Nuajas Hibridinis Rav4

Pradėjo Sarunas5, Gruodis 01, 2019, 16:58:13 PM

« ankstesnis - sekantis »

Henris

zodziu, turiu nepabaigta istorija su savuoju Rav4 2019 Hybrid rida nesiekia dar 20k km.
Spalio menesi buvo atliktas antras TA Mototojoj. Lapkricio pabaigoj galvoju pasitikrinsiu techninius skyscius. Visi normoj, isskyrus variklio tepalas buvo perpilta virs max normos apie trecdali. Nuvariau i Mototoja, sako jo sorry nusiurbe pertekliu (sake, kad turi vakumini siurbli per tepalo matuokles anga). Po poros dienu pasitikrinu tepala, jis prie MIN normos, nuvarau vel i atstovybe, skaua perdaug nuemet, padarykit tepalo lygi arciau MAX normos, bet neperpilkit. Ok padare beveik MAX. Po dienos pasitikrinu, viskas ok kaip ir sake. Pora savaiciu vazinejau praktiskai vien mieste, realiai benzininis variklis apkrovu nemate. Per sventes isvarem i pajuri ir grizom i Vilniu 600km magistralej. Lekt nebuvo kaip, nes oro salygos neleido, kai kur vos 90km/h teko vilktis, bet bendrai apie 400km vaziuota buvo 120-130km/h. Ryte pasitikrinu tepala, siek tiek zemiau normos vidurio. Jbtvajmat. Nuvariau i Mototoja, isaiskinau visa situacija, kazka jau norejo pradet giedot apie tepalo suvartojimo normas, sakau bet ne per 600km/h kruiziniu greiciu puse normos.
Uzrase apziurai sausio 4ai, pasiemiau, kad turet extra atveju tepalo 1l i bagazine. Apsilankymo metu kita antradieni, sake apziures visa varikli, gal kazkur prasisunkimu yra alyvos, bet ble ble net 20k km ridos nera ir tokie bajeriai, viskas dengta garantija, praktiskai hibride vidaus degimo motoro net neimanoma uzsukt iki max sukiu. O dabar vazineju su tepalo bonke bagazinej. Sake jei neras tepalo prasiskverbimo pozymiu, tai sureguliuos tepalo lygi ir po 1000km vel reiks apsilankyt ir nuspres ar valgo tepala ar ne. Tai istorija papildysiu kita treciadieni manau. Nors man sitie bajeriai prasidejo po tech aptarnavimo antro, kai siaip pagalvojau pasitikrint skyscius, iki tol ir iki ir po pirmo TA, viskas buvo ok tepalo norma budavo ant max ribos ir iki keitimo nepajudedavo. Kaip manot ar po, kad ir nedidelio tepalo perpylimo virs max jie ir bus pridirbe?? Kas galejo buti kokia tarpinele pramust nuo per didelio slegio ar salnika koki? Tai va isvada tokia, kad jei auto ir naujas ir garantinis, tai dar nereiskia, kad kazkas kazko nenakasiacins ir kad po kapotu nereikia list. Zodziu 2022 spali baigiasi gamykline garantija, tai po tokiu bajeriu dar du metus tikrai reiks pirkti extracare garantija, nes Toyota apipiso visus kurie isigjo auto iki 2020 metu ir galioja tik  3 metai.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

balticam

Tiesa pasakius, manes tai nestebina. Pats zinau bent 4 asmenis su Rav4 hibridais, kurie skundziasi tepalo rijimu. Masinoms iki 3 metu ir privacios, tikrai neuzdroztos. Tepalo lygis virs max ribos neturi reiksmes tam. Viskiems bedos prasidejo po 16-17k. Toyota atrodo iesko bedos, galimas recall'as po kiek laiko nes skundu is klientu nemazai.
Ant garantijos labai neatsidekit biciuliai. Toyota ras 100 priezasciu, kad netvarkyt pagal garantija, suversdama beda ant naudotojo. Buvau seminare ir pasitarimuose, tai sitas klausimas iskeltas tukstanciu nusivylusiu toyota savininku, is kuriu buvo reikalaujama(ir paimta) apsimoket uz remontus. Galima aisku eit per teismus, bet daznu atveju tas kainuos daugiau uz remontus. Cia kaip ir su kiekvienu daiktu; gerai, kol viskas gerai.

Henris

o tie patys 2.5 motorai eina ir i Camry hibridus berods? Bet i HL jau kitokie ane?
Ir sitie 2.5 visiskai nauji nuo 2019 ejo, nes i ravus iki 2019 ejo kitokios modifikacijos. Tai pries du metus paleido, todel neseniai ir pradejo list bedos.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

LM

Juodas humoras, ne 20 t.km bet 200 t.km bėgus reiktų sakyti. Bet kai žinoma, kad žmogus tikrai iš salono ėmęs auto tai šūdinai, lengvai tariant.
Aš turėčiau viltį, kad dėl per didelės normos salnykas, alsuoklis...

Dalius7

Aš net neįpratęs tikrinti tepalo lygio pas naują automobilį. Reikės pradėti stebėti. Įdomu Toyota turi tepalo lygio daviklį?

Henris

As anksciau turetom NAUJOM auto pasitkrindavau tepalo lygi tik po TA kokiai stukai km pravaziaves ir po to pries TA, na dar nebent pries ilgesnes keliones, vidutiniskai 2-3 kartus per metus ir toks bajeris islindo pirma karta. NAUDOTOM auto tikrindavau kas dvi savaites.
Nes jei garantinei uzkaltu motoras ir tai butu del tepalo lygio nebuvimo, vat tada tai tikrai net ir per teismus nelabai ka irodytum.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Logistas

Bet realiai trukstant tepalui juk turetu prietaisu skydelyje kazkas uzsidegti, ar as klystu?
Nes cia kau kritinis gedimas masinos.
Gal as naivus, bet manau, kad jei uzsidega tainor vezimi servisa pas juos ir tegul ziuri. Aisku kaip Henris rase pries tolima kelione butinai reikia paziureti, ypac jei i uzsieni kur varai.

Henris

kol nenukrenta lygis iki tokio kai matuokles tepalas mesiekia tol jokie davikliai nesuveiks, bet geriau iki tokio lygio neleist nukrist, nes tada jau tinkamo tepimo nebegauna tam tikros variklio dalys, tada jau per velu gali buti.
Bet siaip pati situacija siutina, kai perki auto nauja ir realiai permoki uz ta galvos skausmo "nebuvima" o vistiek jis atsiranda.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Henris

US yra recall'as 44000 Toyotu 2.5 varikliam paskelbtas 2019-2020, del itrukimu variklio bloke.
Bet Tenesio fabrike islieti blokai kazin ar iki Japonijos keliavo, kur Europai surinkineja masinas
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

pecionka

Oho, kokia istorija, net nebūtų atėjus mintis stebėti tepalus garantiniam automobiliui.

xaudrius

Hm, net nubėgau iki garažo, kad pažiūrėti, kaip ten su tepalais. Antras aptarnavimas, nuvažiuota 3000 km. Ideali max riba, tepalas skaidrus, gintarinis. Tokviloje po aptarnavimo tikrinau, buvo užpilta lygiai max. Dar kažkaip su kasiakais bėdų išvengiau. Tik po metų valytuvai baigėsi. Pirkta prieš metus, rida 18000 km. O dėl tepalų perpylimo turėjau tokią patirtį. Keičiausi pas garažinį savo senajai Verso tepalus. Užpylė virš max, aš tai pastebėjau, bet meistras ranka numojo, tipo viskas ok. Ir ką, po kiek laiko po mašina ėmė rastis tepalo. Pasirodo tepalo siurblio salnikas. O pakeist ten kokia nesąmonė! Salnikas atskirai nepasiduoda,tik visa detalė. Tai visas malonumas atsiėjo kažkur 600 eur... Kai mašinos vertė 2000.
Kiekvienas spyris į subinę yra postūmis į priekį.

Henris

na daugiau suzinosiu sausio 4 kai vizualiai apziures visa varikli ar nera prasisunkimu, po to sake islygins ant MAX normos ir po 1000km reiks vel atvaryt patikrint. angliskai sitas vadinasi oil consumpion test :) bet susiparines esu pyzdec
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

LM

1/3 tepalo normos tai manu tikrai yra daug ir tas galėjo turėti įtakos.
O kas galėjo nukentėt? Po vožtuvų dangteliu ar gali būti didelis slėgis, kad paveiktų vožtuvų dangtelio vidines tarpines arba vožtuvų kotų sandariklius (gumeles)? Man atrodo išsukus žvakes galima irgi tam tikras išvadas padaryti.
Kitas dalykas karterio alsuoklis, Jeigu buvo šaltas oras gal būt galėjo jį užnešti ir todėl atsirado staigus tepalo sunaudojimas.

LM

 Nes jeigu bėgtų į išorę ant variklio, tai jau turėjo matytis, 1l tepalo išpylus ant variklio tikrai bus nubėgimų.

Dalius7

Patikrinau situaciją su tepalu.
TA atliktas pries 2 savaites ties 44kkm. Dabar odometras rodo 46kkm. Tepalo lygis ~1mm virš viršutinės normos.
Kas buvo iškart po pakeitimo, deja, nežiūrėjau.