Dyzelio sanaudos

Pradėjo lioska, Gegužė 13, 2010, 14:41:02 PM

« ankstesnis - sekantis »

Henris

CitataAivis parašė:
CitataAnimal parašė:
Gal galit pamokinti kaip tiksliai atmatuoti kiek valgo simtui kilometru kuro? Ar prie kompo rodmenu +1litras ir gaunam kiek ryja istiesu? :)
Prisipilk pilna baka kuro ,užsirašyk spidometra,aba nusinulink,kad naujai skaičiuotu ir kai išvažinėsi kura vėl prisipilk,tada ta kuro kieki kur naujai isipylei,padalink iš tu kilometru ,kur pravaževai ir padaugink iš 100,va ir tavo kuro norma tiksli:)
Dar vienas labai butinas faktorius, turi pilti toje pacioje degalineje ir pasistengt is to pacio pistoleto...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Avens

#61
Naujoko klausimėlis tiems, kas žino, jog kuras tauposi riedant pavara, o ne kaip žigulyje - laisvą pavarą įjungus :)
Kodėl kompas nerododo visiško nulio, nors ir apsukos buna apie 2800 apsisukimų? Dažniausiai rodo 0.4ltr/100km. Kitose auto 0 sanaudas rodo gan greitai. Gal neatjunginėja normaliai kuro padavimo, nors kuro sąnaudom negalečiau skūstis? Gal kas rimčiau domėjosi šiuo klausimu ir galėtų apšviesti ar linką mestelti?
Kompo parodymai mažesni tik 0.3ltr, nebent momentinės sanaudos dažniau vėjus rodo. Vat iki 180km/val užmynus ir nestabdant riedant - sąnaudos 11.5ltr ir mažėti nepradėjo, kol nesulėtėjau iki 120km/val. Važinėti stengiuosi išnaudojant lėtėjimą pavara, kad bent kiek kompensuotų sunkią koją ;)

Henris

Jei kompas rodytu visiska 0, tai tavo masina turetu buti uzgesus, kaip manai riedant pavara ant oro variklis sukasi? Ir maziau i ta kompa ziurek, jei pasikliausi kompu, tai gali tekt greitu laiku tempt iki degalines ant buksyro :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Avens

Na dar yra plūdė, kuri užsidega. O rezervas dar mažiausiai 50km.
O kas dėl nulinių sąnaudų, tai ratai per greičių dėžę turi sukti variklį, nebent japonai to dar neišrado? :D
VW su dujom automatas 91 metų net negesta, jei kuro padavimą atjungiu. Pas mane senukui tik nereikėdavo laukti, kol sulėtės iki 30km/val, nes kitaip gesdavo - apsukų permažai būdavo. Aišku kai sanaudų nerodo, tai ir neišsiaiškinau ar atjunginėja gamykliškai. O rankiniu būdu tik eksperimentuojant atjunginėjau, nes kitaip prisižaisti galima ;)
 Teoriškai tikriausiai betkoks ipurškimas turi galimybę nutraukti kuro padavimą riedant, kai apsukų užtenka varikliui sukti. Gaila, kad gamintojai to neakcentuoja, o ekonomišką vairavimą propaguojantys beveik visada :)

Henris

Jei nuo ratu per pavaru deze eitu sukimas be kuro padavimo, tai realiai ir prie 3000rpm atleidus gaza turetu kuro nepaduot, bet kazkaip taip nevyksta, net ir kompas nerodo, kad sanaudos minimalios, tai kazkaip nesinori man tiket, kad riedant pavara kuro ne laso nepaduodama, is ko sprogimas cilindre tada susidaro?? Galu gale tada dyzelis turetu pradet dirbt kaip benzinas, nes ir kuro siurbylys turetu nutilt :) O jei variklis dirba, reiskia visi agregatai dirba ir darau isvada, kad kuro vistiek paduoda, aisku minimaliai... Bet kad kuro padavimas 0 nu netikiu... ne hibridus gi vairuojam, elektrinio variklio nera cia :) Arba atleidus gaza ijungus pavara, gal variklis kurenasi savo ismetamosiom dujom :) per EGR :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

UfO

#65
Teoriškai nulinės kuro sąnaudos įmanomos. Su įjungta pavara ir nenuspaustu akseleratoriumi automobilis lėtėja todėl, kad ratai sukantys variklį turi suspaudinėti jame orą, priedo trintis greičių dėžėj ir tt bet tai jau mizeris. Jokių sprogimų ten nereikia, nes ne variklis suka ratus, o ratai variklį ;) Kuro siurblys su atleistu akseleratoriumi kaip dirbo taip ir dirba, tik visas viršslėginis kuras nuleidžiamas per grįžtamąjį vožtuvą. Nuspaudus akseleratorių variklis lyg iš naujo užvedamas, tik nenaudojant akumuliatoriaus ir starterio. Vat tau ir nulinės sąnaudos ;) Aišku nulinių sąnaudų triukas turėtų egzistuoti tik automobiliuose su elektronine kuro padavimo sistema, nes kažkaip juk reikia varikliui ir kuro siurbliui susigaudyt, kad automobilis rieda su įjungta pavara, o ne stovi ir turi dirbt laisvais sūkiais :)

Pulkininkas

CitataHenris parašė:
Jei kompas rodytu visiska 0, tai tavo masina turetu buti uzgesus, kaip manai riedant pavara ant oro variklis sukasi? Ir maziau i ta kompa ziurek, jei pasikliausi kompu, tai gali tekt greitu laiku tempt iki degalines ant buksyro :)
Nežinau, gal dyzeliams kitaip, bet mano benzininiame Verso, riedant nuo kalno su įjungta pavara ir nespaudžianr gazo, kompiuteris visada rodo, kad sąnaudos lygios 0,0 . Variklis dirba, kodėl jis neužgęsta nelabai suprantu?  :)

dtinas


Henris

pas mane ar imesciau laisva ar riedieciau pavara, rodo 3,3l/100km cia kiek suprantu maziausia riba kuria gali rodyti pas mane avensije tas durnas dislplayus, kai sustoji tada rodo 35l/100km :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Kestutis777

CitataHenris parašė:
pas mane ar imesciau laisva ar riedieciau pavara, rodo 3,3l/100km cia kiek suprantu maziausia riba kuria gali rodyti pas mane avensije tas durnas dislplayus, kai sustoji tada rodo 35l/100km :)
As siandien savo masinyteje regejau 55ltr/100km ;)

Memelis

Nuresetinus kompą ir užvedus leisk padirbti varikliui ant tuščių apsukų, gali ir 99,9 pamatyt, o vėliau ir --,- Man taip buvo, tai maniau gal kompas parėjo, tačiau pasirodė, kad sąnaudos į ekraną nebetelpa. B)
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

Pulkininkas

Citatadtinas parašė:
ratai ji suka;)
Sukti tai suka, tik kodėl jei užgesini variklį, o po to įjungi pavarą variklis nedirba, juk ratai irgi suka. Šiaip riedant nuo kalno dirba.  O jeigu dirba, tai kaip tai įmanoma visiškai be kuro?

UfO

#72
Į šiuos kodėl ir kitus klausimus atsakytų iki juoko paprastas eksperimentas B):
Jei buksyruojant užsives su atleistu akseleratoriumi - vadinasi riedant su įjungta pavara ir atleistu akseleratoriumi naudoja kurą (tikėtina, kad tiek pat kiek ant laisvų sūkių);
Jei buksyruojant užsives tik su nuspaustu akseleratoriumi - vadinasi riedant su įjungta pavara ir atleistu akseleratoriumi kuro sanaudos yra 0.
Kad degimas eksperimento metu turi būti įjungtas, manau ir taip aišku. :)

kurmis

o jei buksiruosi  greiciau nei variklio laisvi sukiai tai ir nezinosi ar uzsivede kol nepaspausi akseleratoriaus. Reik pabandyt

UfO

Tai ir nereikia greitkelį bandyt tempt nuo vilniaus iki klaipedos siekiant 3500 rpm :D Užtenka tik pažiūrėt ar vedasi ar ne ;)