uzkale avensio motoras

Pradėjo Andrelis, Birželis 14, 2011, 21:40:30 PM

« ankstesnis - sekantis »

umunas

#30
ok, dėl alyvos specifinės šilumos esu šokiruotas. visgi alyva gali absorbuoti 50% mažiau šilumos nei vanduo + dėl 4 kartus didesnio vandens šilumos laidumo, šilumos mainai vyksta kur kas greičiau nei alyvos pagalba.

"Vanduo be specifiniu priedu nesimaiso su riebalais... " dar kartą išsiaiškink kas yra aušinimo-tepimo emulsija. ar duot iš wikipedijos ištrauką?

fennix

nereikia jokiu istrauku. vanduo siaip nebutinai vanduo, o bet kuris kitas skystis maisomas tik todel kad lengviau cirkuliuotu ir maisytusi tarpusavy taip greiciau paimdamas siluma... grynos alyvos trukumas kaip jau ir minejau ir kaip pats perskaitei- turi didele klampa o tai reiskia kad ji leciau maisosi tarpusvayje nei ausinimo skystis... Pateikiau pavyzdi tik todel kad atitrukt nuo koncentruotos temos misinio.

Beje, ne visur naudojamos tik emulsijos, yra vietu kur naudojams grynos alyvos, taip kad velgi cia ne vienareiksmiska...
Kaip pavyzdys slifuojant galva naudojama emulsija, pjaustant dantracius greiciu dezems- gryna alyva.

Ok, uzteks, as issisemiau... Malonu buvo padiskutuot, ir visgi sokiruot,  umunai :) Matai, yra kaip sakiau, popierius nieko nereiskia... zinios igyjamos ne vieninteliu budu
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

horn

Citataumunas parašė:
 visgi alyva gali absorbuoti 50% mažiau šilumos nei vanduo

tai visgi reikalingas perteklinės šilumos nuvedimas nuo variklio aušinimo skysčio pagalba, ar užteks likusį gyvenimą tik tepalų lygį variklyje tikrintis? O gal medžio drožlių ir nekais variklis? :p

giedrukas


fennix

Butini abu komponentai norint sveikai eksploatuoti varikli
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

previs

o dabar apibendrinimui pasakysiu kad tiek ausinimo skystis, tiek variklio alyva ausina pati varikli. kartais buna technikoje ir radiatorius tepalui ausinti
Keturi ratai kūnui - du ratai sielai

horn

beveik pas visas naujesnes mašinas yra tepalo aušinimo radiatorius ;) Mažesnio darbinio tūrio varikliai (1.1-1.4) jo neturi.

Andrelis

nu ir isipletojot jus cia, pasirodo nedaug truko galva, pora cilindru issiplete ir viskas, tai uz viska gausis ne per daugiausia sia savaite masina vel riedes lietuvos keliais ir atsargiai nes tikrai vel lenksiu visus is eiles kol vel kazkada uzkals motoras, manau po 10 metu:D

oscar666

kazkaip manes dar nepastebejau,kad koks avensis aplenktu:)sekmes bandant,susitiksim autostradoj:)
lygis

fennix

Citataoscar666 parašė:
kazkaip manes dar nepastebejau,kad koks avensis aplenktu:)sekmes bandant,susitiksim autostradoj:)
Cia kazkas sudetingo? Nu tave aplenkt?
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

NNZ

chebra tik neišsiplėčia į OT ;)
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Henris

Citataoscar666 parašė:
kazkaip manes dar nepastebejau,kad koks avensis aplenktu:)sekmes bandant,susitiksim autostradoj:)
ZIurek kad neuzsirautum ant kokio Avensis D-CAT'o pachipinto su 212 AG :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

previs

fennix tu rasei kad:  

Voztuvus ausina alyva, ne antifrizas, Kaip tu manai kam reikalingos voztuvu gumeles, ir kodel kai jos susidevi variklis ima valgyti alyva? Beje, juk ne antifriza . Voztuvu gumeles nuvalo tepala nuo voztuvo kotelio jam judant ir butent per koteli voztuva ausina butent alyva.


man atrodo voztuvus ausina juose esantis natris ar kaskoks voztuvo kotelio viduje esantis uzpildas,bijau meluoti dabar.na bent jau man taip zinomas. gal ir tepalas dasideda prie to bet ne 100%
Keturi ratai kūnui - du ratai sielai

fennix

Citataprevis parašė:
man atrodo voztuvus ausina juose esantis natris ar kaskoks voztuvo kotelio viduje esantis uzpildas,bijau meluoti dabar.na bent jau man taip zinomas. gal ir tepalas dasideda prie to bet ne 100%
Miltelinis uzpildas neausina. Jis tiesiog skirtas padidinti atsparuma temperaturinams pokyciams (milteliai apsaugo nuo skilimo nes kaisdamas metalas tamposi ir voztuvai gali trukt jei butu vientisas. Be to milteliu mase mazesne o tai reiskia kad net ir greiciau kaistant, efektyviau ausinama.) . Ausinmas vyksta prisilietimo prie vesesnes galvos metu ir alyvos pagalba nuimant siluma nuo voztuvo kotelio
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

previs

aciu uz paaiskinima!

ir dar norejau paklausti - gal kas zino kaip atskirti ar variklis buvo perkaitintas ar ne. tarkim apardzius ji, kokie pozymiai turetu buti? aciu uz patarimus.
Keturi ratai kūnui - du ratai sielai