carina E intercooleris

Pradėjo Robertas, Kovas 28, 2011, 10:40:16 AM

« ankstesnis - sekantis »

Robertas

tai vat matyt is veiklos stokos sugalvojau, kad noriu intercoolerio i savo dyzeline carina. kad jau varikliai avensio ir carinos nesiskiria, tai sugalvojau kad noriu is avensio intercooleri isidet kad turbinos darba padaryta tinkamiau panaudot :D taigi klausimas butu toks, kaip manot kaip ten kas but su kompu nes kazko nujauciu, kad vien po kapotu viska sudet neuztektu reiketu ir kazka su kuro misiniu biski daryt ? tik nesakykit kam to reikia, daxuja kainuoja ir t.t. nes galiu gaut tas dalis uz haros buteli ir aciu nuo avensio pirmo :D
Toyota Carina E T190 2l D-Turbo (1997)
Toyota Corolla E11 2l Diesel (1998)
-
Nissan Sunny 2l Diesel (1991) SOLD

horn

nieko daugiau nereikia, bet kažin ar ką pajusi, jei slėgio nekelsi. Interkuleris paprastai dedamas, kai slėgis didinamas, nes labiau kaista oras.

umunas

viską galima padaryt, bet įtariu, kad vien bonkės neužteks dalims, kurių gali prireikti, nes kaip jau horn minėjo, vien intercoolerio įdėjimas kažin ar naudos duos. kažkaip nesu niekur užtikęs labai sėkmingų 2C-T variklio "turbinimo" pavyzdžių.

Robertas

oke, matysim tada. turbo servise biski tvarke man ten sklende tokia bo turbos lempike uzsidege tai sake, kad tipo naudos butu nors ir nedideles kai klausiau. o pas mane kai draugelis dirbo savartyne ir gali ten kada nori ateit ir pasiimt ka nori realiai tai va, jeigu dar like avensiu paprastu (Del sito neesam tikri, reik nulekt paziuret) tai nusiardysiu visa vamzdyna nuo turbos iki kolektoriaus bo viskas ten kiek zinau vienodai. avensio motoras toks pats tas 90ag paprastas dyzelis. carina e 2c-t o avensis 2ce-t rodos taip nu vnz tik elektroninis siurblys ant avensio ir tiek :) ps. aciu uz atsakymus, reiks dar gal kur siaip pasidomet gal daugiau kazkas zinos.
Toyota Carina E T190 2l D-Turbo (1997)
Toyota Corolla E11 2l Diesel (1998)
-
Nissan Sunny 2l Diesel (1991) SOLD

fennix

OK, pradekim nuo to, kad tavo turbina- zemo slegio ir zemo slegio oro srautas vesdamas dar labiau praras slegi, del to realiai ne tik nieko neispesi, bet dar ir prarast gali nes oro takai gaus dideli pasiprieinima nes tam orui teks praeit dideli kelia ir turint omeny kad tau reikalingas oro srautas ir taip yra mazas tai jis ta pacia zarna letai keliaudmas uz intercoolerio vel prades silti. Taigi gresia galios praradimas prie mazu apsuku ir kuklus- 1-2% padidejimas prie aukstesniu. Ar verta tai daryt- ne! Kam visus kitus daviklius nervint? gaunamais klaidingais parametrais? Jei jau nori galios pakilimo, tai reiks kelt slegi. Kadangi tavo turba nepajegi- gausi det nauja. Visi kolektoriu perdarymai kainuos ne buteli, bet cia pats lengviausias darbas. Bet kuriuo atveju apgaudinet kuro ipurskimo sistema teks, taip kad reiks pasieskot nauju purkstuko, greiciausiai kitos kuro pompos ir chipo kuris ne karve, bet 500 lt kainuos... Zodziu Sumos priartejo prie keturzenklio skaiciaus su minimum 3 priekyje. Taip kad siulau mest sita ideja is galvos nes pigiau bus kita masina nusipirkt :)
Bet jei jau vistik nori- na del pinigu leidziamu hobiui as tau priekaistaut nepradesiu :) Sekmes projektuose :)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!