Paspaudus "gazą" padūmija juodais dūmais

Pradėjo ketvirtasis, Balandis 23, 2011, 06:38:46 AM

« ankstesnis - sekantis »

ketvirtasis

Mašiniukas važiuoja kaip ir važiavęs net nieko nebūčiau įtaręs. Bet nutiko tokis dalykas manę bandė aplenkti bendradarbis, kurgi leisiuos lenkiamas. Paspaudžiau "dugnais" ir iš galo pasipylė dūmai. Ne taip jau ten juodi ar tiršti dūmai, ir ne mėlini šiaip skaidroki dūmai ir gan nemažai. Garaže paspaudžiau pedalą, tai ant žemės liko juoda smalkių dėmė. Pakeičiau oro filtrą ir kuro vistiek tas pats. Ar tai normalu?

AVENSIS D4D CHIP

Citataketvirtasis parašė:
Mašiniukas važiuoja kaip ir važiavęs net nieko nebūčiau įtaręs. Bet nutiko tokis dalykas manę bandė aplenkti bendradarbis, kurgi leisiuos lenkiamas. Paspaudžiau "dugnais" ir iš galo pasipylė dūmai. Ne taip jau ten juodi ar tiršti dūmai, ir ne mėlini šiaip skaidroki dūmai ir gan nemažai. Garaže paspaudžiau pedalą, tai ant žemės liko juoda smalkių dėmė. Pakeičiau oro filtrą ir kuro vistiek tas pats. Ar tai normalu?
žinoma normaliai, taip buna kaip važineji  pensininko režimu,zemom apsukom, susirenka suodžiai o paspaudus daugiau tiesiog juos ispucia,

GALLANT

Jei kuro neryja kibirais ir pats nejauti jokiu blogumu, tai ir vazinek. Pvz, jei masina ilgiau pastovi, tai gali buti daug baltu dumu. Kazkada nusipirkau is draugo bmw stovejusia apie metus, tai dvi dienas vazinejau pildamas baltus dumus paskui save. O tavo atveju biski duok apsuku masinai, kaip kad zmogus minejo ir turetu susitvarkyt.

Silkinas

Normalu čia viskas. Staigiai spustelėjus, kuras nespėja sudegti dėl to ir dūmija.

grozas

kokiu budu staigiai spustelejus kuras nesudega? kiek bespausi jis turi sudegt. dyzelis ismeta suodzius visada. todel ir tepalai greit pajuosta. jei sukiai zemi nuolat,tai suodziai seda ismetimo sistemoj. baltas dumas numynus tapke gali but del susikaupusio kondensato ismetimo bakely. bet jei meta balta duma kuris dvokia nesudegusia saliurka,tai tada ieskok bedu giliau.
_________________
as nepardavineju paslaugu... as parduodu rezultata...

ketvirtasis

#5
Na pavažinėjau antru bėgiu "paminęs tapkę" visi suodžiai išsilakstė. B)Dėkui už patarimus;) Bet neilgam

ketvirtasis

#6
Šiandien išsprendžiau problemą su tuo padūminimu. Papasakosiu gal kam padės:
apskambinėjau ne vieną autoservisą, nupasakojau tą patį kaip ir pirmame poste. Vienas geras meistriokas pasakė kad greičiausiai bus kaltas atidirbtų dujų vožtuvas (EGR valve). Susitariau kad servise  padarytų diagnostiką, padarė motoriukas super be klaidų ir be problemų. Tada pasakiau, kad patikrintų tą "EGR" perjungė patikrą ir man parodė jo rodmenys. Pasirodo netolygiai jis atidarinėja savo "sklendę". Apskambinėjau visus šrotus kaikurie užsiprašė po 250-300. Bet yra toks neblogas šrotelis Garliavoje Vasario16-os gatvėje. Palikau už šį EGR 150 lietuviškų.
Stovi jisai:

Bet dar prie to pačio aptikau vieną nesusipratimą:

Atsilaisvinęs šlangutės užspaudėjęs (geltonai pažymėtas) ir toje vietoje kur įeina į motorą buvo "šlapia" (pažymėta raudonai) Pakeičiau tą chomutėlį į užsukamą su atsuktuvo pagalba. Surinkau viską į savo vietą ir kagi pirmas testas: jokio dūmo.
Tikiuos šis postas kam nors padės, beje tas nelemtas "EGR valve" kaltininkas gali būti ir kitų bėdų. Tokių kaip traukos dinginėjimas nestabilus motoro darbas, laisvos apsukos.

Henris

Ten kur pas tave slapia prie tos slangutes, ja numovus, pas beveik visus daugiau ar maziau bus slapia, nes ten karterio alsuoklius. Per ji iseina karterio dujos ir tepalo dulkiu, per laika ten jo kaupiasi. Net nuemes slanga nuo turbos iki filtro irgi turetum pamatyt nedideli tepalo ruozeli. As ir galvojau anksciau, kad cia kazkas negerai, bt kiek supratau, per kazkur alsuot turi. Tik aisku, taip gasdinanciai atorod, kad tas susikaupes tepalas gali i turbo oro paemima patekt.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

horn

ketvirtasis, ar išprotėjkai? EGR ne pirkti reikia, o pravalyti su šepetėliu ir kokiu tirpikliu ar benzinu ar žibalu. Ten solenoidas su sklende stovi, ta sklendė aplimpa suodžiais ir užtenka pravalyti, kad nebestriginėtų ir visos bėdos dingsta.

ketvirtasis

Citatahorn parašė:
ketvirtasis, ar išprotėjkai? EGR ne pirkti reikia, o pravalyti su šepetėliu ir kokiu tirpikliu ar benzinu ar žibalu. Ten solenoidas su sklende stovi, ta sklendė aplimpa suodžiais ir užtenka pravalyti, kad nebestriginėtų ir visos bėdos dingsta.
Cha-cha, diena prieš tai buvau nuėmęs ir viską kruopščiai išplovęs. Visą sklendę pravarinėjau, rankos dar dabar neatsiplauna nuo suodžių. Bet vieno negalėjau padaryti - elektronikos blokelio, jisai užknieditas. Po praplovimo uždėjau atgal rezultatas toks pat.:(
Va tiap - va;)

horn

#10
Buvau servise pas savo pažįstamus, sako per porą savaičių jau atgaivinom 4 d-4d variklius. Šiandien kaip tik avensio verso variklį surinkinėjo. Išlazdavojo juodai. Pirma sakė-egr reikia užglušint, kad variklis nors kiek ilgiau laikytų, antra-tepalus pilti kuo geresnius, nes tepalo siurblys yra vaiklio korpuse, jam trūksta galios(pats mažas, slėgis mažas), o nuo siurblio iki veleno ir iki galvos tiek magistralės pravyniota, kad oijojoi, vienu žodžiu, pamatavom, kad apie 1 metrą magistralės išvedžiota variklio bloke ir galvoje, kol daeina iki filtro, po to iki veleno ir cilindrų, o apie 40 cm nueina tik po 2 apsisukimų :o Tai jei ilgiau pastovėjęs variklis, turi prasisukti kokius 6 apsisukimus, kol dastums tepalą iki veleno. Tas variklis išnešiojo veleno indėklus, kiti tokie sakė ir su turbina bėdų turėjo. O automobilis iš belgijos, rida tipo originalis ir nesiekia 200.000. Apžiūrėjau nuimtą kolektorių, EGR skylė visiškai užsikišus, o visas kolektoriaus vidus apaugęs, taip pat ir stūmuokliai atrodo ir vožtuvai, o nuo EGR magistralė irgi galvos viduje pravyniota. Sakė, jei valyt, tai viską ardyt reikia, o kaip galvoje magistralę pravalyt, biesas žino.

Henris

Tai kiek suprantu Toyotos jau greit bus nebelaikomos kokybes etalonu :) D4D varikliai blogai tepami, sankabos, purkstukai ir turbos ana shaibom. Benzinam ziedai keciami, kas 50k km :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

arunaskeras

CitataHenris parašė:
Tai kiek suprantu Toyotos jau greit bus nebelaikomos kokybes etalonu :) D4D varikliai blogai tepami, sankabos, purkstukai ir turbos ana shaibom. Benzinam ziedai keciami, kas 50k km :)
Tai kad dyzeli galetu nupirkti 50k nuvaziavusia tai tada dar laikytu. Bet kad jos dazniausiai buna nuvaziavusios puse milijono. Turbut niekas dabar nebegamina tokiu kokybisku masinu. Anksciau pirkdavau virs 10 metu senumo o atrodydavo kaip nauja. O dabar ieskojau  dveju- treju metu verso tai vaizdai baisus. Sedynes sutrintos stabdziu diskai jau keiciami, Jungtuku simboliai vos matomi, Paneliai subraizyti. Cia toks vaizdas Tauragei ir Kauno turgui. Ir uz ka moketi 30 tukst. litu?
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

ketvirtasis

Tai ir buvau užvedęs temą kad nusivyliau Avensiu. Toji ankstesnė mano toyora Picnic ir po šiai dienai niekas nėra keista, važinėja žmogelis ir vargo nemato.

Grigarasas

Ketvirtasis- klausimas butu, kaip konkreciai  tau patikrino ta EGR voztuva ir nustate kad jis blogai veikia? Nes as saviski buvau issilupes ir valiau o rezultato jokio. Svarstau dabar ka toliau daryti. Sakau gal ji reiktu uzglusinti, tik nelabai zinau kaip ta padaryti. Ar tai reiktu deti papildoma tarpine kuri neleistu orui pateikti i ta EGR voztuva, bet kaip tada su paties voztuvo duomenimis. Ar ji atjungti ar palikti tegul darinejasi, bent jau kompas manys kad veikia :)