Toyota Prius II sąnaudos

Pradėjo kastytis rudokas, Sausis 15, 2016, 20:11:48 PM

« ankstesnis - sekantis »

Gmc

Cia su trumpais atstumais, su kazkiek kamsciu, sildymais po 10min, darbu ant laisvu ir pan.
Vidurkis nuo idejimo spalio men 13.2l per ~5500km.

kastytis rudokas

Nu aš labai atsiprašau, negalvojau, kad toks asociatyvus, pusiau juokais palyginimas, sukells tiek daug triukšmo :D




Gmc


bladas

#63
Citata iš: kastytis rudokas Įrašytas Sausis 27, 2016, 08:51:17 AM
Nu aš labai atsiprašau, negalvojau, kad toks asociatyvus, pusiau juokais palyginimas, sukells tiek daug triukšmo :D




Nereikia atsiprašinėti, čia toks draugiškas vyriškas kolektyvas - palazdavoja, patraukia per dantį, bet ir padeda, pataria kas kiek gali . Yra kelios "jautrios" temos, kuriose niekas niekuo netiki  - degalų sąnaudos, "naujo" automobilio rida, jo pirkimo ar pardavimo kaina, benzinas vs dujos vs dyzelis ir pan.

kastytis rudokas

Va va, o man jau yra sakę, kad "bobišką" mašiną nupirkau :D :D

tadusia

#65
Nesijaudink, cia kolektyvas ne tik draugiskas bet ir tolerantiskas :D
Beje pastebejau tendensija, kad  vis daugiau moteru renkasi vyriskas masinas, o vyrai seda i moteriskas :D Ir degalu sanaudas tikrina kaip moterys savo svori kaskart pavalgiusios :D

MindaugasB

Pas GMC Highlander motoras 3.3 litro + 4x4 tai dideles ekonomijos tiketis nereikia. Man kazkaip visada skystai atrodo tos kalbos apie kuro sanaudas: jeigu jau masina vaziuoji, o ne troleibusu, tai buk malonus uzsipilk baka kuro ir vazinek neverkslendamas apie tai kiek daug ryja :)
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

MindaugasB

Teko dvi dienas su Yaris Hybrid pasivazineti po Vilniu, kol Auris servise stovejo. Kibiriukas, zinoma, salono apdailos detales idomios, bet ne apie jas. Pirmas hibridas, kuri teko isbandyti kiek ilgiau nei 15 min pavairavimo :D

Labai patiko elektrinis vairo stiprintuvas, patiko naujai imontuotas priekinis valytuvas. Sedynes kaip sedynes, dureles plonos, masina lengvute. Benzininis motoras gal kiek silpnokas vietomis pasirode ypac bandant tarp juostu panardyti Savanoriu, Gelezinio vilko, Laisves pr. Nuo Narbuto g. (kalno) pradzios) iki Zveryno vidurio siandien ryte nuvaziavau vien elektra. Buvau isjunges salono ventiliatoriu, tai visa ta kelia motoro neuzvede. Pakako vien elektrinio. Manevringuma laikyciau geriau nei vidutiniu. Sanaudu nezinau - dvi dienos per trumpai kazka numatuoti.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

kastytis rudokas

jei taip bendrai žiūrint, tai aš savo Prius II irgi patenkintas. Nėra, kaip Mindaugas rašė apie  Yaris Hybrid tiek to E variklio efektyvumo, nors iš po trąsos Kaune, nuo pirmos Savanorių sankryžos iki chatos Žaliakalny beveik vien elektra nuvažiuoju (apie 3 km, bet benzas įsijungia kokį kartą).

Vėlgi, tos sąnaudos, tai daugiau žaidimas dėl įdomumo. Aš pats šiaip laikaus tokios taktikos, kad baką reikia pildyt,kai jo lieka pusė ir šiaip perdaug ant to neskaičiuoju.

Kažkaip vistiek galvoju, kad Prius II yra geras kainos-kokybės santykis. Tokią mašiną gali nupirkt be kažkokių paskolų + man neturint nuosavo namo apie plug-in ar juo labiau elektrinį variantą galvot sunku būtų.

ToyotaClub

#69
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Sausis 27, 2016, 22:02:25 PM
Teko dvi dienas su Yaris Hybrid pasivazineti po Vilniu, kol Auris servise stovejo. Kibiriukas, zinoma, salono apdailos detales idomios, bet ne apie jas. Pirmas hibridas, kuri teko isbandyti kiek ilgiau nei 15 min pavairavimo :D

Labai patiko elektrinis vairo stiprintuvas

Bijau sumeluoti bet man atrodo EPS (electronic power steering) buvo yariuose montuojamas nuo 1 serijos. Kazkaip net ir kalibruoti ja galima buvo. Gal kas patikslintu siuo kl.
Toyota Klubo Forumas: ToyotaClub.lt/forumas

mindogasm

Citata iš: MindaugasB Įrašytas Sausis 27, 2016, 22:02:25 PM
Teko dvi dienas su Yaris Hybrid pasivazineti po Vilniu, kol Auris servise stovejo. Kibiriukas, zinoma, salono apdailos detales idomios, bet ne apie jas. Pirmas hibridas, kuri teko isbandyti kiek ilgiau nei 15 min pavairavimo :D

Labai patiko elektrinis vairo stiprintuvas, patiko naujai imontuotas priekinis valytuvas. Sedynes kaip sedynes, dureles plonos, masina lengvute. Benzininis motoras gal kiek silpnokas vietomis pasirode ypac bandant tarp juostu panardyti Savanoriu, Gelezinio vilko, Laisves pr. Nuo Narbuto g. (kalno) pradzios) iki Zveryno vidurio siandien ryte nuvaziavau vien elektra. Buvau isjunges salono ventiliatoriu, tai visa ta kelia motoro neuzvede. Pakako vien elektrinio. Manevringuma laikyciau geriau nei vidutiniu. Sanaudu nezinau - dvi dienos per trumpai kazka numatuoti.

Noriu tik priminti kad pavairavimai viena elektra iki kol nusesta akumuliatorius dazniausiai nieko gero kuro sanaudoms nezada. Veliau baterija turi buti ikraunama ir tai daro be reikalo birbinant varikli kol pasiekiamas tam tikras pakrovimo apatinis lygis arba zinoma regeneruojant energija stabdant ir nuokalnen. Jei pavyksta tas nuokalnes suplanuoti - gerai, bet tai dar ne viskas.Visos keliones metu islaikyti vidutini ikrovimo lygi verta dar ir del kitos priezasties - taupote baterijos iskrovimo/ikrovimo ciklus. Siuo atveju ne pats iskrovimo lygis esminis, bet tai kad pastoviai apkraunant baterija ji  kaista daug stipriau nei naudojant naturaliai. O dabar isivaizduokite kas buna kai jus taip isildote akumuliatoriu ir kad baterija atsigautu privaziuojante didele nuokalne - krovimas velgi didina baterijos temperatura.

EV rezimas prasme turi tik keliais isskirtinias atvejais, bet ir jie prie ekonomijos prisideda menkai. Pirmiausia tai tuomet kai variklis isyla iki 73 laipsniu, jus keliaujate nuokalne ir vidaus degimo variklis dirba be perstojo nes laukia pirmo ilgesnio sustojimo savo pasipurtimui (atskira istorija). As tokia situacija turiu kas diena vaziuodamas is darbo, kuomet riedant nuokalne visus 2km turiu birbianti varikli, kuris gamina 1-2l/100km sanaudas. Antras variantas - paskutines keliones dienoje metu paskutini kilometra ar du verta panaudoti baterija ir palikto jos maziau kitam rytui. Kodel? Ryte kol variklis isils jis vistiek tures dirbti ir tai darydamas ikraus akumuliatiu. Akumuliatorius tuo metu bus saltas ir jam tai niekaip nekenks.

Gmc

Mano problema kaip tik kita - as pakankamai retai isnaudoju visa akumuliatoriuose sukaupta energija. Na, isskyrus didesnius kamscius.

mindogasm

#72
Citata iš: Gmc Įrašytas Sausis 28, 2016, 11:01:51 AM
Mano problema kaip tik kita - as pakankamai retai isnaudoju visa akumuliatoriuose sukaupta energija. Na, isskyrus didesnius kamscius.
Tai menka problema. Akumuliatoriaus energija yra naudojama, tik ji pastoviai palaikoma ties 50-60 procentais. Zinoma, pariedeti ant elektros menkai spaudziant gaza verta butu vien del ekenomijos, bet kartais tai tiesiog kertasi su vaziavimo stiliumi :D Plius as ne neisivaizduoju kaip   Highlander sistema. Ten elektra vien vaziuoti ar imanoma?

kastytis rudokas

Citata iš: mindogasm Įrašytas Sausis 28, 2016, 10:45:37 AM
Noriu tik priminti kad pavairavimai viena elektra iki kol nusesta akumuliatorius dazniausiai nieko gero kuro sanaudoms nezada. Veliau baterija turi buti ikraunama ir tai daro be reikalo birbinant varikli kol pasiekiamas tam tikras pakrovimo apatinis lygis arba zinoma regeneruojant energija stabdant ir nuokalnen. Jei pavyksta tas nuokalnes suplanuoti - gerai, bet tai dar ne viskas.Visos keliones metu islaikyti vidutini ikrovimo lygi verta dar ir del kitos priezasties - taupote baterijos iskrovimo/ikrovimo ciklus. Siuo atveju ne pats iskrovimo lygis esminis, bet tai kad pastoviai apkraunant baterija ji  kaista daug stipriau nei naudojant naturaliai. O dabar isivaizduokite kas buna kai jus taip isildote akumuliatoriu ir kad baterija atsigautu privaziuojante didele nuokalne - krovimas velgi didina baterijos temperatura.

EV rezimas prasme turi tik keliais isskirtinias atvejais, bet ir jie prie ekonomijos prisideda menkai. Pirmiausia tai tuomet kai variklis isyla iki 73 laipsniu, jus keliaujate nuokalne ir vidaus degimo variklis dirba be perstojo nes laukia pirmo ilgesnio sustojimo savo pasipurtimui (atskira istorija). As tokia situacija turiu kas diena vaziuodamas is darbo, kuomet riedant nuokalne visus 2km turiu birbianti varikli, kuris gamina 1-2l/100km sanaudas. Antras variantas - paskutines keliones dienoje metu paskutini kilometra ar du verta panaudoti baterija ir palikto jos maziau kitam rytui. Kodel? Ryte kol variklis isils jis vistiek tures dirbti ir tai darydamas ikraus akumuliatiu. Akumuliatorius tuo metu bus saltas ir jam tai niekaip nekenks.

vat aš lygiai taip ir darau dėl EV... kai žinau, kad kelionė greit baigsis, ypač vakare, tai įjungiu EV, nes paskui ryte vistiek benzinas kraus bateriją. O šiaip EV funkcija tai žmonai labai patinka. Ji pati dar nevairuoja, bet kai važiuojam kur, tai vis sako: "paspausk tą mygtuką" :D :D

dar norėjau paklaust Tavęs, kaip yra tada, kai baterija iki pat viršaus pasikrovusi, bet Priusas vistiek intensyviai (turiu omeny pajudant iš vietos ir pan) naudoja benzino variklį? Ar čia reiškia, kad B variklis dar nepasiekęs atitinkamos temperatūros ar tiesiog mašina sprendžia, kad neefektyvu? Nes kiek važinėju, dar nesuprantu loginio ryšio... kartais, rodos, vos pravažiuoji ir EV pradeda stipriai prisidėt prie kėlionės, o kartais, net gi toliau nuvažiavus nenoriai jis įsikiša į mašinos darbą.

Ai, ir dar, ar nėra blogai, kai baterija pilnai pasikrovus, bet ji vistiek kraunama, tarkim nuokalnėje?

mindogasm

#74
Citata iš: kastytis rudokas Įrašytas Sausis 28, 2016, 11:32:21 AM
vat aš lygiai taip ir darau dėl EV... kai žinau, kad kelionė greit baigsis, ypač vakare, tai įjungiu EV, nes paskui ryte vistiek benzinas kraus bateriją. O šiaip EV funkcija tai žmonai labai patinka. Ji pati dar nevairuoja, bet kai važiuojam kur, tai vis sako: "paspausk tą mygtuką" :D :D

dar norėjau paklaust Tavęs, kaip yra tada, kai baterija iki pat viršaus pasikrovusi, bet Priusas vistiek intensyviai (turiu omeny pajudant iš vietos ir pan) naudoja benzino variklį? Ar čia reiškia, kad B variklis dar nepasiekęs atitinkamos temperatūros ar tiesiog mašina sprendžia, kad neefektyvu? Nes kiek važinėju, dar nesuprantu loginio ryšio... kartais, rodos, vos pravažiuoji ir EV pradeda stipriai prisidėt prie kėlionės, o kartais, net gi toliau nuvažiavus nenoriai jis įsikiša į mašinos darbą.

Ai, ir dar, ar nėra blogai, kai baterija pilnai pasikrovus, bet ji vistiek kraunama, tarkim nuokalnėje?

Nemaisykime EV rezimo nuo vaziavimo elektra ramiai spaudziant gaza. EV rezimas imanomas tik kai yra patenkinamos kruva salygu, tokiu kaip ausinimo skyscio temperatura, baterijos temperatura, baterijos ikrovimo lygi, apkrova, ikalnes ir paskutiniu metu itarineti pradedu ir katalizatoriaus temperatura. Kuomet kalba eina apie vaziavima elektra menkai spaudziant gaza, tai velgi i tai ieina mano paminetos salygos. Jei tarkime baterija yra dar salta (minusine) tai ir elektros pajudant is vietos bus naudojama nedaug, nes kompas naudoja daugiau benzino. Kai kalba eina apie variklio apsylima, tai dar kita tema - kol nesusyla variklis iki 73 laipsniu ir neatliekamas pasipurtymas (perejimas i paskutine apsilimo stadija) elektros vartojimas yra mazesnis. Kol variklis nesusiles tam tikrais momentais benzino variklis dirba rimciau ir net sustojus nenustoja veikti.

Iki galo pasikrovusi baterija nera labai blogas dalykas, bet blogas dalykas yra leistis nuo kalno su pilna baterija, nes tuo metu stabdymas vyksta nebe elektros varikliu pagalva, o iprasta stabdziu sistema. Pastaroji tada devisi ir gali perkaisti. Nuokalnem, kuomet baterija buna perkraunama pilnai patartina naudoti B pavara, t.y. stabdyma benzino varikliu.

Siulau apsilankyti mano bloge, rasi ten rasliavos siomis temomis: https://mindogas.wordpress.com/tag/prius/. Ypac tau aktualus irasas apie apsilima ir vairavimo subtilumus: https://mindogas.wordpress.com/2015/06/19/toyota-prius-gen2-vairavimo-subtilybes-ir-penki-hibrido-sistemos-apsilimo-etapai/