Sveiki,
Kelios bėdos užpuolė.
1. Dingsta tepalas. Niekur variklis neleidžia, sausas švarus, mėlynai ne dūmyja, viskas vizualiai ok, tačiau per 2 tūkst. km. dapyliau ~ 1,8 L tepalo. Forumo temas kur apie tai diskutuota perskaičiau ir išskyrus tai, kad 1.8 ryja tepalus o 2.0 neturi ryt - jokiu variantų neradau. Gal kažkas gali patarti nuo ko pradėti tikrinti ir t.t?
2. Kol automobilis šaltas staigiau paspaudžius gazą 2 ar 3 bėgiais tarp 2-3 tūkst. apsukų automobilis važiuoja vangiai ir trūkčioja, po 3 tūkst apsukų toks vaizdas, kad "pramuša" ir pradeda važiuot normaliai. Kai automobilis įšyla arba kelis kartus gerai duodi gazo (iki 5-6 tūkst. apsukų) viskas susitvarko ir trūkčiojimas nesikartoja. Taip pat kartais automobilis juntamai traukia geriau, arba blogiau (užgesini, užvedi ir kartais pasikeičia trauka), niekada anksčiau neturėjau benzininio automobilio, tačiau manau, kad 108 Kw turėtų traukti kiek geriau. Pats valiau droselinę sklendę, buvo apaugusi ir labai plaukiojo apsukos, išvalius susitvarkė apsukų plaukiojimas, tačiau nežinau ar trūkčiojimo problema buvo iki valymo, nes pradėjau važinėti su šiuo automobiliu jau po droselio valymo. Ar yra kokių idėjų? Gal oro srauto matuoklė ar ta pati droselinė sklendė ką nors ne taip daro?
Aš sumažinau tepalo valgymą su karterio alsuoklio vožtuvo valymu, bet jaučiu reikės jį nauju keisti, nes per laiką spyruoklė "susėda" viduje. Dėl trūkčiojimo, tai belekas galį būti, nuo degimo sistemos iki kuro padavimo, pradžiai važiuodamas pažiūrėčiau kuro slėgį ar nekrenta kai trukčioja. Ant laisvų berods 8 esant apsukoms berods 12 turį rodyti.
Šiaip tas trukčiojimas tarp 2-3k apsuku labai jau rodo degimo sistemos (pirmiausiai žvakių) problemas.
Jei neklystu čia variklis 1az-fse? Tuomet žvakės turi būti DENSO SK20BGR11 ir jokios kitokios.
Variklio kodo nežinau :( Žvakės buvo pakeistos, bet jos nebuvo brangios, meistras sakė, kad šitiems varikliams žvakės nėra brangios. Prieš žvakių keitimą problema buvo ta pati, pakeitus problema nedingo...
Kažkaip man atrodytų gal oro srauto sensorius galėtų būti kaltas? Nes automobiliui sušilus kaip ir viskas gerai, gal per daug droselį atidaro arba kaip tik per mažai kol šaltas variklis ir gaunasi koks blogas mišinys. Ar nelabai realu?
Įmanoma patikrinti oro srauto sensorių pagal varžą?
Man meistras irgi sudėjo tokias kokias rodė eolto katalogas, o rodė bosch su vienu kontaktų... tad dėk būtinai tokias kokios priklauso, maaz parašė kokias. O OSM su spec skysčiu praplauk.
Tikrai ne, tik per dignostini prietaisą žiūrėti.
Šiaip ir FUEL TRIMS reiktų pažiūrėti, jie parodytų, jei kas su mišiniu negerai. Žinoma, jei lambdos sveiki.
Bet žinoma pirma reikia pasirūpinti alsuoklio vožtuvu, nes tepalą greičiausiai jis suvalgo. Tiek ryjant, jau gal gali ir mišinys nelabai tikt.
Man variklio aprašymas sako, kad tai 1az-fse, nebent kažkas paprieštaraus ir pasakys kad su tokiais duomenim yra ir kitu kodu variklių.
Tuomet ir žvakės nėra jau tokios pigios, pvz.: https://e-shop.eoltas.lt/SK20BGR11-DENSO/?searchparam=SK20BGR11
Spėju meistrelis bent ką susuko, kad ir https://e-shop.eoltas.lt/13427-FEBI/?searchauto=17345
Beja, kiek kainavo žvakės?
Žvakės kainavo berods kažkas link 30-40 eur (čia už visas), ko gero nelabai realu su nuolaida už tiek nupirkti tas kokių reikia. Bet esmė, kad ir su senom žvakėm buvo tas pats trūkčiojimas ir su pakeistom, logiškai turėtų būti vistiek kažkoks pasikeitimas jeigu kaltos žvakės.
Alsuoklio vožtuvą bandysiu išsukt ir išvalyt. Kaip galima nustatyti ar jis geras? Ar nėra reikalo jo valyt, reikia keist į naują ir viskas?
Dar forume išskaičiau, kad gali būti šioje detalėje bėda CAMSHAFT TIMING OIL CONTROL VALVE 15330-28020, jeigu ji netinkamai veikia tai kažką įtakoja...
Be to borto kompas rodo sąnaudas vidutines ne mažiau 11-12 litrų. Važinėju praktiškai tik mieste ir daugiausiai kamsčiuose (mechaninė greičių dėžė). Ar čia normalios sąnaudos tokiam varikliui (labai greitai neskraidau)? Su pilnu baku gaunasi nuvažiuoti maždaug 500 Km.
Dėl žvalkių vis tiek gali būti. Iš gerų bent kokių pakeitė į geras bent kokias, todėl nieks ir nepasikeitė :D Reikia tiesiog žiūrėti kas įsukta...
Alsuoklio vožtuvas į viena pusę turi praleisto orą į kitą ne. Ir nebūt pilnas molio :)
Dujom važinėju, tai dėl sąnaudų sunku pasakyti, gal slashas labiau galėtų. Mano borto rodo 9.3. Ir tai su teigiamais trimais. Bet aš kamšiuose beveik nebūnu...
Na bandysiu pradžiai tuomet tą vožtuvą patikrinti/pravalyti, prie to pačio dar kartą droselinę sklendę apžiūrėsiu, gal ten kažkas negerai.
O dėl dujų, kiek skaičiau tai į tuo 2.0 D4 VVTI nelabai dedasi, dėl plastikinio kolektoriaus? Ar čia mitas?
Del duju tikrai mitas.Cia labai senos kartos dujoms buvo problemos su saudymu ir visokiom nesamonem,dabar to tikrai nebera.Jeigu kartais reiks orginaliu zvakiu,parasyk koda,turiu praktiskai nauju iridiniu is dauztu masinu.
:D
Tikrai ne dėl plastikinio kolektoriaus :D
Dedasi STAG 400 DPI. Tik tu rask Lietuvoj kas normaliai sudės...
Man paskutinį mėnesį ir 13 sąnaudas parodė kai šalčiau buvo, bet nebuvau net į užmiestį išlindęs, viskas mieste, dabar 12.2 rodo vien mieste važiuojant, o važiuoju belekaip, netaupau :)
Man kiek googlas rodo tai zvakes turetu buti ne DENSO SK20BGR11 https://e-shop.eoltas.lt/SK20BGR11-DENSO/?searchparam=SK20BGR11 (https://e-shop.eoltas.lt/SK20BGR11-DENSO/?searchparam=SK20BGR11) ,o turetu buti DENSO SK20BR11 https://e-shop.eoltas.lt/SK20BR11-DENSO/?searchparam=SK20BR11 (https://e-shop.eoltas.lt/SK20BR11-DENSO/?searchparam=SK20BR11) .
Kaip tik pries savaite per BUMFIX platforma buvau padares uzklausa del siu zvakiu,gavau 6 pasiulymus-nuo 8,75 eur (Autonemunas) iki 16,5 eur. (Eoltas),kitu pardaveju kaina nuo 10 iki 12 eur.
AntoskaLT mesteliu nuorada,kur gali oro srauto matuokle pagal varza patikrinti http://static.e92.ru/upload/file/180407/57643e7c24d58/TOYOTA_1AZ-FE,_2AZ-FE._1AZ-FSE(D-4)_2671_.pdf (http://static.e92.ru/upload/file/180407/57643e7c24d58/TOYOTA_1AZ-FE,_2AZ-FE._1AZ-FSE(D-4)_2671_.pdf) 153psl.
Venza-zvakes kodas 90919-01230 SK20BR11 ,jei turetum domintu :),nes pas mane taip pat yra salto variklio(apie 1 km) lengvas trukciojimas uzspaudus tapke.
Pas mane ir Jariui ir Sienna vienodos zvakes eina : DENSO FK 20 HR11 IRIDIUM
Citata iš: kudikis Įrašytas Vasaris 14, 2018, 21:13:13 PM
Man kiek googlas rodo tai zvakes turetu buti ne DENSO SK20BGR11 https://e-shop.eoltas.lt/SK20BGR11-DENSO/?searchparam=SK20BGR11 (https://e-shop.eoltas.lt/SK20BGR11-DENSO/?searchparam=SK20BGR11) ,o turetu buti DENSO SK20BR11 https://e-shop.eoltas.lt/SK20BR11-DENSO/?searchparam=SK20BR11 (https://e-shop.eoltas.lt/SK20BR11-DENSO/?searchparam=SK20BR11) .
Kaip tik pries savaite per BUMFIX platforma buvau padares uzklausa del siu zvakiu,gavau 6 pasiulymus-nuo 8,75 eur (Autonemunas) iki 16,5 eur. (Eoltas),kitu pardaveju kaina nuo 10 iki 12 eur.
AntoskaLT mesteliu nuorada,kur gali oro srauto matuokle pagal varza patikrinti http://static.e92.ru/upload/file/180407/57643e7c24d58/TOYOTA_1AZ-FE,_2AZ-FE._1AZ-FSE(D-4)_2671_.pdf (http://static.e92.ru/upload/file/180407/57643e7c24d58/TOYOTA_1AZ-FE,_2AZ-FE._1AZ-FSE(D-4)_2671_.pdf) 153psl.
Venza-zvakes kodas 90919-01230 SK20BR11 ,jei turetum domintu :),nes pas mane taip pat yra salto variklio(apie 1 km) lengvas trukciojimas uzspaudus tapke.
Eolto katalogas grybą pjauna, ten toyotai kaldinai tinkamos žvakės, kurių sriegio žingsnis ilgesnis, avensiui eina trumpesnės 19 žingsnių, su G raide kaldinai 22 žingsnių.
Citata iš: Venza Įrašytas Vasaris 14, 2018, 21:51:04 PM
Pas mane ir Jariui ir Sienna vienodos zvakes eina : DENSO FK 20 HR11 IRIDIUM
O nors viena iš jų su tiesioginiu įpurškimu? :)
Ta nesamone Amerikoj tik nuo 2017m. prasidejo :(
Citata iš: slashas Įrašytas Vasaris 14, 2018, 22:46:12 PM
Eolto katalogas grybą pjauna, ten toyotai kaldinai tinkamos žvakės, kurių sriegio žingsnis ilgesnis, avensiui eina trumpesnės 19 žingsnių, su G raide kaldinai 22 žingsnių.
Eolto kataloga as kaip pavyzdi imeciau,kad tai dvi skirtingos zvakes,nes ir nurodytam pavyzdyje rodo,kad tinka tik 2.4 varikliui,nors realiai tinka 2.0 varikliui.
Citata iš: kudikis Įrašytas Vasaris 14, 2018, 21:13:13 PM
Man kiek googlas rodo tai zvakes turetu buti ne DENSO SK20BGR11 https://e-shop.eoltas.lt/SK20BGR11-DENSO/?searchparam=SK20BGR11 (https://e-shop.eoltas.lt/SK20BGR11-DENSO/?searchparam=SK20BGR11) ,o turetu buti DENSO SK20BR11 https://e-shop.eoltas.lt/SK20BR11-DENSO/?searchparam=SK20BR11 (https://e-shop.eoltas.lt/SK20BR11-DENSO/?searchparam=SK20BR11) .
Kaip tik pries savaite per BUMFIX platforma buvau padares uzklausa del siu zvakiu,gavau 6 pasiulymus-nuo 8,75 eur (Autonemunas) iki 16,5 eur. (Eoltas),kitu pardaveju kaina nuo 10 iki 12 eur.
AntoskaLT mesteliu nuorada,kur gali oro srauto matuokle pagal varza patikrinti http://static.e92.ru/upload/file/180407/57643e7c24d58/TOYOTA_1AZ-FE,_2AZ-FE._1AZ-FSE(D-4)_2671_.pdf (http://static.e92.ru/upload/file/180407/57643e7c24d58/TOYOTA_1AZ-FE,_2AZ-FE._1AZ-FSE(D-4)_2671_.pdf) 153psl.
Venza-zvakes kodas 90919-01230 SK20BR11 ,jei turetum domintu :),nes pas mane taip pat yra salto variklio(apie 1 km) lengvas trukciojimas uzspaudus tapke.
Ačiū :) Reiks pasitikrint, tik ten kiek suprantu droselis taip tikrinasi, bet gerai, nes turiu aš įtarimų ir dėl jo, kažkaip keistai ta sklendė judėjo kai aš jį valiau paskutinį kartą.
Citata iš: slashas Įrašytas Vasaris 14, 2018, 22:46:12 PM
Eolto katalogas grybą pjauna, ten toyotai kaldinai tinkamos žvakės, kurių sriegio žingsnis ilgesnis, avensiui eina trumpesnės 19 žingsnių, su G raide kaldinai 22 žingsnių.
Sorry, čia aš suklydau. Šiam varikliui eina SK20BR11.
T.y. be G raidės. Matyt su ta G jau eina 2.4 varikliams.
Nepastebėjau tos raidukės kopindamas...
Citata iš: maaz Įrašytas Vasaris 15, 2018, 08:27:39 AM
Sorry, čia aš suklydau. Šiam varikliui eina SK20BR11.
T.y. be G raidės. Matyt su ta G jau eina 2.4 varikliams.
Nepastebėjau tos raidukės kopindamas...
Su G raide eina Toyota Kaldina, be G raides eina avensiams 2.0 ir 2.4 ;)
Dįsiu paprieštarauti. Kai sau rinkausi man tikrai visos sitemos rodė be G. Nekalbu apie eoltą ir panašius prekybinius katalogus.
Atstovybė taip pat siųlė be G.
Net ir čia be G: http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,8553.0.html (http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,8553.0.html)
Manau su G yra tik 2.4 varikliui. didesnis variklis ilgesnė žvakė.
Citata iš: maaz Įrašytas Vasaris 15, 2018, 12:26:19 PM
Dįsiu paprieštarauti. Kai sau rinkausi man tikrai visos sitemos rodė be G. Nekalbu apie eoltą ir panašius prekybinius katalogus.
Atstovybė taip pat siųlė be G.
Net ir čia be G: http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,8553.0.html (http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,8553.0.html)
Manau su G yra tik 2.4 varikliui. didesnis variklis ilgesnė žvakė.
Kas ten didesnio? Degimo kamera ir tiek... realiai vos ne identiški varikliai.
Sveiki,
Tai šiek tiek įlindau į žvakes. Sudėtos BOSCH double platinum fr7kpp33u+. Jos yra su viena ta kojele (nežinau kaip ji vadinasi). Pagal tą kodą kur jūs rašėt, tai matau, kad ten ant galo yra net trys kojelės. Tai žvakės susuktos kaip ir netinkamos?
Prie to paties pamatavau kompresiją, visuose cilindruose parodė 12,5 Bar, (plius minus 0,1-2 bar, sunku pasakyt, matuoklio gradacija nėra labai detali). Ar čia normali kompresija?
Niekada neturėjau benzininės mašinos, bet man atrodo, kad ji visiškai pas mane netraukia. Sukėliau apsukas pirmu bėgiu, numečiau sankabą, o ji net ratų neprasuko ant šlapio asfalto... Nežinau ar aš čia pripratau prie turbininio dyzelio, ar rimtai ji nifiga netraukia....
atsakant į slashas komenratą, tai ten, jei neklystu zvake 3mm ilgesne. Vadinasi kibirkstis yra 3 mm nutolusi nuo originalios vietos. Šiems DI varikliams labai svarbi kibirkšties vieta, nes jie kartais dirba Lean ir dar ten visokiais mode, kai lamda=1 formuojamas tik dalyje cilindro (prie žvakės), todel žvakė labai svarbu. Aišku galima ginčytis kiek įtakos turi tie 3 mm. bet 2.4 variklio del didesne galios, gali but galvute "storesne", del to zvakes ir purkstuko pozicija kita.
Temos autoriui galioja tas pats. Keičiam žvakes, kitaip nebus;) Aš niekada nevažinėjau kitokiomis, bet slashas labai gyrėsi, kad auto pagyvėjo įsidėjus kokios priklauso;) Ir butinai arsiliepimą parašom kaip įtakojo žvakės;)
Na lygint su turbininiu dyzelio nereikėtų. Žinoma galios mažiau, Jei nepavyksta prakasti, tai keista. Aš su automatiu kai skubu, tai sucypia kartais. O kiek apsukas sukėlei? Bent 3k ? Fuel trim būtų labai įdomu pamatyti. Gal ir pending klaidų yra kokių?
Bet dabar laukiam atsiliepimo po žvakių keitimo ;)
Dar pasikeisk PCV vožtuvą, vistiek, kapeikas kainuoja, bet tepalą taupo, plius jis visokių keistų bėdų pridaro kaip Pvz perdidelis slėgis karteryje.
Aš išvis apie oil catch can galvoju, nes DI varikliams tepalas įsiurbimo kolektoriuje yra lėtas variklio apauginimas šlaku ir su tuom susijusiomis bėdomis. Aš su kameriniu zondu apžiūrėjau įsiurbimo vožtuvus, tai apaugę, ne kritiška, bet su paprasto įpurškimo sistema tokio nepamatysi vaizdelio.
Sveiki,
jei tas PCV vožtuvas yra viršutinėje kairėje variklio pusėje, tai aš jį buvau išsukęs, praploviau su carb cleaneriu (ten viduje jaučiasi kažkoks šratas ritinėjasi), tai jis kaip ir sveikas, į vieną pusę oras eina į kitą ne. Po jo valymo tepalo dingimo problema nepakito (1000KM ~1 litras tepalo). Dėl tepalo aš galvos nesuku, kompresija tvarkinga, vadinasi ne žieduose problema (greičiausiai bus vožtuvų "salnykai"). Jei bėda vožtuvuose, tai tegu kol kas taip ir būna, nes ten tuos "salnykus" pakeisti yra nemažai reikalų.
Dabar kas dėl žvakių, tai pasimečiau, kokio kodo žvakės turi eiti į šį variklį (1A-FSE)? Su G raide ar be G? Kiek turi būti tų "kojelių" žvakės gale 1 ar 3?
Citata iš: AntoskaLT Įrašytas Kovas 12, 2018, 12:47:44 PM
Sveiki,
jei tas PCV vožtuvas yra viršutinėje kairėje variklio pusėje, tai aš jį buvau išsukęs, praploviau su carb cleaneriu (ten viduje jaučiasi kažkoks šratas ritinėjasi), tai jis kaip ir sveikas, į vieną pusę oras eina į kitą ne. Po jo valymo tepalo dingimo problema nepakito (1000KM ~1 litras tepalo). Dėl tepalo aš galvos nesuku, kompresija tvarkinga, vadinasi ne žieduose problema (greičiausiai bus vožtuvų "salnykai"). Jei bėda vožtuvuose, tai tegu kol kas taip ir būna, nes ten tuos "salnykus" pakeisti yra nemažai reikalų.
Dabar kas dėl žvakių, tai pasimečiau, kokio kodo žvakės turi eiti į šį variklį (1A-FSE)? Su G raide ar be G? Kiek turi būti tų "kojelių" žvakės gale 1 ar 3?
Aš tą patį padariau, bet ten viduje spyruoklė susėda, tad geriau pasikeisti. Be G turi būti, nes su G yra ilgesnės ir skirtos Toyota kaldina ir kitose auto kur yra EGR. Mūsų atveju nėra. Turi būti 3 kontaktų. 2.4 galva tokio pačio didžio kaip ir sriegio žingsnių kiekis kaip ir 2.0, skyriasi tik cilindrų tūris, realiai net blokas tas pats. Žiūrėkite į 2.4 kaip į forsuotą 2.0.
Citata iš: slashas Įrašytas Kovas 12, 2018, 13:11:31 PM
Aš tą patį padariau, bet ten viduje spyruoklė susėda, tad geriau pasikeisti. Be G turi būti, nes su G yra ilgesnės ir skirtos Toyota kaldina ir kitose auto kur yra EGR. Mūsų atveju nėra. Turi būti 3 kontaktų. 2.4 galva tokio pačio didžio kaip ir sriegio žingsnių kiekis kaip ir 2.0, skyriasi tik cilindrų tūris, realiai net blokas tas pats. Žiūrėkite į 2.4 kaip į forsuotą 2.0.
O gal gali parašyti tą PCV vožtuvo kodą?
Citata iš: AntoskaLT Įrašytas Kovas 12, 2018, 13:30:18 PM
O gal gali parašyti tą PCV vožtuvo kodą?
12204-28020 berods 13€ mokėjau atstovybėje.
Sveiki,
Tai pasikeičiau žvakes į tokias kokias sakėt (be G raidės). Trauka tapo tolygesnė. Trūkčiojimas dar kartais pasireiškia, tačiau jis ne toks stiprus. Negalėčiau pasakyti, kad mašina pradėjo labai stipriai geriau traukti, bet trauka šiek tiek pagerėjo (dabar dažniau sankaba buksuoja).
Dėl PCV vožtuvo, tai kaina atstovybėje 32 Eurai... Tai kol kas neužsakinėjau, tačiau manau, kad reiks, nes tepalus vistiek valgo...
O ant senų žvakių keramikos nebuvo tokių juodų vagelių nuo babinos kontakto link korpuso einančių?
Kad tas "senas" žvakes keitė man prieš ~ 1000 km.... Tai jos kaip naujos.
Citata iš: AntoskaLT Įrašytas Kovas 20, 2018, 12:46:51 PM
Sveiki,
Tai pasikeičiau žvakes į tokias kokias sakėt (be G raidės). Trauka tapo tolygesnė. Trūkčiojimas dar kartais pasireiškia, tačiau jis ne toks stiprus. Negalėčiau pasakyti, kad mašina pradėjo labai stipriai geriau traukti, bet trauka šiek tiek pagerėjo (dabar dažniau sankaba buksuoja).
Dėl PCV vožtuvo, tai kaina atstovybėje 32 Eurai... Tai kol kas neužsakinėjau, tačiau manau, kad reiks, nes tepalus vistiek valgo...
Čia kurioje? Reiks man pasiskambinti.
Citata iš: slashas Įrašytas Kovas 20, 2018, 21:45:50 PM
Čia kurioje? Reiks man pasiskambinti.
Čia abiejose Vilniaus atstovybėse. Ta kur Žalgirio gatvėj ir ta kur Ukmergės plente. Vienoje buvo berods 31, o kitoje 32 su centais.
Citata iš: AntoskaLT Įrašytas Kovas 22, 2018, 08:14:17 AM
Čia abiejose Vilniaus atstovybėse. Ta kur Žalgirio gatvėj ir ta kur Ukmergės plente. Vienoje buvo berods 31, o kitoje 32 su centais.
Pasirodo priuso dvigubai pigesnis :)
Ot šikniai.... Na bet manau reikia keisti jį bet kokiu atveju, jeigu ten nuo laiko kažkas susidėvi, nes tokios tepalo sąnaudos nedžiugina...
Dėl to "susidėvi" dar norėčiau padiskutuoti:) Man įdomu kokia to vožtuvo paskirtis? Jis grįžtamasis ar redukcinis?
Jei grįžtamasis:
Tas vožtuvas išleidžia dujas iš variklio viršaus į kolektorių, bet neleidžia joms judėti priešinga kryptimi.
Todėl logiškai mastant jei vožtuvas lengviau atsidaro, tai tepalų neturėtų daugiau ryti, o atvirkščiai.
Tepalų turėtų daugiau ryti, tik jei vožtuvas stringa, tuomet jau variklio viršuje susidaro slėgis (o gal net apačioje, tuo blogiau) ir tas slėgis po truputį stumia tepalą per visur (vožtuvų gumeles, ir žiedus, jei ir apacioje slėsis atsiranda).
O mąstant iš kitos pusės, tai gal tas vožtuvas yra ne grįžtamas, o redukcinis? T.y. jis palaiko kažkokį reikiamą slėgį variklio viršuje. Tuomet pavargus spiruoklei jis palaiko per mažą slėgį variklio viršuje, tai su daugiau dujų prapūsdamas ir daugiau teplalo į kolektorių.
O dėl temos autoriaus bėdos, tai manau reiktų jam pasižiūrėti fuel trims. Nes tokie trukčiojimai labai jau panašūs į neuždegtą mišinį. Gali būti, kad kuriam nors cilindre ar banke formuojamas neteisingas mišinys. Tai išduotų labai skirtingos kuro korekcijos pagal lambdas.
O tada jau būtų galima ieškoti problemų. Gal lambda kuri grybauja, ar kuro purkštukai.
Citata iš: AntoskaLT Įrašytas Kovas 23, 2018, 08:29:50 AM
Ot šikniai.... Na bet manau reikia keisti jį bet kokiu atveju, jeigu ten nuo laiko kažkas susidėvi, nes tokios tepalo sąnaudos nedžiugina...
Per alsuoklį galį "nugarinti" tepalą, bet apie kokius kiekius mes šnekame?
PS. Pamačiau autoriaus kitą temą ir manau pas jį ir nemažai ryja benzino. Tai gal tikrai reiktų į lambdas dėmesį atkreipti?
Aš kai susireguliavau dujas tai sąnaudos stipriai krito, ypač benzino.
Mišriu važinėjimu (daugiau užmiestį) šiuo metu dujų ima 8.6, o benzino (dar tikslių matavimų neturiu, niekaip nesibaigia tas benzinas) bus apie 1.6.
Perskaičiavus į benziną (koeficientu 1.125) turetų gautis apie 9.3 benzinu. Kaip automatu ir žiemą aš labai patenkintas sąnaudom:)
Tai anoj temoj nurodytas 11.5, kad ir mieste, bet mechanine dėže man atrodo labai daug...
Man mieste žiema buvo 11-13ltr, bet važiuoju pastaruosius mėnesius 95% mieste :)
Citata iš: slashas Įrašytas Kovas 23, 2018, 09:35:58 AM
Man mieste žiema buvo 11-13ltr, bet važiuoju pastaruosius mėnesius 95% mieste :)
Hmm... Tai gal aš netinkamą koeficientą naudoju? Gal dujos/benzinas 1:1. Bet visi sako, kad dujų turėtų daugiau imt :D
gal ne i tema, bet tirkiausiai i tema. O atidengus tepalo ipylimo dangteli dirbant ant laisvu. Turi buti ten slegis ar vakuumas?
Citata iš: maaz Įrašytas Kovas 24, 2018, 17:43:57 PM
gal ne i tema, bet tirkiausiai i tema. O atidengus tepalo ipylimo dangteli dirbant ant laisvu. Turi buti ten slegis ar vakuumas?
Kiek teko turėt automobilių tai visur truputi "pučia" dangtelį į viršų.
Citata iš: AntoskaLT Įrašytas Kovas 25, 2018, 20:34:20 PM
Kiek teko turėt automobilių tai visur truputi "pučia" dangtelį į viršų.
Pvz audi šiek tiek traukia, išvis audi yra didelis siurblys nes ten viskas po vakuumu ir vakuumo špangelių karalystė.
Citata iš: maaz Įrašytas Kovas 23, 2018, 08:45:24 AM
Dėl to "susidėvi" dar norėčiau padiskutuoti:) Man įdomu kokia to vožtuvo paskirtis? Jis grįžtamasis ar redukcinis?
Jei grįžtamasis:
Tas vožtuvas išleidžia dujas iš variklio viršaus į kolektorių, bet neleidžia joms judėti priešinga kryptimi.
Todėl logiškai mastant jei vožtuvas lengviau atsidaro, tai tepalų neturėtų daugiau ryti, o atvirkščiai.
Tepalų turėtų daugiau ryti, tik jei vožtuvas stringa, tuomet jau variklio viršuje susidaro slėgis (o gal net apačioje, tuo blogiau) ir tas slėgis po truputį stumia tepalą per visur (vožtuvų gumeles, ir žiedus, jei ir apacioje slėsis atsiranda).
O mąstant iš kitos pusės, tai gal tas vožtuvas yra ne grįžtamas, o redukcinis? T.y. jis palaiko kažkokį reikiamą slėgį variklio viršuje. Tuomet pavargus spiruoklei jis palaiko per mažą slėgį variklio viršuje, tai su daugiau dujų prapūsdamas ir daugiau teplalo į kolektorių.
O dėl temos autoriaus bėdos, tai manau reiktų jam pasižiūrėti fuel trims. Nes tokie trukčiojimai labai jau panašūs į neuždegtą mišinį. Gali būti, kad kuriam nors cilindre ar banke formuojamas neteisingas mišinys. Tai išduotų labai skirtingos kuro korekcijos pagal lambdas.
O tada jau būtų galima ieškoti problemų. Gal lambda kuri grybauja, ar kuro purkštukai.
O gal galima detaliau apie tuos Fuel Trims? Nes daug kur apie juos kalba. Kaip juo patikrinti? Kokie jie turi būti? Kaip juos reguliuoti?
Patikrinti gali su betkokiu OBD Readeriu. Realiai reiktų žiūrėti long term fuel trim, visi trimai turi būti kuo arčiau 0. Jei + ar - reiškias liesas mišinys arba riebus, kas tai įtakoja, tai vakuumo nuotėkis, uždegimo problemos, MAF, lambdos ir taip toliau.
Jie nereguliuojami, kompas juos valdo.
Čia daugiai info apie tai http://www.aa1car.com/library/what_is_fuel_trim.htm
Šiaip pabandyk, kai trukčioja gazas dugnas, nes tada open loop ir fuel trimai nebenaudojami, o naudojamas default mapas, turėtų nustoti trūkčioti, jei tai buvo kuro formavimo bėda, jei vis dar trukčioja, tai bus kuro tiekimo/uždegimo bėda ;)
Citata iš: slashas Įrašytas Kovas 25, 2018, 22:26:01 PM
Pvz audi šiek tiek traukia, išvis audi yra didelis siurblys nes ten viskas po vakuumu ir vakuumo špangelių karalystė.
Na as kazkur radau info, kad turi silpnai traukt, ir jei ne taip, tai rodo PCV vostuvo gedima.
Citata iš: slashas Įrašytas Kovas 26, 2018, 09:30:26 AM
Šiaip pabandyk, kai trukčioja gazas dugnas, nes tada open loop ir fuel trimai nebenaudojami, o naudojamas default mapas, turėtų nustoti trūkčioti, jei tai buvo kuro formavimo bėda, jei vis dar trukčioja, tai bus kuro tiekimo/uždegimo bėda ;)
ne visai default mapas tada naudojamas. Tada eina default mapas + LTFT (t.y. naujas default mapas). Todėl jei kompas prisigaudes blogu duomenu, tai pries toki testa reiktu adaptacijas isvalyt.
Citata iš: maaz Įrašytas Kovas 26, 2018, 10:55:25 AM
ne visai default mapas tada naudojamas. Tada eina default mapas + LTFT (t.y. naujas default mapas). Todėl jei kompas prisigaudes blogu duomenu, tai pries toki testa reiktu adaptacijas isvalyt.
Gazas dugnas visalaiką default įpurškimo mapas, nes open loop ir trimai nebeziūrimi, jei gazas ne dugnas.
Default + LTFT. Tam jie ir yra įrašinėjami, kad būtų kažkokia reali atspara (ne pilnai gamyklinė), kai lambda dar nematuoja, ar jau nematuoja.
fuel trim yra korekcijos, todel ir perejus i open loop, short term eina į 0, o long term visdar koreguoja.
Jie tam ir skirti, kad senstant varikliui jis ir toliau nedarytų korekcijų nuo gamyklinių parametru. Daro ne nuo gamyklinių, o nuo gamyklinių plius long term (ilgalaikių adaptacijų).
O esant open loop rėžimui, lamda jau nebedirba, nes lamda koeficientas varikliui nebe 1 būna tuomet jau. Mišinį užriebina esant didelei apkrovai.
(H-)
Nors kirta vertus, sunku pasakyti ar naudoja tuos LTFT. Sunku įlysti į variklį :D
Čia tik logiškai mąstant gaunasi, kad turi naudoti, juk kam daugiau juos rinkti, jei vėliau jų nenaudoja, kad nematuojamas STFT? Tik tam, kad gražiau STFT atrodytų?
Citata iš: maaz Įrašytas Kovas 26, 2018, 11:15:12 AM
Default + LTFT. Tam jie ir yra įrašinėjami, kad būtų kažkokia reali atspara (ne pilnai gamyklinė), kai lambda dar nematuoja, ar jau nematuoja.
fuel trim yra korekcijos, todel ir perejus i open loop, short term eina į 0, o long term visdar koreguoja.
Jie tam ir skirti, kad senstant varikliui jis ir toliau nedarytų korekcijų nuo gamyklinių parametru. Daro ne nuo gamyklinių, o nuo gamyklinių plius long term (ilgalaikių adaptacijų).
O esant open loop rėžimui, lamda jau nebedirba, nes lamda koeficientas varikliui nebe 1 būna tuomet jau. Mišinį užriebina esant didelei apkrovai.
Open loop, jokie fuel trim nenaudojami, tas pats kas ir šaltą uzvestum, kol neįšyla zondai.
Tam padarytą kai full throttle, kad detonacijos nepasigautum, pila kurą pilnai, fuel trimai naudojami tik iki tam tikros ribos droselio. O patikrinti paprasta, pasižiūri purkštukų ms ir matysi, kad prie gazas dugnas pilnai atidaryti.
Tai va trimai naudojami važiuojant įprastu režimu, tada taupomas kuras kiek įmanoma derinant mišinį.
Nesiginčysiu, nes tikrai tiksliai nežinau, tik pamenu kažkur skaičiau, kad LTFT ir yra kaupiami tam, kad kuriant variklį (ir kol pašyla lambda), būtų naudojamas ne default mapas, o default mapas pakoreguotas ilgalaikėm adaptacijom, sukauptom anksčiau, taip neva pasiekiamas sklandesnis ir ekologiškesnis variklio darbas, kol lamdos dar nedirba. Bet kaip sakiau - šaltinių pateikti negaliu (H-)
Apie PCV radau įdomų ir detalų straipsniuką, tai jums leidus patalpinsiu čia.
http://dannysengineportal.com/pcv-positive-crankcase-ventilation-valve-faq/ (http://dannysengineportal.com/pcv-positive-crankcase-ventilation-valve-faq/)
Pasirodo tas vožtuvas ne toks ir "simple" kaip atrodė :)
Kad kol lambda zondas šaltas irgi open loop, o lambdos pas mus gan greitai sušila nes yra kaitinamos, todėl ir short/long fuel trim gan greitai pradeda veikti. Spėk kodėl katalizatorius ant išmetimo kolektoriaus, kad žali žmogeliukai būtų patenkinti, kad greičiau išyla.
O dar tokia durna idėja. Negali būti kokia bėda su kuro filtru? Kiek girdėjau benzuose jį nelabai kas keičia, o mano variante manau jis niekada nebuvo keistas. Rida 266k
Citata iš: AntoskaLT Įrašytas Kovas 29, 2018, 16:25:46 PM
O dar tokia durna idėja. Negali būti kokia bėda su kuro filtru? Kiek girdėjau benzuose jį nelabai kas keičia, o mano variante manau jis niekada nebuvo keistas. Rida 266k
Pas mus vadinamas nekeičiamas filtras, jis ant pačio benzino siurblio, toks sietelis. Jei būtų filtras, pastoviai bėdų turėtum. O ypač spaudžiant kai kuro daug siurbia.
Sveiki,
Kelios bėdos užpuolė.sveikas,ar isiaiskinai del tepalu dingimo?
1. Dingsta tepalas. Niekur variklis neleidžia, sausas švarus, mėlynai ne dūmyja, viskas vizualiai ok, tačiau per 2 tūkst. km. dapyliau ~ 1,8 L tepalo. Forumo temas kur apie tai diskutuota perskaičiau ir išskyrus tai, kad 1.8 ryja tepalus o 2.0 neturi ryt - jokiu variantų neradau. Gal kažkas gali patarti nuo ko pradėti tikrinti ir t.t?
2. Kol automobilis šaltas staigiau paspaudžius gazą 2 ar 3 bėgiais tarp 2-3 tūkst. apsukų automobilis važiuoja vangiai ir trūkčioja, po 3 tūkst apsukų toks vaizdas, kad "pramuša" ir pradeda važiuot normaliai. Kai automobilis įšyla arba kelis kartus gerai duodi gazo (iki 5-6 tūkst. apsukų) viskas susitvarko ir trūkčiojimas nesikartoja. Taip pat kartais automobilis juntamai traukia geriau, arba blogiau (užgesini, užvedi ir kartais pasikeičia trauka), niekada anksčiau neturėjau benzininio automobilio, tačiau manau, kad 108 Kw turėtų traukti kiek geriau. Pats valiau droselinę sklendę, buvo apaugusi ir labai plaukiojo apsukos, išvalius susitvarkė apsukų plaukiojimas, tačiau nežinau ar trūkčiojimo problema buvo iki valymo, nes pradėjau važinėti su šiuo automobiliu jau po droselio valymo. Ar yra kokių idėjų? Gal oro srauto matuoklė ar ta pati droselinė sklendė ką nors ne taip daro?
1. PCV vožtuvas?
2. Nors ir neesu tikras, bet pirmiausia keisčiau žvakes. Būtinai dėti: DENSO SK20BR11 ir jokias kitas (dėl kodo suklysti šiek tiek galėjau, nes 2.4 variklaims eina šiek tiek kitokios ir man labai kodai maišosi...)
Na žvakes tikrai keiskite, ypač jei auto virš 100k km :)
Pas mane irgi su salta (tas pats variklis) pirmus kelius kilometrus reikia tolygiai spausti gaza,pasaudus stipriau ties 2-2,5 tuskt. apsuku ribose pagaunu lengva patrukciojima,po keliu km viskas atsistoja i savo vietas.Esu pravales oro srauto matuokle,pakeites zvakes pagal gamintoja-nepadejo,siuo metu jau nekreipiu demesio.Zinoma ,jei kazkas pasakytu kame saknys-susitvarkyciau.
P.S .Kad jaustusi trukciojimas vasara auto turi buti pastovejusi apie 15 valandu.,po 9 valandu stovejimo trukciojimo nera.Ziema ir po 9 val. trukciojimas yra.
Aš įtariu įsiurbimo vožtuvus apsinešusius ir oro įsiurbimo sklendes. Prasivaliau "throttle body", šiek tiek padėjo. Bet aš kenčiu nuo žemų apsukų, kartais net iki 650rpm nukrenta... kai apie 750-850 turi būti...
Citata iš: maaz Įrašytas Kovas 24, 2018, 17:43:57 PM
gal ne i tema, bet tirkiausiai i tema. O atidengus tepalo ipylimo dangteli dirbant ant laisvu. Turi buti ten slegis ar vakuumas?
Pagazavus turi vakuumuot, ant laisvu siek tiek "pust".
Išgaudyti visi vakuumai:
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180806/93bae95a38dc685871bbf07a3b4491e0.png)
Gal ir gerai, bet man įdomu ką rodo esant karštam varikliui (po kelionės), dirbant ant laisvų.
Kur radai skylių? :)
Citata iš: maaz Įrašytas Rugpjūtis 07, 2018, 09:57:25 AM
Gal ir gerai, bet man įdomu ką rodo esant karštam varikliui (po kelionės), dirbant ant laisvų.
Kur radai skylių? :)
Tai čia tik ką užgesinus, tiek ir rodo ant laisvų ;)
Tas daviklis kur foto kažkada mečiau nulužęs buvo, plius viena šlangelė.
Palauk, juk ir pas tave buvo ant šalto suma apie 0, o karšto suma apie 10? Cigaretė viską surado? Akivaizdžiai dūmai ėjo?
Citata iš: maaz Įrašytas Rugpjūtis 07, 2018, 14:40:42 PM
Palauk, juk ir pas tave buvo ant šalto suma apie 0, o karšto suma apie 10? Cigaretė viską surado? Akivaizdžiai dūmai ėjo?
Tai pas mane LTFT pakilo iki 20% tai teko cigarą parūkyti, taip parodė, dar ir su dujomis įsitikinau ;)
Dujom?
Citata iš: maaz Įrašytas Rugpjūtis 07, 2018, 16:53:59 PM
Dujom?
Taip, pasiimi dujinę "lempą" ir purški propaną aplink įsiurbimo kolektorių, jei vakuumo nuotėkis iškart apsukos padidėja ir lambdos rodo užriebintą mišinį.
Boom :D
As tokiais atvejais naudoju eterini uzvedimo skysti:
https://e-shop.eoltas.lt/6752-Eoltas/
Citata iš: Venza Įrašytas Rugpjūtis 08, 2018, 08:03:32 AM
As tokiais atvejais naudoju eterini uzvedimo skysti:
https://e-shop.eoltas.lt/6752-Eoltas/
Kad jis blogiau nei propanas, propanas tik boom ir nieko, na nebent be antakių liksi, bet tam akiniai, o tokie skysčiai, tai dega ant paviršiaus ;)
Nu dar nei viena masina is kokiu 50 nei sudege,nei sprogo ;)
Su propanu irgi :)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180808/4405e8db3c714fd9a353216dd10c70ad.png)
Citata iš: slashas Įrašytas Kovas 12, 2018, 13:36:02 PM
12204-28020 berods 13€ mokėjau atstovybėje.
Emeila i atstovybe.parasiau.32e paprase uz si voztuva.gal turite kazkokia nuolaida,kad 3k maziau mokejot?
Citata iš: Zydas Įrašytas Rugpjūtis 09, 2018, 09:05:28 AM
Emeila i atstovybe.parasiau.32e paprase uz si voztuva.gal turite kazkokia nuolaida,kad 3k maziau mokejot?
Turbūt skambinai į tokvilą, pabandyk mototoja ;)
Citata iš: slashas Įrašytas Rugpjūtis 09, 2018, 10:18:03 AM
Turbūt skambinai į tokvilą, pabandyk mototoja ;)
31.25e. mototoya pasake 😂 jie ka susitare?
Žiauru, Vokietijos Toyota centre 15€ su kapeikomis, Lietuviai žiūriu viskame kame permoka... Neteisybė!
Citata iš: slashas Įrašytas Rugpjūtis 09, 2018, 15:11:00 PM
Žiauru, Vokietijos Toyota centre 15€ su kapeikomis, Lietuviai žiūriu viskame kame permoka... Neteisybė!
Tai jau taip. Lietuviai bagoti...
Nors tarpinis servisas Mototojoje mano Avensiui kainavo 120€, o vat UK - £185.
Jaučiu reiks ir man ieškoti vacuum leak. Karšta irgi ir 20 pasiekia. Tik aš mąstau į filtro dėžę įdėt smilkalų:D
Slashas dėl daviklio kaip ir aišku. O kokią tikliau žarnelę radai? Gal tiesiog ta pati problema:) ir nereiks man smilkintis:)
Gal galima placiau, noreciau taipogi pasitikrinti.Ar cia su torque programele tikrinate?Ar term fuel trim funkcija nurodo vakuma?Ar teisingai supratau,kad geriausia tikrinti ant laisvu karstas variklis?
Citata iš: kudikis Įrašytas Rugpjūtis 12, 2018, 16:35:37 PM
Gal galima placiau, noreciau taipogi pasitikrinti.Ar cia su torque programele tikrinate?Ar term fuel trim funkcija nurodo vakuma?Ar teisingai supratau,kad geriausia tikrinti ant laisvu karstas variklis?
?
Citata iš: kudikis Įrašytas Rugpjūtis 12, 2018, 16:35:37 PM
Gal galima placiau, noreciau taipogi pasitikrinti.Ar cia su torque programele tikrinate?Ar term fuel trim funkcija nurodo vakuma?Ar teisingai supratau,kad geriausia tikrinti ant laisvu karstas variklis?
iPhone torque programelės nepalaiko, betkokia OBD programėlė rodo short ir long fuel trimus, reikia žiūrėti dėl ko į pliusą eina (lean) tiek ant laisvų apsukų, tiek ant aukštų, ant laisvų apsukų dažniausiai vakuumo nuotėkis, aukštom apsukom kuro pdavimo bėdos arba MAF.
Citata iš: maaz Įrašytas Rugpjūtis 12, 2018, 11:52:50 AM
Jaučiu reiks ir man ieškoti vacuum leak. Karšta irgi ir 20 pasiekia. Tik aš mąstau į filtro dėžę įdėt smilkalų:D
Slashas dėl daviklio kaip ir aišku. O kokią tikliau žarnelę radai? Gal tiesiog ta pati problema:) ir nereiks man smilkintis:)
Radau tą pačią kuri eina į šį davyklį ir į įsiurbimo kolektorių, įkišti įsiurbimo kolektorių atgal buvo iššūkis, galvojau jau lupsiu lauk įsiurbimo kolektorių :)
Greičiausiai abu galai eina į kolektorių. Tik vienas tiesiai į jį, o kitas į tą pūslę. Abu kažin taip "nematomi"?
Citata iš: maaz Įrašytas Rugpjūtis 21, 2018, 21:32:17 PM
Greičiausiai abu galai eina į kolektorių. Tik vienas tiesiai į jį, o kitas į tą pūslę. Abu kažin taip "nematomi"?
Tik su veidrodžiu matomi :) pas mus tas įsiurbimo kolektorius tikrai ne dėkingoje vietoje sumontuotas...
Tiesa pas jus irgi apsukos vaikšto su įjungtu AC, mane tiesiog erzina tas apsukų šokinėjimas esant laisvai eigai... ypač kai karšta tai kai kompresorius įsijungia tai krenta apsukos kartais rodos iki 500rpm... nervina tokie vožtuviniai kompresoriai kur visada sukasi, būtų sena gera sankaba, tai nesijaustu taip...
tikrai nepas visus. pas mane taip tikrai nera
Citata iš: slashas Įrašytas Rugpjūtis 21, 2018, 22:46:33 PM
Tiesa pas jus irgi apsukos vaikšto su įjungtu AC, mane tiesiog erzina tas apsukų šokinėjimas esant laisvai eigai... ypač kai karšta tai kai kompresorius įsijungia tai krenta apsukos kartais rodos iki 500rpm... nervina tokie vožtuviniai kompresoriai kur visada sukasi, būtų sena gera sankaba, tai nesijaustu taip...
Na pas mane tikrai ne iki 500 (nors), bet pokytis jaučiamas. Ir šiaip to variklio vibracijos įdomios. Bet kaip suprantu tai norma, dėl tokio įdomesnio mišinio formavimo. Kaip suprantu dar kai kurie turi ir EGR :O Reiks paieškot :D
Primetu šiek tiek info apie šį variklį, žinosiu kad bent kažkur yra:D
http://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=79 (http://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=79)
http://engineswork.com/engines/toyota-engine/1az-fe-engine.html (http://engineswork.com/engines/toyota-engine/1az-fe-engine.html)
Pas europinius nėra EGR.
Citata iš: deficky Įrašytas Rugpjūtis 22, 2018, 12:27:54 PM
tikrai nepas visus. pas mane taip tikrai nera
Keista, nes kiek acensių tikrinau prieš savo nusipirkus, tai visų ac panašiai elgėsį...
Pas save vakuumo nuotėkio neradau, tai matyt viskas ok,
Bet kylant temperaturai kyla ir trimai. Nuo 0 iki +20 ant visai karštos.
Man įdomu per kiek laiko blogai sureguliuotos dujos gali suėsi žvakes tas iridines, hmmm...
Nes visur prie aukštų trimų rodo, kad gali būti ir žvakės kaltos, tik ar nebūtų trukčiojimų tada ir t.t.
Aš irgi pastebėjau, kad prie didelių karščių trimai +10 :)
Kada prie progos užkaitink iki 100 laipsnių. Įdomu kokie tada trimai:)
Citata iš: maaz Įrašytas Rugpjūtis 29, 2018, 18:17:44 PM
Kada prie progos užkaitink iki 100 laipsnių. Įdomu kokie tada trimai:)
O tai pas tave kiek laipsnių? pas mane 95-98c laikosi :)
Na įvairiai. Bet tas +20 jau arti 100 celcijaus būna.
Citata iš: maaz Įrašytas Rugpjūtis 29, 2018, 19:03:20 PM
Na įvairiai. Bet tas +20 jau arti 100 celcijaus būna.
Čia žinok ne aušinimo skysčio temperatūra įtakoja, o oro, pas mane 90-95c net ir žiema būna.
Pas mane būtent aušinimo įtakoja. Šylant vatikliui kyla trimai.
Citata iš: maaz Įrašytas Rugpjūtis 29, 2018, 19:42:14 PM
Pas mane būtent aušinimo įtakoja. Šylant vatikliui kyla trimai.
Net ir tokiam orui? Dabar pas mane taip:
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180829/ab6aa547d5712c268909a8d35ce149ed.png)
Taip, net ir tokiam orui. Gaila tas tavo aparatas variklio temp nerodo...
Citata iš: maaz Įrašytas Rugpjūtis 30, 2018, 07:38:00 AM
Taip, net ir tokiam orui. Gaila tas tavo aparatas variklio temp nerodo...
Rodo, padarysiu SS su variklio temp :)
Lauke 27c
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180906/17f3b741b29587e380f33525d4323213.png)
Čia va beveik 100c aušinimo ir lauke 25c, labai varijuoja :)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180910/b9d1d40f2524289c35fede800c5cdc10.png)
Citata iš: slashas Įrašytas Rugpjūtis 21, 2018, 22:46:33 PM
Tiesa pas jus irgi apsukos vaikšto su įjungtu AC, mane tiesiog erzina tas apsukų šokinėjimas esant laisvai eigai... ypač kai karšta tai kai kompresorius įsijungia tai krenta apsukos kartais rodos iki 500rpm... nervina tokie vožtuviniai kompresoriai kur visada sukasi, būtų sena gera sankaba, tai nesijaustu taip...
o pas tave tik apaukoa aokineja ar ir cooleris isijungineja / issijungineja ac ?
Ventiliatoriaus įsijungimas įjungus kondicionierių yra normalu ir taip turį būti, bet va tas apsukų šokinėjimas įsijungiant kompresoriui tai užknisa.
tai bet ar normalu kad ventiliatorius isijungia kai apsukos pakyla ir issijumgia kaip apsukos nukrenta. jei padarai ant min peciaus greicio tai kas 5sec kazkur ten sokineja apsukos su ventiku
Normalu, nes kai apsukos nukrenta kondicionierius neveikia, jis veikia ciklais on/off, dėl to mane ir užknisa, įsijungtų ir veiktų pastoviai kaip senoviniai su sankabomis, o šie "naujoviški" vožtuvo principu tai ką aš žinau, gal labiau kurą taupo, bet erzina :)
nu bet idomiai kas 3-5 sec isijungineja/issijungineja ventikas variklio skyriuje dar taip nei vienom auto nemaciau
Ilgiau dirba kai karšta, jei vėsiau tai kaip pasakoji įsijungia išsijungia, viskas dėl ekonomijos, nes tai apkrauna generatorių ir taip toliau ;)
nu vakar pvz lauke buvo 27 uzdejas buvau 21, tai pastovej junginejosi...
Labai gali but,kad kondicionieriaus sistemoje yra vandens arba uzsikises filtras.Dar gali but,kad sistemoj per daug pripilta freono.Taip daznai neturetu issijunginet.
bet kai padarai pilnu chodu kad pustu veja tai ventikas pastoviai sukasi ir apsukos nekrenta.. kaip pas kitus?
Citata iš: deficky Įrašytas Rugsėjis 21, 2018, 22:00:43 PM
bet kai padarai pilnu chodu kad pustu veja tai ventikas pastoviai sukasi ir apsukos nekrenta.. kaip pas kitus?
Tai priklauso kiek apkrauni kondicionieriaus sistemą, kuo šaltesnį užsuksi, tuo ilgiau ventiliatorius dirbs.