiba :)
CitataHenris parašė:
Nu kai tokios ziemos, tikiuos mano katalizas neuzsikis, nes tikrai tenka vaziuot kaip pensininkui, nepamenu, kad buvau ijunges 4 saiba :)
Tai ir su 3 pavara kalima aukstomis apsukomis vaziuoti :)
pasirodo su dpf filtrus turinciomis masinomis negalima vien po miesta vazineti..
dtinas, pas tave toks yra?
solorina sako, kad nera.
kazkas rase apie spec. alyva D-Cat'ams, Tokvila rekomenduoja pilti ELF SOLARIS DPF 5W-30, o mototoja pila lyg tai paprasta Mobil 1 5W-30. koki jus pilat kolegos i savo CAT'us?
Man Tokviloi keiciuos. Nezinau, ka jie ten pila, bet sake, kad spec alyva, nes nuo kitokios gali uzsikisti katalizatorius.....
o bent zinai kokio gamintojo? gal ELF?
kaip ir kitoj temoj minėjau, mašinoms su DPF filtrais eina tepalas su ACEA/API C1 žymėjimu, kitaip vadinamas low ash oil, arba low SAPS oil. Tai jei tepalas atitinkas šitą markiruotę tada viskas gerai.
Mano su DPF, tai gamintojas knygoje raso ACEA C2 tai pakankamai auksti reikalavimai[low saps], bet nepamirskite, kad lb svarbu yra kuro kokybe. Eksploataclos salygose pabrezta, kad nerekomenduotina variklio palikti dirbti laisvomis apsukomis ilgiau nei 20 min.
o kaip sukelt savaimine dpf filtro regeneracija? kiek laiko ar km reik vaziuot? ant kokiu apsuku? nes dabar masina sakytum fura tempia, kol isibegejat tai... patylesiu (ner visai traukos)
itariu kad jau savaime tu jos nelabai ir sukelsi, varyk pas diagnostus pajungs kompa ir sukels.
idomus dalykai dedasi... vakar vaziuojant jau trauka atsirado, bet lemputes tebedega nors nieko su filtru nedariau, nebezinau ka ir daryt, nes panevezy nerandu rimtu diagnostu kas isvalytu ta dpf filtra ar sukaltu regeneracija, karoc... kazkoks apsurdas :@
sveiki,
sian ir man uzsidege check engine vsc it trc lemputes. kaip paskaiciau gali but del to dpf filtro, bet manyciau gal neturetu but tai nes vakar i viena sodyba tikrai ne kiap pencininkai vaziavom, o o sian ramiau gryzinejau, bet faktas kad vien tokia kelyje kur greitis buvo 80-120 pravaziavau apie virs 200 km, tai manau filtras turejo prasivalyt.
Gal dar galvoju reiktu pabandyt kaip giedrius sake kad akuma atjungti... Kokios dar mintys gali but kokia baisi beda man istiko... ir be to eina taip vazinet? nieko cia blogo?
sveiki teko valyti autotojoj tai nieko ten mandro nera pajunge kompa ir mato kaip veikia dpf filtras kada uzkila temperatura.vaziuojant 100 km greiciu 3 pavara didesnes apsukos tai greiciau uzkila temperatura ir tada priverstinai isijungia papildoma forsunke turi matytis per veidrodeli dumu kamuoliai,bet tai trunka neilgai nes krenta dpf filtre temperatura kai ispjauna dumus.tada vel kartoji ta procedura as nuo autotojos kaune iki Rumsiskiu vaziavau 2 kartus.bet si filtra galima ir paciam be kompo valyt tokiu rezimu vaziuojant.:)
ir dar pries savaite ir man buvo uzsidege visos lamputes ir krito apsukos tai jau isigandau nes galvojau, kad siurblys kuro nuejo kaip jau yra buve, bet pasirodo egr filtras uzsikiso ten toks klapanas yra tai uzstrigo jis nuo suodziu.tai pats paemiau isvaliau atjungiau nuo kompo klema ir vyskas tvarkoje.jau spejau 1tukst km pralekt :)
na reiks siandien pabandyt pralekt kaip rasei ant 100 3 begiu. o tai kiek taip mazdaug km reik pravaziuot valant ta filtra?
beje gal kas gali pasakyt kur tas erg filtras yra? su kuo ji geriausia valyt?
beje, jei tarkim pasikimso dpf filtras, pralekciau tarkim stipriau darbar tai klaida turbut vistiek isliktu. ir toliau degtu check engine, vsc ir trc lemputes.
Bleen dar galvoju ar galejo gal kas nuo dulkiu uzsikimst nes teko i sodyba vaziuot tai ten kokia 10-20 km teko dulkese pravaziuot...
Joa. Panasiai ir man karta vale. Nepamenu, kiek km pravaziavom, kol isvalem.
o jei tarkim tas erg voztuvas uzsikemsa tai su auto galima vazinet kazkiek. nes dideliu atstumu dabar nensuimato bet tokiu reikaliuku vistiek yra. kad ir i darba nuvaziuot iki to laiko kol priimtu atlikt diagnostika ir paziuret ta voztuva...
Beje, Kestutis777 gal pameni kiek kainavo tas malonumas ta filtra isvalyt?
p.s. pravaziavau sian treciu begiu keleta km ant 100 km/h bet kad valytis pradetu jokiu pozymiu nebuvo, o toliau eksperimento testi nepavyko nes pradejo trauka dinginet. na masina vaziuoja kaip bet turbinos. ir penktu begiu daugiausia kas yra leidziama tai 2000 apsuku. tai cia turbut tas avarinis rezimas ir yra.
o kaip sakot Kaune kur kuriausia butu varyt diagnostika. i Autotoja? ar gal kitur kur?
vale man ta dpf filtra sialiuose "sovli" toyota atstovybeje, tai irgi pajunge kompa, pamaige pavazinejo 42km, visa tai truko 1h. 15min. palikau 120lt ir vaziuoja vel normaliai. atrodo traukia dar geriau nei pries traukos dingima.
Citatasiigiis parašė:
galvoju ar galejo gal kas nuo dulkiu uzsikimst nes teko i sodyba vaziuot tai ten kokia 10-20 km teko dulkese pravaziuot...
neblogos tos toyotos, tik dulkės kenkia :D gal reikia tavo dulkių siurbliui filtrą išpurtyti ir vėl važiuos :D
na tie zvirkeliai tai tik sutapimas turbut kad ji sugedo. nes vakar atsidariau oro filtro deze tai ten gana svaru. filtras keistas pries kokius 8000 km..
siandien uzsirasiau diagnostikai i autotoja. ziuresim ka pasakys. tik dabar klausimas kaip be traukos i du gana nemazus kalnus kaune reiks uzvaziuot :)
taigi buvo uzsikises dpf filtras ir erg voztuvas.... pravale viska ir kolkas lyg ok :)
na va ir vel uzsidege tos magiskos lemputes ir sake reiks keist filtra nes jau neina isvalyt jo. gal kas zino kur gaut eitu ji? D-catui cia.
sveiki, man ir vsc, trc ir prie apsuku variklio zenkliukas uzsdege, pries pora simtu pakeite tepalus, oro filtra, kuro filtro ne. Taip pat keite lemputes, "legendine" pelenines. Sakau gal, kad laidus "parushino" todel ziba ar kas kita? Ar verta varyt i servisa kad kompu paziuretu?Dekui uz komentarus.
jei trauka nedingo gali labai nesinervint, seip gali nuvaryt i diagnostika del idomumo, pasakys uz 10 lt pajunge kompa del ko jos tau dega ir galesi sprest apsimoka jas uzgesint ar ne. seip gali dar atjungt akuma 10-15 min, turetu uzgesti, jei vel uzsidegs tada jau varyk i diagnostika.
nuvaziavau i servisa diagnostika kainavo 20 lt ir pasirodo buvo kaitinimo zvakes pasibaigusios (nebebuvo vasko:)) ir viskas dabar ok.
Gerai, kad nepasidaviau itaigai i firmini serviza varyt ir paklausiau geru zmoniu :)
CitataSanomis parašė:
nuvaziavau i servisa diagnostika kainavo 20 lt ir pasirodo buvo kaitinimo zvakes pasibaigusios (nebebuvo vasko:)) ir viskas dabar ok.
Gerai, kad nepasidaviau itaigai i firmini serviza varyt ir paklausiau geru zmoniu :)
cia kur už 20lt diagnostika daro?
na seip ten 40, bet bo blatu buvo 20, o yra tai prie savanoriu rimi, kazkoks policijos padalinys ir salia garazai, adreso nzn...
Citatasiigiis parašė:
na va ir vel uzsidege tos magiskos lemputes ir sake reiks keist filtra nes jau neina isvalyt jo. gal kas zino kur gaut eitu ji? D-catui cia.
Man irgi lempuciu degimo priezastis ta pati. Bent jau Tokviloj Kaune taip sako. Kelis kartus jas gesino, bet kadangi jos vel uzsidega, tai tipo reik ERG keist
Klausimas - gali buti kad kompas ne visda i to voztuvo neteisinga darba reaguoja ir ne visada lemputes uzdega? Nes budavo lemputes uzgesina servise, o traukos vis tiek geros nera ir trukcioja?
na as dabar pakeiciau katalizatoriu (naudota idejau) ir atstate man kompo progama i gamykline, nes pries tai pastoviai penktas purkstukas dirbo. dabar ziuresiu kaip bus. tikiuos viskas ok.
Citatasiigiis parašė:
na as dabar pakeiciau katalizatoriu (naudota idejau) ir atstate man kompo progama i gamykline, nes pries tai pastoviai penktas purkstukas dirbo. dabar ziuresiu kaip bus. tikiuos viskas ok.
Is kur ta naudota gavai? Kiek jis tau kainavo? Senasis visiskai mires buvo?
Man irgi lempuciu degimo priezastis ta pati. Bent jau Tokviloj Kaune taip sako. Kelis kartus jas gesino, bet kadangi jos vel uzsidega, tai tipo reik ERG keist
Klausimas - gali buti kad kompas ne visda i to voztuvo neteisinga darba reaguoja ir ne visada lemputes uzdega? Nes budavo lemputes uzgesina servise, o traukos vis tiek geros nera ir trukcioja?[/quote]
Pasidalinsiu savo problema. Kauno Tokviloj si gedima (geda trc, vsc su variklio zenkliuku) taiso jau 6 karta. Ir vis neranda gedimo. 2 dienas masina pralaiko, sako kad viska patikrino, lemputes uzgesina ir paleidzia. Pavaziuoju 1-3 dienas ir vel dega. Bent jau man sako, kad tikrina ir tikrino viska - nuo ... iki. Visgo Tokvila o ne kazkoks garaziukas:) Bet gal kas turi minciu kaip cia taip gali but? Pinigu papildomu neima, nes masina darbine ir nieks papildomu fakturu neapmoka:)
CitataRaidas77 parašė:
Citatasiigiis parašė:
na va ir vel uzsidege tos magiskos lemputes ir sake reiks keist filtra nes jau neina isvalyt jo. gal kas zino kur gaut eitu ji? D-catui cia.
Man irgi lempuciu degimo priezastis ta pati. Bent jau Tokviloj Kaune taip sako. Kelis kartus jas gesino, bet kadangi jos vel uzsidega, tai tipo reik ERG keist
Klausimas - gali buti kad kompas ne visda i to voztuvo neteisinga darba reaguoja ir ne visada lemputes uzdega? Nes budavo lemputes uzgesina servise, o traukos vis tiek geros nera ir trukcioja?
DPF ar EGR keisti? Nes atrodo, kad EGR nekeicia, o tik isvalo nuo suodziu...
DPF ar EGR keisti? Nes atrodo, kad EGR nekeicia, o tik isvalo nuo suodziu...[/quote]
Keite. is pradziu keite naudota, nepadajo, po to idejo nauja - irgi nepadejo
CitataRaidas77 parašė:
DPF ar EGR keisti? Nes atrodo, kad EGR nekeicia, o tik isvalo nuo suodziu...
Keite. is pradziu keite naudota, nepadajo, po to idejo nauja - irgi nepadejo[/quote]
o dpf kiek suprantu tik vale. Bet gal tokvile nera asilai ant tiek kad 6valyutu ir nekeistu. Gal zino kad ner prasmes?
CitataRaidas77 parašė:
Pasidalinsiu savo problema. Kauno Tokviloj si gedima (geda trc, vsc su variklio zenkliuku) taiso jau 6 karta. Ir vis neranda gedimo. 2 dienas masina pralaiko, sako kad viska patikrino, lemputes uzgesina ir paleidzia. Pavaziuoju 1-3 dienas ir vel dega. Bent jau man sako, kad tikrina ir tikrino viska - nuo ... iki. Visgo Tokvila o ne kazkoks garaziukas:) Bet gal kas turi minciu kaip cia taip gali but? Pinigu papildomu neima, nes masina darbine ir nieks papildomu fakturu neapmoka:)
O kas sakė, kad ten dirba patyrę specialistai. Neliko tenais pas juos jokių specų išsivaikė patys.
O kas sakė, kad ten dirba patyrę specialistai. Neliko tenais pas juos jokių specų išsivaikė patys.[/quote]
Suprantu, bet keista tai, jog patys serviso vadovai ziuri apake. Suprantu meistrui nesigauna ar jis nesupranta, bet juk yra vadovai kurie turi sustyguoti darba - nes jiem juk laiko kastai
Bet mes kantrybes turi - vistiek issireikalausim rezultato
CitataRaidas77 parašė:
Man irgi lempuciu degimo priezastis ta pati. Bent jau Tokviloj Kaune taip sako. Kelis kartus jas gesino, bet kadangi jos vel uzsidega, tai tipo reik ERG keist
Klausimas - gali buti kad kompas ne visda i to voztuvo neteisinga darba reaguoja ir ne visada lemputes uzdega? Nes budavo lemputes uzgesina servise, o traukos vis tiek geros nera ir trukcioja?
Pasidalinsiu savo problema. Kauno Tokviloj si gedima (geda trc, vsc su variklio zenkliuku) taiso jau 6 karta. Ir vis neranda gedimo. 2 dienas masina pralaiko, sako kad viska patikrino, lemputes uzgesina ir paleidzia. Pavaziuoju 1-3 dienas ir vel dega. Bent jau man sako, kad tikrina ir tikrino viska - nuo ... iki. Visgo Tokvila o ne kazkoks garaziukas:) Bet gal kas turi minciu kaip cia taip gali but? Pinigu papildomu neima, nes masina darbine ir nieks papildomu fakturu neapmoka:)[/quote]AUTOTOJA O NE TOKVILA,JEIGU KAUNE;)SKIRTINGOS FIRMOS;)
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
AUTOTOJA O NE TOKVILA,JEIGU KAUNE;)SKIRTINGOS FIRMOS;)
Sorry, - Autotoja. Na kaip bebutu, gal kas galit pasidalinti patirtim kur suo gedimo pakastas
Tai cia iseina taip, kad klaidas nuskaitant, nieko nerodo, jokios klaidos?
Ziuriu, cia vien D-CAT savininkai raso... Tai cia beveik tik D-CAT beda?
As buvau nustebes, kai man karta uzsiziebe abs vrc ir trc. Galvojau, kad koks abs daviklis bus nupuliaves. Blin net negalvojau, kad del stabdziu perdegusios lemputes gali taip, but. Tai issiaiskinau tik nuskaites klaidas Solorinoje. Bet cia buvo kai nudege desineje puseje. Karta buvo nudegus kaireje, tai nieko nemete, pasikeciau lempecka ir viskas...
CitataHenris parašė:
As buvau nustebes, kai man karta uzsiziebe abs vrc ir trc. Galvojau, kad koks abs daviklis bus nupuliaves. Blin net negalvojau, kad del stabdziu perdegusios lemputes gali taip, but. Tai issiaiskinau tik nuskaites klaidas Solorinoje. Bet cia buvo kai nudege desineje puseje. Karta buvo nudegus kaireje, tai nieko nemete, pasikeciau lempecka ir viskas...
O tai koks klaidos kodas buvo gal pameni? Toyota nerodo perdegusiu lempuciu siaip... Gal pas tave cia sutapo tiesiog.
CitataHenris parašė:
Tai cia iseina taip, kad klaidas nuskaitant, nieko nerodo, jokios klaidos?
Butent taip ir sako jog rodo bendrine klaida, o ne konkrecia kazkokia, o nustatyt konkreciai jau 6 kart nepavyksta. Paskutini kart berods kompa perkrove - bet ir vel tas pats. Sakiau nesutvarkys per kt savaite, pas Autotojos direktoriu eisu:)
Citatamodka parašė:
CitataHenris parašė:
As buvau nustebes, kai man karta uzsiziebe abs vrc ir trc. Galvojau, kad koks abs daviklis bus nupuliaves. Blin net negalvojau, kad del stabdziu perdegusios lemputes gali taip, but. Tai issiaiskinau tik nuskaites klaidas Solorinoje. Bet cia buvo kai nudege desineje puseje. Karta buvo nudegus kaireje, tai nieko nemete, pasikeciau lempecka ir viskas...
O tai koks klaidos kodas buvo gal pameni? Toyota nerodo perdegusiu lempuciu siaip... Gal pas tave cia sutapo tiesiog.
Matai as nesigilinau, ivare mano auto i boxus o as pasakiau, kad uzsidege sios lemputes, turetu buti klaida isirasius. Paskui pro stikla ziuriu ka daro, tai meistras su skaitytuvu maciau nuskaite ir iskart atsidare bagaznika ir keite lempute atiduodant masina pasake nieko rimto, gale perdege stop lempute :) Saskaitoje irasyt buvo, elektronikos diagnostika ir stop zibinto lemputes keitimas. Daugiau nepasikartojo sita beda :)
CitataKestutis777 parašė:
Ziuriu, cia vien D-CAT savininkai raso... Tai cia beveik tik D-CAT beda?[/quote
sia beda ne tik D-CAT turi, pas mane D4D 2.0l 2007 m. irgi stovi DPF, seip kai nuvariau padaryt regeneracija i Siaulius tai bustebo kad yra DPF.
CitataKestutis777 parašė:
Citatasiigiis parašė:
na as dabar pakeiciau katalizatoriu (naudota idejau) ir atstate man kompo progama i gamykline, nes pries tai pastoviai penktas purkstukas dirbo. dabar ziuresiu kaip bus. tikiuos viskas ok.
Is kur ta naudota gavai? Kiek jis tau kainavo? Senasis visiskai mires buvo?
naudota gavau pagal skelbima. is toyota corolla verso d-cat. kainavo 600 tai autotojoj sake kad labai pigiai gavau.
senasis tai ziurint i ta koriuka kur viduj yra tai atrodo visas uzsikises. ar dar su juo kazka imanoma daryt nzn...
Pasirodo pas mane paprastame D-4-D irgi stovi DPF, bandysiu trasoj palakstyti paziuresiu, gal prasivalys, o tai dabar kuro sanaudos kazkokios nemalonios.
Citatarukas parašė:
Pasirodo pas mane paprastame D-4-D irgi stovi DPF, bandysiu trasoj palakstyti paziuresiu, gal prasivalys, o tai dabar kuro sanaudos kazkokios nemalonios.
O jos nemalonios pasidare suzinojus, kad stovi DPF? :D
Sveiki,
Aciu visiems uz sia tema. Labai pagelbejo. Vakar ryte bevaziuojant i darba uzsidege visos trys lempeles: trc off, vsc bei varikliukas. Masina taip ir sustojo. Kurenasi, bet nevaziuoja. Maniau, kad jau raganosis. Uzgesinau ir vel uzvedziau. Toliau vaziuojant atrode, kad netraukia ir t.t. Darbe pasiskaiciau komentarus, kad reikia siek tiek "nuduoti velniu". Tai grizdamas is darbo apsukas keliau iki 4k - 5k. Masina trauke gerai, bet tos lempeles nedave ramybes. Grizes uzgesinau ir po pusvalandzio vel uzvedziau. Lempeles nebesviete. Kaip suprantu - padejo. Zmona juokiasi, kad per graziai vaziuoju su tokia masina :D juk vis gi 177 AG.
CitataLiutukas parašė:
Sveiki,
Aciu visiems uz sia tema. Labai pagelbejo. Vakar ryte bevaziuojant i darba uzsidege visos trys lempeles: trc off, vsc bei varikliukas. Masina taip ir sustojo. Kurenasi, bet nevaziuoja. Maniau, kad jau raganosis. Uzgesinau ir vel uzvedziau. Toliau vaziuojant atrode, kad netraukia ir t.t. Darbe pasiskaiciau komentarus, kad reikia siek tiek "nuduoti velniu". Tai grizdamas is darbo apsukas keliau iki 4k - 5k. Masina trauke gerai, bet tos lempeles nedave ramybes. Grizes uzgesinau ir po pusvalandzio vel uzvedziau. Lempeles nebesviete. Kaip suprantu - padejo. Zmona juokiasi, kad per graziai vaziuoju su tokia masina :D juk vis gi 177 AG.
D-CAT yra greitkeliu masina. Reikia biski ja pagainioti.Aisku galima ir 2 pavara ant dideliu apsuku.
Duoti prasibegti reikia ir D4D varikliukam,taip sako oficialai,kai vienam ju nuvariau,jis pirma sedo ir pavaziavo,o islipes sako-ka,vel pensininko rezimu vazinejai?Tada jis ja gana ziauriai aiksteleja ja pagane.Ir pamoke,kad jei daug miesto rezimu vaziuoji,kartais i koki kalniuka pasiekus 100 km/h ikalt zema pavara ir gaza davus pavaziuoti,aisku,proto ribose.
Na, manoji vis gaudavo ir gauna prasibegti. Kelis kartus per men. vaziuoju pas tevus autostrada, tai 130 - 140 km/h. pastovus greitis. Net ir si savaitgali buvau. Ir stai, treciadienio ryta ji panoro siek tiek sustreikuoti. Vadinasi reikia ir 3 pavara i kalneli pakelti apsukas...
Tai tas 130 - 140 km/h. neta daug nes as 6 jungiu tik prie 120 km/h
Reiskiasi, vaziuodamas i darba, karta per savaite i savanoriu kalneli trecia pavara 100 km/h. praleksiu del profilaktikos :D
Speju, kad per anksti pradejau dziaugtis. Tos lempeles manes neapleidzia. Vis primena apie save. As ja gerai nuvaikau, tuomet uzgesta, bet po dienos kitos vel uzsiziebia. Gal kas gali patarti, ka daryti? Ar reikia diagnostika daryti? Ar daugiau pavaikyti? Beje, jei vaziuojant uzsidega, tai is karto dingsta trauka, auto reikia uzvesti is naujo, kad galeciau toliau vaziuoti.
Kai buvo uzsikises DPF filtras, kreipiausi i meistrus, jiems masina reikejo palikt ~4-5h. Tai kiek suprantu, kad tame filtre gerai isdegtu suodziai reikia ilgesnes proceduros, nei siek tiek pavaikyti:)
Maniškei dega jau kokią pusę metų. Bandžiau akumuliatoriaus "klemą" nuimt-uždėt, kaladėles keičiau. Bet vis tiek dega. Trauka normali, niekas nestreikuoja. Niekaip neprisiruošiu diagnostikai. Gal neverta net žiūrėt.
kai man buvo uzsikises DPF filtras ir dege sios lemputes ir nebuvo traukos, tai variau i siaulius toyotos atstovybe, ten per valanda laiko padare priverstine regeneracija (isvale filtra) ir paeme 120 lr. O geriausia pirma nuvaryk i koki serviziuka, tegu pajungia kompa ir nustato problemos koda, jei tai bus uzsikises DPF tai nesinervink ir varyk iskart i atstovybe ir isvalys tau ji
Pas manęs nėra DPF, velniai žino kas ten vyksta, o ten dega.
Pas mane toks idomus dalykas. Dar vis dega tos lempeles. Suprantu, kad jei vaziuojant uzsidega, tuomet reikia is naujo uzvesti motora, bet paskutinius du rytus, kol salta, vaziuojant dingsta trauka. Taip pora kartu, kol siek tiek susila. Po to viskas ok, vaziuoja graziai, nei trukcioja, nei trauka dingsta. Ar cia gali buti del filtro?
varai i servisa, pajungia kompa, pasako del ko tau jos dega, sumoki 10 lt ir zinai del ko dega.
Gal galite pasakyti, kur vln tai daro uz 10 Lt.? Aciu :)
Deja negaliu pasakyt kur daro vln, nes esu is panevezio, bet panevezy daro praktiskai kiekvienam normalesniam serviziuka, kur turi padoresni elektrika.
ir uz 10 lt???? ir dar pas padoresni elektrika???
Nu taip. Nuvaziavau i "Ausigmus" Panevezyje Berzu gatveje, isejo elektrikas pajunge kompa ir sako tau su DPF filtru problemos. Viskas truko apie 3-4 min sakau kiek skolingas? sako eik pas virsininka ir pasakys. nuejau pas ta "virsininka" sakau kiek skolingas? sako, nu duok 10lt. padaviau. nuvaziavau ta pacia diena i LM autocentras panevezyje pasitikrint ka tie pasakys. isejo elektrikas pajunge kompa ir sako, tau problemos su dpf filtru, reik keist arba daryt regeneracija, mes to nedarom. sakau kiek skolingas, sako tai nieko nes negalim suremontuot. Nu tai kas cia neitiketino nesuprantu....
man tokviloj kazkada neeme pinigu uz diagnostika nes nieko nerado :)
na kazkaip kaune tai kiek teko darytis ir ankstesnem auto tai maziausia kaina buvo lyg 60..
Na pagaliau problema issisprende. Rado oksidavusius laida/us. Gedima pagaliau rado gal po kokiu 5 tvarkymu - vis 'sutvarke" atiduodavo, ir vis po kurio laiko abs,trc,vsc uzsidegdavo. Ir taip kokius 5 kart:)
kartu.lt yra akcija diagnostikai vietoje 60 lt. tik 30 Lt. pasiemiau, tai vaziuosiu ziureti, kas kaltininkas :)
Ka galiu pasakyti. Sestadieni pasikeiciau tepalus bei kuro filtra. Nuo to karto kol kas nepasitaike, kad jos vel pradetu sviesti. Ar man dar verta daryti diagnostika? Ar ten bus islikusios klaidos? Beje, ar gali buti taip, kad jos dege del to, kad jau kompas rode, jog greit laikas i servisa keisti tepalus bei filtra?
CitataLiutukas parašė:
Ka galiu pasakyti. Sestadieni pasikeiciau tepalus bei kuro filtra. Nuo to karto kol kas nepasitaike, kad jos vel pradetu sviesti. Ar man dar verta daryti diagnostika? Ar ten bus islikusios klaidos? Beje, ar gali buti taip, kad jos dege del to, kad jau kompas rode, jog greit laikas i servisa keisti tepalus bei filtra?
negali buti del tepalu keitimo ir serviso. klaidos bus islikusios jei nebuvai atjunges akumuliatoriaus.
Nuo akumo atjungimas pasalina klaida nuo displejaus, o kompe ji lieka vistiek. As buvau atjunges nuo akuma, o Tokviloi vistiek mate buvusias bedas, nors displejuje jos jau nebedege.
CitataKestutis777 parašė:
Nuo akumo atjungimas pasalina klaida nuo displejaus, o kompe ji lieka vistiek. As buvau atjunges nuo akuma, o Tokviloi vistiek mate buvusias bedas, nors displejuje jos jau nebedege.
O kompas rodo tik tas klaidas kurios dega per displejaus lemputes? Ar gali buti jog ne viena lempute nedega - bet kompas vis vien kazkokia klaida uzfiksavo?
Tai vat, pasidariau diagnostika, nes taip jos ir neduoda man ramybes, nera ramaus ir pastovaus vaziavimo. Ismete dvi klaidas:
P0093 - Fuel System Leak Detected Large Leak.
C1201 - Engine Control System Malfunction.
I ka atkreipti demesi, ka pasiskeisti? Dabar jas istryne, bet speju, kad greitu laiku vel pasirodys.
CitataLiutukas parašė:
Tai vat, pasidariau diagnostika, nes taip jos ir neduoda man ramybes, nera ramaus ir pastovaus vaziavimo. Ismete dvi klaidas:
P0093 - Fuel System Leak Detected Large Leak.
C1201 - Engine Control System Malfunction.
I ka atkreipti demesi, ka pasiskeisti? Dabar jas istryne, bet speju, kad greitu laiku vel pasirodys.
ruosk litus purkstukam;)
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
CitataLiutukas parašė:
Tai vat, pasidariau diagnostika, nes taip jos ir neduoda man ramybes, nera ramaus ir pastovaus vaziavimo. Ismete dvi klaidas:
P0093 - Fuel System Leak Detected Large Leak.
C1201 - Engine Control System Malfunction.
I ka atkreipti demesi, ka pasiskeisti? Dabar jas istryne, bet speju, kad greitu laiku vel pasirodys.
ruosk litus purkstukam;)
Cia jau vienareiksmiskai? Ar dar gali buti ir kas kitas kaltas?
P0093 - Fuel System Leak Detected Large Leak. Cia yra kuro sistemos nuotekis. Mano masinai P0093 klaida buvo kai per kuro filtra trauke ora. Apziurek dar karta kuro filtra, jei kartosis tos pacios bedos Menesi laiko pravargau kol nepaikeciau viso filtro su korpusu.Zinau ka tai reiskia dingdavo trauka gesdavo variklis. Nes jei filtra keitei o dabar viskas gerai tai ten ir buvo beda. Purkstukai cia visai ne prieko.C1201 klaida variklio darbo sutrikimas, nes negaudavo pakankamai kuro.
Citataarunaskeras parašė:
P0093 - Fuel System Leak Detected Large Leak. Cia yra kuro sistemos nuotekis. Mano masinai P0093 klaida buvo kai per kuro filtra trauke ora. Apziurek dar karta kuro filtra, jei kartosis tos pacios bedos Menesi laiko pravargau kol nepaikeciau viso filtro su korpusu.Zinau ka tai reiskia dingdavo trauka gesdavo variklis. Nes jei filtra keitei o dabar viskas gerai tai ten ir buvo beda. Purkstukai cia visai ne prieko.C1201 klaida variklio darbo sutrikimas, nes negaudavo pakankamai kuro.
Kai pasikeiciau kuro filtra, cia pries pusantros savaites, tai porai dienu buvo uzgesusios ir nepasirode, bet po to vel grizo. Vakar istryne, o siandien ryte jos ir vel sviecia :) Vadinasi dar ten viska atidziai pertikrinti?
CitataLiutukas parašė:
Citataarunaskeras parašė:
P0093 - Fuel System Leak Detected Large Leak. Cia yra kuro sistemos nuotekis. Mano masinai P0093 klaida buvo kai per kuro filtra trauke ora. Apziurek dar karta kuro filtra, jei kartosis tos pacios bedos Menesi laiko pravargau kol nepaikeciau viso filtro su korpusu.Zinau ka tai reiskia dingdavo trauka gesdavo variklis. Nes jei filtra keitei o dabar viskas gerai tai ten ir buvo beda. Purkstukai cia visai ne prieko.C1201 klaida variklio darbo sutrikimas, nes negaudavo pakankamai kuro.
Kai pasikeiciau kuro filtra, cia pries pusantros savaites, tai porai dienu buvo uzgesusios ir nepasirode, bet po to vel grizo. Vakar istryne, o siandien ryte jos ir vel sviecia :) Vadinasi dar ten viska atidziai pertikrinti?
Pasakysiu kaip buvo mano masinai.Rode P0093 klaida Masina gesdavo netraukdavo. O kartais vel gerai vaziuodavo. Nebezinojau ka daryti.Isvertus i lietuviu kalba si klaida reiskia kuro sistemos nuotekis. mano dyzeliui nuotekio nebus nes kura traukia siurblys prie variklio. Vadinasi gali traukti ora.Kaip pamatyti? Nusipirkau permatoma kuro slangute.Uzdejau nuo filtro iki siurblio ir iskarto pamaciau,kad eina oro burbulai. Paskui pabandziau pajungti be kuro filtro. Viskas gerai ir trauka atsirado..Ardziau ta filtra bandziau jiekoti pro kur traukia ora -neradau. Teko pasikeisti visa su korpusu ir problema baigesi. Aisku gali ora traukti ir ne per filtra o per sujungimus.Reikia ieskoti panasiu principu.
Pas mane 2004 m. Avensis 2.0 D4D. Dega VSC, TRC ir check'as, Kemi padare diagnostika, sako klaida del pakaitinimo zvakiu. Galvoju wtf kaip zvakes gali su stabilumo kontrole but susije, nesamone. Griztu namo pagooglinu ir kazkur kitur forume lietuviskam radau, kad bicui buvo analogiska situacija, zvakes pakeite ir problema dingo.
Man, kai rytas saltesnis, jau vedasi ne taip graziai ir greitai kaip buvo vasara. Kryziuoju pirstus, kad pakeitus ir man susitvarkytu.
Gal ka VLN parekomenduot galit del zvakiu pakeitimo, kazkaip nerimtai skamba, kai KEMI sako "nu pakeitimas minimum 100 Lt, jei nebus komplikaciju istraukiant zvakes" :|
jei be komplikaciju tai ir paciam nesunku pasikeisti, jei raktai ir salygos yra. Pries tai supurskti su kokias sriegiu atlaisvintojais, neskubeti ir turetu issisukti.
CitataBion parašė:
Pas mane 2004 m. Avensis 2.0 D4D. Dega VSC, TRC ir check'as, Kemi padare diagnostika, sako klaida del pakaitinimo zvakiu. Galvoju wtf kaip zvakes gali su stabilumo kontrole but susije, nesamone. Griztu namo pagooglinu ir kazkur kitur forume lietuviskam radau, kad bicui buvo analogiska situacija, zvakes pakeite ir problema dingo.
Man, kai rytas saltesnis, jau vedasi ne taip graziai ir greitai kaip buvo vasara. Kryziuoju pirstus, kad pakeitus ir man susitvarkytu.
Gal ka VLN parekomenduot galit del zvakiu pakeitimo, kazkaip nerimtai skamba, kai KEMI sako "nu pakeitimas minimum 100 Lt, jei nebus komplikaciju istraukiant zvakes" :|
Pas mane irgi metė klaidas dėl žvakių. Pakeičiau žvakes, vis tiek tas pats. O esmė, kad saugiklis sudegęs buvo. Pakeitus saugiklį baigėsi bėdos.
Bion jei yra įrankiai keiskis pats, jei nulauši tai tada jau ir veši į servisą, o jei servisas nulaž vistiek iš tavęs pinigų paims už papildomą tvarkymą.
Jei kam idomu, tai mano istorija baiges dvieju purkstuku keitimu. Smagiai kainuoja, bet tokia toyotos kaina :)
kiek kainavo purkstukai?
CitataLiutukas parašė:
Jei kam idomu, tai mano istorija baiges dvieju purkstuku keitimu. Smagiai kainuoja, bet tokia toyotos kaina :)
Kas yra smagiai? Pasidomek kitu auto kainom. Ziurek ar tikrai istorija tuom baiges ? :)
Su visu darbu 2400 Lt. Purkstukai po 800 Lt. Manai, kad greit vel bus papildomu problemu? Kas dar gali is viso to issirutulioti? Kol kas atrodo, kad graziai vaziuoja, o ir kuriasi kur kas lengviau, nei anksciau. Uztenka puse pasukimo ir variklis murkia. Domejaus ir kitu markiu automobiliu remontu. Visur investiciju reikia. Turiu viena senesne WV (2001). Tai ten per tris metus dar neisnaudojau tokios sumos remontui :) O cia po pusmecio pradedu rimtas investicijas.
o kas tau nustate, kad reikia keisti butent tik du purkstukus?
Radau cia nuoroda, kad purkstukus tikrina UAB Vikrus. Ten pasake, kad vienas nelaiko griztamojo slegio ar kokio ten velnio, o kitas kuro nepaduoda (uzsikimses, adata nevaikste). Dar bande juos remontuoti, viena kaip ir buvo beveik atgaivine, bande tekinti kazkokias tarpines. Bet niekas jau nepadejo. Sako pakankamai naujas dalykas, dar neturime praktikos tokiu remonte. Gal ateityje ir daugiau galesime padeti.
kiek kainavo tikrinimas purkstuku? Vezei isimtus ar jie viska arde?
CitataRalfas parašė:
kiek kainavo tikrinimas purkstuku? Vezei isimtus ar jie viska arde?
Veze isimtus, bet kiek zinau, tai jie ir patys ardo. Pirminis tikrinimas buvo apie 200 Lt.
jo pasiskambinau jiems, blemba padariau promacha as, keiciau tarpines po purkstukais galejau gi tada nuvezt ir purkstukus pasitikrint, bet jas keiciau tik nusipirkes auto tai dar nezinojau kaip ir kas cia yra :)
O kodel keitei? Cia rekomenduojama kas kazkiek pasikeisti ar nedirbo variklis svariai?
rekomenduojama pasikeisti, nes po to gali but daug bedu, kiek man sake patartina keisti kas 100k, nes jeigu pradegs baigsis liudnai.
CitataNNZ parašė:
Bion jei yra įrankiai keiskis pats, jei nulauši tai tada jau ir veši į servisą, o jei servisas nulaž vistiek iš tavęs pinigų paims už papildomą tvarkymą.
Aleliuja, pats pakeiciau prie -10C :) Nenulauziau, ten norint nulauzt, tai nezinau, turi zvakes baisiai but nudege.
CitataBion parašė:
Pas mane 2004 m. Avensis 2.0 D4D. Dega VSC, TRC ir check'as, Kemi padare diagnostika, sako klaida del pakaitinimo zvakiu. Galvoju wtf kaip zvakes gali su stabilumo kontrole but susije, nesamone. Griztu namo pagooglinu ir kazkur kitur forume lietuviskam radau, kad bicui buvo analogiska situacija, zvakes pakeite ir problema dingo.
P.s. pasitvirtino man tai, ka isskaiciau kazkur kitame forume, t.y. kad zvakiu klaida uzdega check engine, vsc ir TRC lemputes. Savaitgali pakeiciau zvakes, siandien (gal ir vakar) lempos uzdege, TRC normaliai issijungia/isijungia su knopke.
Liutukas, kur tu pirkai purkštukas ir juos keitei? Kaip suprantu pagal kainą (po 800 lt), jie naudoti buvo?
Citatastjustas parašė:
Liutukas, kur tu pirkai purkštukas ir juos keitei? Kaip suprantu pagal kainą (po 800 lt), jie naudoti buvo?
Taip, naudoti. As pats neieskojau. Viska padare servisas. Zinau, kad pasieme daugiau purkstuku, veze i Vikrus patikrinti. Tada is visu issirinko geriausius ir tuos idejo. Man draugas rekomendavo, vyrai gan gerai dirba ir padoria kaina. Kol kas vaziuoju be problemu, o ir per salcius be problemu vedes.
as pries pussantru metu purkstukus susiradau po 400 lt. tiesa kodas buvo nebetoks kaip ant senu pukstuku bet isvaizdos tai tokios pat. paskui dar buvau nuvaziaves i toyota (tokvila) klausiau del adaptavimo tai sake jei vaziuoja normaliai, normalios kuro sanaudos tai nereik, tai ir vazineju taip jau 1,5 metu.
Sveiki, pas mane avensis 2004m D4D 2.0l dega abs, vsc ir trc off lemputės, abs neveikia, manau ir kitos sistemos taip pat. Nuvažiavau pas elektriką, pasijungė kompą ir sako kad VSC daviklis nusprogęs, meta klaidas C1332, C1249, C0371 i6trynus klaidas liko degti viena C0371 Elektrikas sako, kad tas daviklis kažkur po keleivio priekine sėdyne. Gal kas esate su tokia situacija susidūręs ir ar teisingai jis man tą klaidą nustatė iš kodo? Ačiū už pamąstymus.
bus nepamelaves meistriukas, jei klaida teisinga. yra ir daugiau klaidu, susijusiu su siuo davikliu:
http://share.qclt.com/%E4%B8%B0%E7%94%B0Toyota%20RAV4%20Repair%20Manual/Brake%20Control/Vehicle%20Stability%20Control%20System/0370019.pdf
tik meistriukas sumelavo del jo vietos-angliskose masinose daviklis po keleivio sedyne, europoetiskose-po vairuotojo sedyne (t.y., po ta pacia sedyne, tik vairuotojas sedi kitoj, o ne daviklis :).
tik pries puolant keisti siulau apziureti laidus. tada pabandyti nuimti fyske ir vel uzdeti (gal nera kontakto, kartais padeda). ir tik tada bandyti keisti. tarp kitko, zmones sako, kad kartais padega kelias dieneles ir nustoja, ir vel vaziuoja kelis menesius ramiai. nes pats daviklis tai brungus ne tas zodis.. ir svalkeje nepigus. jei nori pigiau-bandyk ieskotis per skelbimus ardomos masinos,gal zmogus nezins, kas tai per daiktas, ir uz 20litu paimsi (sakyk, kad tai smuginis daviklis apsaugai). tik as susiduriau, kad ne visose buna.
galimi tarpusavyje keiciami kodai-pradzia ta pati, o galas 02020 arba 05020. Dar raso, kad 08020 tinka, bet toks nepasitaike.
Sveiki,
Sandien uzsikuriau masina ir visos sitos lemputes uzsidega ir dega iki siol, gal zinot kas cia gali buti?
Citata iš: Nerastas Įrašytas Sausis 11, 2017, 20:00:32 PM
Sveiki,
Sandien uzsikuriau masina ir visos sitos lemputes uzsidega ir dega iki siol, gal zinot kas cia gali buti?
tai reiskia, jog reikia pasinaudoti forumo paieska :D