Ratų keitimas vietomis

Pradėjo Pulkininkas, Spalis 28, 2010, 11:06:36 AM

« ankstesnis - sekantis »

NNZ

Citatahorn parašė:
...Yra gerokai naujesnių patarimų vairavimui ir valdymui žiemą. ..

būt malonu, kad pasidalintum, nes kiek rodo per televiziją laidas apie automobilius, kiek šneka sportininkai, tai dar nieko naujo negridėjau, neit oj knygoj perskičiau...Plius nežinojau, kad jau prieš 70 metų gamino lancer evolution 4x4 varomais, kaip jis komentavo savo knygoje, aprašydamas 4x4 įpatumus ;)
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

fennix

CitataNNZ parašė:
Plius nežinojau, kad jau prieš 70 metų gamino lancer evolution 4x4 varomais, kaip jis komentavo savo knygoje, aprašydamas 4x4 įpatumus ;)

Jis turejo omeny kad knyga 1970 metu leidybos... bet bet kuriuo atveju knygoje apstu geros ir naudingos informacijos...

Ir beje, horn, fizikos desniai nesensta ;) Taip kad seni ziguliukai lygiai taip pat, tais paciais principais slydinejo ant kelio kaip ir siandieniniai bumbuliukai...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

zally

#17
Tie, kurie pamiršta istoriją yra pasmerkti ją kartoti.

NNZ

Citatafennix parašė:
CitataNNZ parašė:
Plius nežinojau, kad jau prieš 70 metų gamino lancer evolution 4x4 varomais, kaip jis komentavo savo knygoje, aprašydamas 4x4 įpatumus ;)

Jis turejo omeny kad knyga 1970 metu leidybos...i...

a tada pardon :D
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

horn

CitataNNZ parašė:
Citatahorn parašė:
...Yra gerokai naujesnių patarimų vairavimui ir valdymui žiemą. ..

būt malonu, kad pasidalintum, nes kiek rodo per televiziją laidas apie automobilius, kiek šneka sportininkai, tai dar nieko naujo negridėjau, neit oj knygoj perskičiau...Plius nežinojau, kad jau prieš 70 metų gamino lancer evolution 4x4 varomais, kaip jis komentavo savo knygoje, aprašydamas 4x4 įpatumus ;)

:D septyniasdešimtų metų ;) o ne prieš septyniasdešimt

umunas

#20
CitataNNZ parašė:
tai kaip tik jei priekiu varoma, tai jei priekis slysta atleidi gazą ir labiau pasuki vairą, ir jei moki vosvos paspaudi stabdį, tada priekiniai gaudo sukibimą, o kaip gale geresnės padangos, tada galas nesiskersuos. O jei skresuojasi tada kontruoji vairu ir tik tada gazą spaudi...
http://kauno.diena.lt/dienrastis/priedai/ratai/ralio-cempiono-patarimai-kaip-saugiai-vairuoti-ziema-252673"Švedo pliurpalai". taigi dėl to ratų susukimo:
CitataJeigu slysta automobilio priekis susuktais ratais, vadinasi, vairu buvo sukamas pernelyg staigiai ir per smarkiai. Jeigu įvažiavote į posūkį per dideliu greičiu ir pernelyg susuktais ratais, patarčiau laikytis tokios veiksmų sekos: reikia atleisti greičio pedalą arba šiek tiek spustelėti stabdžius (neblokuojant ratų!), kad automobilio svorio centras grįžtų į priekį ir būtent šioje mašinos dalyje vėl ratai sukibtų su keliu. Tuo pat metu reikia bandyti šiek tiek atsukinėti ir tiesinti vairą, kiek tai įmanoma. Jokiu būdu negalima sukti vairo iki galo, nes būtent susukti ratai yra viena priežasčių, dėl ko jūsų automobilis slysta. Tiesinant vairą reikia pradėti vėl saikingai spausti akceleratoriaus pedalą ir mėginti pakreipti automobilį norima trajektorija. Esu tikras, kad, viską teisingai ir vikriai atlikus, ratai vėl sukibs su kelio danga.
reikia tiesinti, o ne susukinėti daugiau. dėl stabdymo, tai pasirodo tiesa, bet paprastai jei važiuoji žemesne pavara (posūkyje taip dažniausiai ir yra, ypač žiemą), tai užtenka labiau atleisti akceleratoriaus pedalą ir panašiai suveikia kaip stabdis.

fennix

#21
:)
arba uztrauki rankini, spaudi akseleratoriu ir nepamirsti vairo persukt i priesinga puse :D... pradriftines posuki sustoji, palauki pora minuciu kol normalizuosis sirdies ritmas ir su sypsena  tesi kelione :D

Bet gal apie tai kalbedami pereikim i tema- "Kaip as vairuoju" nes cia atrodo apie padangas mes kalbam...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

NNZ

Citatafennix parašė:
:)
arba uztrauki rankini, spaudi akseleratoriu ir nepamirsti vairo persukt i priesinga puse :D... pradriftines posuki sustoji, palauki pora minuciu kol normalizuosis sirdies ritmas ir su sypsena  tesi kelione :D

Bet gal apie tai kalbedami pereikim i tema- "Kaip as vairuoju" nes cia atrodo apie padangas mes kalbam...

jo keliamės visi sėkmingai prie pliurpalų :D...
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

NNZ

Citataumunas parašė:
CitataNNZ parašė:
tai kaip tik jei priekiu varoma, tai jei priekis slysta atleidi gazą ir labiau pasuki vairą, ir jei moki vosvos paspaudi stabdį, tada priekiniai gaudo sukibimą, o kaip gale geresnės padangos, tada galas nesiskersuos. O jei skresuojasi tada kontruoji vairu ir tik tada gazą spaudi...
http://kauno.diena.lt/dienrastis/priedai/ratai/ralio-cempiono-patarimai-kaip-saugiai-vairuoti-ziema-252673"Švedo pliurpalai". taigi dėl to ratų susukimo:
CitataJeigu slysta automobilio priekis susuktais ratais, vadinasi, vairu buvo sukamas pernelyg staigiai ir per smarkiai. Jeigu įvažiavote į posūkį per dideliu greičiu ir pernelyg susuktais ratais, patarčiau laikytis tokios veiksmų sekos: reikia atleisti greičio pedalą arba šiek tiek spustelėti stabdžius (neblokuojant ratų!), kad automobilio svorio centras grįžtų į priekį ir būtent šioje mašinos dalyje vėl ratai sukibtų su keliu. Tuo pat metu reikia bandyti šiek tiek atsukinėti ir tiesinti vairą, kiek tai įmanoma. Jokiu būdu negalima sukti vairo iki galo, nes būtent susukti ratai yra viena priežasčių, dėl ko jūsų automobilis slysta. Tiesinant vairą reikia pradėti vėl saikingai spausti akceleratoriaus pedalą ir mėginti pakreipti automobilį norima trajektorija. Esu tikras, kad, viską teisingai ir vikriai atlikus, ratai vėl sukibs su kelio danga.
reikia tiesinti, o ne susukinėti daugiau. dėl stabdymo, tai pasirodo tiesa, bet paprastai jei važiuoji žemesne pavara (posūkyje taip dažniausiai ir yra, ypač žiemą), tai užtenka labiau atleisti akceleratoriaus pedalą ir panašiai suveikia kaip stabdis.

jo teisingai, pardon, būsiu suklaidinęs, bet kaip skaitiai toliau vistiek reikės vairą sukti ten kur tau reikia, tik poto  ;)
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Pulkininkas

Tai apibendrinam atsakymą į mano klausimą.
1. Jeigu padangos nevienodai dėvisi, tai sukeisti vietomis reikia ne ratus, o padangas :D
2. Kiekvienas ratas turi suktis tik ta kryptimi, kuri nurodyta ant padangos.
3. Kadangi padangų jau seniai keičiantis sezonui bevei niekas nebepermontuoja (visi turi po du komplektus - vasarinių ir žieminių), tai japonų instrukcija - nieko neverta.

umunas

CitataPulkininkas parašė:
Tai apibendrinam atsakymą į mano klausimą.
1. Jeigu padangos nevienodai dėvisi, tai sukeisti vietomis reikia ne ratus, o padangas :D
2. Kiekvienas ratas turi suktis tik ta kryptimi, kuri nurodyta ant padangos.
3. Kadangi padangų jau seniai keičiantis sezonui bevei niekas nebepermontuoja (visi turi po du komplektus - vasarinių ir žieminių), tai japonų instrukcija - nieko neverta.
nu kaip ir taip. sorry už buvusį OT :D