"Tiuningas"

Pradėjo intercom, Liepa 29, 2010, 18:01:00 PM

« ankstesnis - sekantis »

intercom

Pasidalinkit koki "tiuninga", ir ne tik, esat padare savo avensiam.

Pats planuoju kita pavasari uzmauti 18' ratukus ir eibah spyruokles -25 mm.
dar planuose butu ir stabdziu diskai nestandartiniai (esu rades uz palyginti padoria kaina pirkt)-raizyti grezioti ir pan. bet kazkaip sulaiko ta mintis, kad pas mane viso labo 85kw ir nebus kur ju naudot-nei i trasa leksi, nei gatves lentynese.

fennix

#1
Pradekim skirti tiuninga nuo stylingo... Koks tikslas deti zemesnes spyruokles? Amortizatorius keisi? Ar trintukus i dantis isikasi miesto keliais vaziuodamas? Desi rimtus diskus ir paliksi kinietiskas kaladeles? Nori pradet tiuninga- pradek nuo stabdziu. Pasikeisk stabdziu stiprintuva, vamzdelius, zarneles suportus, diskus kaladeles.  Va pirmi 5000 lt isleisti. tada pereik prie vaziuokles. Kainuos ne maziau nei stabdziai... Tada gali pradet galvot apie varikli... Kalbant apie tai, kad pas tave 85 kw, tai geriau ieskok antros masinos tiuningavimui, o sita tiesiog palik pasizaist...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

gogas

radau siokia tokia nuoroda apie automatines greiciu dezes japoniskiems auto,kokiu greiciu ir koki atstuma galima tempti,cia kas skaito rusiskai.http://infotrans.info/index.php/japauto/677-buksirall.html

gogas

atsiprasau ne y tema pataikiau:o

intercom

Citatafennix parašė:
Pradekim skirti tiuninga nuo stylingo... Koks tikslas deti zemesnes spyruokles? Amortizatorius keisi? Ar trintukus i dantis isikasi miesto keliais vaziuodamas? Desi rimtus diskus ir paliksi kinietiskas kaladeles? Nori pradet tiuninga- pradek nuo stabdziu. Pasikeisk stabdziu stiprintuva, vamzdelius, zarneles suportus, diskus kaladeles.  Va pirmi 5000 lt isleisti. tada pereik prie vaziuokles. Kainuos ne maziau nei stabdziai... Tada gali pradet galvot apie varikli... Kalbant apie tai, kad pas tave 85 kw, tai geriau ieskok antros masinos tiuningavimui, o sita tiesiog palik pasizaist...

O pagaliau pasirode studentas kur neturi uz ka valgyt, bet deda brembo stabdzius...
Tiuningas? gal sakyciau masinos techniniu savybiu gerinimas. Pakeitus spyruokles i trumpesnes ir kietesnes masinos galas turetu ne taip stipriai pakilti kai prireikia stabdzyti ilgam greitam posuky (geriausia aisku priletint pries posuki, bet...). zeminant 25 mm, nei pagal eibah atsakyma, nei pagal toyota atsakyma i mano laiskus amortiku keisti nereikia.
Labai gerai, kad zinai kas pas mane dabar per stabdziai...teks nuvilti...ten nebe kinietiski, bet ir ne brembo (ne visi tokius iperka:()
ka duos stabdziu stiprumui armuotos slangutes? ir kam kitas stiprintuvas? juk aiskiai pasakiau, kad 85kw uztenka ir to kas dabar yra sutvarkytu suportu ir ne kinietisku disku+kaladeliu.
Geriau jau butum is viso nerases komentaro...galvoti apie varikli? ka cia galvot? dyzelini varikli tiuninguot? ALIO!!! idomu butu isgirst kaip tu isivaizduoji sito variklio tiuningavima- ypac domintu kainos/naudos santykis pagal tave.
O visai uzmuse "sita pasilik pasizaist" ant kilimo cia man ja stumdyt ar kaip zaist? gal driftint ar dragui?
P.S. jei i tema, tai kazkur buvo tema apie ideta box'a ar daug tokiu ant musu zemeles, arba gal kas turit isideje koki nestandartini ismetima pvz. tte.

zally

Dyzeliuka yra paprasciau sucipuot nei benza.Apie daugeli dalyku mes cia tik svajojam, nekalbant apie TTE ismetima ar TRD kompresoriu.
Gal kas zinot firma Vilniuje prekiaujancia K N produkcija.Reikia oro filtro i standartine vieta.
Tie, kurie pamiršta istoriją yra pasmerkti ją kartoti.

fennix

#6
Ar as kur nors minejau kad neturiu uz ka valgyti? Nesnekekim apie tai ko niekada nebuvo... Tiuningas yra ne masinos techniniu savybiu gerinimas, o jos sportiniu charakteristiku kelimas. Maksimalus greitis, akseleracija, stabilumas, stabdymas... Kaip ir viskas butu. Kai jau kalbam apie tiuniga, tai kazka keliant kazko reikia atsisakyt- ty komforto, ramaus ir patogaus vaziavimo,  triuksmo nebuvimo,...  Mhm. tu nuleisi masina 2.5 cm, ir tau prades maisytis visi bardiurai, duobes, o ziema teks daug laiko sugaist kastuveliu issikasant masina is pusnies... bet cia jau ne mano problemos. Taip, zemesne masina puiku, bet turint omeny lietuviskus kelius- nesiulau to daryt. Nes geriau pasikroves masina pradesi dauzyt amortikus. Is to tavo vargano 85 kw dyzeliuko galima 300 ag issiurbt labai pasistengus taip kad tylim ir domimes kaip jei ruosiames bent kazka daryti. Beje... niekad negirdejai dalyko kad imanoma pakeist varikli masinoje? Ir jei jau tiuniguoji gali susikurpt koki 3 litru v6 su kuklia 500 kumeliu kaimene? Nesakau kad reikia kazka daryt, bet kai zmones uzsideje kugini filtra uz 40 litu sako kad pradejau tiuniguot masina irgi juokingai skamba...
Zaist- ardyt ir surinkt, suprast kas ir kur sudeta, kaip ir kodel veikia... Tai duos pradine pazinti su masina... Bet jei mes jau specialistai, tai as aisku uzsiciaupiu ir einu sunim sieno pjaut...

Zally, jei tiksliai pamenu, kazkur kirtimuose prekiauja K&N produkcija, berods meistru gatve 13, bet garantijos neduodu ar kazko nemaisau. Firma- turbo baltija, pasieskok internete...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

intercom

kaip bebutu lietuvoje niekas "nechipuoja" d4d 2.0 varikliu. chipuoja berods tik 1.4 d4d.
jei tureciau minciu daryt sportine masina is seimynines, tai ir pirkciau tikrai ne 2 litru dyzeli.
bardiurai ir dabar dauguma maisosi, todel niekada nepastatau masinos taip kad bamperis butu virs bordiuro. spyruokles galima keisti kartu su ratais - 2 kartus per metus ir nieko jom nuo to nepasidarys.
del svajoniu, tai cia kaip pasakius...kol nera pinigu svajoji, o kai susitaupai, tai pradedi galvot kaip cia gaut pigiau-nesinori pirkt tokviloj ir palik ~2500-3000, jei butu galima gaut uz 1500-2000.
pas mane, turiu velgi nuvilti, nera sportinio oro filtro, nes nera ir sportinio ismetimo.
ir svarbiausia TEMA- "Tiuningas", o Tiuningas. esminis skirtumas - "".

fennix

#8
Ka as tau noriu pasakyt, jei nori masinos, su kuria galetum issilakstyt- pirk lengva skarbonke stipresniu varikliu.... Puikiai tinka civic. O kai dantys brades barsket- persesi i savo tvarkinga Avensi. Ka manai? Ir kaina bus panasi, kaip pradines ivesticijos i ir taip tvarkinga masina. ir 2 masinas turesi :), ir vienos is ju net sukult nebus gaila... Galesi ir spyruokles per puse nupjaut, ir pazemes masina ne 2 o 7 cm :) net dugnas liesis kai ant laikrascio bandysi uzvaziuot...  

Kaip tai niekas necipuoja? Gi pats gali :D Duodu garantija kad 3 menesius prasiskaites kas ir kaip, labai noredamas pats galetum susilituoti ta chipa ir 30% pasikelt galia...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

intercom

ta prasme varza isidet? galiu ir si savaitgali.
gal del to ir klausiau apie ta tema, kur zmogus nusipirko berods is svedijos kazkoki box'a, idomu kaip laikosi ir kokie atsiliepimai.

fennix

ne, ne varza, o susilituot mikrokompiuteri, kuris skaiciuotu itampos kitimus pagal kazkuriuos duomenis, kurie tau aktualus...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

intercom

hmm, galbut perprangus butu bandymai - klaidos atveju, ir tikrai ne per 3 menesius tai padaroma.

fennix

rizika- ne fizika. Sampano buteli arba gersi arba ne... O viskas priklausys tik nuo taves paties. Savaite teorijos ir 3 dienos darbo- paberiau savo varikli ir surinkau atgal... va ir kapitalke padaryta... Jei labai nori ir neiseina- reiskia nepakankamai nori. Taigi, teorijos daug internete, specializuotoms zinioms yra daug atitinkamu knygu... Man labiausiai patiko V. Undzeno teze per pirma paskaita apibudinanti kursa... "Isivaizduokit jus patekot i negyvenama sala. Kaip jums pasidaryti kompiuteri?"
Va nuo situ elektronikos pagrindu galima jau ir kibt i shemu litavima... Kas gali atsitikt klaidos atveju? Teoriskai neuzvesi variklio ir reikes sutvarkyt nukarpytus laidus taip, kaip jie buvo ir grizti ten nuo ko pradejai... Aisku jei nelysi i mechanine dali. Palinkesiu sekmes tavo "tiuningavime", o jei nori ka nors daryti rimciau, taip, reikia daug ka apgalvoti. Sviesiu minciu tau, ir geru rezultatu, kuriais tikiusi pasidalinsi su mumis visais :)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

GALLANT

Mano asmenine nuomone, tai Avensis tikrai nera ta masina is kurios reiktu daryti sportine, ji daugiau seimos masina.

gossip

keliam tema. domina gal kas isidejot pas save kokia multimedia vietoj originalios? kokia dejot? kokios problemos?

kita klausimas del chipavimo. yra daugiau nei vienas isidejes chipa i avensi? labiausiai domintu 2.0 d4d 85kw nuo 2003. domina, kainos, kuro sunaudojimas, tepalo keitimo daznumas ir kt. kad trauks geriau tai aisku ir taip.