Kuro bako talpa

Pradėjo PN, Sausis 27, 2011, 22:57:47 PM

« ankstesnis - sekantis »

arytis

Citatasemprius parašė:
Kam buvo pasibaiges kuras: vadove parasyta, kad uzhsidega po kuro bako lemputes, kai lieka kritiskai mazai kuro, check engine lempute. Ar tai tiesa ir kiek mazdaug dar galima nuvaziuot... ? Apie 50km nuvaziavau su degancia kuro lempute ir su nerimu laukiau check engine..

Joks Check engine neužsidega. Nematau prasmės, nes prieš tai jau užsidegė kuro lemputė.
Po kuro pasibaigimo supratau, kad su degančia lempute iki 100 km galima nuvažiuot. Bet neimkit to už pavyzdį.

Aurimas

Kuro bako talpa yra tokia kokia raso, 60l tai 60l ir nei daugiau nei maziau, tik tu pats gali ipilti maziau arba litru ar dviem daugiau, nes kazkiek kuro visada yra kuro sistemoje pacioje, slangose.

fennix

Citataryckak parašė:
fennix, oj gudruolis siulai su dyzeliu vaziuot kol kuras baigsis, vien tam, kad bako talpa patikrintum?
As nematau problemos, o tu? Aisku kanistra dyzelio reikia turet su savim, ir po to- i artimiausia degaline... Pripili pilna sudedi su tuo ka is kanistro supylei ir atimi sunaudota kura iki degalines. Kaip ir paprastas algoritmas
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

ryckak

as tausodamas varikli matau problema. Variklis pasaibaigus kurui is inercijos sukasi ir uzdusta vien tik oru, laivuose yra toks avarinis varikliu stabdymo budas-oru, bet ji panaudojus varikliui iskart nusiskaiciuoja 500 motovalandu is resurso, gali sprest, sveika tai ar ne...

Biciuks

kolonkei (su pystiku) pripilu apie 56litriukus, is kanisto supilu apie 58 ltr., jei masinos kairia puse pakelta (keliolika cm auksciau uz desine) tada eina apie 60 ltr. (Bent jau i mano grazuole)B)

fennix

Citataryckak parašė:
as tausodamas varikli matau problema. Variklis pasaibaigus kurui is inercijos sukasi ir uzdusta vien tik oru, laivuose yra toks avarinis varikliu stabdymo budas-oru, bet ji panaudojus varikliui iskart nusiskaiciuoja 500 motovalandu is resurso, gali sprest, sveika tai ar ne...

OK, nesigincysiu del laivu, apie siuos grazuolius nedaug tenusimanau. Ten visai kitoks kuras, visai kitokie greiciai ir visai kitokios veikiancios jegos. O apie automobili kalbant tai manau tavo palyginimas beprasmis. Variklis gali drasiai dirbti tik pumpuodamas ora ir nera jam ten jokios zalos. ausinimas nesustoja, tepimas nesustoja del to kad pasibaige kuras, taip kad zala- hmz tokia pat kaip ir vaziuojant kuru, kas siuo atveju turetu buti ned daugiau zalos nei pumpuot ora. Nepamirsk kad dauguma siu laiku automobiliu riedant atleidus akseleratoriu apskritai uzdaro purkstukus ir taupant kura automobilis rieda tiesiog pumpuodamas ora. Jei tai butu kenksminga- protingieji gamintojai is karto atsisakytu sios idejos. Taip kad grisus prie realybes- vienintelis imanomas blogumas- tai kad besibaigiant kurui siurblys susiurbs visas siuksles is bako o tai jau nelabai gerai... bet pries keiciant filtra gal net rekomenduociau tai padaryt :) puiki proga atsikratyt siuksliu is bako :D
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

UfO

Na aš, asmeniškai, nenorėčiau turėt reikalų su pilnai ištuštinta dyzelinio variklio kuro sistema... Gerai jei gamintojas sumontavo itin greit traukiančią kuro pompą... jei ne, mozoliai ir prakaito lašai ant kaktos bei nosies garantuoti :D

horn

pagrindinė bėda dėl pasibaigusio kuro laukia dyzelius vairuojančių, nes po to  užsikurti nenusodinus akumo mažai šansų.

vytska

Dyzelinio automobilio užkurimas pasibaigus kurui, manau priklauso koks tai automobilis (techn. bukle, kuro sistemos konstrukcija  ir pan) pvz. pas drauga pasibaige kuras D-Cat'ui tai uzpylem kuro, pamaigem rankine pompa (aisku tai uztruko ir pirstus skaudejo), ir po to is antro karto uzvedem ir iki akumo nusodinimo buvo dar toloka. Manau priklauso nuo automobilio kuro sistemos konstrukcijos, akumo ir apskritai nuo technines būklės. Todel jau taip kategoriskai teigti kad nusodinsi visad akuma bekurdamas nenoreciau, aisku visko gali pasitaikyt. Manau nereiketu leistis i tokius extremumus kaip kad vazineti iki paskutinio laso.:D
vytska

ryckak

#24
Del uzkurimo pasibaigus dyzeliui, jei kuro sistemoj nera rankines pompos, tai tada reikia melstis, kad akumas bus geras.

vytska

Na jo jei nera rankines pompos, tai ir gali likt stovet vidury gatves dar ir su numirusiu akumu.
vytska

kaktusas

Na aš vieną kartą buvau pražioplinęs ir baigėsi dyzelis, bet bėdų su užvedimu nebuvo, pamaigiau pompą ir užsivedė...

Henris

Sveiki,
Ar kam nors teko dometis, kodel kai kurie gamintojai, keistai padaro kuro likucio rodmenu tipa. Kad butu aiskiau: jau ne pirmoje auto pastebiu (taip pat ir avensyje), kad pagal zymejima nuo 1/1 t.y. pilno bako iki neva vidurio 1/2, rodykle krenta pakankamai letai ir tarkim misriu rezimu su puse bako (pagal rodykle) nuvaziuoju apie 450km, o likusi dali krenta tiesiog ant akiu, jei vaziuoji tokiu pat rezimu su likuse puse nuvaziuoji tik apie 200km. Teko matuot: kai rodykle rodo puse bako, reiskia isnaudota yra 32l, o likusi dalis vos 20-15l iki kol uzsidega lempecka. Honda Accorde tas pats, vienintelis kuris padoriai rode tai buvo Mitsubihi lancer 94m benzas, pas ji mazdaug buvo galima tiket parodymais rodykles. Tai as neikertu kam tada zymet kad tai yra puse bako kai is tikro tik koks trecdalis? Kur cia logika yra? Pagal manuala mazdaug atitiktu nes ten raso kad bakas 60l, tai puse apie 30l, bet tada tureciau vaziuot iki paskutinio laso, kad uzpilciau ta 60l ir tai abejoju ar uzpilciau tiek, max ka esu supyles 52l ir jau lempecka ilgai dege. Ka jus mano apie sitokius niuansus??
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

dzonas

#28
CitataKa jus mano apie sitokius niuansus??
turejau auto kurioje kuro bakas stovejo istrizai (lygiagreciai sedyniu sienelei) tai kuro kieki rodydavo idealiai, puslitrio tikslumu.
Dabartines auto bakas horizontalus ir gana plokscias. Lenkiu link to kad kai bakas horizontalus, pludes eiga nuo pilno iki tuscio gana maza, is cia ir tikslumas menkas. Pradzioj mane tas nervindavo, dabar jau susigyvenau ir suvokiu, kiek istikro to kuro yra.
Kad tiksliau rodytu turetu buti bakas palankstytas, daviklis kiek tobulesnis - nepasistengta sioje vietoje. Tai ir gaunasi grubus parodymai, bet gyventi galima
15 metu su dyzeliu

Renis

Jo ta pati pastebejau, rodykle neatitinka realybes.
Bet, ka cia dabar... ;]]
Toyota Avensis, 2005 m., 2.2 D4D 110kw