Toyota Prius II gedimai

Pradėjo Priest, Sausis 11, 2011, 21:26:19 PM

« ankstesnis - sekantis »

LM

Pas mane Pruse kai duslintuvas nuluzo buvo garsa nemazas ir nutiko kai zmona vaziavo. Tai ir skambina kad kazkas uzia ir bylda. Nuluze buvo prie galinio bakelio. Garsas didedavo greitejant vaziuojant pastoviu greiciu sumazedavo.

bioparo

Man vibracija labai maza juntama kada lengvai paspaudi gaza, atleidi vos vis praeina, speju kad automatas jau linksta, arba duslintuvas kaip pas tave gal

LM

Jeigu vos juntama ir niekas nezino ar meistrai nenustato tai reiktu vaziuot ir nestradalinti. Visi garsai anksciau ar veliau islenda ir pasidaro aisku kas per beda.  :smoke:

Henris

Sveiki, nenoriu kurti naujos temos, tad cia parasysiu: viena diena atviru langu sukinejaus po pozemini parkinga. El. rezimas isijunges ir girdziu netolygu garsa, besisukant ratam, lyg kas liestusi, itariau kaladeles, tik buvo sunku nustatyti, kurios priekines ar galines. NUvariau i servisa, sakau, kodel taip yra, skao reika pravalyt, kaladeles, kokiu siuksliu gal yra. NU pravale, bet tik priekines, sake tos buvo apsinesusios. Griztu i parkinga, tas garsas toliau yra. Na neturint keltuvo nelabai kaip patikrinsi, tai per langa iskisau telefona ir irasiau garsa. Pats perklauses irasa itariu, kad visgi galinis ratas lieciasi i kaladeles. Beje galiniai diskai turi tokiu korozijos taskiuku, kurie niekaip nenusivalo, nes zinant, kad auto stabdziai dirba labiau priekiniai, galiniai zymiai mazesniu pajegumu, tai matyt ir nenutrina tu rudeliu. Juolab hibridas, tai jis kaladeles normaliai uzspaudzia tik smarkiau stabdant. Auto Auris 2015 universalas hibridas, rida 35000km, paskutinis aptarnavimas atliktas birzelio men.


Pridedu nuoroda i irasa, iki sustojimo telefas nukreiptas i priekini kairi rata, po sustojimo i galini kairi.


http://85.206.159.60:65480/share.cgi?ssid=0KN7JbI
[/size]
[/size]noriu paklausti ar man cia del to pergyvent? nesinoretu sudrozti disku ir kaladeliu, ar ju perkaitint. Biski bandziau pavaziuot siek tiek rankini uztraukus, tai tos rudeles kazkiek apsivalo nuo disku, bet garsas vistiek islieka.
[/size]Tik va nesupratau, kodel atsovybej nuvale tik priekinius stabdzius, o galiniu nevale.
[/size]
[/size]Kaip man elgtis?
[/size]
[/size]Aciu.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

MindaugasB

Tai kaip tos kaladeles gali liesti prie disko ir vistiek ant disko matosi rudziu taskai? Logikos nematau, tamsta :)
Paskaicius problema tai prisimenu tipini Toyotos savininka kuris del kiekvieno garso triedzia i kelnes, kad tik kas jo masinai nenutiktu :D

Jeigu tau ten trina tai po ilgesnes keliones ranka islipes pridek prie rato disko, jeigu trina jausis siluma/karstis. Jeigu jau taip idomu, tai po viena rata pakelk ant domkrato ir pasuk su ranka, tikrai galesi girdeti kas kur trinasi :)  As labai skeptikas tokiu problemu ir visada sukelia sypsena :D
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Henris

na kiekvienam savo :) neturiu domkrato, o suzinot idomu, kas ten vyksta. Reiks kokio kaimyno prasyt, kad paskolintu. Bet jei tai ne kalades trinasi, tai daugiau gale nera kam ten trintis, nu gal kalade is kitos disko puses, kur nesimato, kad guolis triuksmautu, nu nenoriu tiket prie tokios ridos...

Tiesiog, gal jau kas yra susidures su tokiais reikalais, kai kam tai shudniekis, o man idomu issiaiskint, kas ir kaip... Bet nenoriu lakstyt po servisus, kad kiekvienas uz diagnostika nuluptu pinigus.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

slashas

Iš padangų akmenukus iškrapštyk :), plius yra prie stabdžių tokios apsauginės skardos, jos būna liečia ;)

Henris

slashas, akmenuku garsas padangose netoks. O del skardu apsauginiu tai nezinojau, kur jos randasi? ant suporto ar kur? Sutarem su kaimynu, kad man pades pasiklausyti, paskolins domkrata, pasiklausysim. Siandien dar darbe pasnekejau su kolegom, tai primetem variantus tokius: pirmiausias, kad gali buti jog suportas neatmeta vidiniu kaladeliu pilnai, issiaiskinus kuris ratas triuksmauja, reiks kazkaip uzkist galva, jei netilps telefona paziuret kaip kita disko puse atrodo, jei pavyks pamatyti ar yra kaladele atmesta. Kazkaip visiem itarimai ant galiniu ratu, nes ten megsta cilindriukai purvu uzsinest, o dar ir rankinis nepaskutinej vietoj. Na aisku dar itarimu ir ant guolio, nu bet niekas nenori patiketi, kad per 35k km nueitu guolis. Bet zinoma visko buna. O dar va slashas apie kazkokia skardele prie stabdziu pasake, tai kaimynas is treniruotes grizta po 9 vakaro, parkinge turesim pasistumdyma :) Aisku meldziuosi, kad nebutu guolis, nors guolio kitoks uzesys, cia toks trinimosi garsas, bet kiek suprantu jei koks galinis guolis tai nu n.... ten ir siais laikais matyt keiciasi visas kelmas gale su abs davikliais ir t.t. tfu tfu tfu...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

slashas

Iš vidinės pusės ta skarda apsaugo nuo nešvarumų diskus ir taip toliau, va kaip atrodo:

bladas

Vidinių kaladėlių nematysi rato nenuėmęs - jas užstoja ta apsauginė skarda. Tau ne guolis čia, man atrodo -  kaladėlės sudilo, ir akustinis sudilimo indikatorius (jis iš kieto metalo) braukia per stabdžių diską, informuoja, kad jau laikas jas keisti. Senesnėms Toyotoms (ir kitiems japonams) taip yra. Turėjau Renault Laguna 1995 metų - ten sudilus kaladėms užsižiebdavo geltona lemputė. Toyotos inžinieriams tai per sudėtinga. Nebent 2015 m hibridams jau sumontuotas ir elektroninis indikavimas, reikia pasikelti mašiną, nuimti ratą ir žiūrėti

bioparo

Stabdziu skarda bus, reikia muzika uzsileisti garsiau, bent as taip darau :)

Henris

tai va su kaimynu prariedejom pro parkinga, jis ir pieskom ir pradarom durelem is vidaus klause, tai kazkoks mini yra kairiam galiniam rate. Bet nutarem net nekelti masinos, sako, jei prades smarkiau list tas garsas, tai tada ir ziureti ta rata. Nu kaladeles tikrai nenusidevejusios, nebent is vidines puses ta viena, kurios nesimato. Juolab kaladeles kaip rasiau ismatuotos per paskutini aptarnavima birzeli, nusidevejimas kaip ir minejau 1mm per 35 000 km.
Kaimynas sako: per tyliai masina vaziuoja, kad girdisi tie garsai :)
Beje irgi patarimas man buvo duotas kaip ir is serviso toks pat, jei vaziuoju trumpais atstumais, tai bent jau keleta kartu labiau isibeget ir smarkiau pastabdyt, tipo taip ir cilindriukai prasimankstina, neuzkirmyja. Su rankiniu nepilnai uztrauktu irgi sveika pravaziuoti bent 30m i savaite. Beje parkinge apziurejom antros kartos prius, tai pagalvojom, kad gale bugniniai stabdziai, nes taip surudyje, susidaro ispudis, kad galas tam priuse isvis nestabdo, nes pamatem mazycius suportus, pasirodo ten diskai stovi :) O ta skarda, tai jo ji yra.

Aciu neabejingiems. Tikrai nemazai suzinojau apie stabdzius jusu deka. Jei tas garsas nedides, tai per kita tech aptarnavima dusiu uzduoti, kad nusiimtu kairy galini rata ir ivertintu stabdziu bukle ypac kitoj disko pusej.

Beje dar vienas mini klausimas: o mano modelyje rankinis stabdis turi atskiras kaladeles? Ar darbines atlieka ta pacia funkcija.

Aciu dar karta.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

LM

Pas mane prieki apsaugine skarda lietesi. Niekas nieko su ratais nedare o ji eme ir pradejo siekti. Ypac girdedavosi letai vaziuojant su atviru langu ir pasukant vaira.
II Pruse rankinio atskiros kalades.
Japonu rudija diskai labai, gal metalas pionieriu surinktas, bet ten gi ner pionieriu  :-{
MZD 6 keitem naujais galinius diskus po metu pasidare baisus, po triju metu vezem nutekint nes kaip tu sakai pradejo visoki garsai lyst. Arba nutekint arba naujus det.
Siaip tai yra toks dalykas kaip stabdziu skystis. Ji reikia keisti kas 2 metai.
Vyrukai ar keiciat kas? Sakysit tu ka (!?)
O be reikalo reiktu pasikeist ypac hibrideliams  (H-)
As irgi nepakeites  (H-) ;)

LM

MZD nutekinom galinius nes disko storis gerutukas apie 2 cm jie mazai dirbe.
Bet nutekint verta tik galinius nes nepadaro labai idialiai, bet galui tinka, priekiniams ne nes jausis musimas.
Tai manes irgi klause gal stabdzius taupai batu stabdai duris prasidares  :smoke:
Reikia karts nuo karto stipriau uzpausti.
Su Prusu irgi , jeigu graziai vazineji tai irgi apsinesa. Reikia  kaip sakoma kartais irgi pasinaudoti funkcija 'gazas stabdis'  :think: :D

Henris

pas mane identiska situacija tik letai vaziuojant girdisi tas trinimasis galiniam rate. Apie stabdziu skyscio keitima, net nezinau ar ji keite, reik pasikelti popierius techniniu aptarnavimu, ar bent jau per juos priklause keisti ji ar ne, pagal gamintojo normantyvus.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019