D4D engine preheater. Kaip veikia?

Pradėjo drwtsn, Spalis 20, 2009, 12:29:08 PM

« ankstesnis - sekantis »

virme

Tai štai, dėkui SauliuiSSS ir bemsui už norą padėt, lieku skolingas alaus. Pakūriau tikiuosi savo eberi. Iš 5 paleidimų nė karto neužsispyrė. Buvau paskerdęs pečių, viduj viskas kaip nauja kaip kad būtų nedirbusi niekada. Tik ant ugnies daviklio buvo prilipęs lyg tai šlako gabalas didumo kaip žirnis, nežinau iš kur. Nuvaliau,dabar lygtai veikia, žiūrėsim kas bus kai jo tikrai reiks.

virme

#271
Tai štai, dėkui SauliuiSSS ir bemsui už norą padėt, lieku skolingas alaus . Pakūriau tikiuosi savo eberi. Iš 5 paleidimų nė karto neužsispyrė. Buvau paskerdęs pečių, viduj viskas kaip nauja kaip kad būtų nedirbusi niekada. Tik ant ugnies daviklio buvo prilipęs lyg tai šlako gabalas didumo kaip žirnis, nežinau iš kur. Nuvaliau,dabar lygtai veikia, žiūrėsim kas bus kai jo tikrai reiks.

egariukas1

Citatabemsas parašė:
Paprasti preheatoriai stovi OPEL DTI motorose. Srote preheaterio kaina pilno komplekto (pecius + kuri siurblys) apie 300lt buvo. Dar ju skirtumas yra pagal galinguma. D3WZ - 3KW, D5Wz -5Kw. Dar galima isimti is kokio Sharan, Galaxy Alhambra TDI, Ten stovi 5kw, bet siurbiai kuro buna supuve. Suvartojimas autonomkes nedidelis per valanda apie 0.1L kuro ir 21w elektros (faktiskai kaip degantis 1 STOP lempute gale.) Perdarinejau OPEL i autonomke, tai klimato kontroles bloke yra paruosimas Webastai, tad ventiliatorius pradeda suktis, kai tosolas gerokai pasyla. Toyotos tokios galimybes nera lyygtais.
Velniop tas salono ventiletorius,svarbu variklis pasiltu,nereiketu lauzyt rytais

Saulius SSS

#273
Citatavirme parašė:
Tai štai, dėkui SauliuiSSS ir bemsui už norą padėt, lieku skolingas alaus . Pakūriau tikiuosi savo eberi. Iš 5 paleidimų nė karto neužsispyrė. Buvau paskerdęs pečių, viduj viskas kaip nauja kaip kad būtų nedirbusi niekada. Tik ant ugnies daviklio buvo prilipęs lyg tai šlako gabalas didumo kaip žirnis, nežinau iš kur. Nuvaliau,dabar lygtai veikia, žiūrėsim kas bus kai jo tikrai reiks.
niekas uz liezuvio netempe :D. busiu LT butinai priminsiu ;) .sekmes
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

virme

Vėl atnaujinsiu tema. Taigi vis dėlto mano vargai degimo kameros išvalymu tam vokiškam stebuklui nesibaigė. Vėl pradėjo mano eberis grybą pjaut. Suradau kas padaro diagnostiką, kuri parodė kad blogas ventiliatoriaus varikliukas. Tačiau pečius pasirodo pradirbęs tik 400 val. ir viduj kaip naujas, varikliukas pajungus prie maitinimo šaltinio pradeda suktis nuo 0,5 V. Taigi varikliukas atpuolė. Nutariau ardyt smegeninę. Nieko ten sudėtingo nėra, tik problema tas užlietas silikonas. Po 5 val. darbo su keliom kartu su silikonu nusilupusiom detalėm, plokštė pasirodė visu gražumu. Vokiečių montažas prastesnis negu pas kiniečius, praktiškai detalės priklijuotos tuo pačiu silikonu, o ne prilituotos, ypač jungtis kur jungiasi laidai. Dar valanda su lituokliu gamyklinio broko taisymui ir eberis vėl dirba be priekaištų. Tik vienas klausimas, kuo užlieti tą plokštę? Silikonu nesinori nes jei dar kartą reikės jį atlupti vėl visa diena darbo. Be to paprastas silikonas laidus elektros srovei. Galbūt yra kokia derva atspari temperatūrai ir tirpstanti terpentine, kad pamirkius lengvai nusiimtų. O gal visai neverta nieko ten užpylinėt, nes mano atveju eberis stovi variklio skyriuje aukščiau išsiplėtimo bakelio kaip nuotraukoj (ne kažkurtai apačioj prie rato) ir drėgmės vargu ten ar gaus. Juk webastoms ta smegenų plokštė neužlieta niekuo ir veikia. Tai tiek. Gal kam bus naudingas šis mano aprašymas.

Saulius SSS

sakyciau nieko tu ten nepilk. jei  kada gyvenime plausi varikli tada jau kazko turesi imtis ,kad apsaugoti smegenine.ten gi vanduo nuo lietaus tai nepatenka.webasto neuzlieta,bet webasto smegenys stovi masinos salone.(bent kiek as esu mates).
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

Silkinas

Citatavirme parašė:
VTačiau pečius pasirodo pradirbęs tik 400 val. ir viduj kaip naujas, varikliukas pajungus prie maitinimo šaltinio pradeda suktis nuo 0,5 V. (ne kažkurtai apačioj prie rato) ir drėgmės vargu ten ar gaus. Juk webastoms ta smegenų plokštė neužlieta niekuo ir veikia. Tai tiek. Gal kam bus naudingas šis mano aprašymas.

Gerai dirbo tas tavo pečius . Mano pečius užsilenkė po 8 valandų :(    sugedo ta sušikta silikoninė valdymo plokštė. Taisyti kaip ir brangoka būtų.

Bemsas

Uzpilti reikia butinai, nes plokste randasi lauke, ir ja paveikia dregme. Kaip variantas nupurksti laku, kaip nupurkstos visos plokstes. O eberio plokstes maciau 2 tipu: uzpilta kieta tamsia kaip smala, ir labai minkstu permatomu silikonu.

virme

CitataSilkinas parašė:
Gerai dirbo tas tavo pečius . Mano pečius užsilenkė po 8 valandų :(    sugedo ta sušikta silikoninė valdymo plokštė. Taisyti kaip ir brangoka būtų.
Rusų forumuose daug skaičiau apie juos. Ten pagrindinė bėda yra su blogu litavimu, nes plokštė daugiasluoksnė su geru laidumu šilumai, todėl reikia aukštesnės temperatūros lituojant  ko tikriausiai ir pritrūksta gamykloje, nes ten litavimas vykdomas vonelėse. Bandyk taisyti pats juk nieko neprarasi, vis tiek neveikia, o gal pavyks kaip mano atveju. Didžiausia problema - silikonas. Reikės tik šiek tiek  kantrybės ir kruopštumo. Kaip rašo rusai 99% gedimų jose dėl blogo montažo (litavimo).

Bemsas

Plokste uzpursk http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=38146 , nes nueis oksidacija ir supus plokste. As kiek ardziau ju, tai blogai prilituotas buvo zvakes valdymo tranzas.

virme

#280
Citatabemsas parašė:
Plokste uzpursk http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=38146 , nes nueis oksidacija ir supus plokste. As kiek ardziau ju, tai blogai prilituotas buvo zvakes valdymo tranzas.
Dėkui už nuorodą. Aš jau galvojau storai aptepti visą plokštę tepalu (solidolu) ciatim ar kokiu geresniu. Lydosi jis nuo 200 C (ten tiek tikrai nebūna) tad nenubėgs, chemiškai neagresyvus, neišdžius,  lengva nuplauti terpentinu ir nuo drėgmės gerai saugotų. Bet lakas turbūt geriau. Ar esi bandęs paskui su kuo nors jį nuimti reikalui esant (ne mechaniniu būdu)? Nes man kažkaip nesitiki kad po metų vėl neatšoks koks raktas, nors atrodo kruopščiai viską perlitavau bet galėjau ir pražiūrėt. Su tokiu vokišku broku visko gali nutikt. Todėl norėčiau apsidraust kad nereikėtų vėl visą dieną su dantų krapštuku krapštyt. O ką galvoji apie tepalą?

Bemsas

Na solidolu tikrai niekas netepa. O tokiu laku padengti visi ECU masinoj, nes jis gerai apsaugo nuo dregmes ir dalinai veikia kaip klijai, tad seip detslem sunkiau atsokti nuo vibracijos. Paprastas lituoklis normaliai nuima laka lytavimo vietoje. O kaip visa nuimti tai nezinau, nes nebuvo tam poreikio.

virme

#282
Aišku, reiks apipurkšti su laku. Truputį pasidomėjau juo, tai pasirodo lituojant nereikia jo nuimt. Pakaitinus lituokliu toj vietoj atšoka tas lakas. Tik maksimali temperatūra mažoka 90C. Bet ir tiek užteks. Dėkui už informaciją.

anukas

http://www.youtube.com/watch?v=KrebNTPG1Ak&feature=related
Youtubej radau klipuka apie Toyota Avensis (2003) 2.0 D4-D diesel engine heating with the extra heater in winter time.
Daugiau extreme

pinokis

sveiki. gal kas zinote kaip reikia perdaryti signalizacija kad pasileistu webasta nuo distancinio? signalizacijoj yra likes dar vienas laisvas kanalas.