Balnojam (chipuojam) broliai auto :))

Pradėjo Kestutis777, Sausis 08, 2010, 23:30:02 PM

« ankstesnis - sekantis »

Kestutis777

CitataMemelis parašė:
Pries naujus buvau Latvijoje ir susizavejau, kiek visokiu pramogu jie turi sugalvoje. Vienas is ju yra ekstremalaus vairavimo kursai vieninteleje tokioje trasoje Rytu europoje. Ju puslapis www.333.lv Cia ta pati, kur siulo laisvalaikio dovanos ČIA MANO NUORODA Pazistami buvo, tai sake tikrai verta pajausti savo auto. Gaila, kad oro salygos man neleido... Gal nulekit ir ten isbandykit savo auto galimybes ;)

O gal visas toyotaclub'as noretu ten nulekti? :)) A? :)) Kaip chebryte mes ten palakstytumem :)) Padragintumem ir palenktiniautumem :)) Ir viskas legaliai! Aisku, reikia isuostyti, kur ta vieta organizuoti kaip grupini tusa ;) Manau, prislegtai ekonomiskos negandu Latvijai tai labai patiktu :D

Reikia paremti broliukus :)

Memelis

Siltesniu metu laiku ta geriausia daryt. Siaip LV kainos dabar draugiskos, verta ten pajudet...
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

Kestutis777

CitataMemelis parašė:
Siltesniu metu laiku ta geriausia daryt. Siaip LV kainos dabar draugiskos, verta ten pajudet...

Na tai taip :)) Katra nors vasaros dienele :)) O gal net visa LT Club iseitu pajudint ta linkme :))
Su striptizo sokejom ir rocko grupe :D

fennix

CitataKestutis777 parašė:
Na tai taip :)) Katra nors vasaros dienele :)) O gal net visa LT Club iseitu pajudint ta linkme :))
Su striptizo sokejom ir rocko grupe :D

As uz jei sokejas ir grupe statai :D
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

NNZ

na tai chebryte kurikit naują temą ir davai diskutuojam, gal kaip tik per GM ir galėtume iki ten palėkt susirast kokią tūsui vietą, kad po pasivažinėjimo būt kur ir atsipūst ;)
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

AVENSIS D4D CHIP

kazkaip nuo cipavimo temos perejot prie tusovkiu;)reik suprast, kad uzcipavusiu savo arklius cia nera B)

horn

O kam juos čipuot? Prieš čipavimą gausi drage statistiškai nuo 20% automobilių, po čipavimo nuo 18% :p

AVENSIS D4D CHIP

o kas apie dragus sneka:)o jei ir sneket tai tikrai ne 18% butu,trauktu kokiu 10%:D ,turbut neteko susidurt su cipuotais auto:p

fennix

CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
o kas apie dragus sneka:)o jei ir sneket tai tikrai ne 18% butu,trauktu kokiu 10%:D ,turbut neteko susidurt su cipuotais auto:p

matai tas cipavimas tai praktiskai jokios nauos neduoda draguot nesvarbu kad varikli isnaudoji maksimaliai... ta pati rezultata duotu slamsto ismetimas is masinos.... Jei nori pajust ta malonu starto jausma- teks ruost tam antra automobili....
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Kestutis777

Citatafennix parašė:
Astros ir civicai- skarbankes... nera ko daugiau tiketis.. Siauliuose chebryte civica paliurlino... 1.5 variklis turba intercooleris 205 hp... trecia pavara ratus suka ant asfalto...
Del idomumo noreciau sudraguot su tavim Kestai... Noriu suzinot koks didelis tas skirtumas tarp droztos ir apynaujes masinos turincios 60 ag daugiau.... cia daugiau nei 50% daugiau... o sukimo momentas pas tave 2.5 karto didesnis....
Idomu pasidare, o prie kokiu apsuku tu 2 pavara jungi? Nes cia kolega pasake, kad yra auto, kurios 100 su 1 pavara pasiekia! :o


AVENSIS D4D CHIP

kam ta antra auto jeigu i sita imetus cipa 200AG gaunasi;)retkarciais pasidraskyti pilnai uztenka:p

dtinas

#57
Citatafennix parašė:
Astros ir civicai- skarbankes... nera ko daugiau tiketis.. Siauliuose chebryte civica paliurlino... 1.5 variklis turba intercooleris 205 hp... trecia pavara ratus suka ant asfalto...
....

Svogeris audi a 6 2,5 tdi chipinta turi. Apie 190 AG. Trecia pavara ant sauso asfalto irgi prasuka ratus. Jam perprogramavimas atsejo 600 lt, o tas civikas kiek sukiso :D?

o su dyzeliu ne startai aktualu, ypac su karavanais. Kitas dalykas yra sukimo momentas is eigos. Ankstesne mano vectra (dar tada buvo nechipinta) 88 kw dyzelis 2,2 dti is eigos nuo kazkur 40 -50 km/h budavo nepavejama astru gsi iki mzdaug 160 -170 km/h. Nors nuo starto uostydavau dulkes ;). Tai nenustebciau jei su celika is starto ta d-cata "padetum" i vieta, nes drage kaip ir pats rasei, svarbu svoris. Bet is eigos nera vilciu Tau.

o su pirma pavara dyzeliui sukti iki tiek, kad imetus antra pavara sukimo momentas butu maximume kazkur. Neverta grezti, nes paskui tos "jegos" nebera.

horn

CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
o kas apie dragus sneka:)o jei ir sneket tai tikrai ne 18% butu,trauktu kokiu 10%:D ,turbut neteko susidurt su cipuotais auto:p
na dragais vadinu tuos startavimus nuo sankryžos. O apie čipavimą  išbandęs bmw 525 td vietoj 115ag padarytą 185ag :D Bet visvien būtų gavęs nuo 2.5 benzo. Va jei padarytų tą avensį >200ag, turėtų biskį judėti.

Kestutis777

Jooo... :))) Nu ir uzsivede tema :)) Linksma :)) Na, kas liecia drago su Celika :)) tai jei ji Toyota Celica 1.8 i 16V (1993–1999) tai pagal statistika iki 100 per 10.2, bet jei kazkatra sustresne, tai atsiliksiu :)) Na, bet vistiek linksma bus :)) Reiks dar ir sauso asfalto sulaukti, dabar juk slidu kolkas ;) Rovimas is vietos ir nuo padangu priklausys :)
O as dar ir pasipraktikuosiu rovima :D
Mano draginimas mieste baigiasi pasiekus 60km/h greiti ;) Labiausiai megstu butent ta momenta, kas is vietos ir atsiplesia, o toliau, tas jau nebeturi esmes :)
Aciu visiems uz info apie "rovimo is vietos" subtilybes :) Bandysiu isiminti ir pritaikyti :))
Jei dar kas ka turi, maloniai laukiu tolimesniu komentaru :))