2,2D4D VS D-CAT

Pradėjo Marius kom, Vasaris 01, 2011, 21:06:30 PM

« ankstesnis - sekantis »

Kestutis777

Citataups parašė:
Sveiki :)
Toyota Verso tema skurdi, tad nepykit, pas jus sudalyvausiu. Reikalas tas, kad mano verso 4D4 2.2 CAT ir tik cia apie tai kalbama.

Tai tema: 2,2D4D VS D-CAT. Cia nera paminetas automobilio modelis ;)

ups

Skyrius vadinasi Toyota Avensis, todel ir atsiklausiau. Visur pilna sekliu, kurie tik ir rekia-cia ne ta tema ir t.t.:)) Tikiuosi malonaus bendravimo .
Corolla Verso, 2.2 D4D-cat  130 kw

audrius

HM KAZKAIP SAKEMIS PER VANDENI, TURIU VIZIJA LEXUS IS220D SU D-CAT TAI KIEK TAS SMAGUS VARIKLIS IMA DYZELIO 12.5 AR 5 LTR. KAS TIKSLIAI PAMATUOS AR REIKIA PAMOKU KAIP TAI PADARYTI...................;) SALYGA,MISRUS REZIMAS  50/50
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

Renis

Kolega vazineja tokiu lexusu tai berods gan ekonomiskas. Kazkas ten arciau 6 litru misriai sake. bet nelabai noris tiket.
Toyota Avensis, 2005 m., 2.2 D4D 110kw

ups

CitataRenis parašė:
Kolega vazineja tokiu lexusu tai berods gan ekonomiskas. Kazkas ten arciau 6 litru misriai sake. bet nelabai noris tiket.
Mano misriu rezimu rode 6.7L /100km. Uzpyliau pilna baka dyzelio, pavazinesiu, pamatuosiu.
Corolla Verso, 2.2 D4D-cat  130 kw

ups

Yra tokia sintetinė alyva Mobil Super 3000 X1 5W-40, bet niekur nerandu, kad butu parasyta, jog ji tinka  varikliui DPF filtru. Ka daryt ?
Corolla Verso, 2.2 D4D-cat  130 kw

Memelis

#126
Ieškok kitos, kad būtų parašyta B)
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

ups

Corolla Verso, 2.2 D4D-cat  130 kw


Memelis

#129
Įdomiai čia jie. Kažkaip sunku pasitikėt tais naujais produktais iš kart. Nors gal ir teisybę rašo...

http://www.dieselparticulatefiltercleaner.com/Home/home.html
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

argo

#130
Na, kuro sanaudos yra vienas svarbesniu kriteriju renkantis modeli, todel diskusijos verda, turbut, ne veltui. Esu kolkas labai patenkintas D-CAT, ir jei ne degalu sanaudos, ir kazkada ateity, kiek suprantu, neisvengiamas  DPF keitimas, be kompromisu siulyciau sita varianta.

Objektyvumo delei, is patirties galiu pasakyti, kad 110 kW motoras beveik toks pat smagus - bent jau mieste jo per akis ir per ausis, o sanaudos 1-1.5 L mazesnes, plius tenais nera jokio brangiai kainuojancio filtro. O su D-CAT reikia labai apgalvotai minkyt pedalus ir jungti pavaras, norint "isipaisyti" i paprasto 2.2 variklio parodymus.

Tokie vat pastebejimai kolkas.
Beje, del baudu - gryna teisybe, dar menesio nevazineju, bet jau nusifotkinau si savaitgali. Man atode kad vos juda masina, o spidas blico momentu rode 80 km/h gyvenvieteje. Daba laukiu laiskelio is "keliuku" :)

siigiis

na prie DPF galimo keitimo gali tekt ir variklio tarpine patvarkyt nes kiek teko ir klube paskaityt ir paciam tai patirti tai butu kaip ir d-cat problema, nors meistras sake ir paprastiems 2,2 buna situ bedu.. tai cia gal kaip pasitaiko...

argo

Pazistamas neseniai minejo, kad ziema iskeliaujant i kalnus jam prie pat LT sienos (visa laime) prarove tarpine (D4D 110kW). Remonto kaina su visom pasekmem  ~ 3000 Lt. Dabar sake jau leis masina "i marcias", nes pasitikejimo jausmas stipriai "suslubavo".
Gal kas pasidalintu del ko taip nutinka, gal yra prevencijos priemoniu, signalu kazkokiu?

AVENSIS D4D CHIP

Citataargo parašė:
Pazistamas neseniai minejo, kad ziema iskeliaujant i kalnus jam prie pat LT sienos (visa laime) prarove tarpine (D4D 110kW). Remonto kaina su visom pasekmem  ~ 3000 Lt. Dabar sake jau leis masina "i marcias", nes pasitikejimo jausmas stipriai "suslubavo".
Gal kas pasidalintu del ko taip nutinka, gal yra prevencijos priemoniu, signalu kazkokiu?
dažmiausiai leidžia aušinimo pompos,nukrenta skyscio lygis,užriorina sistema ir nurauna stoga;)taip kad žiurekit kad ausinimo skyscio butu full ir bus viskas ok

siigiis

Citataargo parašė:
Pazistamas neseniai minejo, kad ziema iskeliaujant i kalnus jam prie pat LT sienos (visa laime) prarove tarpine (D4D 110kW). Remonto kaina su visom pasekmem  ~ 3000 Lt. Dabar sake jau leis masina "i marcias", nes pasitikejimo jausmas stipriai "suslubavo".
Gal kas pasidalintu del ko taip nutinka, gal yra prevencijos priemoniu, signalu kazkokiu?

man tai kazkaip nelabai logiskai atrodytu tai kad sukisus 3000 ir leist i marcias... nes bent jau zinai kad kuri laika tikrai tokios bedos neturetu but.. o nusipirkus kita auto ir neaisku kas jai gali but :)