padideje apsukos*

Pradėjo andriuzz, Gegužė 11, 2011, 20:11:38 PM

« ankstesnis - sekantis »

andriuzz

Sveiki visi.
Po paskirstymo dirzelio ir vandens pompos keitimo saltam motorui visa laika apsukos padidejo. Anksciau vasara taip nebudavo. Dabar ryte uzvestai masinai 1.5-2 k rpm. Pavaziavus po 5-10min nukrenta apsukos iki 900rpm. Klausimas ar dirzelis blogai uzdetas ar nedabaigta orint? Gal pradziai bandyt kompa nuresetint? tiesa dar klausimelis kaip resetinasi avensio kompas?

horn

Pas mane tas pats, nežinau, kaip šaltam varikliui apsukos reguliuojasi, būna 18-2200 ryte, jei vėsu. Man irgi atrodo, kad pirmais turėjimo metais apie 1500 sukdavosi. Tiesą sakant ir nesiruošiu reguliuoti.

fennix

#2
90% duodu kad akseleratoriaus troseli pats laikas truputuka atleist :) arba oro sklende pravalyt :)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

andriuzz

ponas fennix gal patarsit kaip ta sklende valyt ir nuo ko pradet? ir kaip ta troseli atleidinet? aciu

previs

man mazdai tas pats, ziema daugiau apsuku apie1500, vasara maziau. po keliu minuciu variklio dirbimo sumazeja, ale kaip automatinis patsosas suveikia. valiau ir oro skelnde, ir mazinau apsukas bet nieko. tai turi buti.
Keturi ratai kūnui - du ratai sielai

andriuzz

Citataprevis parašė:
man mazdai tas pats, ziema daugiau apsuku apie1500, vasara maziau. po keliu minuciu variklio dirbimo sumazeja, ale kaip automatinis patsosas suveikia. valiau ir oro skelnde, ir mazinau apsukas bet nieko. tai turi buti.
previau pas mane siuo metu apsukos padideje - vasaros laiku. Kiek turejau masinu nei vienai vasara nebudavo iki 2k rpm. Cia jau nenormalu. ziema jei butu tokios apsukos butu normalu.

Henris

normliai cia manau yra. turejau pries tai benza mitsubihi kai veikdavo automatinis padsosas vadinamas apsukos buvo ant 2000rpm, bet po 5 minuciu krisdavo iki 900rpm, jei nenaudodavau saltam varikliui daug resursu naudojamu prietaisu tai saltam budavo 1500rpm kazkur, paskui vistiek nukrisdavo iki 900-950rpm
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

fennix

#7
pas mane vasara uzvestam apsukos pakyla iki 1400 paskui po minutes jau leidziasi. 2000 vasaraos laike tikrai nera normalu, nebent tavo akumas tuscias, sujungi conditiona, langu ir sedyniu sildymus... visus kitus navarotus... Tada gal.... o siaip ne.

Nuimat oro zarna kur nuo filtro i kolektoriu eina. ten pasimato pati sklende... akseleratoriaus trosiukas ja sukineja, taigi galima tuo paciu pusraciu atidaryt... rasit daug suodziu... patogu valyt dantu sepetuku :D Taip pat atidziai apziureje sklendes mechanizma ten po tuo trosiuko pusraciu rasit viena verzlyte kuri ar tai 8 rakteliu gali patempt ar atleist trosiuka/sklendes mechanizma. Tik atleidus ja reiktu uzpilt koki dazu, nagu lako ar kliju lasiuku nes ji megsta atsisukt nuo variklio vibracijos.
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

oscar666

va va ir pas mane tas pats su apsukom,bet netgi ne is po nakties....pas mane ir po darbo priejus prie masinos,kada ji visa perkaitus ir ikaitus,apsukos soka iki 2000...paskui aisku nukrenta iki 900,bet anxciau taip nebuvo...uzsivesdavo,apsukos budavo normalios ir darbas tylus.o dabar va.....na pasiulymu kazkokiu jau paskaiciau apie sklendes pravalymus,bet kaip itakoja ta sklende apsukas?
lygis

fennix

#9
Bent jau kiek bandymo budu ir ardymais issiaiskinau. Atrodo A (7A ir 4A) varikliai dirba mazdaug taip:
Paleidziant varikli duodamas startinis kuro kiekis.
Oras isiurbiamas i cilindrus per oro kolektriu, (jo isiurbimo kieki mechaniskai riboja oro sklende).
Lambda zondas matuoja ismetamosiuose dujose esancio deguonies kieki. Jei yra deguones- reiskia misinys buvo per liesas ir kuro kiekis didinamas. Sureguliavus kuro/oro misini kad butu daugmaz normalaus riebumo nusistovi 1200-1400 apsuku. Atsizvelgiant i variklio temperatura (antifrizo temperaturos daviklis) pradedamas mazint paduodamo kuro kiekis. Maziau kuro- mazesnis degimo pliupsnis viduj, apsukos pradeda krist. Nuo per didelio misinio uzliesinimo ir galimo sprogimo saugo detonacijos daviklis. Jeigu misinys vietoj degimo pradeda sproginet, detonacijos daviklis is karto  tai pramesa kaip per liesa misini ir kompiuteris daugiau misini pariebina.

Kaip veiksma itakoja oro sklende? Esant uzdarytai oro sklendei oras patenaka per  mazdaug 6 mm skersmens papildoma angele. Jei sklende ne pilnai uzsidaro, t.y. Jos spyruokle itempta daugiau nei turetu arba del suodziu uzsinesimo ji tiesiog nors per puse mm nuo uzsidarymo vietos uzstringa- i cilidrus patenka daugiau oro nei reikia  ir lamda zondas duoda signala pariebinti misini- is ko gauname kad daugiau oro + daugiau kuro = daugiau apsuku.

Beje, visiskai nuemus oro sklende apsukos soka iki max rpm ir nusistovi darbines mazdaug 3000 laisvos apsukos :D
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

oscar666

issamu....reikes paziuret ta sklende ir visa kita....ot tokie atsakymai man patinka:)dekui....
lygis

andriuzz

labai issamus atsakymas aciu labai. Reiks savaitgali bandyt valyt ta sklende. Kiek supratau ten daugiau nieko ardyt nereikia tik oro padavimo zarna ismaut ir su dantu sepeteliu valyti?
Dar klausimelis ar normalu saltam motorui meta melsva dumeli ir kondencatas vandens pavidalu bega is duslierkos? pasilus motorui dumelio kiekis sumazeja.

fennix

Nelabai normalu. Jei meta melsva duma- reiskia dega tepalas. Vaistu nuo sito nera- reikia tvarkyt. Pirmas zingsnis- voztuvu gumeles keist. Japoniskos po 2-3 Lt vienetas reikia 16. O va pakeist tai tikrai nera taip paprasta... jau siulyciau i servisa tam darbui :) Bet tik tuo atveju jei tau tepala greit sudegina. Pradek stebeti tepalo lygi. Jei pamatysi kad sanaudos daugiau nei 2 litrai/10 000 km tai jau reiktu ziuret kas negerai ir tvarkyt. Siaip mano profilyje yra nuotrauku variklio kaip atrodo variklis kai jau tepala degint pradeda... Tik neiissigask labai. :D
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

andriuzz

dar klausimelis. tubut visiem igrisiu. :p Ar gali buti del to kad paskutiniu laiku piliau prasta benzina t.y. nelabai svaru?  tiek del apsuku tiek del tepalo deginimo. Uzsipyliau ir isvazinejau apie 50litru benzo trumpom distancijom.

previs

Cituoju:
"Kaip veiksma itakoja oro sklende? Esant uzdarytai oro sklendei oras patenaka per mazdaug 6 mm skersmens papildoma angele. Jei sklende ne pilnai uzsidaro, t.y. Jos spyruokle itempta daugiau nei turetu arba del suodziu uzsinesimo ji tiesiog nors per puse mm nuo uzsidarymo vietos uzstringa- i cilidrus patenka daugiau oro nei reikia ir lamda zondas duoda signala pariebinti misini- is ko gauname kad daugiau oro + daugiau kuro = daugiau apsuku."

kur ta papildoma angele, kaip ir minejo yra spyruokle, pro ta vieta pagal mane turi teketi ausinimo skytis, gal ten uzsikimse ir jis neprateka? gal todel kol ta spyruokle isyla nuo variklio visa ta laika ir buna tau 2000 apsuku.tiek ardysi, tai isiardyk viska pilnumoj. Gal pades.
Keturi ratai kūnui - du ratai sielai