Vibracija greitai isibegejant

Pradėjo Henris, Sausis 20, 2011, 20:42:13 PM

« ankstesnis - sekantis »

Henris

Sveiki,
Teko panardyt nete ir paieskot, kokios gali buti bedos, bet kadangi ligu galima rasti 10, tai gal jus tiksliau zinosit. Zodziu taip: isibegejant ijungus 3 begi, jei apsukos maziau nei 1800rpm, staigiai spaudziant gaza, vibruoja kol neprasoka 2000rpm ir tik 3 begiu ir tik staigiai spaudziant pedala, jei isibegeju tolygiai viskas norma (kad butu aiskiau, vibruoja, kaip, kad neuztektu apsuku perjungus aukstesne pavara) bet manau 1800rpm tikrai pakankamai pries isibegejant. Interneteradau visko, nuo greiciu dezes gedimu, iki sankabos, baigiant vidiniu granatu susidevejimu. Ka manote jus, gal yra kam taip buve ir kas buvo per liga? Jokio garso to momentu nebuna tik vibrato :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

AVENSIS D4D CHIP

CitataHenris parašė:
Sveiki,
Teko panardyt nete ir paieskot, kokios gali buti bedos, bet kadangi ligu galima rasti 10, tai gal jus tiksliau zinosit. Zodziu taip: isibegejant ijungus 3 begi, jei apsukos maziau nei 1800rpm, staigiai spaudziant gaza, vibruoja kol neprasoka 2000rpm ir tik 3 begiu ir tik staigiai spaudziant pedala, jei isibegeju tolygiai viskas norma (kad butu aiskiau, vibruoja, kaip, kad neuztektu apsuku perjungus aukstesne pavara) bet manau 1800rpm tikrai pakankamai pries isibegejant. Interneteradau visko, nuo greiciu dezes gedimu, iki sankabos, baigiant vidiniu granatu susidevejimu. Ka manote jus, gal yra kam taip buve ir kas buvo per liga? Jokio garso to momentu nebuna tik vibrato :)
buwo tokiu bajeriu tai wibrawo pusasiai;)

Henris

Tai va atstovybe, pagal mano pasakojima teigia kad bus pusasis, kitas meistras su kuriuo bendravau, sako, jei pusasis, turetu vibruot ant visu pavaru, tai blogiausia diagnoze butu, kad susidevejas 3 pavaros krumpliaratis, arba nuo jo nudroztas koks dantukas, bet labai viliuosi, kad bus pusasis, nors jis ir brangus daiktas ir sunku rast, bet manau pavaru deze tvarkyt, sukeltu didesniu problemu....
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

pauliusdd

Nespausk iki dugno ir važiuosi važiuosi kol atsibos.
टोयोटा इस बल.

Mars

Geriau važiuoti kol dar mašina važiuoja, negu eksperimentuoti (gal greičio dėžę susitvarkysiu, gal pusašius pasitvarkysiu) o paskui pasirodys kad koks niekutis sugedes, o į mašinos remonta bereikalingai keli šimtai ar net tukstantukas sukištas.
Važinėkis kol neišlys tikrasis gedimas
mars

Henris

Dekoju, hebra, zodziu nedraskysiu ant 3 saibos ir vaziuosiu, kol kas rimciau nepasirodys, beje siandien pas mus vakare jau slidoka buvo, tai isjungiau TRC ir bandziau ant slidaus kelio paspaust, tai kai apkrovos ratam nera (jie praslysta) ant tu apsuku 3 begyje nevibrina...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Henris

Griztam prie temos :) Daugeja simpomu, kurie gal pades nuspresti, kas vyksta. Kaip ir minejau staigiai nuspaudus gaza ant trecios pavaros tarp 1800-2000 rpm, jauciamas suvibravimas, mesitrui papaskojau, kad stovint vietoje uzvestam varikliu, ismynus sankaba, nesijungia 3 ir 5 pavaros, kitos jungiasi normaliai, meistras paminke mano sankabos pedala ir sako, kad keistas pedalas. Normali sankba turetu mintis, lengvai, tada jaustis pasunkejimas (isijungia sankaba) ir pries gala vel lengvesnis pedalas, o pas mane pradzioje lengvesnis ir paskui iki pat galo sunkus. Tai vienas meistras itaria, kad pas mane sankba  iki galo neissimina, del to pastoviai sukasi velenelis, del, to 3 ir 5 pavaros stovint ikalt, neina. Uzgesinus varikli ir vaziuojant pavaros jungiasi gerai. Kitas meistras itarinejo, del tos vibracijos ir 3 pavaros nesijungimo vietoje, kad bus sinchronizatoriui sakes, arba 3 pavaros krumpliaraciui.
Tai gal is jusu yra nusimananciu, ir zino kieno cia simptomai, nes nesinoretu, ruostis keisti sankaba o paaiskes kad is tikro pavaru dezei hana... :(
Jokiu pasaliniu garsu nesigridi nei ismynus sankaba nei jungiant begius. Tik stovint vieoje ant laisvos pavaros jei po biski keliu apsukas, vibro jauciasi ant 1500rpm ir 2000rpm.
Na daug cia visko prirasiau, kad jum butu aiskiau, gal kazkam yra buve  toki bajeriu. Kol kas kaip ir minejau trys itarimai: vibro treciam begyje ant 2000rpm (smagratis, gal siek tiek buksuoja sankaba), kitas itarimas sankabos kazkuriom dalim arteja hana, trecias baisiausias, pavaru dezeje problemos (krumpliaratis, sinchronizatorius)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Kalapiziukaz

Visais atvejais reiks imt lauk pavaru deze, tai nuemus manau matysis ar sankabai ar smagraciui ar dezei paskutinioji ateina...

Aurimas

Kas del sankabos pedalo, tai pabandyk pasireguliuot ja, beroc 10-ties rakteliu. Pedalo laisvumas turi buti iki 2cm sakyciau, reikia manuale ziuret, po to jau sunkiau spaudziasi ir galop vel lengvai ant galo.
Tai pirma siulau paimt ir pasireguliuot sankabos ismynima. Sankaba turi buti nei varomoji, nei varancioji, o per viduri, tada ir problemu nebuna.
Na gal supratai, jei ne klausk, bandysiu kitaip paaiskinti.

Henris

Aurimas: o pedalas, reguliuojasi salone, kur nors prie cilindriuko? AR net ne apie ta vieta mastau :) ?
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

dtinas

reguliuojasi prie sankabos pedalo. Ta 10ies verzle yra ant pedalo cilindro aseles.

Aurimas

#11
dtinas jau pasake, salone prie sankabos pedalo. Tik nera labai jau patogu prieiti, reikia beveik apsiversti, kad prieit ir matyt. Lengvai atsisuka, o reguliuojasi..varzta atsuki,tada cilindriuka suki, tik nepersistenk, be po to problemu gali turet. Atsimink kiek pasukiai kurion pusen, )kad prireikus galetum nustatyt kaip buvo)i kaire ir i desine galima sukt. Ir po to kai pradesi vaziuot atmink sankaba bus kitokia nei buvo, t.y. gali anksciau griebti arba veliau, vel reikes truputi laiko priprasti prie jos. Teisingas jos veikimas yra kai jau puse sankabos pedalo atleidus vaziuoji, o ne vos atleidus jau ir rauna masina arba tik visa atleidus pradeda vaziuot. Turi buti viduriukas, tada sankaba ilgai ir tarnauja. Na bet jei megsti ar nori greiciau raut, tada galima nusistatyt, kad vos tik atleidi sankaba ir vaziuoja masina, tai vadinama varancioji sankaba, bet kaip minejau tai nera gerai.

Henris

Tai reiks pas savo meistreli uzsukt, kad pareguliuotu, ant sniego nezadu gulinet. Aisku, tai jau ivykusiu padariniu neispres, jei jau sankba paesta (neduok Dieve greiciu deze). Bet, gal tai pades nekeiciant, dar nemzai km prasukti :)
Siandien vaziavau gatvem jau aptirpus, aukstesnem pavarom tai ant 3-4-5 staigiai nuispaudus gaza jauciasi apsuku paplaukiojimas neadekvaciai greiciui, neryskus tas paplaukiojimas +- 200rpm, bet matyt jau prabuksuoja kazkiek, nes anti praslydimo lempecka neuzsidega, drisiu teigti, kad ratai neprasisuka.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

arytis

Šiandien pabandžiau ir aš pajunginėt bėgius stovint. Tai nesijungia ir pas mane 3 ir 5 bėgis stovint vietoj.

Henris

#14
arytis, o kaip pas tave sankabos pedalas, sunkesnis tik viduryje isminant, ar is pirmo lengvas, o paskui sunkus iki dugno spaudziant lieka? Hmmm daba susimasciau, gal taip turi buti, kad 3 ir 5 vietoj stovint nesujngia, hmmm. Jau 2 sarase asam :) Beje jei nesunku, kada 4 ir 5 begiu vaziuojant tolygiai spustelk iki dugno, paziurek kaip apsukos elgiasi, ar jos dideja palaipsniui, ar siek tiek papklaukioja?? :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019