Vibracija greitai isibegejant

Pradėjo Henris, Sausis 20, 2011, 20:42:13 PM

« ankstesnis - sekantis »

Aivis

Širyt specelei patikrinau,visos pavaros įsijungia stovint vietoja,3 ir 5 gal kiek sunkiau(o gal normalei,gal taip atrodė,kad aš jas daugiau tikrinau),bet isijungia iki galo.
Gazas dugnas .......

Henris

Siandien teko pas meistra isest i 2008 m Avensi 2,2 dyzeli, 6 pavaru, deze, tai nepalyginsi, sankaba lengvute, visi begiai veitoj jungiasi uzvedus varikli, tai visgi jauciu sankabele pas mane pareidineja, nes jau 4 pavara, spustelejus smarkiau, kaip automatas, biski pakyla apsukos ir tik paskuj didelis pagreitejimas, ant zemuju pavaru, nera, 3 pavara vibruoja :) Jau pradedu taupyt, meistras sake, jau drasiai visiem deda vietoj dvieju masiu smagracio, vienos mases, su nauju sankabos komplektu, detales turetu kainuot apie 1300lt, darbas apie 500-600Lt. Dar prie to pacio reikia ziuret kaip sankabos cilindras dirba, pavaru dezes skyscio papildimas, tai ko gero man sis malonumas kainuos apie 2000Lt
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Aivis

O tai kiek mašina yra pravaževusi (jei ne paslaptis),kada maždaug tai sankabai galas ateina?
Gazas dugnas .......

Henris

lipa ant 190000km, siaip sakoma kad sankabos D4D laiko apie 200000km, tai matyt mano avikas priklauso statistiniam.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Aivis

CitataHenris parašė:
lipa ant 190000km, siaip sakoma kad sankabos D4D laiko apie 200000km, tai matyt mano avikas priklauso statistiniam.
:(
Gazas dugnas .......

dtinas

#20
pas koki cia meistra konsultavaisi? kazi kaip 2,2 d4d sankabos laiko? Jei rasai, kad jau drasiai visom deda neplaukiojancius smagracius, tai matosi, kad jau turi patirties?..
beje manasis avensis jau nubeges 172 000km. Jau reikes pradeti irgi galvoti trubut apie nelinksma ateiti.

Henris

Na nezinau ar visu markiu auto deda vietoj dvieju masiu paprastus, bet minejo kad jau yra keite, WV, Corrolai D4D, RAV4 D4D ir puikiausiai zmones vazineja, sankaba niekuo blogesne netampa, nes dvieju masiu smagratis neva skirtas smugiam sugerti, uzvedant ir gesinant varikli ir pan. Zodziu del komforto. O kiek sankaba laikys tai cia dar ir nuo vairuotojo priklauso, kadangi as ne pirmas savininkas, nezinau, kaip iki tol buvo vazineta, pazystamas turi 2004 m Avensi kuri pirko kai buvo 160000km, o sankaba parejo ant 180000km, kadangi jis imones direktortius, tai leido sau pakloti uz viska 6000lt ir pasikeisti atstovybeje :) As tiek pinigu nezadu kisti, ir jei yra paprastesnis variantas, kuris nekenkia auto, tai kam moket 4000-6000lt, jei gali tai gauti uz 2000lt. Beje kazkas jau cia is klubo yra keites 2 masiu smagrati antra karta, oirignalas atlaike 200000km, pakeistas 80000km :) O vienos mases smagraciai tokiu bedu kiek suprantu neturi, kad vos ne su kiekvienu dirzo keitimu dar + ir sankabele pasikeisti. Beje as nesu garantuotas ar pas mane smagracio beda, gal jis dar pakankamai normalus, nes garsu kazkokiu (kalenimu) nesklinda, tik pati sankaba dirba ne taip kaip priklauso. Zodziu nenuemes nesuzinosi, aisku didziausias ablomas butu jei susiruosciau keisti sankaba, o pasirodytu, kad streikuoja kokia greiciu deze, nusisauciau :(
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

kaktusas

Na pas mane tai su 5 pavara tos bėdos vibracinės, 1800-2000 apsukų kol prašoka kai užmyni... Kolkas paskutinė diagnozė kad pavarų dėžė. Bet gi nesinori ardyt...

Aivis

Nežinau kiek teisybės,bet klapėdos toyotos servise man sakė,kad II kartos avensiuos tos sankabos netokios jau ir blogos,tipo laiko gerai ir mažai kas jomis skundžiasi.
Gazas dugnas .......

Henris

Tai gal jei taip sako, sankabos patvaresnes, tik dezes prastesnes :) Odel vibro nuo 1800-2000rpm, tai ir pas mane siek tiek jauciasi, siandien tikrinau net ant laisvu ir pas mane ir ant 2008m 2,2 D4D kad ir stovint vietoje siek tiek vibruoja ir ant laisvo begio, tai matyt cia koks rezonansinis reikalas, o ne problema. As nekreipciau demesio jei ta vibracija butu buvus visalaika, o dabar sutapimas ant aukstu pavaru prabuksuoja sankaba, ar kazkas tai, bet garsu nera, bet as isivaizduoju jei butu beda pavaru dezej, butu ojoj kokie garsai, krupliararciu dantu prasisukima manau tikrai girdetume :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Aivis

CitataHenris parašė:
Tai gal jei taip sako, sankabos patvaresnes, tik dezes prastesnes :) Odel vibro nuo 1800-2000rpm, tai ir pas mane siek tiek jauciasi, siandien tikrinau net ant laisvu ir pas mane ir ant 2008m 2,2 D4D kad ir stovint vietoje siek tiek vibruoja ir ant laisvo begio, tai matyt cia koks rezonansinis reikalas, o ne problema. As nekreipciau demesio jei ta vibracija butu buvus visalaika, o dabar sutapimas ant aukstu pavaru prabuksuoja sankaba, ar kazkas tai, bet garsu nera, bet as isivaizduoju jei butu beda pavaru dezej, butu ojoj kokie garsai, krupliararciu dantu prasisukima manau tikrai girdetume :)
Jei tau be jiokio garso prabuksuoja,tai gal papraščiausei diskas tik sudilo ir tiek bėdos:).Manau jei pats diskatorius butu sutižes,tai vibracija butu didelė,jei dėžėj prabuksuotu,tai girdėtum užima ar dar kanors panašaus ir toli jau nebevažiuotum.Manau ardyti jau turėsi greitai ir nuėmes dėže viska pamatysi.
Gazas dugnas .......

Singer

Plaukiojančio smagračio statistinis gyvenimas "Avensyje" - 150000 km. Tikriausiai ir nuo važiavimo stiliaus kažkiek priklauso.

Henris

Dar karteli klaustelsiu, cia sitoje temoje mineta buvo, kad galima reguliuotis sankabos pedalo eiga, o tai galioja ir hidraulinei sankabai? Kad neprireguliuociau ko nereikia :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

dtinas

Gali reguliuoti ir savo sankabos pedala. O kokioje dabar padetyje esant sankabos pedalui pradeda "kabinti"?

Henris

Matai, daba ten prieit pasiziuret ziauriai sudetinga, labai giliai tas cilindriukas pedalu, reikia vos ne ant sniego atsisest, uzverst galva, atstumus sedyne, kad kazka ten pamatytum, su ranka bandziau uzciuopt, tai prie cilindro uzciuopaiu tik viena verzle, bet jauciu ne ta, nes ten pagal uzciuopima atoro, kaip tviritinimas cilindriuko prie pacio korpuso.
Sankaba jau 3 metai griebia beveik nuo dugno, del to as speju, kad ja ir droziau 3 metus, nes matyt neissimindavo iki galo, del to vietoje stovint uzvedus varikli 3 ir 5 begi nevisada ikalt eina. Tai daba kadangi sankaba ant ausstesniu begiu jau praslista, speju, kad del tokiu bajeriu man ir sudilo kokis tai diskatorius ar dar kas... Tik bent jau guodzia tai, kad ikalant begiu, jokiu garsu nera... Meistrai sako, kad hidrauline sankaba neturetu buti reguliuojama, pedalas reguliuojasi, tik nuorinant sankaba. Tai nezinau  kuom tiket....
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019