kai apsukos ~2500 su šaltu varikliu - trumpam dingsta trauka ir vėl atsiranda

Pradėjo LG, Liepa 19, 2011, 23:37:44 PM

« ankstesnis - sekantis »

kalava

Citatamodka parašė:
CitataUfO parašė:
Nuimti kondicionieriaus dirželį :D

O jei rimtai, tai nieko čia nepadarysi, toks jau tas kondicieniorių veikimas. Ir dar, kuo variklis silpnesnis tuo labiau jaučiamas apsukų "šokinėjimas" (iš patirties su 2.0D4D ir 1.5dci).
Avensis D4D 2.0  85kW nesokineja jokios apsukos ijungus AC sokineja ant 2.2 apsukos. Teorija paneigta :)
avensis d4d 2.0 93kW 2007 metu - su AC apsukos periodiskai pakyla nuo 800 iki 1000. Manualo neziurejau, tad nezinau ar taip turi but. AC isjungus apsukos nebesokineja
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

Venza

 Svyruoja tos apsukos visoms masinoms del kondicionieriaus junginejimosi ir viskas cia normalu .Cia joks ne gedimas,o jeigu nepatinka,tai reikia nukreipt oro srauta nuo priekinio lango ir nebesijungines.Uztat langai rasos :)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

kalava

CitataVenza parašė:
 Svyruoja tos apsukos visoms masinoms del kondicionieriaus junginejimosi ir viskas cia normalu .Cia joks ne gedimas,o jeigu nepatinka,tai reikia nukreipt oro srauta nuo priekinio lango ir nebesijungines.Uztat langai rasos :)
nepriklauso, kur vejas nukreiptas, i langa ar i vidu - jei AC ijungta, tuo paciu mazdaug periodiskumu apsukos pakyla nepriklausomai nuo to kur pucia ir kokiu stiprumu.
Beje, kai puciama i priekini stikla, tai apsukos pakyla iki 1200, o ne iki 1000, kai normaliu rezimu veikia. Ir tai normalu (cia apie 1200 apsukas ir veja i langa).
O coroloj verso '02 D4D 2l 66kW apsukos normaliom salygom prie AC visada buvo 800 apsuku
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

Venza

 Specialiai pasiskambinau savo draugui,kuris uzsiimineja kondicionieriu remontu ir pasikonsultavau.Tai isaiskino,kad sitos nesamones su apsukomis variklio yra praktiskai vien Toyotos ismislas.Ir netgi nelabai malonus :( .Ir apsukos sukyla ne vien nuo kondicionieriaus isijungimo,bet vien tik perstacius temperatura nuo auksciausios i zemiausia ar atvirksciaai.Kitokioms masinoms to nera arba labai nezymiai pakyla.
 Reikia rasyt skunda Toyota atstovam :)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

previs

Venza teisus, as ir sita pastebejau, tarkim temperatura buvo nustatyta 18, o sugalvojau padidinti iki HOT, iskar apsukos biski sokteli
Keturi ratai kūnui - du ratai sielai

LG

esu tuos šokinėjimus patyręs ir su laguna II ir su avensiu. kol nežinojau - galvojau kad gedimas
Toyota Avensis
2010 m. 2.0L D4D 93 kW

Modka

Citataprevis parašė:
Venza teisus, as ir sita pastebejau, tarkim temperatura buvo nustatyta 18, o sugalvojau padidinti iki HOT, iskar apsukos biski sokteli
sokteli jei variklis neuzkaites pilnai jei uzkaites nepakyla. o sokteli todel kad dirbant laisvom apsukom labai nesyla motoras. Kai uzvedi salta ir pakyla apsukos tai cia galima rasyti padeka toyotai :)
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

Aurimas

Oj, nu ant laisvu variklis tikrai syla. Palik 10min, ant laisvu ir ziurek temperaturos rodykle jau kiek pakilus bus, o jei po to pradedi vaziuot, tai darbine temperatura variklis pasiekia labai greitai, net jei lauke minus 30 laipsniu.

Modka

CitataAurimas parašė:
Oj, nu ant laisvu variklis tikrai syla. Palik 10min, ant laisvu ir ziurek temperaturos rodykle jau kiek pakilus bus, o jei po to pradedi vaziuot, tai darbine temperatura variklis pasiekia labai greitai, net jei lauke minus 30 laipsniu.
tai as nesakau kad nesyla bet uzvesk varikli ir ant max padaryk silto oro putima tada jei nekiltu apsukos daug ilgiau siltu cia fizika nieko nepakeisi.
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)