2,2D4D VS D-CAT

Pradėjo Marius kom, Vasaris 01, 2011, 21:06:30 PM

« ankstesnis - sekantis »

Apyniai

Citatavytska parašė:
Pas d-cat yra tokia sistema: kai susikaupia kazkiek suodziu dpf filtre, tai i ta filtra ipurskiama kuro ir sudeginami tie suodziai, tai gali buti ir pas tave kad tiesiog deginami tie suodziai dpf filtre. Kolega kai nusipirko d-cat, tai mieste taip  apsipyle pora kartu baltais dumais, kad jau galvojo sakes varikliui, o pasirodo kad tiesiog sudeginami suodziai dpf filtre. Tai manyciau ir pas tave ta pats, nebent dar kazkokie negerumai darosi su tavo masina.

trauka masinos nepakito, kazkokiu papildomu garsu variklyje nesigirdi. tai kazkaip nustebes kad toks dumu kamuolys, o variklis dirba kaip dirbes.

Aciu uz suteikta vilti :D kad su purkstukais gali buti viskas gerai B)

p.s. geras dalykas tie forumai.

Tolis

Mano D-CAT kasdien isilus varikliui apsipila sviesiais dumais. Ir ne po viena karta.
Daznai kylant i kalna. Kartais ir laisvom apsukom. Prabeges 180K.
Nesu tikras, kad paskutinio keitimo metu supiltas tepalas tinka auto su DPF.
Gal kam teko susidurti su tokiom problemom?

siigiis

va va man ziema prasidejo kartais to dumo ismetimas :) ana diena mieste palaksciau biski aukstesnem apsukom ir sustojus prie sankryzos ziuriu dumo sleifas toks nemazas.. na bet pastarasias diena kad ir vel pabandau paslaut to dumo nepastebiu...

siaip tai bet kokiu atveju idomus sprendimas... tipo gamta tausoja, kaupia kaupia tuos suodzius ir tada jau kai meta visa debesi laukt... tai kokia prasme ? :)

vytska

Tu suodziu neismeta, o ipurskia i DPF filtra dyzelino ir taip papildomai sudegina ten susikaupusius suodzius.
vytska

spyglys

Na neskaiciau visos temos, bet pasakysiu savo nuomone:

Kadangi zadu pirkti kazka is 2.2 varikliu gimines (ar Avensis ar Corolla Verso) esu perskaites kruva manualu, kruva forumu ir kitos literaturos. Vienareiksmiskai Lietuvoje verta pirkti tik 2.2 ne D-CAT. D-CAT, nors ir galios daugiau, taciau tie, kas perka ne vieneriems metams, o sau, tikrai ziures patvarumo, ko sis variklis pasiulyti negales. Taip DPF filtras esantis cia didele beda, taciau ji dar galima pakeisti, isjungti. Pjezo purkstukai - kita beda, kurie musu kurui nera patvarus, uzsikemsa, o kainuoja kaip gera karve. Tepalai.. Cia jau nepapilsit paprastu kokiu sintetiniu, cia jau reikia pirkti specialius, tinkancius auto su DPF filtru, ju kaina skiriasi dvigubai. Kuro suvartojimas skiriasi 1.5-2ltr/100km. Yra ir dar kitu niuansu, bet pagrindiniai butu sie. As asmeniskai ziuriu tik 2.2 D4D, geriausia be DPF. Toks variklis LT salygom vaziuos ir vaziuos.

Memelis

Apie purkštukus. Jei pas mus kuras jau būtų toks blogas, tai tokių automobilių paprasčiausiai nepardavinėtų LT. Bent jau man taip paaiškino atstovai. Nors čia Lt, visokių bajerių gali būt. Pareis purkštukai garantiniu laikotarpiu, o tau pareikš, kad kurą "leva" pylei. Ir įrodyk, kad tu ne kupranugaris B) O dėl tepalo, tai net nežinau, kad specialų reikia naudot. Þinosim. ;)
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

spyglys

Na nera pas mus tas kuras toks blogas, bet jau tikrai ne toks, kaip kokioj DE ar FR ar kitur, be to, kadangi atvaziuoja cia pas mus ne pirmo gyvenimo auto, su rida nuo 200k km, tai cia tik laiko klausimas, kada visos tipines bedos prades lyst lauk, jei jau nelenda, del ko ir buvo parduotas. ;)

Tolis

jei atmetus kura, nes pilu ji tik Statoil ir retsykiais Neste degalinese, kodel gali buti toks daznas to filtro valymasis?
Plius, net ant laisvu apsuku kartais dumina.

spyglys

Nesu specialistas to DPF, bet logiskai mastant, jau bus pakankamai uzsikises, sistema bando prasivalyti, bet to jau nebeuztenka. Dar jei kokie tepalai supilti isvis ne i tema, tai cia greitai viska uzkis.

Henris

Daug pridiskutuota apie tuos DCAT :) Isvada manau viena, su juo reik vaziuot o ne bezdet :) Jei planuojat daugiau nei 50proc eksploatuot auto mieste, tai i DCAT net is tolo neziurekit. Jam reikia daznai duot prasratsa, gi jis pritaikytas ne miestui, ko pasekoje vazinejam kaip pensininkai, visokie kamsciai, tai ir katalizui ir DPF filtrui peilis. Del tepalu, tai taip, tai yra labai svarbu, ant alyvos bonkutes buna uzrasyta, kokios klases katalizatoriam tepalas tinkamas ir ar tinka su DPF filtrais. Va DCAT turet Vokietijoje apsimoka, jei darbo vieta uz kokiu 70-100km, sedai i autobana ir varai 180-200km/h, viskas issivalo kasdien :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

siigiis

Citataspyglys parašė:
Na nera pas mus tas kuras toks blogas, bet jau tikrai ne toks, kaip kokioj DE ar FR ar kitur, be to, kadangi atvaziuoja cia pas mus ne pirmo gyvenimo auto, su rida nuo 200k km, tai cia tik laiko klausimas, kada visos tipines bedos prades lyst lauk, jei jau nelenda, del ko ir buvo parduotas. ;)

na nzn kiek del to tiesos bet mano avensis buvo is olandijos. ir ten atseit visi naudoja ta bio kuro, kuris butent ir uzkisa purkstukus... ir deja sita beda pas mane buvo....

siigiis

kazkaip vis dazniau pradejau pastebet tuos dumus.. na as vazineju mieste tikrai daugiau nei 50 proc. ir kaip sake henris tai butu blogai.. bet kodel tada mieste anot henrio gaunas pencininko rezimas tai nzn ... autosratoj tai kaip ti kvaziuoji tolygiiai o mieste tai prie sankryzu butent ir paspaudi kai pirmas isvaziuoji :)

Dariusno

#87
vaikiskos cia jusu kalbos apie ta d-cat, prasratsa, pensininkas, autobanas 200km/h.......
tikrai toyota negamina atskirai pensininkams, miestui ir trasai automobiliu.

Henris

Siaip Toyota gamina miestui ir uzmiesciau skirtus auto. Vienas is pvz Lexus hibridas sukomplektuotas taip, kad elektrinis motoras daugiau dirbtu uzmiestyje, o AURIS HSD - elektrinis motoras daugiau dirba miesto rezimu. Aisku DCAT nebuvo traktuojamas kaip ne miesto auto, labiau viskas del ekologijos, bet tie gamtos saugojimo bajeriai priveda prie isvadu, kad DCAT labiau uzmiestinis auto. Kiek tu ten prie sankryzu begazuotum, tas isibegijmas trunka kelias sekundes, o trasoje jei vaziuoji dideliu greiciu, tai ismetimas bet kokiu atveju geriau issivalo, cia bet kokiam auto taip yra. As neskaitau kad 90km/h yra trasos rezimas, DCAT'ui trasinis rezimas manau skaitos nuo 130km/h
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

arunaskeras

Bet kur tuo 130km/h Lietuvoj vazinet jei i magistrale ileki koki viena karta per metus. Idomu butu suzinot, gal pasakytu, kas vazineja su DCAT kokios apsukos variklis rodo prie 100km/h sesta pavara, nes tokiu greiciu dar butu galima vaziuot uzmestyje neprisirenkant baudu. Bet jei maziau kaip 2 tuks apsuku kazi, kaip su kuro ekonomija.
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI