Kuria pavara vazinejate uzmiestyje

Pradėjo Gmc, Gruodis 15, 2010, 11:21:19 AM

« ankstesnis - sekantis »

Gmc

Sveiki,
vakar pirmakart po masinos pirkimo islekiau i uzmiesty ir vaziavau i Kauna. Taigi vaziuojant ~100km/h yra ~2200RPM 5-u begiu. Taip ir vaziavau visa kelia. Bet pabandziau isijungti 6-a ir apsukus krito iki ~1700RPM kazkur. Mano galva masinai nera sveika tokiom zemom apsukom vaziuoti, kaip yra is tiesu? Kaip vazinejat Jus?

lawyer

mes uzmiesty vazinejam 1 pavara, tad niekuo padeti negalim

fennix

nu dieve mano.... jei nebarska, nebilda ir nevibruoja variklis- tai ko tos 1700 apsuku jam turetu but nesveikia? Ar ant laisvu kai sustoji irgi virs 2000 palaikai? :)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Pulkininkas

Nebūkite tokie pikti, juk jeigu žmogus klausia, vadinasi nori išsiaiškinti.
Kadangi aš važinėju ne su dyzeliu, tai apie jų apsukas nelabai išmanau, bet žinau, kad dyzeliams labiau kenkia didelės, negu mažos. Ir naudotojo vadove rašo, kad reikia stengtis važiuoti kuo aukštesne pavara, kad būtų kuo mažesni sūkiai.
Tad, jeigu tik gerai traukia, reikia važiuoti 6 pavara ir tuo džiaugtis - bus mažesnės kuro sąnaudos, mažiau terši aplinką.
Gaila, kad manojoje nėra 6 pavaros :(

Gmc

Aciu fennix ir pulkininkui uz atsakymus. Esme ta, kad esu girdejes, jog dyzeliui nesveika vaziuoti per mazomis apsukomis (beje benzui tas pats), todel ir nejungiame 5-o prie 50km/h, nors ekonomijos prasme tai gali buti ekonomiskiau (velgi esu girdejes, kad realiai taip nera). Todel idomu, ar kazkas turi praktikos ir kaip vazineja.

Pulkininkas

CitataGmc parašė:
Aciu fennix ir pulkininkui uz atsakymus. Esme ta, kad esu girdejes, jog dyzeliui nesveika vaziuoti per mazomis apsukomis (beje benzui tas pats), todel ir nejungiame 5-o prie 50km/h, nors ekonomijos prasme tai gali buti ekonomiskiau (velgi esu girdejes, kad realiai taip nera). Todel idomu, ar kazkas turi praktikos ir kaip vazineja.
Gal tokia teorija yra dėl galimo prastesnio sutepimo.  Bet, kad šiais laikais tepalai geri, varikliai neužmušami, tepalo siurbliai irgi sudaro slėgį, tai gal tokia nuomonė šiek tiek pasenusi. Þinoma, viską reikia daryti su protu. Bet pasikartosiu, mano Tojotos lietuviškame vadove (iš Tokvilos), kuris yra tas pats ir dyzeliniams  ir benzininiams varikliams liepiama važinėti kiek galima žemesnėmis apsukomis. Aš tai ir darau, todėl mieste dažnai važinėju 5 pavara.

Henris

6 pavara tam ir yra, kad galima vaziuoti greiciau, maziau smaugiant variklii. Bet nepamirskit, ypac dyzelistai, kad reiktu retkarciais padaryt uzmiestiniu kelioniu su didesnem apsukom, kitu atveju greit suesit kataliza, is jo suodzius reikia kazkaip ispusti, o kai nera gero slegio, kiek jie ten idomu tunos, kol uzsikis katalizas ir visa ismetimo sistema. Zyzeliui reik duot prasratsa kaskart, nepamirskit...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

onyx

karts nuo karto islekiu i uzmiesti, tai pavaziuoju ant 3k apsuku
~80-100km/h 3-4 pavara kokias 5min (reiktu gal ir daugiau, dar neissiaiskinau iki galo). o siaip tai mieste vaziuojant iki 70, niekad 5 nejungiu - ir sveika ir dinamiska. ekonomiskumo atzvilgiu pas mane iki ~2.4k revs ryja panasiai kaip kad vazinet ir iki 2k. aisku, itakoja ir kaip progresyviai akseleruosi.
del 6 pavaros tai mano manymu (2.2 d4d) jungiamas nuo 130 ir daugiau

fennix

Citataonyx parašė:
karts nuo karto islekiu i uzmiesti, tai pavaziuoju ant 3k apsuku
~80-100km/h 3-4 pavara kokias 5min (reiktu gal ir daugiau, dar neissiaiskinau iki galo). o siaip tai mieste vaziuojant iki 70, niekad 5 nejungiu - ir sveika ir dinamiska. ekonomiskumo atzvilgiu pas mane iki ~2.4k revs ryja panasiai kaip kad vazinet ir iki 2k. aisku, itakoja ir kaip progresyviai akseleruosi.
del 6 pavaros tai mano manymu (2.2 d4d) jungiamas nuo 130 ir daugiau
Pas tave gi d-cat... tai ko tu nori... tau reikia prasivazinet kad filtre anglys isdegtu,...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

dtinas

solorinos meistrai sake, kad trasoje vaziuoti taip, kad apsukos butu ne zemiau 2000 rpm. Esant zemesniems sukiams isauga kuro sanaudos (dyzelis ekonomiskiausias prie tu apsuku kur yra sukimo momento pikas). Esant zemesniems sukiams vaziuoji su atidarytu EGR ir variklis degina dali savo ismetimo duju. Be to kemsasi katalizai.
Dar prie zemu sukiu, greiciu dezes tepimas buna nepakankamas. Vienas pazystamas su avensiu vazinejo mieste 5 ir 6 pavarom, gavo keisti deze...
Ir - cia ne tie seni dyzeliai kur apsuku bijo :D.

Memelis

As irgi manau ir kiek teko girdet patarimu, apsukas reikia palaikyt. Ant mazu, kaip ir rase, niekas neisivalo normaliai, seda tie suodziai. Brolis mano turi Opel Signum. Jis labai ramaus vazinejimo salininkas. Tai po 1 metu uzsikimso katalizatorius. Tai meistrai dave velniu, kad per mazomis apsukomis vazineji. Pajunge kompa, nustate kazkokia programa kur apsukas sukelia ir misini pariebina, palaike kuri laika ir isdegino. Kiek tas pades, tai sake garantiju neduoda. Tai va, o taip ramiai vazinejo...
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport