Sumazejusi trauka

Pradėjo ryckak, Gegužė 02, 2010, 21:58:18 PM

« ankstesnis - sekantis »

audrius

taip gali. o  ypac del kuro filtro
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

zally

Na zinote Geradari  Golf 66 kW su savo mase ir Corolla i vieta deda.Ka jau apie Avensi sneket.
Tie, kurie pamiršta istoriją yra pasmerkti ją kartoti.

NNZ

tai pirmiasia ką reikia pasidaryt, kuro filtras, paskui tepalai, jei metus nekeisti, paskui katalizatorius ar neužsikišęs. Kokią tu deagnostiką variklio dariai?
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

horn

CitataGeradaris parašė:
turiu 2001 avensis d4d 81kw nu wisiskas kuolas as padarau jy laiswai su sawo 66kw golfu. padariau wariklio diagnostika sake kad wiskas idealu... ir dar wiena beda jos top speedas 130, apsukos 5 begiu uzkyla iki 3tukst ir wiskas neswarbu kur waziuoju y kalna nuo kalno pilnas ar tuscias vistiek 130... servise liepe pasikeist filtrus, bet ar tai gali but problema?

Panašiai buvo man, kai pasivėžinau su A4 1.9TDI-kažkas bevažiuojant nusmigo ir daugiau 120 nebetraukė. Tiksliai nežinau ką jai tvarkė, bet kažkas susiję su turbina, tik ne ji pati.

Geradaris

zally mano golfas universalas svorio skirtumas 100kg mazdaug. katik pakeiciau kuro ir oro filtrus tepalai su filtru irgi katik pakeisti ir nuo to nk nepasikeite. db net 130 neina wos 120 traukia...

NNZ

oro srauto matuoklę patikrink...
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

ryckak

jei taip nukrenta maksimalus greitis tai problema tik su turbina ir su ja susijusiais komponentais. Pasiklausyk vaziuodamas atsidares langa, kai sukeli apsukas ties 2500 apsuku, ar girdi koki nors garsa, papildoma svilpima? Paziurek visas slangas ar gerai pritvirtintos, taip pat gali aki i intercooleri uzmest, gal tepalu uzsineses, vaitspiritu praplaut, jei uzsineses. Gali buti problemos su oro srauto matuokle, bet nelabai tikiu, sparnuote turbinos gali buti trukusi, patiksint gali nuemes nuo turbinos slanga, kad matytus sparnuote, jei sukas, tai, jau geras zenklas, bet dar nereiskia, kad viskas ok, pertrukus sparnuote irgi gali suktis, turi ieskot pozymiu itrukimo.

Vilius Liutkevicius

Pagal mano patirti su D4D, tai kaltas kuro siurblio auksto slegio (raudonas) reguliavimo voztuvelis. Mazdaug kas 200K km jis pasibaigia. Japonai vercia pirkti abu zemo(zalia) ir auksto (raudona) tuos voztuvelius uz apie 1,2K Lt. Tai siemet pasitikrinau- jie abu vienodi, tik fishkiu raktai skiriasi. Dabar vazineju su abiem zaliais-- viskas ok.

azart

gal vertetu atjungti oro srauto matokle ir pavaziuot. Su atjungta matuokle auto vaziuoja avariniu rezimu, t.y. naudojama 3/4 varklio resurso. Tad atjungus matuokle (jei ji yra mirusi) auto siek tik turetu atsigauti ir vaziuoti geriau. ;)
festina lente

Geradaris

Citataryckak parašė:
jei taip nukrenta maksimalus greitis tai problema tik su turbina ir su ja susijusiais komponentais. Pasiklausyk vaziuodamas atsidares langa, kai sukeli apsukas ties 2500 apsuku, ar girdi koki nors garsa, papildoma svilpima? Paziurek visas slangas ar gerai pritvirtintos, taip pat gali aki i intercooleri uzmest, gal tepalu uzsineses, vaitspiritu praplaut, jei uzsineses. Gali buti problemos su oro srauto matuokle, bet nelabai tikiu, sparnuote turbinos gali buti trukusi, patiksint gali nuemes nuo turbinos slanga, kad matytus sparnuote, jei sukas, tai, jau geras zenklas, bet dar nereiskia, kad viskas ok, pertrukus sparnuote irgi gali suktis, turi ieskot pozymiu itrukimo.

turbina swilpia bet tai yra wiskas ka ji daro...

ryckak

vadinasi su oro srauto matuokle viskas ok, su pacia turbina irgi greiciausiai ok (sparnuote reiketu patikrint), kaip minejau tikrink visas slangas, ar nera nusimovusios ar kiauros, sujungimus, chamutus ar gerai priverzti, ir ar intercooleris tepalu nera per daug apsineses. Pas mane buvo is turbinos i intercooleri ateinancios slangos chamutas atsipalaidaves tai kai isijungdavo turbina atsidares langa girdedavau toki svilpima kaip oro kompresoriaus, tuomet iskart kilo itarimas, kad is turbinos oras kazkur lauk iseina, jei pas tave tokio nera, tai tuomet sakyciau plaut intercooleri, bet slangas visgi irgi gerai apziurek.

Geradaris

Citataryckak parašė:
vadinasi su oro srauto matuokle viskas ok, su pacia turbina irgi greiciausiai ok (sparnuote reiketu patikrint), kaip minejau tikrink visas slangas, ar nera nusimovusios ar kiauros, sujungimus, chamutus ar gerai priverzti, ir ar intercooleris tepalu nera per daug apsineses. Pas mane buvo is turbinos i intercooleri ateinancios slangos chamutas atsipalaidaves tai kai isijungdavo turbina atsidares langa girdedavau toki svilpima kaip oro kompresoriaus, tuomet iskart kilo itarimas, kad is turbinos oras kazkur lauk iseina, jei pas tave tokio nera, tai tuomet sakyciau plaut intercooleri, bet slangas visgi irgi gerai apziurek.

aisku....   dar wienas klausimas pries tai klausei ar girdisi turbinos swilpimas ties 2500 apsuku, zinok pas mane girdisi gal net nuo 1700...

ryckak

hmm, arba tai ne turbinos svilpimas, arba bedos dar kazkur kitur, gal visgi oro srauto matuoklej... Turbina turi isijungti tik prie ~2500 apsuku.

Geradaris

ydomei cia gaunasi. nu lyg ir zinau kaip turbinos swilpimas skamba... pas mane kai pasiekia mazdaug 2500 wisalaik spaudziant dugna toks jausmas kad tada masinos trauka (kad ir kokia maza ji yra) iswis akimirksniui dingsta... poto wel kazkoks menkas traukimas atsiranda :)

Animal

Paziurek gal interkulerio zarna "nusove" ?