Dingsta trauka....atsiranda vėl

Pradėjo egiosa, Rugsėjis 10, 2010, 17:15:06 PM

« ankstesnis - sekantis »

egiosa

Tiesa, kai dingsta trauka, tai varo juodą dūmą pro glušą. O gal koks turbinos vožtuvas nevisada sudirba ?

Tuziukas

hm..man juodo dumo nemeta bet vaziuojant antru begiu pastoviu greiciu, masina nei is sio nei is to, pradeda traukti smarkiai..o taip toki kai prirista prie asfalto..:(

lawyer

#17
CitataTuziukas parašė:
hm..man juodo dumo nemeta bet vaziuojant antru begiu pastoviu greiciu, masina nei is sio nei is to, pradeda traukti smarkiai..o taip toki kai prirista prie asfalto..:(

kompas gauna neteisingus duomenis is oro srauto matuokles (arba is kitu davikliu) ir sureguliuoja per liesa kuro misini, ko pasekoje dingsta masinos traukimas. beda greiciausiai bus davikliuose, kurie teikia duomenis kompui (oro srauto, kuro slegio ir kt. davikliai)

Tuziukas

Citatalawyer parašė:
CitataTuziukas parašė:
hm..man juodo dumo nemeta bet vaziuojant antru begiu pastoviu greiciu, masina nei is sio nei is to, pradeda traukti smarkiai..o taip toki kai prirista prie asfalto..:(

kompas gauna neteisingus duomenis is oro srauto matuokles (arba is kitu davikliu) ir sureguliuoja per liesa kuro misini, ko pasekoje dingsta masinos traukimas. beda greiciausiai bus davikliuose, kurie teikia duomenis kompui (oro srauto, kuro slegio ir kt. davikliai)

O sakyk ka savo jegomis galeciau pasiziureti?

lawyer

#19
savo jegomis, nebent oro srauto matuokle.
reikia ja atjungti ir pravaziuoti su masina, jeigu vaziuoja taip pat kaip su prijungta, reiskia matuokle sugedusi, jeigu vaziuoja blogiau nei su prijungta- reiskia matuokle gera.
kitus daviklius servise patikrint.

egiosa

Man tai oro srauto ir kt.matuoklių nepasižiūrėsi, nes jei sustosi ar išjungsi variklį, tai vėl trauka atsiranda. Tačiau šiandien nuvariau mašinikę pas meistrų, jie pajungė kompą-o tas nieko neranda-pasirodo Solorinos kadrai bus užblokavę, tipo mes specai - tai varykit tik pas mus diagnostikai ir t. t. (preitas savininkas ten varydavo) Bet paprašiau meisriukų kad praplautų EGR. Vožtuvas vaiščiojo, tačiau brudo buvo nemažai. Ir kol kas pravažiavus apie 40 km. įvairiais greičiais iki 140 km/h trauka NEBEDINGSTA, duok dieve. Gal tame buvo problema ?  O anksčiau, pašilus variklius ir spustelėjus virš 100 km/h, pradėdavo dinginėti.