Kondicionierius

Pradėjo donciukelizz, Balandis 18, 2013, 20:02:05 PM

« ankstesnis - sekantis »

donciukelizz

Sveiki,

gal kas zinot kodel gali neisijunkti kondicionieriaus siurblys, ijungus AC mygtuka ventiliatoriai isijungia, o siurblys ne. Toyota avensis 2006 2.2 110kw.

GALLANT

Pasiziurek kas ji valdo ir bus aisku, beje reikia paziuret ar i ji ateina itampa ir tada ziuret ar siurbly beda ar masinos elektroj.

Venza

 Nuvaziuok i Janonio g.gale,uz gaisrines esanti kondicionieriu servisiuka ir viska sutvarkys.Geriau is anksto pasiskambink 865921793 Romas.
Siaip gali but daug priezasciu,o gal tavo kondicionieriaus kompresorius jau besankabinis ir tu nematai ar jis jungiasi ar ne.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

redkon

Sveiki,
Gal kas buvote susidūrę su tokia problema ir galite patarti kur ieškoti sprendimo: įjungus kondicionierių automobiliui stovint ir varikniui dirbant tuščia eiga pradeda pulsuoti apsukos (nuo 800 iki 1000 ribose) bei atsiranda drebėjimas (vibracija). Važiuojant su įjungtu kondicionieriumi jokio šalutinio paveikio nepastebėjau (auto Avensis 2007 m. 130 kW).

dtinas

tai apsukos ir turi kilnotis.

Bemsas

Jei truksta freono, kompresorius neisijungs

arytis

Išsimalė kompresoriaus gumos. Reikia keisti, bet kiek žinau, ne visur tai daro.

redkon

"tai apsukos ir turi kilnotis."
Varikliui dirbant laisvomis apsukomis kondicionierius junginėjasi panašiai kas 20 sekundžių sukeldamas apsukas iki 1000, tai vėl  išsijungia ir apsukos krenta iki 800. Toks dažnas kondicionieriaus įsijungimas ir trumpas darbo laikas neatrodo, kad būtų normalu. Tokio dažno junginėjimosi pas Avensi T22 nebūdavo, o ir kitos turėtos auto taip nesielgė.

donciukelizz

kodel turetu neiisijungti kompresorius jei maza freono? kaip freono kiekis suristas su kompresoriaus ijungimu ?

kalava

Citataredkon parašė:
"tai apsukos ir turi kilnotis."
Varikliui dirbant laisvomis apsukomis kondicionierius junginėjasi panašiai kas 20 sekundžių sukeldamas apsukas iki 1000, tai vėl  išsijungia ir apsukos krenta iki 800. Toks dažnas kondicionieriaus įsijungimas ir trumpas darbo laikas neatrodo, kad būtų normalu. Tokio dažno junginėjimosi pas Avensi T22 nebūdavo, o ir kitos turėtos auto taip nesielgė.

Buvo tema, klausiau kaip daznai pas kitus apsukos pakyla.
Taigis, trumpas tyrimas:
 - kai lauke virs 20C, apsukos pakyla iki1000 kas  ~ 7s
 - kai lauke kazkur  > 10 C ir < 20 C - kas ~ 14 s

Kazkas parase, kad irgi taip pat daznai pakyla. Pas mane 2.0 D4D avensis 93 kw.
Gal toyotos specifika, nereiktu su kitais gamintojais lygint.

O vibracija gali but smagracio pozymis, arba besibaigiancio generatoriaus shkyvo pozymis, jei garsas panasus i rezonuojanti.
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

ketvirtasis

Citataredkon parašė:
"tai apsukos ir turi kilnotis."
Varikliui dirbant laisvomis apsukomis kondicionierius junginėjasi panašiai kas 20 sekundžių sukeldamas apsukas iki 1000, tai vėl  išsijungia ir apsukos krenta iki 800. Toks dažnas kondicionieriaus įsijungimas ir trumpas darbo laikas neatrodo, kad būtų normalu. Tokio dažno junginėjimosi pas Avensi T22 nebūdavo, o ir kitos turėtos auto taip nesielgė.
Va būtent ir su žiemos šildymu tik pas II Avensį apsukos pakyla automobiliui stovint. Net ir kai važiuoji laisva eiga su įjungtu šildymu tos apsukos - 800, bet privažiavęs sustoji - apsukos pakyla. Tai yra normalu, nepergyvenk priprasi

Venza

Citatadonciukelizz parašė:
kodel turetu neiisijungti kompresorius jei maza freono? kaip freono kiekis suristas su kompresoriaus ijungimu ?
Ant vieno vamzdelio stovi slegio daviklis ir jeigu truksta freono ir slegis nukrenta,sistema automatiskai neleidzia jungtis kompresoriui.Jeigu to nebutu,kompresorius susimaltu ir subyretu,ji freonas tepa ;)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

NNZ

kompresoriu tepa spec tepalas, jis keiciamas.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Naujokas

o tepalas maisomas su ausinimo agentu. Freono negalima naudoti.

Bemsas

#14
Na cia tiesiog sakoma kad Freonas. Aisku kad freono jau seniai negalima naudoti. Jei tiksliau i masina pilamas R134  ŠALTNEŠYS ir maisomas su tepalu kompresoriui. Kondicionieriaus sistemoje stovi auksto ir zemo slegio davykliai. Jei sistemoje mazas slegis - kompresorius neisijungs, jei sistemoje slegis per didelis - kompresorius atsijungia. Cia padaryta tam ,kad jei sistema neuzpildyta - nesuvaryti kompresoriaus, arba kei didelis slegis - niekas nesprogtu. Sistemos slegis apie 20 Atm.