Termostatas. Per kiek susyla? D4D*

Pradėjo FUX, Sausis 01, 2013, 23:50:40 PM

« ankstesnis - sekantis »

S_Kulikauskas

#15
Kaskas labai vaizdziai sita problema buvo aprases, dabar nerandu, bet mintis paprasta... Dyzelinio variklio naudingumo koeficijantas daug aukstesnis, t.y. jis daug maziau kuro supleskina tiesiog oro sildymui.
Praita ziema, kai buvo -25, tai peciukas sugebedavo atsaldyti varikli, didysis ratas vaziuojant taip ir neatsidarydavo, net ir 100km nuvaziavus. Manaiu termostatas, bet radijatorius nesilo, tai mane vienas vaikinas ir apramino... , sake "apsiprask, cia tau ne bendzas :) " .

pinokis

tas reaktyvinis variklis labai gerai po poros min. ir darbine temperatura. o jai ijungiu pries  desimt min. tai pradedu vaziuot su darbine temperatura

Andriusa321

Citatalaizekas parašė:
Nusipirkus D4D, po avensio 1.6 benzino iskylo problema, kad variklio temperatura labai letai pasiekia darbine temperatura, nors silta ora i salona gana greit pradeda pusti, tik nusipirkus keiciau termostata, jokio pokycio nebuvo, kai buvo salta, tai tik prie darbo susyla temperatura, tai yra po 20-25min vaziavimo arba tai yra ~10-12km nuvaziavus, nes vaziuoju per kamscius, ilgesni laika stoviu, negu vaziuoju. Turim seimoj dar Avensi II d4d 2.0 tai susyla labai panasiai, tai manau taip turi buti, jeigu turite webasto imontuota, meginkite ja naudotis ( reaktyvini varikli)
na jei nuvaziavus 12 km per kamscius tik vos pradeda silti tai gal tas termostatas visai neveikia t,y pastoviai atidarytas ir letai uzsyla, o keitei nauja ar deveta ? na pas mane net kaip buvo -15 siemet tai Kaune nereikdavo Jonavos gatves pervaziuoti o siluma jau pilnai puciama i salona. na jei net 100km nuvaziavus neatsidaro didysis ratas tai manau visiskas nonsensas, nenoriu issiplesti iki fizikiniu procesu, bet net ir dyzelio degimo metu pakankama temperatura issikyria kad po tam tikro laiko susiltu variklis, ir jei ziema vazinetume didesniais atstumais  (pvz 100km) ir variklis nepasiektu darbines temperaturos, manau toks variklis ilgai netemptu :)

FUX

Maniske tai susyla anksciau ar veliau, tik tenka ilgai palaukti, dar labai erzina, kad kol varikles nepasieke darbines temp apsukas laiko 1,2 k
Mindaugas,
Vilnius
Avensis 01 D4D Uni
----

S_Kulikauskas

Jai valanda laiko sedetum metalineje backoje i kuria pucia -25 laipsniu 100km/h vejas. Kazin kiek prireiktu saliuros, kad islaikyti viduje +25 viena valanda. :D

Cia siaip retorinis klausimas, bet manau kokiu 2-u litru. Tai ko noreti jai mano auto tokiomis salygomis isvis suvartoja tik kokius 4Lit. (100km/h trasoje).

Ir as nesakau kad variklis nesusyla, jis susyla, i salona gan greitai pradeda pusti silta ora, bet tas i salona puciamas siltas oras taipat ausina varikli, ir esant labai dideliam salciui neleidzia varikliui ikaisti iki tiek kad termostatas atsidarytu. O jai termostatas netycia sugestu ir isvis neuzsidarytu, tai salone vargu ar isvis nors koki pliusa pasiektum :) .

Andriusa321

CitataFUX parašė:
Maniske tai susyla anksciau ar veliau, tik tenka ilgai palaukti, dar labai erzina, kad kol varikles nepasieke darbines temp apsukas laiko 1,2 k
apsukas laiko automatinis patsosas:)

FUX

Mindaugas,
Vilnius
Avensis 01 D4D Uni
----

eceris

cia tiems apie fizikinius desnius rasantiems replika tokia noriu mestelt. kazin kodel dyzeliniu varikliu  visuomet didesnis radiatoriu buna, nei benzininiu-kazin ar cia del to kad jis "mazesne" temperatura isskiria uzdegdamas misini?;)

Andriusa321

Citataeceris parašė:
cia tiems apie fizikinius desnius rasantiems replika tokia noriu mestelt. kazin kodel dyzeliniu varikliu  visuomet didesnis radiatoriu buna, nei benzininiu-kazin ar cia del to kad jis "mazesne" temperatura isskiria uzdegdamas misini?;)
manau del radiatoriaus dydzio pats ir atsakei uzduodamas klausima  apie temperatura;) siaip logiskai atrodytu pagal radiatoriaus dydi kad benzininio variklio turetu buti didesnis nes benzinas degdamas iskyria apie 20 procentu didesne temperatura, o esme yra ta kad kiekvienas motoro tipas turi optimalia darbine variklio temperatura, kurioje jis efektyviausiai gali buti naudojamas :)

eceris

#24
drysciau priestarauti, nes nera logikos. jei dyzelinis variklis dirba prie 20 proc zemesnes temperaturos-anot jusu, jo optimalus darbas turetu buti pasiekus 60-70 laipsniu, ar ne? tad kodel termostato darbo amplitude nesiskiria tais 20 procentu lyginant su benzininiu? tikrai nedrystu teigti, kad dyzelio misinio uzdegimas vyksta prie zemesnes temperaturos. senesniu laiku dyzeliai bijodavo perkaitimu, tas tiesa, taciau tai visiskai skirtingi dalykai-optimalus variklio darbas ir isskiriama temperatura misinio uzsidegimo metu. prie siuolaikiniu kuro sistemu, dyzelinio variklio optimali darbo temperatura, kaip ir benzininio, yra apie 80-90 laipsniu. variklio optimali temperatura tiek benzininio tiek dyzelinio variklio mazai kuo skiriasi arba visai nesiskiria

S_Kulikauskas

Nezinau, bet man regis logiska kad 2.0L bendzinas deginantis apie 8 Litr bendzo susyla greiciau nei dyzelis deginantis 4 Litr.

egariukas1

Kad senas golfas degino daug maziau salerkos nei avensis,bet silo labai greit:)

eceris

CitataS_Kulikauskas parašė:
Nezinau, bet man regis logiska kad 2.0L bendzinas deginantis apie 8 Litr bendzo susyla greiciau nei dyzelis deginantis 4 Litr.
tuomet kolega, kaip paaiskinti, kad mano praeito auto, primeros 2.0 td, 66 kw variklis net ir prie -20 nuvezus man vaikus i mokykla 1,2 km jau gryztant pusdavo karsta ora, o temperatura uzkildavo iki normalios nuvaziavus max 5 km. sutinku, kad nuo isdeginamo kuro ir variklis greiciau isyla. primera uzmiestyje valge 6 l/100 km. bet toyota nuvaziavus uzmiesciu 11 km iki pirmo sviesoforo dar dirba "ant patsoso" ir iki normalios temperaturos nedakilusi buna rodykle. pakyla, ir normalias apsukas pasiekia, nuvaziavus apie 14-15 km, su 4/6 uzdengto radiatoriaus prie -15. nors variklis irgi 2.0 l 66 kw. cia manau "kalti" gamintojo ausinimo sistemos ipatumai, o musu teorijos lieka tik teorijom;)

S_Kulikauskas

Nu taip, ausinimo sistemos ipatumai tikrai nepaskutineje vietoje. Pvz. ausinimo skyscio kiekis, mazojo rato dydis, vandens pompos pajegumai ir t.t. , bet tu isivaizduoji per kiek tada butu isilusi 2.0 bendzinine primera :) ...

RSi

Citataegariukas1 parašė:
Kad pas  dauguma europiniu yra,pas anglus beveik nebuna.Del tu durneliu,kur neisnaudoja:labai daug yra tokiu,kurie taupydami kura ar dar kazka nenaudoja.Turiu kelis pazystamus su avensiais vazineja,sako kas ten pas tave kaukia:oSakau reaktyvinis variklis,ir pas tave yra:D
LIKE :D