kaip is 66kw paversti 81kw

Pradėjo paulux, Liepa 23, 2011, 15:32:11 PM

« ankstesnis - sekantis »

Kestutis777

Manau, jei keisi varikli, reiks keisti ir tchnikine ;) Tad pigiausia ir paprasciausia keisti pacia masina ;)

horn

CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citatafennix parašė:
Perki efektyvu intercooleri, vamzdyna normalu bent jau dengta folija jei ne aliumini. Pjauni lauk katalizatorius, dedj gera sportini filtra su salto oro prievadu ir atribojimu nuo variklio. Ir va tau 1000 litu ribose bus ne 66 o 76 kW.
nu jo išpjaustai puse mašinos sugaišti kokiu puse metų ir gauni kokių 10kw:D

nebent drambliuko svajonėse gausi 10kW, o realybėje, kokius 3kW. Pažįstamas visa tai pasidaręs vienam savo automobiliui, pasimatavo ant stendo ir  pamatė, kad turi tiek arklių, kiek yra standarte numatyta ir nieko daugiau. Tas žmogus beje užsiima automobilių variklių tiuningu ir dragais.

fennix

Citatahorn parašė:
nebent drambliuko svajonėse gausi 10kW, o realybėje, kokius 3kW. Pažįstamas visa tai pasidaręs vienam savo automobiliui, pasimatavo ant stendo ir  pamatė, kad turi tiek arklių, kiek yra standarte numatyta ir nieko daugiau. Tas žmogus beje užsiima automobilių variklių tiuningu ir dragais.
Nebutinai svajonese. Siaip reikia matuoti kiek buvo ir kiek atsirado. Nes jei dirbi su nenauju varikliu, tai keletas tu arkliu jau buna issibegioje per laika :) Kad visiskai naudos nebutu tai netikiu, nes atvesinus ora sumazeja jo turis o vien tai reiskia kad varikliui lengviau supresuot ora kas prie didesniu apsuku siek tiek jauciasi :)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

fennix

CitataHenris parašė:
Teip ir yra tokia :) Cia panasiai, kaip 2,2 D4D yra 110kw ir 130kw, variklis tokis pat praktiskai, tik DCAT turi katalyza su mandru 5 purkstuku. Ir cia irgi gaunas tas pats bajeris matyt 2,2 variklis vienam kompas nurodo maziau kuro ivaryt su mazesniu is turbos oro padavimu, o kitam kita programa parasyta, na ir gal didesne turba uzdeta..
AVENSIS D4D CHIP gal geriau zino, kuom daugiau skirasi 2.2 110kw ir 130kw??
Beje fennix  - taip yra ir 1,4 D4D su 66kw, ji deda i Auris

Pasakykit tada variklio koda, nes kazkaip man nesiseka rast. Kiek ieskojau tai:
1995-2002 m
2.0 L (1974 cc) 2C-III - 53 kW
2.2 L (2184 cc) 3C-E - 58 kW
2003–2007
2.0 L (1995 cc) 1CD-FTV - 85 kW
2004–2007  
1.4 L (1364 cc) 1ND-TV - 66kW

Dar zinau kad buvo 2-CT varujkus 2 litru 66 kW. bet sitas ne D4D...

Kaip vadinasi tas D4D 2 litru su 66 kW?
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Henris

Variklio kodo nezinau, bet radau per cia, kad sis variklis egzistuoja ir gali buti pacipintas iki 115AG
http://www.extremengineeringsrl.com/italianspeed/toyota
Ten rasi Toyota Corolla 2,0 D4D 90AG ir taip pat pamatysi Corolla 1,4 D4D irgi su 90AG
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

fennix

ok as patylesiu del sito idiotisko saito, kuris nieko nesako apie motorus...
Tu jais pasitiki? As tai ne. Gal ir yra toks motoras, as nezinau del to ir nesakau. Bet atkreipk demesi kad ten paimtas bet kuris variklis ir prie visu ale su tuo paciu cipu prisideda 28% galios.... pieva...

1.4 D4D 66 kw chipas prideda 28%
2.0 D4D 66 kw chipas prideda 28%
2.0 D4D 81 kw chipas prideda 28%
2.0 D4D 85 kw chipas prideda 28%

nemanai kad netolygiai turetu but :D

gal ir kokiam sportiniam 3 litru dyzeliui su 250 KW 28% pridetu? :D

Ok, baigiam juokus... Faktas kad jie negali garantuot tokio padidejimo :)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

AVENSIS D4D CHIP

Citatafennix parašė:
ok as patylesiu del sito idiotisko saito, kuris nieko nesako apie motorus...
Tu jais pasitiki? As tai ne. Gal ir yra toks motoras, as nezinau del to ir nesakau. Bet atkreipk demesi kad ten paimtas bet kuris variklis ir prie visu ale su tuo paciu cipu prisideda 28% galios.... pieva...

1.4 D4D 66 kw chipas prideda 28%
2.0 D4D 66 kw chipas prideda 28%
2.0 D4D 81 kw chipas prideda 28%
2.0 D4D 85 kw chipas prideda 28%

nemanai kad netolygiai turetu but :D

gal ir kokiam sportiniam 3 litru dyzeliui su 250 KW 28% pridetu? :D

Ok, baigiam juokus... Faktas kad jie negali garantuot tokio padidejimo :)
koks skirtumas ka jie raso svarbu paspaudi tapke ir eina kaip išpi..ta;)

fennix

Tai tame ir reikalas kad neina...
anyway... chipavimas cia ne tiuningavimas...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

AVENSIS D4D CHIP

Citatafennix parašė:
Tai tame ir reikalas kad neina...
anyway... chipavimas cia ne tiuningavimas...
tai kam čipuoja jeigu neina?:)

Henris

fennix: tai va pats AVENSIS D4D CHIP sita boxa isidejes ir eina normaliai. Su kitu klubieciu snekejau kuris turi kaip mano 85kw, aisku jei ir dadeda 20proc galios, tai jis automatiskai eis maziau nei 2,2 pachipintas. Tai tarkim jei chipiniam 85kw, prideda iki 101kw, o cipinam 110kw gaaunam berods137kw. Normalu, kad jei chpiniam galingesni varikli, tai jis taps dar galingesnis ir is jo galima daugiau isspaust, nejau tu manai, kad is 50kw galima padaryt 120kw :)
Ir ka fennix pasiulysi daryt, jei D4D niekas programiskai necipuoja, nes nemoka (isskyrus 1,4 D4D) tai daba tipo tureciau parduot savo 2,0 ir prisidet kokius 5000lt kad paimt 2,2, kai galiu uz 400lt tureti beveik 2,2 :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

fennix

#25
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
tai kam čipuoja jeigu neina?:)

cipuok necipaves ta 66 kw, ok, pakelsi iki 90kW... realiai nezinau ar daugiau imanoma tik cipavimu bus iskast is jo.,... ir ka gausi? 90 kw bezdanti is paskutniu motora kuris vis tiek nevalins.... nesakau kad netrauks geriau.... bet ir netrauks tiek kiek noretus...

Bet kuriuo atveju, Henri, beveik neveikia...  Nu ok, kolega tegu patvirtina... kas turi cipuota... tegul pravaziuoja su chronometru ir pasako laikus 0-200 km/h. Ir paziuresim koks bus skirtumas cipuoto ir necipuoto. Visi gali pasakyt kad padaugejo 20% galios... o kas matavo?
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Henris

Niekas su tavim nesigincyja, kad kiek raso tiek ir pakils kw. Bet jei efektas yra, tai kodel ne. Man asmeniskai nereikia, kad valintu visa apsuku diapazona. As noriu, kad auto igytu daugiau dinamikos iki turbo uzputimo, nes turbo lagas vienintelis dalykas kuris mane nervina. Aisku kiekvieno norai skirtingi, vienam gal reikia kad vietoj 200km/h gamyklinio varianto eitu max  220km/h, man tai to nereikia. Kiekvienam savo poreikiai...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

fennix

visiskai turbo lago nepanaikinsi, bet labai norint sumazint galima ieskot guolines turbos... nes ji gali uzpust 20-30 % anksciau. Bet kuriuo atveju jei desi maza turba- ji netures sveikatos uzpust apsuku pabaiga.... taip kad gamintojai ima aukso viduriuka.... ir ne tik pagal kaina :D
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

NNZ

varikio kodas 1CD-FTV tas pats kaip ir 85kw  ir 66kw, nes variklis tai tas pats. Tik ECU kitoks ir kaip sakė, be intercoolerio.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

zally

Jo variklis tas pats, skiriasi purkstukai ir programine iranga kompe.Jei keist kompa reiks keist ir spyna su raktais(nebent galima adaptuot turima rakta).Siaip gi jei domina varikliu skirtumas-elektroniniam kataloge sulygini detaliu numerius ir viskas.
Tie, kurie pamiršta istoriją yra pasmerkti ją kartoti.