Toyota Prius II gedimai

Pradėjo Priest, Sausis 11, 2011, 21:26:19 PM

« ankstesnis - sekantis »

Bemsas

Taksi Lietuvoje per menesi pravazioja po 10.000km po miesta. Masinos nusidevejimas labai didelis. Nusidevi ir salonas del daznu ilipimo-islipimo. Reikia begti kuo toliau nuo tokiu masinu.

LM

Sveiki,
Pasiemiau auto. Pakeite 1 moduli. Bet rado ivairiu nesamoniu, net ir pas mane klause ar cia as su montiruote bandziau isimti moduli...
Supratau kad buvo intervensija i batareika pries man nusiperkant...
Kazkas grezta kazkas su montiruote bandyta islupt.
Dabar kaip ir ok. Laikas parodys.
Sumokejau 130 pinigu uz moduli ir darba 2 dienu.

Venza

As manau,kad labiau apsimokejo imt kita baterija ir per pora valandu pasikeist paciam,o sita paleist ant daliu.Dar ir uzdirbtum  ;)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

LM

Ziurinejau kiek baterijos kainuoja  nuo 150 iki 350 €,
Tai kaip ir apsimoketu keisti visa.
Gal man butu kainave ir kiek pigiau, bet kad buvo nemoksiskai draskyta pries tai baterija.
Sake viskas sumaista vietomis ir diagnozuojant rode kad dar viena cele 4 kazkas itartina. Bet esme kad negali paziureti kuri ta 4 nes sumaisyta vietomis.
Nutarem kad keiciam tik 3 kuri akyvaizdi o po to vel testavo ir jeigu ka vel ardytu.
Testavo kaip supratau visa baterija o ne atskirus modulius. Atskiru moduliu testavimas sake netikslu ir nieko neduoda. Negaliu gincytis...
Patare jeigu jau pirkti tai 2015 metu kokia baterija, tinkampj aplinkoj sandeliuojant ji gali ilgai stoveti nenaudojama...
Sake vaziuok dar bukle nera tokia bloga o paskui matysim. (H-)  :-{

LM

3 ir 4 tai turiu galvoje numeracija. Keite 3 nr moduli. Pas modulis 30€, kita iz varga. :goodboy:

Fatmann

Citata iš: LM Įrašytas Rugpjūtis 27, 2018, 09:52:57 AM
Sake viskas sumaista vietomis ir diagnozuojant rode kad dar viena cele 4 kazkas itartina. Bet esme kad negali paziureti kuri ta 4 nes sumaisyta vietomis.
Nutarem kad keiciam tik 3 kuri akyvaizdi o po to vel testavo ir jeigu ka vel ardytu.
Testavo kaip supratau visa baterija o ne atskirus modulius. Atskiru moduliu testavimas sake netikslu ir nieko neduoda. Negaliu gincytis...
Sake vaziuok dar bukle nera tokia bloga o paskui matysim. (H-)  :-{

Iš esmės viskas, kas čia parašyta, yra netikslu arba neteisinga :D

LM

As tik persakau ka man sake gal ir ne visai teisingai perteikiu info. :smoke:
O kas cia tavo nuomone neteisinga? :-{

LM

Stai ta blogoji baterijos detale - modulis.
Ju viso yra 28 vnt. Viena teko pakeisti.

LM

Citata iš: Fatmann Įrašytas Rugpjūtis 27, 2018, 10:19:17 AM
Iš esmės viskas, kas čia parašyta, yra netikslu arba neteisinga :D
Tai gal pats uzsiimi remontu siu batareiku? At siaip moki skaityti  :D ;)

LM

Sveiki,
Pastaruoju metu baterijos parametrai yra tokie.
Gal ne visi cia jie yra  reiksmingi ir svarbus...
Tarp poru nera didelio skirtumo V. Gal galima kartais pasiziureti ar neatsirado didelis itampos skirtumas.
Max skirtumas galimas 1,2 V tarp atskiru poru ar tarp atskiru moduliu?
Gal verta pasirinkti vaizdavimo informacija kur reiksmes max ir min? Bet ar tai atvaizduoja baterijos darba prie ivairiu apkrovu?
Torque Pro programa stebeta.

slashas

#535
Kad man rodos torque rodo tik moduliais, o ne celėmis, tas pats lyg ir su techstreamu.

LM

Jeigu teisingai supratau viena moduli sudaro 6 celes. Viso baterijoje yra 28 moduliai. Moduliai sujungti poromis nuosekliai. Baterijoj kaip gaunasi 14 poru. Programa rodo poros itampa pvz 16,4 V ar 16,5V. Tai galim laikyti kad modulio vieno itampa apie 8,3 V ir 8,2V..? Kazkur buvau rades kad galimas leistinas skirtumas iki 1,2V. Bet ar tas skirtumas tarp atskiru poru ar tarp atskiru moduliu?
Tarp poru tai butu 16,5 ir 15,3V o tarp moduliu pvz 8,2 ir 7 V..?
Nors gal cia tas pats gaunas...
Po remonto reciau uzsikrauna baterija iki pilnumos.
Jeigu ir uzsikrauna tai lieka dar viena padala.
Dazniausiai issilaiko apie 2/3 uzkrovimas.

slashas

#537
Citata iš: LM Įrašytas Rugsėjis 07, 2018, 21:24:53 PM
Jeigu teisingai supratau viena moduli sudaro 6 celes. Viso baterijoje yra 28 moduliai. Moduliai sujungti poromis nuosekliai. Baterijoj kaip gaunasi 14 poru. Programa rodo poros itampa pvz 16,4 V ar 16,5V. Tai galim laikyti kad modulio vieno itampa apie 8,3 V ir 8,2V..? Kazkur buvau rades kad galimas leistinas skirtumas iki 1,2V. Bet ar tas skirtumas tarp atskiru poru ar tarp atskiru moduliu?
Tarp poru tai butu 16,5 ir 15,3V o tarp moduliu pvz 8,2 ir 7 V..?
Nors gal cia tas pats gaunas...
Po remonto reciau uzsikrauna baterija iki pilnumos.
Jeigu ir uzsikrauna tai lieka dar viena padala.
Dazniausiai issilaiko apie 2/3 uzkrovimas.
Tarp atskirų modulių/blokų (modulis, blokas ar kaip kas tai vadina) ir šita riba kai jau trikampis degs.
Aš Pvz tavo vadinamą modulį vadinu celių pakuote, cell pack. O celių pakuotes moduliu, o modulių visumą baterijos bloku.

LM

Na taip terminai kartais sutapatinami.
Ar galima pagal stebesena numatyti kad stai X poros itampa mazeja ir arteja GALAS, ar tai neprognozuojama, viena diena p....st ir raudonas trikampukas?
Jei gali pastebet pirmus pokycius bandyti iskrauti/ikrauti baterija? Toyota kazka lyg ir siulo, lyg ir prailginti baterijos gyvavimo laika.
Kada ir prie kokiu pokyciu dar yra galimybe kazka padaryti , o kada tai nieko jau nepakeis.
Kitas dalykas gali numatyti ir ruostis atskiro modulio , silpstancio pakeitimui.
Nelaukiant raudono trikampio ir nedrozti kitu baterijos geru moduliu.

slashas

Tai juk pilnai autonominė sistema, kažkokiais čia mistinIais reikalais užsiimi :)