kai apsukos ~2500 su šaltu varikliu - trumpam dingsta trauka ir vėl atsiranda

Pradėjo LG, Liepa 19, 2011, 23:37:44 PM

« ankstesnis - sekantis »

Henris

Nu va, jei turbo geometrija, tai geriau nelist, nes turba paskerst brangus malonumas :) Juolab kad sutrukcioja tik viena ar du kartus ant salto motoro :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Ralfas

23d varau tvarkyt :) meistriukas sake,kad ilys iki turbos tiek kiek jam uzteks jos nenuimdamas tada bus aisku ar uzteks tik kompo pagalba geometrijos valdymas pareguliuot ar reiks nuimt turba, valyt, plaut ultragarsu :) zodziu jeigu tik su kompu 120lt,o jeigu nuiminet 300lt

Henris

su ultragarsu neskubek. Purkstukus irgi valo ultragarso pagalba, bet pries tai darydami iskart perspeja, arba purkstukas numirs visiskai, arba atsgiaus. Kaip sakant fivty-fivty. Tai pries darant su turba tokius eksperimentus, pasidomek - ar po tokiu dalyku negali jai nutikti, kaip ir purkstukam :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Ralfas

ne ne jis sake,kad cia viskas ok tiesiog turbinos valymas ir tiek, sake bus matyt pagal tai kiek ji uzsinesusi ar neuzsinesusi tada ir paaiskes reiks valyt ar nereiks.

Ralfas

turiu toki klausimuka, kas kiek km yra normalu kad reikia dapilti aušinimo skysčio?? ar pas visus yra taip,kad užpylei ir visada tas pats lygis būna?

Henris

Cia jau reiktu rasyt i kita tema :) Net yra temu apie antifrizo dapilynejima ir t.t. Man asmeniskai po stiprios ziemos ar labai karsto vasaros reikia dapilt apie stikline. Kazkiek vistiek nugaruoja. Po sios vasaros matyt dapilt nereikes, nes kiek ziurejau tiek pat kiek kad ipyliau po ziemos. Nes sita vasara temperaturos atzvilgiu, jos kaip ir nebuvo :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

dtinas


Renis

dtinas, pylei koncentrata ar paprasta ta tradicini SLLC is atstovybes?
Nes pas mane rodo arba minimum arba truputi maziau minimumo galvoju reiks iliet tik nezinau ko
Toyota Avensis, 2005 m., 2.2 D4D 110kw

dtinas


LG

Toyota Avensis
2010 m. 2.0L D4D 93 kW

Ralfas

variautvarkyt rado,kad turbinos geometrijos reguliavimo asele surudijus,sutvarke ta reikala,bet trukciojimas liko tik jis nebe toks pastebimas pasidare ir nebe visada buna tuo paciu ir duminimas gerokai sumazejo, tai dabar sake dar atvaryt geometrija pareguliuos,nes zmogus nori iki galo davest sita problema :)

Tuziukas

CitataRalfas parašė:
variautvarkyt rado,kad turbinos geometrijos reguliavimo asele surudijus,sutvarke ta reikala,bet trukciojimas liko tik jis nebe toks pastebimas pasidare ir nebe visada buna tuo paciu ir duminimas gerokai sumazejo, tai dabar sake dar atvaryt geometrija pareguliuos,nes zmogus nori iki galo davest sita problema :)

kiek lietuvisku kainavo?bet sutrukciojimas nedingo atleidynejant akseleratoriu?

Ralfas


Titan

Sveiki,

aš čia naujokas. Tema susijusi su apsukomis,todėl nekursiu naujos ir paklausiu čia. Taigi mano 2004 1.8 benzininis avensis, dirbant laisvomis truputi netolygiai dirba. Kažkur kas pusė minutės nukrenta apsukos nuo 0.9 iki 0.8, pasijaučia nedidelė vibracija ir vėl pakyla kažkur iki 0.9-1.0,tada vėl po truputi leidžiasi,susipurto lengvai ir vėl viskas kartojasi. Tačiau važiuojant didesniu greičiu, įjungus laisvą pavarą ir riedant apsukos vėlgi šokinėja nuo 0.9 iki 1.5 tik čia vyklsta greitas šokinėjimas. ėčiau važiuojant to nepastebėjau. Tačiau riedant tas šokinėjimas vėlgi ne visada būna. Kokie patarimai būtų sprendžiant šią bėdą? Kažkaip galvoju,kad vertėtų pravalyti laisvos eigos vožtuvą,tačiau neįsivaizduoju kur avensyje rasti. Gal kas gali tiksliai pasakyti? Ačiū už patarimus