Avensis akumuliatorius

Pradėjo Tuziukas, Gruodis 03, 2010, 09:34:12 AM

« ankstesnis - sekantis »

Renis

CitataKestutis777 parašė:
CitataRenis parašė:
daug, kazkas apie 320 ar 340 lt gavos atrodo. Ten Bosch Silver serija. Bet ten 85 Ah, Startine srove 800 A. Siaip svarbiau startine srove dyzeliui negu talpa akumo. Taigi situ 800 per akis uztenka, nors gamyklinis 2.2 avensio 850A ir 90 Ah berods buna.

Tai ta visi ir siulo. http://www.sigmentas.lt/akumuliatoriai/bosch-s5010.html

Tai jo, tas pats, gali but kad cia ir pirkau netgi.. Tiksliai nepamenu
Toyota Avensis, 2005 m., 2.2 D4D 110kw

Silkinas

Praktiškiau būtų matuoti generatoriaus įtampą naudojant kitą tikrai normaliai veikiantį akumuliatorių. Tada matavimais bus galima tikėti.

Dariusno

Jokio skirtumo kas gamintojas. akume vykstancioms cheminems riakcijoms visiskai taspats koks akumo vardas jei automobilio elektrine dalis yra tvarkinga tai betkoks ir maximinis akumas tarnaus ilgai. renkantis akuma pagal Ah leistinas nukrypimas nuo generatoriaus parametru yra +-10%, o startine srove nera labai aktuali jei automobilio variklis tvarkingas ir kuriasi gerai. akumo sukimo momentas gali buti kad ir 1000A bet starteris pasiims kiek jam reikia ir tikrai nuo to jis greiciau nesisuks. jei gu akuma nusipirksi didesnes talpos nei reikalauja gamintojas, visada vazinesi su nedakrautu akumu o jei mazesnes rizikuoji akuma "uzvirinti". abu sia atvejai nuzudys akuma greiciau nei tikiesi. Juokingai skamba ir zodis "originalus" :D jis originalus todel,kad toyota paskelbe konkursa akumams pirkti. konkursa laimejusi firma ir buna vadinama originalu. tuo ir naudojasi dyleriai uzsimesdami antkaini. cia kaip ir su lietais diskais, visi pasaulio diskai gaminami kinijoje tik originalus turi logotipa nes taip uzsake auto gamintojas. nes kitaip finansiskai neapsimoketu

krys1

Labas!as sau nusipirkau AD 77ah sumokejau 209lt,3 metai garantijos!


Silkinas

CitataKestutis777 parašė:
O man igrudo sita http://www.sigmentas.lt/akumuliatoriai/varta-f18.html
Kad čia visai geras akumuliatorius. Tokį turėjau, tai ilgaaaai tarnavo.

Aivis

CitataDariusno parašė:
Jokio skirtumo kas gamintojas. akume vykstancioms cheminems riakcijoms visiskai taspats koks akumo vardas jei automobilio elektrine dalis yra tvarkinga tai betkoks ir maximinis akumas tarnaus ilgai. renkantis akuma pagal Ah leistinas nukrypimas nuo generatoriaus parametru yra +-10%, o startine srove nera labai aktuali jei automobilio variklis tvarkingas ir kuriasi gerai. akumo sukimo momentas gali buti kad ir 1000A bet starteris pasiims kiek jam reikia ir tikrai nuo to jis greiciau nesisuks. jei gu akuma nusipirksi didesnes talpos nei reikalauja gamintojas, visada vazinesi su nedakrautu akumu o jei mazesnes rizikuoji akuma "uzvirinti". abu sia atvejai nuzudys akuma greiciau nei tikiesi. Juokingai skamba ir zodis "originalus" :D jis originalus todel,kad toyota paskelbe konkursa akumams pirkti. konkursa laimejusi firma ir buna vadinama originalu. tuo ir naudojasi dyleriai uzsimesdami antkaini. cia kaip ir su lietais diskais, visi pasaulio diskai gaminami kinijoje tik originalus turi logotipa nes taip uzsake auto gamintojas. nes kitaip finansiskai neapsimoketu
Čia jau vėjai,dėl akumo nedakrovimo:),generatorius akuma krauna ne pagal akumo galinguma,o pagal akumo talpa.Startinė srovė yra labai aktuali varikli užvedant,ypač žiemos metu,nes kuo ji didesnė tuo geriau ir ilgiau starteris sukas.
Gazas dugnas .......

Dariusno

#52
CitataAivis parašė:
CitataDariusno parašė:
Jokio skirtumo kas gamintojas. akume vykstancioms cheminems riakcijoms visiskai taspats koks akumo vardas jei automobilio elektrine dalis yra tvarkinga tai betkoks ir maximinis akumas tarnaus ilgai. renkantis akuma pagal Ah leistinas nukrypimas nuo generatoriaus parametru yra +-10%, o startine srove nera labai aktuali jei automobilio variklis tvarkingas ir kuriasi gerai. akumo sukimo momentas gali buti kad ir 1000A bet starteris pasiims kiek jam reikia ir tikrai nuo to jis greiciau nesisuks. jei gu akuma nusipirksi didesnes talpos nei reikalauja gamintojas, visada vazinesi su nedakrautu akumu o jei mazesnes rizikuoji akuma "uzvirinti". abu sia atvejai nuzudys akuma greiciau nei tikiesi. Juokingai skamba ir zodis "originalus" :D jis originalus todel,kad toyota paskelbe konkursa akumams pirkti. konkursa laimejusi firma ir buna vadinama originalu. tuo ir naudojasi dyleriai uzsimesdami antkaini. cia kaip ir su lietais diskais, visi pasaulio diskai gaminami kinijoje tik originalus turi logotipa nes taip uzsake auto gamintojas. nes kitaip finansiskai neapsimoketu
Čia jau vėjai,dėl akumo nedakrovimo:),generatorius akuma krauna ne pagal akumo galinguma,o pagal akumo talpa.Startinė srovė yra labai aktuali varikli užvedant,ypač žiemos metu,nes kuo ji didesnė tuo geriau ir ilgiau starteris sukas.

nesupratau kur cia vejai ta ir kalbejau apie talpa. jei talpa per didele ir vazinejama trumpais atstumais tada nedakrauna. o del startines sroves tai paaiskink man kam reikia,kad suktu ilgiau? jei normali masina uzsiveda per 1-2 sekundes. ir ka reiskia geriau suka? jei netiki gali pats isbandyti, kad 300A suka taippat kaip ir 1000A turiu galvoj sukimo greiti. aisku jei tavo zvakes ar kompresija "miortva" tai gal ir isgelbes galingesnis akumas jei zadi sukti 20s.

Aivis

CitataDariusno parašė:
CitataAivis parašė:
CitataDariusno parašė:
Jokio skirtumo kas gamintojas. akume vykstancioms cheminems riakcijoms visiskai taspats koks akumo vardas jei automobilio elektrine dalis yra tvarkinga tai betkoks ir maximinis akumas tarnaus ilgai. renkantis akuma pagal Ah leistinas nukrypimas nuo generatoriaus parametru yra +-10%, o startine srove nera labai aktuali jei automobilio variklis tvarkingas ir kuriasi gerai. akumo sukimo momentas gali buti kad ir 1000A bet starteris pasiims kiek jam reikia ir tikrai nuo to jis greiciau nesisuks. jei gu akuma nusipirksi didesnes talpos nei reikalauja gamintojas, visada vazinesi su nedakrautu akumu o jei mazesnes rizikuoji akuma "uzvirinti". abu sia atvejai nuzudys akuma greiciau nei tikiesi. Juokingai skamba ir zodis "originalus" :D jis originalus todel,kad toyota paskelbe konkursa akumams pirkti. konkursa laimejusi firma ir buna vadinama originalu. tuo ir naudojasi dyleriai uzsimesdami antkaini. cia kaip ir su lietais diskais, visi pasaulio diskai gaminami kinijoje tik originalus turi logotipa nes taip uzsake auto gamintojas. nes kitaip finansiskai neapsimoketu
Čia jau vėjai,dėl akumo nedakrovimo:),generatorius akuma krauna ne pagal akumo galinguma,o pagal akumo talpa.Startinė srovė yra labai aktuali varikli užvedant,ypač žiemos metu,nes kuo ji didesnė tuo geriau ir ilgiau starteris sukas.

nesupratau kur cia vejai ta ir kalbejau apie talpa. jei talpa per didele ir vazinejama trumpais atstumais tada nedakrauna. o del startines sroves tai paaiskink man kam reikia,kad suktu ilgiau? jei normali masina uzsiveda per 1-2 sekundes. ir ka reiskia geriau suka? jei netiki gali pats isbandyti, kad 300A suka taippat kaip ir 1000A turiu galvoj sukimo greiti.
Trumpais atstumais ir silpno akumo gali nepakrauti,o stipresnis akumas ,papraščiausei suks ilgiau,jei to reikės ir išsikraus žymei vėliau,negu silpnas.Čia nereikia skaičiuoti,kad viskas visada bus normalei,buna,kad ir dėl kažkokiu priežaščiu reikia pasukti ilgiau,ar taip buni akumus kaip nors pasodines,šviesos,magnitafonas,ar dar kas ilgiau ijungtas neužvedus mašinos ir pasodina sipna akuma,o stipresnis visada pravers,Aš visada užstipresni akuma 100%
Gazas dugnas .......

AVENSIS D4D CHIP

CitataDariusno parašė:
CitataAivis parašė:
CitataDariusno parašė:
Jokio skirtumo kas gamintojas. akume vykstancioms cheminems riakcijoms visiskai taspats koks akumo vardas jei automobilio elektrine dalis yra tvarkinga tai betkoks ir maximinis akumas tarnaus ilgai. renkantis akuma pagal Ah leistinas nukrypimas nuo generatoriaus parametru yra +-10%, o startine srove nera labai aktuali jei automobilio variklis tvarkingas ir kuriasi gerai. akumo sukimo momentas gali buti kad ir 1000A bet starteris pasiims kiek jam reikia ir tikrai nuo to jis greiciau nesisuks. jei gu akuma nusipirksi didesnes talpos nei reikalauja gamintojas, visada vazinesi su nedakrautu akumu o jei mazesnes rizikuoji akuma "uzvirinti". abu sia atvejai nuzudys akuma greiciau nei tikiesi. Juokingai skamba ir zodis "originalus" :D jis originalus todel,kad toyota paskelbe konkursa akumams pirkti. konkursa laimejusi firma ir buna vadinama originalu. tuo ir naudojasi dyleriai uzsimesdami antkaini. cia kaip ir su lietais diskais, visi pasaulio diskai gaminami kinijoje tik originalus turi logotipa nes taip uzsake auto gamintojas. nes kitaip finansiskai neapsimoketu
Čia jau vėjai,dėl akumo nedakrovimo:),generatorius akuma krauna ne pagal akumo galinguma,o pagal akumo talpa.Startinė srovė yra labai aktuali varikli užvedant,ypač žiemos metu,nes kuo ji didesnė tuo geriau ir ilgiau starteris sukas.

nesupratau kur cia vejai ta ir kalbejau apie talpa. jei talpa per didele ir vazinejama trumpais atstumais tada nedakrauna. o del startines sroves tai paaiskink man kam reikia,kad suktu ilgiau? jei normali masina uzsiveda per 1-2 sekundes. ir ka reiskia geriau suka? jei netiki gali pats isbandyti, kad 300A suka taippat kaip ir 1000A turiu galvoj sukimo greiti. aisku jei tavo zvakes ar kompresija "miortva" tai gal ir isgelbes galingesnis akumas jei zadi sukti 20s.
tai ne greitis keiciasi o sukimo momentas ir kiek ilgai jis issilaikys:)idomu kaip tu dyzeli uzvesi su 300A  prie minus 20:D

fennix

CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
tai ne greitis keiciasi o sukimo momentas ir kiek ilgai jis issilaikys:)idomu kaip tu dyzeli uzvesi su 300A  prie minus 20:D

Duok man 300 tikru amperu prie 12.5  volto, uzvesiu bet koki dyzeli iki 6 cilindru...  Del v8 jau nesu garantuotas :)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

AVENSIS D4D CHIP

Citatafennix parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
tai ne greitis keiciasi o sukimo momentas ir kiek ilgai jis issilaikys:)idomu kaip tu dyzeli uzvesi su 300A  prie minus 20:D

Duok man 300 tikru amperu prie 12.5  volto, uzvesiu bet koki dyzeli iki 6 cilindru...  Del v8 jau nesu garantuotas :)
o buna ir netikru?:D

Dariusno

#57
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
CitataDariusno parašė:
CitataAivis parašė:
CitataDariusno parašė:
Jokio skirtumo kas gamintojas. akume vykstancioms cheminems riakcijoms visiskai taspats koks akumo vardas jei automobilio elektrine dalis yra tvarkinga tai betkoks ir maximinis akumas tarnaus ilgai. renkantis akuma pagal Ah leistinas nukrypimas nuo generatoriaus parametru yra +-10%, o startine srove nera labai aktuali jei automobilio variklis tvarkingas ir kuriasi gerai. akumo sukimo momentas gali buti kad ir 1000A bet starteris pasiims kiek jam reikia ir tikrai nuo to jis greiciau nesisuks. jei gu akuma nusipirksi didesnes talpos nei reikalauja gamintojas, visada vazinesi su nedakrautu akumu o jei mazesnes rizikuoji akuma "uzvirinti". abu sia atvejai nuzudys akuma greiciau nei tikiesi. Juokingai skamba ir zodis "originalus" :D jis originalus todel,kad toyota paskelbe konkursa akumams pirkti. konkursa laimejusi firma ir buna vadinama originalu. tuo ir naudojasi dyleriai uzsimesdami antkaini. cia kaip ir su lietais diskais, visi pasaulio diskai gaminami kinijoje tik originalus turi logotipa nes taip uzsake auto gamintojas. nes kitaip finansiskai neapsimoketu
Čia jau vėjai,dėl akumo nedakrovimo:),generatorius akuma krauna ne pagal akumo galinguma,o pagal akumo talpa.Startinė srovė yra labai aktuali varikli užvedant,ypač žiemos metu,nes kuo ji didesnė tuo geriau ir ilgiau starteris sukas.

nesupratau kur cia vejai ta ir kalbejau apie talpa. jei talpa per didele ir vazinejama trumpais atstumais tada nedakrauna. o del startines sroves tai paaiskink man kam reikia,kad suktu ilgiau? jei normali masina uzsiveda per 1-2 sekundes. ir ka reiskia geriau suka? jei netiki gali pats isbandyti, kad 300A suka taippat kaip ir 1000A turiu galvoj sukimo greiti. aisku jei tavo zvakes ar kompresija "miortva" tai gal ir isgelbes galingesnis akumas jei zadi sukti 20s.
tai ne greitis keiciasi o sukimo momentas ir kiek ilgai jis issilaikys:)idomu kaip tu dyzeli uzvesi su 300A  prie minus 20:D

nebuciau rases jei pats 6metus su 63Ah 300A nebuciau pravazinejes. Kuriasi be jokiu problemu ir suka labai ilgai ir prie -20L. ir muzika klausiau ir sviesas palikinedavau ir ko tik nebuvo per tuos 6 metus. ir akumas buvo kazkoks bevardis ir dyzelis buvo dulitrinis

fennix

CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citatafennix parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
tai ne greitis keiciasi o sukimo momentas ir kiek ilgai jis issilaikys:)idomu kaip tu dyzeli uzvesi su 300A  prie minus 20:D

Duok man 300 tikru amperu prie 12.5  volto, uzvesiu bet koki dyzeli iki 6 cilindru...  Del v8 jau nesu garantuotas :)
o buna ir netikru?:D

Buna  vadinamu virtualiu. Ne vien amperai svarbu, dar ir voltai. Tu turbut nelabai isivaizduoji kokio stiprumo srove yra 300 A :) tavo bute, saugikliai stovi 16 amperu :) esme tame kad jei akumas geras, jis gali palaikyt ta srove 300a tik kokias puse sekundes , o paskui po truputi ji pradeda krist ir tuo paciu krinta ir voltai, ir is 12.5 lieka kokie 8 ir mazdaug po poros sekundziu akumas turetu duot puse galios ka dave is pradziu :)
Taigi, apibendrinam :) starterio galingumas butu kokie 2 kW, ne daugaiau. Jei idealiom salygom srovei nukrentant tarikim tik 1.5v. iki 11, uztenka 180 amperu, kad pilnai maitint starteri su maksimalia jo galia. o tai reiskia kad 200 amperu per akis uzvest ta dyzeli prie -20, tik kad retas akumas sugebes tau duot tiek sroves, net jei ant "pakuotes" ir bus uzrasyta 700A :D
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

AVENSIS D4D CHIP

Citatafennix parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citatafennix parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
tai ne greitis keiciasi o sukimo momentas ir kiek ilgai jis issilaikys:)idomu kaip tu dyzeli uzvesi su 300A  prie minus 20:D

Duok man 300 tikru amperu prie 12.5  volto, uzvesiu bet koki dyzeli iki 6 cilindru...  Del v8 jau nesu garantuotas :)
o buna ir netikru?:D

Buna  vadinamu virtualiu. Ne vien amperai svarbu, dar ir voltai. Tu turbut nelabai isivaizduoji kokio stiprumo srove yra 300 A :) tavo bute, saugikliai stovi 16 amperu :) esme tame kad jei akumas geras, jis gali palaikyt ta srove 300a tik kokias puse sekundes , o paskui po truputi ji pradeda krist ir tuo paciu krinta ir voltai, ir is 12.5 lieka kokie 8 ir mazdaug po poros sekundziu akumas turetu duot puse galios ka dave is pradziu :)
Taigi, apibendrinam :) starterio galingumas butu kokie 2 kW, ne daugaiau. Jei idealiom salygom srovei nukrentant tarikim tik 1.5v. iki 11, uztenka 180 amperu, kad pilnai maitint starteri su maksimalia jo galia. o tai reiskia kad 200 amperu per akis uzvest ta dyzeli prie -20, tik kad retas akumas sugebes tau duot tiek sroves, net jei ant "pakuotes" ir bus uzrasyta 700A :D
tu pats supranti ka cia rasai?:D nekalbu as apie fantazijas kazkokiastai su pastoviom srovem ir itampom,kalba eina apie akumus normalius ant kuriu uzrayta 300A ir pvz 800A,tai va pastacius 300A  ant dyzelio abejoju ar vasara akumas gerai suks,o 800A jau turetu sukti:)