Balnojam (chipuojam) broliai auto :))

Pradėjo Kestutis777, Sausis 08, 2010, 23:30:02 PM

« ankstesnis - sekantis »

nerijus242

kestuti777,buvai minejes kad zadi ant stendo savo auto nuvarit po to chipavimo,ar buvai labai jau idomu ka jie ten pasakis.:)

Kestutis777

Buvau nuvares, matavo bet kazkokius grybus rode tie ju prietaisai ir liepe atvaryti po poros savaiciu, ko as nepadariau....

jokas

na pas mane yra 2.0 d4d 66kw - akivaizdziai truksta galios. Kiek suprantu - skiriasi nuo 81 kw tuom kad ner intercoolerio ir kompas kitos...  Intercooler kaina srote apie 200lt, plius darbas...   Kompas brangokas, tuomet vertetu programiskai cipuot...  Tokios mano fantazijos...  Svarstau, ar turi pagrindo, ar ne???:)
Verso 2.0 d4d

Ichtiandrs

#363
Biskuti prikeliu tema. Radau ale ne "kitaiska" :
http://www.piasiniengineering.com/uploads/media/BROCHURE__POWER_BOX__2010_ENGLISH.pdf

Visgi koks butu reziume variantas? Kalbant apie jau Kestucio,Avensio ir Vinco isbandytus ir uz tikrai "nenuplunksnuojancia " kaina?
Aisku, Previa sunkiausia is visu, bet mielai pasididinciau trauka 1500-2200 diapazone.
Jei cia rasau, vadinasi, kazkas svarbu

Tuziukas


capris

Kiek domejausi tai ne, 2,0 D4D 85 kw tipo taip sako kad neimanoma cipuoti, bet uzsienio forumose paskaitinejau tai radau kad daug kas cipuojasi, bet pas mus Lietuvoj nera ant tiek geru auksarankiu

Tuziukas


Bemsas

#367
Toyotos cipuojasi tik 1.4 dyzeliai. Kiti nesicipuoja. O visokie POWERBOX yra nesamone, nes jie keicia slegio davyklio parodyma ir todel sukeliamas didesnis kuro slegis sistemoje. Siurblys veikia su didesne apkrova, ir neiaku kiek jis gali atlaikyti. Galios tai neduos, o problemu ir kuro didesnio rijimo bus. O efektyvumas bus kaip nuo NEO SOCKET kuris padidina galia 2 kartus http://www.kiauletaupykle.lt/kaunas/akcija/1499/24-Lt-uz-99-Lt-prietaisa-mazinanti-dyzeliniu-ir-benzininiu-varikliu-kuro-sanaudas ar aktyvatoriaus http://www.aktivna.lt/lt/aktyvatorius
Kai cipuoja programiskai, tai keiciama daug parametru, tame tarpe ir turbinos slegis, o ne tik kuro padavima padidina.

kalava

Citatabemsas parašė:
Toyotos cipuojasi tik 1.4 dyzeliai. Kiti nesicipuoja. O visokie POWERBOX yra nesamone, nes jie keicia slegio davyklio parodyma ir todel sukeliamas didesnis kuro slegis sistemoje. Siurblys veikia su didesne apkrova, ir neiaku kiek jis gali atlaikyti. Galios tai neduos, o problemu ir kuro didesnio rijimo bus. O efektyvumas bus kaip nuo NEO SOCKET kuris padidina galia 2 kartus http://www.kiauletaupykle.lt/kaunas/akcija/1499/24-Lt-uz-99-Lt-prietaisa-mazinanti-dyzeliniu-ir-benzininiu-varikliu-kuro-sanaudas ar aktyvatoriaus http://www.aktivna.lt/lt/aktyvatorius
Kai cipuoja programiskai, tai keiciama daug parametru, tame tarpe ir turbinos slegis, o ne tik kuro padavima padidina.

na, ir ka i tai atdakys powerbox savininkai? :-)
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

AVENSIS D4D CHIP

Citatakalava parašė:
Citatabemsas parašė:
Toyotos cipuojasi tik 1.4 dyzeliai. Kiti nesicipuoja. O visokie POWERBOX yra nesamone, nes jie keicia slegio davyklio parodyma ir todel sukeliamas didesnis kuro slegis sistemoje. Siurblys veikia su didesne apkrova, ir neiaku kiek jis gali atlaikyti. Galios tai neduos, o problemu ir kuro didesnio rijimo bus. O efektyvumas bus kaip nuo NEO SOCKET kuris padidina galia 2 kartus http://www.kiauletaupykle.lt/kaunas/akcija/1499/24-Lt-uz-99-Lt-prietaisa-mazinanti-dyzeliniu-ir-benzininiu-varikliu-kuro-sanaudas ar aktyvatoriaus http://www.aktivna.lt/lt/aktyvatorius
Kai cipuoja programiskai, tai keiciama daug parametru, tame tarpe ir turbinos slegis, o ne tik kuro padavima padidina.

na, ir ka i tai atdakys powerbox savininkai? :-)
su powerboxu jau palei 100000km prasmaugiau vįskas ok,jokiu problemu delto nekyla,zinoma programiskai be abejo geriau viskas susireguliuoja,nedumina bet deja toyotoje tai neimanoma(isskyrus 1,4d)

AVENSIS D4D CHIP

Citatabemsas parašė:
Toyotos cipuojasi tik 1.4 dyzeliai. Kiti nesicipuoja. O visokie POWERBOX yra nesamone, nes jie keicia slegio davyklio parodyma ir todel sukeliamas didesnis kuro slegis sistemoje. Siurblys veikia su didesne apkrova, ir neiaku kiek jis gali atlaikyti. Galios tai neduos, o problemu ir kuro didesnio rijimo bus. O efektyvumas bus kaip nuo NEO SOCKET kuris padidina galia 2 kartus http://www.kiauletaupykle.lt/kaunas/akcija/1499/24-Lt-uz-99-Lt-prietaisa-mazinanti-dyzeliniu-ir-benzininiu-varikliu-kuro-sanaudas ar aktyvatoriaus http://www.aktivna.lt/lt/aktyvatorius
Kai cipuoja programiskai, tai keiciama daug parametru, tame tarpe ir turbinos slegis, o ne tik kuro padavima padidina.
o prie ko čia šitie Š i prikurke ir Š ant šlangeliu prie boxu?:)

capris

Bet kaip ir as noreciau kad biski galios butu, pries tai turejau A4 su 96 kw tai eidavo daug geriau tokia astresne

AVENSIS D4D CHIP

Citatacapris parašė:
Bet kaip ir as noreciau kad biski galios butu, pries tai turejau A4 su 96 kw tai eidavo daug geriau tokia astresne
tai imesk boxa ir bus šustresnė

capris

Tai kad bijau pirkt be rekomendacijos, jei siulo tai kaina jau beprotiska, is kur tu pirkai?

Tuziukas