po tepalo keitimo

Pradėjo andriuzz, Rugpjūtis 14, 2010, 13:36:30 PM

« ankstesnis - sekantis »

andriuzz

Po tepalo keitimo saltam varikliui paziurejau, kad tepalo perpildita 2mm daugiau virs normos. Labai blogai? Ar toks kiekis virsaus gali pramust tarpines? Ar visgi gryzt atgal i servisa nuleidimui?

gogas

nieko nenutiks gali buti bebaimes:D

guners

variklis sudegins ko per daug
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

fennix

Tikrai nieko nenutiks, ir tarpines nepramus.  bet kodel variklis turetu sudegint? Beje, kas pasake kad ten per daug tepalo- ten gi tik rekomenduojama norma :D
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

xaudrius

Čia geras,man pries kelias savaites Tokvilos meistras tepalus keite.Kita diena pasitikrinu-tepalo apie2-3mm virs normos.Pagalvojau,jei daro,vadinasi zino,ka daro.Po pakeitimo isroviau i atostogas,pravaziavau apie 3000 km,o tepalo ir laiko taip-2-3 virs normos.Niekas nesudege.Vadinasi cia viskas gerai. ;)
Kiekvienas spyris į subinę yra postūmis į priekį.

laurynui

Citataxaudrius parašė:
Čia geras,man pries kelias savaites Tokvilos meistras tepalus keite.Kita diena pasitikrinu-tepalo apie2-3mm virs normos.Pagalvojau,jei daro,vadinasi zino,ka daro.Po pakeitimo isroviau i atostogas,pravaziavau apie 3000 km,o tepalo ir laiko taip-2-3 virs normos.Niekas nesudege.Vadinasi cia viskas gerai. ;)

Pamirsai viena dalyka kad tepalas turi klampa ir prie skirtingu temperaturu tepalo buna tai daugiau tai maziau nes nuo temp keiciasi jo tankis ka dabar matai 2mm  virs norm  tai siema butu 0,5cm zemiau normos o del dvieju mm   tai nesuk galvos man viena karta is variklio ispyle 15 ltr  tepalo su saliarka susimaisisiuo  ir nieko vazziuoja toliau  :)
Nieko
Nera
Neimanomo

fennix

Citatalaurynui parašė:
Pamirsai viena dalyka kad tepalas turi klampa ir prie skirtingu temperaturu tepalo buna tai daugiau tai maziau nes nuo temp keiciasi jo tankis ka dabar matai 2mm  virs norm  tai siema butu 0,5cm zemiau normos o del dvieju mm   tai nesuk galvos man viena karta is variklio ispyle 15 ltr  tepalo su saliarka susimaisisiuo  ir nieko vazziuoja toliau  :)

Pala, taip ir nesupratau ka norejai pasakyt tuo, kad tepalas turi klampa. Visi skysciai turi klampuma, taciau tai neturi nieko bendro su tankio kitimu kintant temperaturai... Beje, pamirsome pamineti tai, kad varikliui pasilus iki darbines temperaturos, kuri tiek ziema, tiek vasara kaip ir vienoda, tepalo temperatura kaip ir turis bei tankis taip pat tampa labai panasi nepriklausomai nuo sezono...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Pulkininkas

Citataxaudrius parašė:
Čia geras,man pries kelias savaites Tokvilos meistras tepalus keite.Kita diena pasitikrinu-tepalo apie2-3mm virs normos.Pagalvojau,jei daro,vadinasi zino,ka daro.Po pakeitimo isroviau i atostogas,pravaziavau apie 3000 km,o tepalo ir laiko taip-2-3 virs normos.Niekas nesudege.Vadinasi cia viskas gerai. ;)
Manau, kad negerai. Reikėtų nusiurbti kas per daug. Važiuok į Tokvilą.

AVENSIS D4D CHIP

CitataPulkininkas parašė:
Citataxaudrius parašė:
Čia geras,man pries kelias savaites Tokvilos meistras tepalus keite.Kita diena pasitikrinu-tepalo apie2-3mm virs normos.Pagalvojau,jei daro,vadinasi zino,ka daro.Po pakeitimo isroviau i atostogas,pravaziavau apie 3000 km,o tepalo ir laiko taip-2-3 virs normos.Niekas nesudege.Vadinasi cia viskas gerai. ;)
Manau, kad negerai. Reikėtų nusiurbti kas per daug. Važiuok į Tokvilą.
nieko ten baisaus sues variklis ta tepala,nieko ten nereikia nusiurbinet;)geriau milimetru daugiau negu tuscias variklis;)

Pulkininkas

#9
[/quote]nieko ten baisaus sues variklis ta tepala,nieko ten nereikia nusiurbinet;)geriau milimetru daugiau negu tuscias variklis;)[/quote]
Tai, kad nuvažiavo žmogus jau 3 000 km ir  nieko nesuėdė. Variklis visai ne tuščias, juk rašo, kad  2-3 mm per daug. Labai geras variklis, tik meistras - nelabai.

Henris

Pas mane visada tepalo po keitimo buna ant max ribos arba 2mm virs jos, suvalgys po kokiu 5000km, pamatysi. Pas mane irgi kol vaziuoji iki 5000km, matuoji tepala rodo tapati, paskui stebuklingai nukrenta trecdaliu, ir ne pirmas turintis varikli su turba turi ta pati sindroma. Jei benzininis variklis, gali ir nenuest... Ir beje skysciai fennix ziniai, nuo temperaturu labai pleciasi ir traukiasi. Galu gale pasiziurek ant silto variklio i antifrizo bakeli, kaip jis sukyla, ir saltam varikliui vel nusileidzia. Pilk ziema kura is tos pacios kolonkes uzsidegus lemputei, pastebesi, kad visada supilsi 2-3 litrais daugiau, nei vasara. O gal nori pamatuot tepala siltam varikliui tik uzgesinus, rodys visskus vejus, nors jis aisku pleciasi ne teik kiek antifrizas ir kuras, bet vistiek turis siek tiek kinta... Cia jau savo cheminiu isvedziojimu gali nerasyt, viskas aisku kaip ant delno, kad temp skirtumas turi reiksmes skyscio turio kitimui...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

xaudrius

CitataPulkininkas parašė:
Citataxaudrius parašė:
Čia geras,man pries kelias savaites Tokvilos meistras tepalus keite.Kita diena pasitikrinu-tepalo apie2-3mm virs normos.Pagalvojau,jei daro,vadinasi zino,ka daro.Po pakeitimo isroviau i atostogas,pravaziavau apie 3000 km,o tepalo ir laiko taip-2-3 virs normos.Niekas nesudege.Vadinasi cia viskas gerai. ;)
Manau, kad negerai. Reikėtų nusiurbti kas per daug. Važiuok į Tokvilą.

Taigi Tokvilos meistras man pyle.Manau cia problemos nera.O jei aficialai nemoka keist tepalu...tai ka as zinau tada?....svieto pabaiga butu :D :D :D
Kiekvienas spyris į subinę yra postūmis į priekį.

azart

CitataHenris parašė:
Pas mane visada tepalo po keitimo buna ant max ribos arba 2mm virs jos, suvalgys po kokiu 5000km, pamatysi. Pas mane irgi kol vaziuoji iki 5000km, matuoji tepala rodo tapati, paskui stebuklingai nukrenta trecdaliu, ir ne pirmas turintis varikli su turba turi ta pati sindroma. Jei benzininis variklis, gali ir nenuest... Ir beje skysciai fennix ziniai, nuo temperaturu labai pleciasi ir traukiasi. Galu gale pasiziurek ant silto variklio i antifrizo bakeli, kaip jis sukyla, ir saltam varikliui vel nusileidzia. Pilk ziema kura is tos pacios kolonkes uzsidegus lemputei, pastebesi, kad visada supilsi 2-3 litrais daugiau, nei vasara. O gal nori pamatuot tepala siltam varikliui tik uzgesinus, rodys visskus vejus, nors jis aisku pleciasi ne teik kiek antifrizas ir kuras, bet vistiek turis siek tiek kinta... Cia jau savo cheminiu isvedziojimu gali nerasyt, viskas aisku kaip ant delno, kad temp skirtumas turi reiksmes skyscio turio kitimui...
Jei tau tenka dapilineti tepaliuka, reiskia jis arba varva kur nors pas tave, arba varikliukas ji pavalgo. Sveikas d4d, ar bet kok kitas commonrail'inis variklis normalioje busenoje neturi naudoti tepalu.
festina lente

AVENSIS D4D CHIP

Citataazart parašė:
CitataHenris parašė:
Pas mane visada tepalo po keitimo buna ant max ribos arba 2mm virs jos, suvalgys po kokiu 5000km, pamatysi. Pas mane irgi kol vaziuoji iki 5000km, matuoji tepala rodo tapati, paskui stebuklingai nukrenta trecdaliu, ir ne pirmas turintis varikli su turba turi ta pati sindroma. Jei benzininis variklis, gali ir nenuest... Ir beje skysciai fennix ziniai, nuo temperaturu labai pleciasi ir traukiasi. Galu gale pasiziurek ant silto variklio i antifrizo bakeli, kaip jis sukyla, ir saltam varikliui vel nusileidzia. Pilk ziema kura is tos pacios kolonkes uzsidegus lemputei, pastebesi, kad visada supilsi 2-3 litrais daugiau, nei vasara. O gal nori pamatuot tepala siltam varikliui tik uzgesinus, rodys visskus vejus, nors jis aisku pleciasi ne teik kiek antifrizas ir kuras, bet vistiek turis siek tiek kinta... Cia jau savo cheminiu isvedziojimu gali nerasyt, viskas aisku kaip ant delno, kad temp skirtumas turi reiksmes skyscio turio kitimui...
Jei tau tenka dapilineti tepaliuka, reiskia jis arba varva kur nors pas tave, arba varikliukas ji pavalgo. Sveikas d4d, ar bet kok kitas commonrail'inis variklis normalioje busenoje neturi naudoti tepalu.
prie ko cia comonreilas prie tepalu:D,beje klysti kad nevalgo;)

Pulkininkas

Citataxaudrius parašė:

Taigi Tokvilos meistras man pyle.Manau cia problemos nera.O jei aficialai nemoka keist tepalu...tai ka as zinau tada?....svieto pabaiga butu :D :D :D

Tai todėl ir siūlau į Tokvilą važiuoti, o ne kur nors kitur, kad nereikėtų dar kartą mokėti. Darbo broką turėtų ištaisyti jie patys ir nemokamai.
Tikiuosi tu nemanai, kad jeigu jau Tokvilos darbuotojas apsiriko, (šiuo atveju perpylė) tada viskas gerai, atsieit taip ir turi būti :D
O jeigu tą patį būtų padaręs koks garažo meistriukas, tada jau būtų blogai :D:D:D