Ijungus degimą užgesta elktros prietaisai

Pradėjo widzew, Vasaris 15, 2012, 21:23:52 PM

« ankstesnis - sekantis »

widzew

TOYOTA Avensis D4D neįdėjus raktelio į užvedimo spyną visi elektros prietaisai (ilgosios, trumposios lempos, salono apšvietikmas veikia puikiai). Pasukus užvedimo raktelį per viena pozicija irgi viskas ok. Įsijungia radijas viskas puiku. Įjungus degimą (starterio nesukama) visi elektros prietaisai uzgesta, net ir radijas. Jei elektros prietaisai prieš įjungiant degimą išjungti, įjungus degimą nebeveikia. Tik kelios skydelio lemputes blankiai mirksi, kaip kontakto nebūtų.

Automobilis į gedimo vietą atvažiavo normaliai. Visą laiką užsivesdavo iš pusės pasukimo, net ir per šalčius. Akumuliatoriaus klemus nuvaliau ir perveržiau. Nepadėjo.

Kas gali būti?

Trumpina pakaitinimo žvakės? Gal dar kas?

Venza

 Ko gero problema spyneles kontaktuose.Naujasnems masinoms visi prietaisai isjungiami starteravimo metu,kad taupyt energija.Pas tave tokia funkcija isijungia ijungus degima,tai gal spyneles kontaktai susikniso?
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

widzew

Aš starterio net nesuku, tik ijungiu degimą viskas užgesta net ir radijas, kuris is vis graną elektros rija.

MindeJ

Gal nusisnekesiu, bet paziurek ar minuso laidas gerai prisuktas prie kebulo.

widzew

Kur žiūrėti? Kurioj vietoj jis prie kėbulo sukasi?

ramas

man tai pat buvo,kai akumulatoriau klemos buvo atsipalaidavusios.vos nepardaviau masinos :D
ramas

dzonas

CitataKur žiūrėti? Kurioj vietoj jis prie kėbulo sukasi?

Vesk pirstu nuo akumo minuso klemos storu laidu ir paliesi korpusa. Ten ir ziurek ar geras prisukimo kontaktas
15 metu su dyzeliu

arunaskeras

Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

S_Kulikauskas

#8
Kai mokiausi meistriukai aiskino viena paprasta dalyka: remonta reikia pradeti nuo to kas paprasciausiai patikrinama.

Taigi ir tavo atveju neskubeciau spynos draskyti, o tikrinti mase.

Jai neturi testerio imi paprasta lempute, viena gala ant "+" klemos kita prie variklio korpuso. Zinoma svies, bet ziurek ar svies ijungus degima ir dar ydomiau ar svies bandant sukti starteri.

Jai lempute gesta tai spyneliu ardyti nereikia, tuomet: 1. tikrini akuma (taspats metodas tik lemputes abu galus glaudi tiesiai prie klemu). 2.Tikrini mase, vizualiai ar neapsioksidavo nuo klemu einantys laidai, ar jie gerai prisukti prie korpuso 3.Tikrini variklio mase, nes daznais atvejais tai atskiras laidas (siam gedimui nustatyti paprasciausiai imi gabala gero laido ir dedi tiesiai nuo klemo "-" prie variklio ir ziuri ar gedimas neprapuole.

Na o toliau sudetingesni dalykai, galesiu aprasyti ir juos, bet pirma pasitikrink situos.

widzew

Siandien pamatavau su testeriu. Neijungus degimo testeris rodo apie 12 voltu ant gnybtu. Ijungus degima, isijungia pakaitinimo zvakes ir itampa ant akumo gnybtu krenta iki 3-4 voltu. Cia akumui viskas? Ar dar bandyt mases prisijungimus prie korpuso ziureti.

Venza

 Cia jau tikrai akumas nusprogo :( .Neturetu krist itampa maziau 10 voltu.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

S_Kulikauskas

 Tikejausi tokio rezultato. Nes yra teke tai matyti ir anksciau, kad akumai taip netiketai mirsta. Matomai vidui kaskas nutruksta, vienoje is celiu ir rezultate talpa labai nepasikeicia bet momentine stove nukrinta nesveikai.
 
 Na del visako pabandyk ji paspardyti ir klemas patrumpinti, tik ziurek atsargiai, kad nesusprogdintum ar nenusidegintum ;)

Yra buve, kad toks akumas sekmingai dar puse metu veike. Bet vilciu dauk nedeciau.

widzew

Taip ir buvo. Akumas nusprogo. Prie nedidelės apkrovos viskas ok. O tik srove padideja itampa ant akumo gnybtu krenta iki 3-4 voltų. Delto visi prietaisai ir uzgesdavo. O nusprogo akumas keistai, atvažiavau normaliai, ir jokių problemų iki tol nebuvo niekad su akumu. O po pusvalandzio, is karto mires akumas. Nors atrodo ir salcio nebuvo.

Ir dar masina be akumo para prastovejo (kol sena akuma pridaviau ir nauja nusipirkau). Idejus akumą atsirado salutinis efektas. Seniau neprisegus dirzo tik lempute mirksej, o dabar ir garsinis signalas atsirado. Ryskiai gamykliniai nustymai sugrizo :(. Gal kas zino, kaip perprogramuoti, kad tas garsas dingtu :).

arunaskeras

Citatawidzew parašė:
Taip ir buvo. Akumas nusprogo. Prie nedidelės apkrovos viskas ok. O tik srove padideja itampa ant akumo gnybtu krenta iki 3-4 voltų. Delto visi prietaisai ir uzgesdavo. O nusprogo akumas keistai, atvažiavau normaliai, ir jokių problemų iki tol nebuvo niekad su akumu. O po pusvalandzio, is karto mires akumas. Nors atrodo ir salcio nebuvo.

Ir dar masina be akumo para prastovejo (kol sena akuma pridaviau ir nauja nusipirkau). Idejus akumą atsirado salutinis efektas. Seniau neprisegus dirzo tik lempute mirksej, o dabar ir garsinis signalas atsirado. Ryskiai gamykliniai nustymai sugrizo :(. Gal kas zino, kaip perprogramuoti, kad tas garsas dingtu :).
Paprastas budas uzsisegti saugos dirza
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

arytis

Citatawidzew parašė:
Taip ir buvo. Akumas nusprogo. Prie nedidelės apkrovos viskas ok. O tik srove padideja itampa ant akumo gnybtu krenta iki 3-4 voltų. Delto visi prietaisai ir uzgesdavo. O nusprogo akumas keistai, atvažiavau normaliai, ir jokių problemų iki tol nebuvo niekad su akumu. O po pusvalandzio, is karto mires akumas. Nors atrodo ir salcio nebuvo.

Ir dar masina be akumo para prastovejo (kol sena akuma pridaviau ir nauja nusipirkau). Idejus akumą atsirado salutinis efektas. Seniau neprisegus dirzo tik lempute mirksej, o dabar ir garsinis signalas atsirado. Ryskiai gamykliniai nustymai sugrizo :(. Gal kas zino, kaip perprogramuoti, kad tas garsas dingtu :).

Dar ir stiklu pakelimo AUTO funkcija gali neveikti, kai buvo atjungtas akumas.