pjezo ipurskimas

Pradėjo Donciulis, Rugpjūtis 18, 2018, 14:55:12 PM

« ankstesnis - sekantis »

Donciulis

Na RAV'istai motoristai klausimas jums kada su kokiais parametrais dyzeliniam purktstukui sakutes?

MindaugasB

O tai leidziamos kompensacijos kartais ne -3 iki +3?
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

slashas


Donciulis

#3
Sorry chebra as benzinistas tad zyzeliniai bajeriai ir apskritai viskas kas su zyzeliu man mistika, tad tikrai nezinau kiek leidziama ir kokios ribos... Va todel ir kreipiuos i senus dyzelius vilkus ;)
Parametrai fiksuoti be apkrovos stovint.

slashas

Citata iš: Donciulis Įrašytas Rugpjūtis 18, 2018, 15:57:44 PM
Sorry chebra as benzinistas tad zyzeliniai bajeriai ir apskritai viskas kas su zyzeliu man mistika, tad tikrai nezinau kiek leidziama ir kokios ribos... Va todel ir kreipiuos i senus dyzelius vilkus ;)
Parametrai fiksuoti be apkrovos stovint.
Tai atsiverti savo mašinos manualą ir žinai leidžiamas ribas.

Vaidas81

Ribod +3 ir -3, ant apkrovos įdomu kiek rodytu. O kame per ptoblems - dūmyti pradėjo, šokinėja apsukos ar dar kas?

Donciulis

#6
Manualo neturiu... Butu gerai gaut pdf koki.

bladas

#7
Turėjau benzininę Corola Verso, pastoviai degė chekas ir klaidos vardas buvo P0420. Chekas kartais dingdavo pats, paskui vėl atsirasdavo. Jeigu važinėju mieste - neatsiranda. Pakanka nuvažiuoti nors 20 km užmiestyje "ant 100" - jis jau žiba skydelyje. Kai jį reikėdavo užgesinti prieš TA, ištraukdavau sekundei EFI saugiklį. Tą patį efektą duoda ir akumo klemos nuėmimas.  Trauka nedingdavo, (nors su 1,6 litro mašina ir taip buka) katalizatorius užsikišęs nebuvo, žodžiu, niekas nesikeitė.  Kiek domėjausi šia tema, P0420 klaidą meta ir lambda zondas sugędęs, ir kiauras duslintuvas, ir užsikišęs katalizatorius. Keičiau liambdą, tvarkiau duslintuvą, keičiau kolektoriaus tarpines - dega tas chekas vis tiek. Žmonės, skaičiau,  deda apgavikus ant liambdos, lyg ir padeda - užgęsta chekas. Aš nebandžiau. Nuvažiavau virš 100 000 km, variklis neužlinko, trauka nesikeitė -  taip ir pardaviau. Tavo kodas P2002 - kažkas labai panašaus, aišku, katalizas tai ne DPF. Ar čia skaitei>https://www.yourmechanic.com/article/p2002-obd-ii-trouble-code-diesel-particulate-filter-efficiency-below-threshold-bank-1-by-logan-utsman

slashas

Citata iš: bladas Įrašytas Rugpjūtis 18, 2018, 20:20:34 PM
Turėjau benzininę Corola Verso, pastoviai degė chekas ir klaidos vardas buvo P0420. Chekas kartais dingdavo pats, paskui vėl atsirasdavo. Jeigu važinėju mieste - neatsiranda. Pakanka nuvažiuoti nors 20 km užmiestyje "ant 100" - jis jau žiba skydelyje. Kai jį reikėdavo užgesinti prieš TA, ištraukdavau sekundei EFI saugiklį. Tą patį efektą duoda ir akumo klemos nuėmimas.  Trauka nedingdavo, (nors su 1,6 litro mašina ir taip buka) katalizatorius užsikišęs nebuvo, žodžiu, niekas nesikeitė.  Kiek domėjausi šia tema, P0420 klaidą meta ir lambda zondas sugędęs, ir kiauras duslintuvas, ir užsikišęs katalizatorius. Keičiau liambdą, tvarkiau duslintuvą, keičiau kolektoriaus tarpines - dega tas chekas vis tiek. Žmonės, skaičiau,  deda apgavikus ant liambdos, lyg ir padeda - užgęsta chekas. Aš nebandžiau. Nuvažiavau virš 100 000 km, variklis neužlinko, trauka nesikeitė -  taip ir pardaviau. Tavo kodas P2002 - kažkas labai panašaus, aišku, katalizas tai ne DPF. Ar čia skaitei>https://www.yourmechanic.com/article/p2002-obd-ii-trouble-code-diesel-particulate-filter-efficiency-below-threshold-bank-1-by-logan-utsman
Įdomu kaip patikrinai ar katalizatorius neužsikišęs?

Donciulis

#9
Turiu ir as benzinine. Kad galios ji is prigimties neturi tai cia ir arkliui aisku :) bet bajeriu jokiu su ja nera. O kai paskaitai forumuose apie dyzelius su va tokiom nesamonem, tad naturaliai imi skersai ziuret i zyyyyzelius...


bladas

Žinau, tai ir nesukau galvos dėl to cheko. Ar duslintuvas nekiauras tavo RAV? gal yra maža skylutė

Donciulis

#11
Nekiauras. Pries 3 savaites servise technikine RAVukui vare tai viska sutvarke suziurejo ir sava eiga TA praejo. Nebent labai maza kokia ta skylute.

Prie to pacio gal kur Kaune kas uzmate estakada kokia, kad masina pasikelus galetu palyst? Anksciau garazu masyvuose bent viena tokia betonine budavo. Dabar nepastebejau.

MindaugasB

As tai lazinuosi is butelio alaus, kad tau metas DPF issipjauti lauk ir dings visos bedos :)
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Donciulis

O kaip su TA? Nesikabins ispjovus DPF?

slashas

Citata iš: Donciulis Įrašytas Rugpjūtis 18, 2018, 20:38:41 PM
Turiu ir as benzinine 1.6L corolla verso. Kad galios ji is prigimties neturi tai cia ir arkliui aisku :) bet bajeriu jokiu su ja nera ir ant skydelio nesamoniu nemeto. O RAVukas dyzelius su va tokiom nesamonem, tad naturaliai imi skersai ziuret i zyyyyzelius...

Skaiciau ir sita straipsniuka ir bele kiek kitu bandant sau simptomus ir diagnoze prisitaikyt ale kol kas nerandu nieko. Bandysiu nuiminet EGR ir ji praploves ziuret ar kazkas keiciasi...

O del corolla verso 1.6 benzo uzsikisimu tai cia beveik be sansu, nes benzas is saves neismeta tokiu kiekiu kietuju daleliu kaip zyyyyzeliai tai tas katalizatorius tarnauja iki gyvenimo galo kaip ir grandine 1.6 benzininiuose motoruose.
Pasakos apie katalizatorių! Jis užsikiša taip pat lengvai kaip ir dyzeliu varomas. Turbūt apie katalizatoriaus išdegimą arba dubyrėjimą nieko negirdėjęs? :) būtumėt tai koralai slėgį išmetimo sistemoje pamatavę ir greičiausiai radę besikišantį katalizatorių ;)