Balnojam (chipuojam) broliai auto :))

Pradėjo Kestutis777, Sausis 08, 2010, 23:30:02 PM

« ankstesnis - sekantis »

sityR

Taigi rašo puslpay, kad čipuoja visų tipų D4D variklius, tai kaip man paprastam suprast ta D4D? :)
Kažkaip sakant D4D iškart asocijuojasi su avensiu, skaykit ka norit. Nors ir jarisai ir corolos yra D4D, vistiek avensiu daugiau. Tai nezinau ar verta investuot i sistema, kuri programuoja corolas (dauguma vairuoja moterys)...
Aš kolkas manau, kad 85 kw čipuoja jie, nesvarbu metai :)

eceris

chipininkai, jūs man paaiškinkit-kur jūs jojat ar ketinat joti su savo žirgais, kad jums kw mažai ?
   ką tik grįžau iš balkanų-apvažinėjau serbiją, juodkalniją, albanijos dalį, bosniją(ir tai jau ne pirma kelionė į kalnus su šiuo auto). keliavom 4 suaugę, su pilna bagažine-ir tik su 66 kw. kažkaip nepajaučiau kad man jų trūktų. visi kalnais,  serpantinais važiuoja-ir aš neatsilieku, bet dar ir lenkiu. visi magistrale lekia 140-ir aš neatsilieku-dar ir lenkiu ne vieną. nuvažiuota 4390 km, su 6,3 l/100 km...
   tad kam tie čipai, kam galvos skausmai dėl to :think: . iš neturėjimo ką veikt? tuomet suprantu  (+) . o šitiek diskusijų dėl bereikšmio dalyko... :goodboy:

MindaugasB

eceri, bet o tu pamegink chipavima padaryti :) pamatysi kaip atsigaus masina. Islipti nesinores :D
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Bemsas

Kad ir kiek AG turetum, ju vistiek truksta :D Nuperki masina galingesne - valina super. Pavazinejus puse metu supranti, kad jinai visiskai nevalina  :-{  Po cipavimo masina vel atsigauna.

eceris

Citata iš: MindaugasB Įrašytas Liepa 31, 2015, 19:05:27 PM
eceri, bet o tu pamegink chipavima padaryti :) pamatysi kaip atsigaus masina. Islipti nesinores :D
o kas jums yra automobilis aplamai? man tik susisiekimo priemonė-sėdau, nuvažiavau, išlipau :)
  darbe tenka vykti į komandiruotes su toyota hilux, arba isuzu d-max-tikrai galingi auto. bet man kažkaip žavesio nekelia....
   matyt išaugau jau iš to amžiaus :)

sityR

Neisivaizduoju kaip tavo 66kw pucia :) mes su tevais i lenkus vaziavom, tryse, nu ir bagazine pilna beveik. Auto avensis-  karavanas 85 kw. Nu vietom tikrai maza, kai masina pakrauta. Bame kaip bame, trys juostos, nera kur lekt. Bet nacionalkes keliais, kai dideli srautai ir skubant (nes po 12 val.keliones viskas uzpisa :D) norint apenkt, tikrai reikia  atsirinkt kada. Bet pasamonej zinai, kad pacipuota auto, kaip priekaba nusiemus jausmas, tai tada isiteikia cipo. Teko vaziuot su daug cipuotu auto. Tai tarkim 81 kw tdina pacipavus, super lekia. Tai avensis pacipuotas irgi lektu kaip reikiant. Reikia pajaust cipa. Nes niutonai tikrai jauciasi, sakykiy ka nori ir 5 begiu trasoj lakstant nk labai neatsitiks, o jei megsti pjaut pirmais antrais tai cipuota ar necipuota uzjosi :))

Bemsas

Kai masina traukia gerai lengviau vazioti . Pamenu buvau paemes BMW 750 5.4 V12. Issoki lenkti 2 masinas, o aplenki 6 ir speji grizti i savo juosta saugiai.

eceris

   kiek metų kolega vairuojat ?
    kai žinai savo ir savo auto galimybes, tai ir važiuoji pagal jas. aš vairuoju 30 metų, vairavimo stilius mano tikrai ne pensijinis, o pakankamai agresyvus kelionėse ( į darbą ir atgal galima ir pensijiniu važinėt :) ).
  jūs lyginat avensi ir corolla verso- corolla verso 2003 lengvesnė visu 100 kg-tai privalumas. vietos man rodos coroloj verso gale keleiviams daugiau nei avensyje(aš su savo 187 cm laisvai ten sėdžiu)-irgi privalumas. tas vadinamas auto pakrovimas-4 asmenų daiktai telpa bagažinėje+ autošaldytuvas. svorio bagažinėje, hmm, na max 50 kg. gale sėdi du studentai, mano brangioji su savo 64 kg :), na ir aš su savo 100 su trupučiu. tad auto iš lenkų kauflando ir mano auto į kelionę negali būt lyginamos :)
nežinau kaip kitos važiuoja. bet daviau bendradarbiui  saviškę nuvaryt į servisiuką priekinį guolį pakeist-jis turi avensis 2003(nežinau kiek ten kw pas tokias stovi 81 ar 85), tai sakė iš vietos trauka manosios 66 žymiai geresnė nei jo, jautriau reaguoja paspaudus(bet tai logiška-svorio kategorijos irgi manau skirtingos). tad gal tie kw ne viską lemia....
 

eceris

Citata iš: Bemsas Įrašytas Rugpjūtis 01, 2015, 21:04:51 PM
Kai masina traukia gerai lengviau vazioti . Pamenu buvau paemes BMW 750 5.4 V12. Issoki lenkti 2 masinas, o aplenki 6 ir speji grizti i savo juosta saugiai.
kolega, sutinku su jumis-lengviau važiuoti, jei toks auto protingose rankose. atsisėda prie tokios koks vos iškeptu vairuotojo pažymėjimu-ir pasekmės neprognozuojamos tampa.....  gal todėl mano ir nusiteikimas priešiškas čipams.... kai žmogus nekontroliuoja savo galimybių, o per daug pasitiki auto-pavojus kitiems gimsta kelyje....

Shelby-

Bent man prabandžius daug auto optimaliausiai atrodo ~70kw tonai, arba kitaip avensiui dyzeliui reikia turėt apie 100kw, turimų 85 būna trūksta (reikia galvoti galima lenkti ar ne), kad važiuotu optimaliai, galios ne trūkumas ir ne perteklius, benzinams + 20kw dėl neturėjimo didelio NM (atmosferinio variklio atveju tik). Turiu daugybę pavyzdžių, kurie pradėję vairavimo "karjerą" vos judančiais auto išsiugdo menką pasitikėjimą savimi ir stabdo eismą, nusipirkę galingesnį automobilį net per ilgą laiko tarpą neįpranta prie galingesnio automobilio, ir jo galimybių. Turim IS300 su varikliu keistu į 2JZ-GTE ir programiškai atskleista visa tikrąja galia ir pakeitus kelias dalis (arti 400ag), ir davus tokiems 2 draugams įpratusiems prie octavios 78kw, jie tiesiog bijo normaliai važiuoti, lenkti kai tikrai galima ir stabdo eismą, nepadeda jiems net kelios valandos apsipratimo su tokia galia. O jei bandysit prikišti, kad klevams ir pan negalima galingų auto duoti, tai tokie, kuriems galvoje kvailystės, tai su bet kokiu automobiliu sugebės prisidaryti problemų.  Pats pradėjau nuo 163kw, jokių nuobaudų ir įvykių per 7 metus vairavimo.
Bet man turbūt svarbiausias galios privalumas, kad galima"rauti" iš vietos pajaučiant tą prispaudimą, greitai lėktį viršyjant greitį neįdomu.
02 IS300 10XE 3.0 2JZ
04 Avensis T250 2.0 1CD
08 Auris E150 1.8 2ZR
17 Avensis T270 2.0 3ZR

naujas32

Citata iš: Bemsas Įrašytas Liepa 28, 2015, 12:37:10 PM
Gali nesicipuoti del to, kad masinos ECU stovi kitoks procas, ir jis yra nepalaikomas.
Butent sis variantas ir yra pasmane (taip paaiskino kodel negali chipinti) netoks kompas tokiu metu gal nuo 2005m jau kitokie kompai...

sityR

Viską teisingai pastebėjai. Masinai, kurios svoris 1500t, turi būti apie 100 kw, tada tikrai masina važiuoja visai kitaip :) Na matai, tokiam kaip Vilniuj, per kamsčius nėra kur raut iš tos vietos, todėl ir nėra kaip draskyt auto. Įpratus taip važiuoti dingsta noras gainiot auto. Tai važiuojant savaitgalį namo, įsisodinus keleivių, tikrai labai dadėtų čipas 5 bėgiu lenkiant (ribose tarp 100 -140). O realiai iki 50 ar 70 įsibėgėt, net ir nečipuotą auto, gailą drožt, nes jaučiasi, kad jam skauda kai varai vos ne iki raudonu...
Žodžiu, kas nors pasičipuosit avensį 85 kw, duokit žinot ir nesmaukit iki 3 begio dugnais ;D

sityR

Nu ar papildomai niekas nesidomejo del avensiu 85 kw cipavimo. Gal kas pacipavo ?:)

Donis7

Citata iš: MnDs Įrašytas Gegužė 28, 2015, 00:26:30 AM
kai mokslai uzsibaigs reiks nuvaziuoti :D
Jei teisingai supratau, esi savo D-Cat perprogramavęs Startline. Kokie atsiliepimai, pastebėjimai pavažinėjus nepilną pusmetį?

MnDs

negalutinis variantas dar pas mane. Buvau uzsiregistraves vasara pas juos, bet taip gavos, kad tom dienom lauke budavo ~30 laipsniu karscio ir neidavo pamatuot galingumo deramai. ryt skambinsiuos registracijai vel :)