Nesibaigianti kova su rpm*

Pradėjo aniongap, Liepa 06, 2010, 21:05:45 PM

« ankstesnis - sekantis »

aniongap

Sveiki,

turiu tokia problemėlę. Viena gražią dieną mašinai užsidegė legendinis check engine ženkliukas. Tuo pat metu laisvos apsukos pradėjo būti kažkokios neaiškios. Mašina visa dreba laisvom apsukom, tachometro parodymai +- 700 aps/min (Kiek tai plaukioja apsukos). Vaižiuojant viskas lyg ir nieko, tik retkarčiais sumažėjusi trauka.
Taigi sprendimas buvo nuvežti atlikti elektorininę diagnostika. Rado tik Lambda zondo mirties ženklus.
Pastarasis buvo kaip mat pakeistas, tačiau situacija išliko analogiška. Toliau dega check engine. Toliau tęsiasi vibracija ramybėje. Trauka atsigavo, ženkliai sumažėjo kuro sąnaudos.
Toliau buvo prieita prie tolimesnio remonto. Pasikeičiau laisvų apsukų reguliatorių, atlikau įsiurbimo kolektoriaus valymo darbus, apžiurėjau gal kur vakuumo šlangutė sutrūkinejusi. Taip pat pakeičiau įsiurbimo temperatūros daviklį, bei droselio padėties sensorių (TPS). Deja efektas labai mažas. Kiek mažiau purtymosi, dega check engine, gyventi galima, tačiau manęs tai netenkina. :) Gal turite kokių nors įdėjų?

Iš anksto dėkoju už informaciją.

Mašiniukas 12 metų avensis 1,8 7a-fe, mechanikas, jokių dujų.
E=mC2

horn

Jei Kaune tinka, Krėvės 112B yra meistras, Stanislovas 867825959. Man vieną "defektą" padėjo išsiaiškint, kai buvau jau praradęs viltį. Dėl apsukų šokinėjimo pirmiausiai kaltinčiau oro srauto matuoklę.

!!! Pirmiausiai atjunk akumuliatorių ir palaikyk porą minučių, kad klaidos išsivalytų, tada vėl pajunk ir žiūrėk, ar blogai ar gerai tavo variklis veikia-tai pats stebuklingiausias būdas ;)

aniongap

Labai dėkinas už informaciją. Būtinai išbandysiu akumuliatoriaus atjungimą. O po to pas meistrą :)

Dar kai kas 7a-fe neturi oro srauto matuoklės, ten pas jį skaiciuoja oro patekimo temperatūrą ir pilną isiurbimo kameros tūrį. ;)
E=mC2

mind

Citataaniongap parašė:
Dar kai kas 7a-fe neturi oro srauto matuoklės, ten pas jį skaiciuoja oro patekimo temperatūrą ir pilną isiurbimo kameros tūrį. ;)

Bet turi laisvosios eigos vožtuvą ir jis būna kartais "nešvarus" ir stringa, verta pravalyti.
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

lawyer

Citatamind parašė:
Citataaniongap parašė:
Dar kai kas 7a-fe neturi oro srauto matuoklės, ten pas jį skaiciuoja oro patekimo temperatūrą ir pilną isiurbimo kameros tūrį. ;)

Bet turi laisvosios eigos vožtuvą ir jis būna kartais "nešvarus" ir stringa, verta pravalyti.

issoko pilipas is kanapiu.
juk parasyta, laisvos eigos voztuvas pakeistas.

horn

Citataaniongap parašė:

Dar kai kas 7a-fe neturi oro srauto matuoklės, ten pas jį skaiciuoja oro patekimo temperatūrą ir pilną isiurbimo kameros tūrį. ;)

aišku, dėl to aš jo ir nerandu :D galvojau gal kolektoriuje kur įtaisytas.

mind

Citatalawyer parašė:
Citatamind parašė:
Citataaniongap parašė:
Dar kai kas 7a-fe neturi oro srauto matuoklės, ten pas jį skaiciuoja oro patekimo temperatūrą ir pilną isiurbimo kameros tūrį. ;)

Bet turi laisvosios eigos vožtuvą ir jis būna kartais "nešvarus" ir stringa, verta pravalyti.

issoko pilipas is kanapiu.
juk parasyta, laisvos eigos voztuvas pakeistas.

Citataaniongap parašė:
Pasikeičiau laisvų apsukų reguliatorių,
Jei čia tas pats, tai atsiprašau, nepastebėjau. O kam jį keisti reikėjo idomu? Ir pakeistas nauju ar dėvėtu?
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

aniongap

Keitimo indikacijos:

Plaukioja apsukos laisva eiga. Vibracija, perjunginėjant pavaras apsukos krenta jungimo metu iki nepakenčiamai žemų apsukų.

pakeistas iš mažai važinėto sulupto britano. Vožtuvo būklė patikrinta ommetru. Pagal manualus dabar patenka į nurodytas normas.

Įsiurbimo kolektorius, net jei degimo mišinys yra geras, vis tiek prisineša taip, kad net nesitikėjau... :o košmariškas vaizdelis buvo. Laisvų apsukų reguliatoriaus oro srautas eina per pakankamai nedidelę angelę. Jei jinai tiek užgliaumėja, kad kraupu žiūreti, vadinasi realiatyviai angos plotas būna sumažėjęs, tad atsidares vožtuvas praleidžia gerokai mažiau oro į variklį, nei turetų būti iš tikruju. Turiu pasakyti, kad kolektoriaus ir oro paėmimo prietaisų išvalymas duoda šiokį tokį efektą.
E=mC2

aniongap

Ir vel naujienos. Þodziu nusibodo check engine lemputė, taigi apvažiavau keletą meistrų elektrinei diagnostikai atlikti. Deja paaiškėjo dar kai kas. Prie avensio kompo sunkiai standartiniai diagnostikai jungiasi. Kažkoksai neva kitoks kompas. O tie, kuriems pavyksta prisijungti tai nemato nieko. Na tik kad "ignition cable failure".

Pakeisti žvakių laidai (denso), žvakės denso kaip ir priklauso.

Efektas, atgauta trauka, užgęso check engine. Bet viskas veikė tik 15 minučių. Po to prasidėjo totalus springimas. Neveikia 1 - 2 cilindrai. Parvykau namo nuresetinau ECU (polimorfiškai, atjungus akumuliatorių ir ištraukus EFI, ECU saugiklius). Jokio efekto.

Pastovėjo mašina 3 valandas, ir po to veikia kaip bitinėlis... Išlieka laisvom apsukom purtymasis, trūksta traukos... (protarpiais visai atgauna galią).

Nežinau ką čia dar pakeisti. VSV, ir jo solenoidą? Ardyti kolektorius, žiūrėti tarpines? ar tiesiog kurio siurblį mėsinėti pradėti?

Nesibaigia kova su RPM. :(
E=mC2

mind

Citataaniongap parašė:
Ir vel naujienos. Þodziu nusibodo check engine lemputė, taigi apvažiavau keletą meistrų elektrinei diagnostikai atlikti. Deja paaiškėjo dar kai kas. Prie avensio kompo sunkiai standartiniai diagnostikai jungiasi. Kažkoksai neva kitoks kompas. O tie, kuriems pavyksta prisijungti tai nemato nieko. Na tik kad "ignition cable failure".


Ir kokią dabar klaidą meta check engine?
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

aniongap

kodo as tiksliai nepamenu bet skamba ant monitoriaus ignition cable malfunction. Pas autoelektrikus. Taigi pakeiciau zvakiu laidus, isnyko check engine, bet vistiek trauka ir purtymasis laisvom apsukom lieka.
E=mC2

horn

Na, daviau tau telefoną. Forume nediagnozuos retų gedimų, ypač kai jau elektrikus apvažiavai.

Pulkininkas

Citataaniongap parašė:
kodo as tiksliai nepamenu bet skamba ant monitoriaus ignition cable malfunction. Pas autoelektrikus. Taigi pakeiciau zvakiu laidus, isnyko check engine, bet vistiek trauka ir purtymasis laisvom apsukom lieka.
O kuro filtras seniai pakeistas? Gal ten kemšasi?