Balnojam (chipuojam) broliai auto :))

Pradėjo Kestutis777, Sausis 08, 2010, 23:30:02 PM

« ankstesnis - sekantis »

Kestutis777

Kai Norvegijoi letai velkies kolonoje, nes kazkieno masina per silpna, kad kemperi normalia vilktu, tad pagalvoji, kad labai malonu butu tureti truputi daugiau arkliuku, kad greiciau aplenkti kokius 7 automobilius iki sekancio artejancio posukio..... As nelakstau del lakstimo. O rovimas is vietos irgi tik pagal nuotaika. Dazniausiai as labai graziai ir ramiai vaziuoju..... Bet greiciausiai jus itikinot, kad nereikia nieko keisti ir palikti tiesiog viska kaip yra :) Juk vistik 175 arkliukai irgi gerai traukia :)

laurynui

pas mane tik 85 kw ir tai man atrodo visai neblogai pries tai vazinejiau su 66kw 89 metu pasatuku norvegijoje tai patikek puikiai zinau ka riaiskia vazinet norvegijos keliais
Nieko
Nera
Neimanomo

dtinas

anksciau visi mano chipuoti dyzeliai buvo ir tai daryta buvo vimotoj. Jokiu bedu nebudavo. Ne chipavimas (programavimas) pjauna varikli, o vairuotojas ;). Del protingo perprogravimo jokiu berdu varikliui tikrai nebus. Tikrai tai daryciai savo dabartinei avensis. Atrodo 110 kw daug, bet... rezervas dar yra. Na o chipai (dar kitaip boxai) cia jau loterija. Neiasku kieno saskaita jie galingumas sukelia. Beda ta, klad dazniausiai ten paprasta varza, kuri dedama ant siurblio pravodkes. Sukelia slegi kuro sistemoje nuo 1600 baru iki kokiu 2200 ir to pasekoje isauga galingumas. Taciau ZIAURIAI apkraunama kuro sistema, siurblys. Priklausomai nuo jo bukles, gali istempti 20000 km gal kiek daugiau ir viskas. Bet yra ir "protingu" boxu. Netgi pati solorina (klaipedoje) veza orginalius chipus toytoms. Tiesa kainos ten nuo 1000 euru. Ir be to mano avensiuj, kiek domejaus, neturi boxo. Taigi, rimtai norint deti boxa i savo dyzeli reiketu. Nusipirkti boxa. Isideti. Pravaziuoti, nuvaziuoti pas rimtus dyelistus (kad i Vimota). Kad jie pasijungtu kompa ir paziuretu, kas tas boxas daro. Gal galingumas keliamas, nekeliant kuro slegio. Buna ir tokiu boxu (mazuma). Ir siaip. Vieni boxai webe kainuoja grubiai 150 euru kiti 400 euru. Manau pagal kaina galima spresti apie kokybe. Buvau rades gera tinklapi su chipais toyotoms. Kainos buvo didokos, taciau visa info kiap istaliuoti, berods buvo galima netgi ir grazinti juos jei nepatiktu. Va tokiam reikalaui pasirasyciau, jei veiksmas vyktu lietuvos ribose. Bandysiu ieskoti to tinklapio...

NNZ

čia net pačios TTE tinklapis, kur galima įsigyt.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)


Memelis

As vis dar nesuprantu kodel tu, Kestai777, nenusipirkai to chip. Matosi, kad degi kaip tu jo nori, tad ko lauki. B) Juk pats rasei, kad tas chipas sėmkes kainuoja lyginant su tavo auto...;)
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

Kestutis777

:))) Tai toks reikaliukas :)) Is pradziu as uzsinoriu, paskui skaitau ir aiskinuos :)) Jei po keliu menesiu ir po to ka issiaiskinau, as vis dar noriu, tada isigyju ta daikta :)) Jei ziemai pasibaigus as jis dar noresiu to chipo, tai uzsimetes vasarinius 17 batukus, isigysiu ir ta chipa.... :))) Nors, kas cia zino :)) Turbut kazkodel vistik abejoju, jei jau pradejau tema sitam forume ;) Ar ne? :)

AVENSIS D4D CHIP

cipuokis savo arkli rezultatas isties geras;)as isimeciau power box tai skirtumas tikrai yra,beje D-CAT nebus toks tupas nuo zemu apsuku;)

Kestutis777

Kolega nurode viena norvegiska firmele :) kurioi jis chipa savo Nissan Navarai pirko :) Kitas is ten pirko chipa savo RAV4. Nors kaina apie 1500lt, bet bent zinau, kad patikimas reikalas :))) Vakare daugiau parasysiu :))) Bus dovana sau, gimtadienio proga :)))

dtinas

na skelbkis, nes ir mano gimtadienis arteja :D

modeliuka

juo juo, pasitiuninam mašiniukes, kad pora trejetą šimtų metrų mieste paskrist. :) viskas gerai, aš už tuos visus forsavimus, bet tik, kad toj LT nematau kur tai nuolat bandyt. bent man poros minučių greičio viršyjimo yra per mažai.
Modeliuka

NNZ

Citatamodeliuka parašė:
juo juo, pasitiuninam mašiniukes, kad pora trejetą šimtų metrų mieste paskrist. :) viskas gerai, aš už tuos visus forsavimus, bet tik, kad toj LT nematau kur tai nuolat bandyt. bent man poros minučių greičio viršyjimo yra per mažai.

kaip tai nėra bent jau 2 aeradromai kuriuos galima išsinuomot, kačerginės žiedas...
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Kestutis777

#27
Na, niekas nesako, kad reikia mieste 100km/h lekti ;) Visas reikalas yra uzsidegus zaliai pajudeti pirmam ir issirauti i prieki :D o pasiekus 60km/h atleidi gazo paedala ;)
Vidinis malonumas, kai spustelejus gazo pedala lengvai prikimbi prie sedynes :)
Daznai su lektuvais keliauju, tad jau pripratau prie to jausmo ir labai megaujuos, kai kazka panasaus pajuntu su savo masinyte ;)
Mano drauge megsta isikabinti i duris, kai as imu posukius :D Bet nesuprantu, ko ji baidos, nes as labai myliu savo masinyte ir nieku gyvu nesielgsiu taip, kad ja sulamdyciau ar kitaip sugadinciau ;)


Manau, kad jau apsisprendziau isigyti norvegu firmos produkta TDK nes is ju pirko 2 kolegos ir jie neturi jokiu nusiskundimu :) Beto, variklio efektas didinamas tik 20%, o ne 30% kaip vokieciai siulo, tad maziau perkrova jausis :) Kituose forumuose perskaiciau, kad variklis neturetu nukenteti, jei nevazinesiu pedalo paguldes ant dugno ;) Tipo, sis reikalas padidina galia prie zemesniu apsuku ir taip sumazina kuro sanaudas.... :)

fennix

#28
CitataKestutis777 parašė:
Na, niekas nesako, kad reikia mieste 100km/h lekti ;) Visas reikalas yra uzsidegus zaliai pajudeti pirmam ir issirauti i prieki :D o pasiekus 60km/h atleidi gazo paedala ;)
Vidinis malonumas, kai spustelejus gazo pedala lengvai prikimbi prie sedynes :)
Tai kad pasiekus 60 reikia jungt antra pavara, kuria ir tas 100 pasiekiamas labai greitai... Patinka issiraut i prieki- pradek nuo geltonos. Taip net zazas issirauna.. Taip yra tas malonumas... nenuneigsi... jug turi rimta kW skaiciu... su juo gali drasiai tiesiam kely det i pavesi mane ir dauguma kitu keliuose vazinejanciu....

CitataKestutis777 parašė:
Mano drauge megsta isikabinti i duris, kai as imu posukius :D Bet nesuprantu, ko ji baidos, nes as labai myliu savo masinyte ir nieku gyvu nesielgsiu taip, kad ja sulamdyciau ar kitaip sugadinciau ;)
Ne tik isikabint bet kartais ir uzsimerkt.Ka labiau myli? Ja ar masina? Ar kada stebejai jos veido israiska vaziuojant. Jei manai kad tai jai suteikia laimes- tesk...
Daugumai merginu kur kas labiau patinka stebet tokius vaziavimus ir pasimaivymus daznai is ju pasijuokiant nei sedet viduj ir tai patirt...
Jei nori patirt ta pati kadangi esi "grudintas" siulau susirast pazistamu miesto lenktininku... Kai pavazinesi miestu 200 skersas imdamas posukius suprasi kodel ta ranka slysta prie bet ko uz ko gali isikibt... ir suprasi kokia baime atsiranda kai tokiu greiciu vaziuojant nei is sio nei is to i tavo juosta tau pries nosi trulikas isirikiuoja...

CitataKestutis777 parašė:
Beto, variklio efektas didinamas tik 20%, o ne 30% kaip vokieciai siulo, tad maziau perkrova jausis :) Kituose forumuose perskaiciau, kad variklis neturetu nukenteti, jei nevazinesiu pedalo paguldes ant dugno ;) Tipo, sis reikalas padidina galia prie zemesniu apsuku ir taip sumazina kuro sanaudas.... :)

Tai geriau nieko nedaryk ir guldyk pedala iki dugno... Galios didinimas mazina kuro sanaudas... cia tikras topas... tuoj tavo masiniukas tures 500 ag ir valgys litra dyzelio... Taip, salyginai mazina bet bendras rezultatas vistiek susiveda i padidejusias kuro sanaudas... galios didinimas tai didesnis sudeginamo kuro kiekis. Nepamirsk kad nuo to laikui begant dyla tavo ziedai, krenta kompresija, cilindrai tampa ovalo formos ir jei tu pasveri verta ar ne ir ryzties daryt tai ruoskis variklio remontui. Na nesakau kad sudrosi, bet devejimasis isaugs o patikimumas tikrai nepadides.

O dabar draugiskas patarimas: jei ryzties kazka daryt tai apsvarstyk viska... Pabreziu VISKA. Nera nieko baisiau uz durna tiurlingavima... Pradedant nuo tepalu ir filtru. Bet svarbiausia- tai tavo ausinimo sistema... Nes patikek manim turesi labiau kaistanti varikli, o padidejusi galia ant zemu apsuku duos didesni variklio kaitima stovint karsta vasaros diena pakeliui i Palanga ar net miesto sankryzoj. Na pavaru deze tikrai atlaikys. Bet tu pagalvok ka tavo startavimai daro sankabai...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

NNZ

o fennix sankabai, tai pgr. sankabos diskui kenkia ar ir dar kam? Nes pas mane po tokių važiavimų kai keičiau tai tik sankabos diskas mėlynas buvo, kiti komponentai kaip ir nieko...
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)