Nuajas Hibridinis Rav4

Pradėjo Sarunas5, Gruodis 01, 2019, 16:58:13 PM

« ankstesnis - sekantis »

Henris

as manau, kad deze su motoru visada turi judejima minimalu, neveltui ant ju kabinamos "pagalves" o kai pasvirus auto tai kazkuri pagalve labiau pasispaudus yra ir turi maziau amortizavimo eigos, todel ir jauciasi sudunksejimas per korpusa.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Rookie

Su Subaru Outback irgi budavo smugiai, bet tik tada kai masina priparkuota ant nuokalnes, t.y. P ant itampos, dabar su hibridu tik 4K pravaziuota, bet net ant itampos nera kol kas smugio. (2021 metu)

LM

Įkalnėj/nuokalnėj tai kaip ir šnekam yra "įtempimas", turėtų būti įjungtas rankinis stabdis. Net su įjungtu rankiniu ant įtempimo vis tiek buvo juntamas stuktelėjimas, bet aš kalbu kai stovi ant sąlyginai lygaus paviršiaus.

Rookie

Tokiu atveju pas Subaru nebuvo, o RAV4 tuo labiau dar pas mane nera. Jei bus parasysiu po 2-3 metų  :)



LM

Citata iš: Rookie Įrašytas Sausis 19, 2022, 21:05:52 PM
Tokiu atveju pas Subaru nebuvo, o RAV4 tuo labiau dar pas mane nera. Jei bus parasysiu po 2-3 metų  :)
Kiek esu važiavęs su paprasčiausiu automatu tai visada buvo juntamas tas įjungimas tai nematau čia nieko baisaus.
O toyotų hibridų dėžės galvoju amžinos su labai retomis išimtimis.




Henris

tai, kad ten kaip ir nevisai deze, visas perdavimas vyksta per inverteri ir el motora i ratus, bent jau as taip suprantu kai ziurejau animacijas youtube
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

xaudrius

Citata iš: Henris Įrašytas Sausis 20, 2022, 12:56:31 PM
tai, kad ten kaip ir nevisai deze, visas perdavimas vyksta per inverteri ir el motora i ratus, bent jau as taip suprantu kai ziurejau animacijas youtube
Inverteris keičia įtampą iš nuolatinės į kintamą. O pavarų dėžė apkrovas perduoda planetariniu mechanozmu. O jis yra tikrai patikimas.
Kiekvienas spyris į subinę yra postūmis į priekį.

LM

Kalbama, kad suprasti kaip veikia hibridinė pavara nėra tai jau paprasta.
Kaip ir kyla klausimas kokia tada stb. pėdalo paskirtis?
Vairuotojas atlieka veiksmą mechaninį, o kompiuteris vertina ką duotuoju momentu reikia daryti, stabdyti, stipriai stabdyti ar perjungti pavarą. Stabdžių sistema susijusi su generatorių darbu dėžėje.
Tipo dėžė su varikliu sujungta tiesiogiai, bet yra dar toks "dempferinis" diskas, kuris turi sugerti ir amortizuoti vibracijas ir smūgius. Bent Priusuose IV ar V kartos yra atsiliepimų, kad su tuo disku būna problemų ir po nedidelės ridos ~ 40 t.km.

pecionka

Ar jau matėt kaip atrodys RAV4 pilnai elektrinė versija?



Pagal visus parametrus tai labai artima Teslai ir kitiems tokio segmento automobiliams:
https://www.toyota-europe.com/new-cars/bz4x/

Manau be 70k net pačios paprasčiausios versijos nepaimsi, na lauksim kainoraščio.

Henris

maciau ir jau ne karta video, tik dar vaziuojancios nemaciau, nes cia tik prototipas, serijine gamyba turetu prasidet siu metu gale arba kitu pradzioje. Pats paprasciausias turetu eit nuo 50k euru. Su Tesla net neverta lygint jei netures tokio autopiloto kaip Tesla. Nors kiek zinau, kad kazkoki deala Toyota ir Tesla turi, berods Toyota skolins mechanikos daliu is saves, o Tesla turetu gelbet Toyota nuo pasenusiu software technologiju.
Bet sitas jei nuvazius 400km ant popieriaus, realiai bus 250-300km tai siandien tokie ridos skaiciai su viena ikrova manes netenkina. Juolab dar su LT tokia skurdzia EV infrastruktura, tai...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

LM


Henris

+- 10k man jau skirtumo nera, vistiek nepirksiu :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

LM

po 3-5 metų, vietoj RAV'uko?  ;)
O kaip baigėsi su tepalo lygiu?

Henris

dar liko apie 200km iki lygio patikros atstovybej, tik gaila, kad is tos stukos km tik 250 pravaziavau magistralej, priminsiu, kad tepalo sumazejima pastebejau butent po 600km magistralej leistinu greiciu
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Dalius7

Ar žinojote, kad ~20 sek. palaikius nuspaustą užvedimo mygtuką, galima užvesti be nuspausto stabdžių pedalo.
Nelabai suprantu kam to reikia, bet gal kam pravers :)